ΑΣΠΑΙΤΕ - ΠΕΣΥΠ ΤΜΗΜΑ Α ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Η Οπτική του Φύλου στις Τοπικές Πολιτικές
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Κέντρα Συμβουλευτικής & Επαγγελματικού Προσανατολισμού Νόμος 2525/97.
Ο Τροχός Σταδιοδρομίας –Προσωπικό Στυλ (βιωματική άσκηση)
Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ-ΠΘ
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
Αυτορυθμιζόμενη μάθηση
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας
Μελέτη Περιπτώσεων: UNIC-Services Ltd. UNIC-Services Ltd  Ιδρύθηκε το 1993 από την IT Saara Remes-Ulkunniemi  Η εταιρεία προσφέρει εκπαιδευτικές υπηρεσίες.
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Αξιολόγηση Ανθρώπινου Δυναμικού
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.3 Εσωτερικά επαγγελματικά προφίλ και δεξιότητες.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Ο τομέας της Πληροφορικής
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Ψυχολογία Φυσικής Αγωγής ΜΚ 208, Διάλεξη 12
Διερεύνηση της χρήσης των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας από εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής Αν. Χατζηπαρασίδης, Π. Αντωνίου,Β. Γούργουλης, Ευαγ.
Στόχοι επίτευξης στη φυσική αγωγή και τη φυσική δραστηριότητα
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Στόχοι και επιδιώξεις της εκπαίδευσης ενηλίκων(L6)
ΘΕΩΡΙΑ ΑΝΑΓΚΩΝ Abraham Maslow
Αποδόσεις αιτίων.
Αθλητισμός και γυναίκες. Ομοιότητες ανάμεσα σε αθλητές των δύο φύλων Ισχυρά παρακινούμενοι και προσανατολισμένοι στην επίτευξη Ισχυρά παρακινούμενοι και.
Ενημερωτική Ημερίδα Εκπαιδευτικών ΣΕΠ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ
Πόσο Ελεύθερες είναι οι Προσωπικές Επιλογές μας
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Επιλογή του τομέα σπουδών της Βιβλιοθηκονομίας – Πληροφόρησης : Μία συστηματική βιβλιογραφική επισκόπηση των πρόσφατων ερευνητικών μελετών Βαλεντίνη Μονιάρου-
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ Δρ. Παρασκευή Χατζηπαναγιώτου Επίκουρη Καθηγήτρια Τμήμα Επιστημών της.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Ηγεσία είναι η διαδικασία με την οποία ένα άτομο επηρεάζει άλλα άτομα για την επίτευξη επιθυμητών στόχων. Επίσημος ηγέτης είναι ο προϊστάμενος ο οποίος.
ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΛ.Ε.ΣΥ.Π Θέμα: > ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ: ΣΜΥΡΝΑΙΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ-Υπ. ΓΡΑ.Σ.Ε.Π. 2 ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΛΛΙΠΟΛΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΣΙΡΩΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ Msc. Υπ. ΚΕ.Σ.Υ.Π.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 10 : ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc,
ΜΑΘΗΜΑ 11: ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med,
«Κοινωνική Μάθηση» Α.Bandura
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΘΕΩΡΙΕΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
ΟΑΕΔ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΑΣΗΜΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Β’ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΕΣΥΠ ΑΘΗΝΑΣ ΜΑΙΟΣ 2017.
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Συνηγορία Υπευθυνότητα/ευθύνη Συνεργασία Στάση φροντίδας
Φοιτήτρια: Γιάου Ευαγγελία
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΣΥ.Π. Π.Ε.ΣΥ.Π. .
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
Μάθημα: Συμβουλευτική στη Δια Βίου Ανάπτυξη
Δημήτρης Μπουναφάτσος, ΠΕΣΥΠ ΄Β εξάμηνο.
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
Εποπτικά Μέσα Διδασκαλίας
Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων:
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Φάκελος υλικού (υποψήφιου) εκπαιδευτικού & επαγγελματική ανάπτυξη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΣΠΑΙΤΕ - ΠΕΣΥΠ ΤΜΗΜΑ Α ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΣΠΑΙΤΕ - ΠΕΣΥΠ ΤΜΗΜΑ Α ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΕΥΧΟΣ: 82-83, επιθεωρηση συμβουλευτικησ και προσανατολισμου, ελ.ε.συ.π. – ελληνικα γραμματα 2008 ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: κωνσταντινα μπαταλα Η ΑΥΤΕΠΑΡΚΕΙΑ (SELF-EFFICACY) ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΑΥΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΜΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΤΙΚΗ ΤΟΥ ΦΥΛΟΥ ΓΑΛΑΤΑ ΕΛΙΝΑ

Τα Νέα Εργασιακά Δεδομένα Η μαζική επιρροή των νέων τεχνολογιών και η παγκοσμιοποίηση της οικονομίας αποτελούν 2 παράλληλες διαδικασίες που επηρεάζουν και διαφοροποιούν τους τρόπους εργασίας, όσο και την υπάρχουσα δομή των εργασιακών οργανισμών. Κορυφαία πρόκληση είναι ο τρόπος αξιοποίησης της υπάρχουσας τεχνολογίας για τη συγκέντρωση και τη διάδοση των πληροφοριών σε σχέση με την αγορά εργασίας. Η σύνδεση της πληροφόρησης με τις αυξημένες ανάγκες για Επαγγελματικό Προσανατολισμό καθιστά ιδιαίτερα σημαντικό το ρόλο των συμβούλων επαγγελματικού προσανατολισμού.

Η Αυτεπάρκεια Γενικά στισ Νέεσ Τεχνολογίεσ Η αυτεπάρκεια αποτελεί ένα προσωπικό χαρακτηριστικό του ατόμου, το οποίο ως «γενικευμένη αυτεπάρκεια», περιλαμβάνεται στις ορίζουσες μεταβλητές του Κεντρικού Μηχανισμού Αυτοαξιολόγησης. Σύμφωνα με τον Bandura η αυτεπάρκεια αποδίδει την πεποίθηση ενός ατόμου για το τι είναι ικανό να κάνει με τις ικανότητες που διαθέτει. Είναι η πεποίθηση στις προσωπικές ικανότητες του να επιδείξει αποτελεσματική συμπεριφορά ως προς την επίτευξη κάποιου στόχου, η οποία βασίζεται στην εμπειρία του παρελθόντος. Αναφέρεται δηλαδή στην «κρίση» του ατόμου για τις ικανότητές του, δεν έχει σχέση με τις πραγματικές του ικανότητες, οποιεσδήποτε και αν είναι αυτές.

Το επίπεδο τησ αυτεπάρκειασ κάθε ατόμου επηρεάζει μια σειρά από άλλεσ μεταβλητέσ: Σύμφωνα με τον Bandura το αίσθημα της αυτεπάρκειας σε διάφορους τομείς μπορεί να επηρεάσει τις επιλογές που κάνουν οι άνθρωποι και την πορεία των ενεργειών τους, αφού η αυτεπάρκεια ασκεί πολύ σημαντική επίδραση στο είδος των δραστηριοτήτων που το άτομο επιλέγει. Οι άνθρωποι τότε μόνο επιδεικνύουν μια συμπεριφορά, όταν θεωρούν τους ευτούς τους ικανούς γι’ αυτήν, δηλαδή όταν αισθάνονται αποτελεσματικοί. Τα άτομα με υψηλή αυτεπάρκεια είναι αυτοπαρακινούμενα (self- motivated). Η παρακίνηση μπορεί να συμβάλει σε μεγαλύτερη προσπάθεια και μεγαλύτερη επιμονή σε δελεαστικές εργασίες, να προαγάγει την επιτυχία σε εκτελούμενες ενέργειες και να συντελέσει σε νέα στοχοθεσία και σε σχεδιασμό εναλλακτικών στρατηγικών.

Σύμφωνα με τον Pajares: Εκείνοι οι οποίοι έχουν ησχυρό αίσθημα αυτεπάρκειας είναι περισσότερο πιθανό να εντείνουν τις προσπάθειές τους και να επιμείνουν στην προσπάθεια για την επίτευξη των επιθυμητών στόχων και μάλιστα να θέτουν ακόμη υψηλότερους στόχους. Οι πεποιθήσεις αποτελεσματικότητας μπορεί επιπλέον να επηρεάσουν το βαθμό του άγχους και της ανησυχίας που βιώνουν τα άτομα κατά την εμπλοκή τους σε διάφορες δραστηριότητες. Σύμφωνα με τα παραπάνω είναι προφανής η σπουδαιότητα της εξέτασης του αισθήματος της αυτεπάρκειας.

Η αυτεπάρκεια στις Νέες Τεχνολογίες αφορά: Στις πεποιθήσεις ενός ατόμου για την ικανότητά του να χρησιμοποιήσει τεχνολογικά επιτεύγματα προκειμένου να εκτελέσει επιτυχώς ένα έργο. Ευρυνητικά έχει διαπιστωθεί οτι η αυτεπάρκεια στη χρήση υπολογιστών παίζει σηματνικό ρόλο: στην ανάπτυξη σχετικών δεξιοτήτων, στην απόφαση ενός ατόμου να χρησιμοποιήσει υπολογιστές, στις προσδοκίες επιτυχίας με τους υπολογιστές, στην απόδοση των ατόμων με μαθήματα που εμπεριέχουν χρήση υπολογιστών και στην αποφυγή επιλογής ανάλογων μεμονωμένων μαθημάτων ή και σπουδών γενικότερα.

Επαγγελματικόσ Προσανατολισμόσ και Νέεσ Τεχνολογίεσ και Αυτεπάρκεια Υπάρχει άμεση σύνδεση της τεχνολογίας με τον επαγγελματικό προσανατολισμό, ιδιαίτερα σε οτι αφορά την πρόσβαση στη πληροφόρηση. Για τα συστήματα ΚΕ.ΣΥ.Π. και ΓΡΑ.Σ.Ε.Π. υπάρχει το δίκτυο ΝΕΣΤΩΡ. Η περιήγηση στις ιστοσελίδες συμπεριλαμβάνει και τη μύηση των μαθητών στη διαδικασία αυτοπληροφόρησης. Η αποτελεσματικότητα της παραπάνω διαδικασίας είναι καθοριστική στη λήψη απόφασης, σημαντικότατο στάδιο στον επαγγελματικό προσανατολισμό. Αδιαμφισβήτητο είναι ότι η διεύρυνση της κινητικότητας στην εκπαίδευση και την εργασία εξαρτάται από το εύρος των πληροφοριών που παρέχονται στους πολίτες με τη χρήση διαδικτύου. Οι διαδικασίες της Συμβουλευτικής υποστηρίζονται σε πολλές χώρες από υπολογιστικά συστήματα όπως τα SIGI, SIGI PLUS, DISCOVER, διευκολύνοντας τη λήψη απόφασης. Τέλος οι Νέες Τεχνολογίες προσφέρουν ευέλικτα επιμορφωτικά προγράμματα στο Σ.Ε.Π.

Επαγγελματικόσ Προσανατολισμόσ και Νέεσ Τεχνολογίεσ και Αυτεπάρκεια Υπάρχει άμεση σύνδεση της τεχνολογίας με τον επαγγελματικό προσανατολισμό, ιδιαίτερα σε οτι αφορά την πρόσβαση στη πληροφόρηση. Για τα συστήματα ΚΕ.ΣΥ.Π. και ΓΡΑ.Σ.Ε.Π. υπάρχει το δίκτυο ΝΕΣΤΩΡ. Η περιήγηση στις ιστοσελίδες συμπεριλαμβάνει και τη μύηση των μαθητών στη διαδικασία αυτοπληροφόρησης. Η αποτελεσματικότητα της παραπάνω διαδικασίας είναι καθοριστική στη λήψη απόφασης, σημαντικότατο στάδιο στον επαγγελματικό προσανατολισμό. Αδιαμφισβήτητο είναι ότι η διεύρυνση της κινητικότητας στην εκπαίδευση και την εργασία εξαρτάται από το εύρος των πληροφοριών που παρέχονται στους πολίτες με τη χρήση διαδικτύου. Οι διαδικασίες της Συμβουλευτικής υποστηρίζονται σε πολλές χώρες από υπολογιστικά συστήματα όπως τα SIGI, SIGI PLUS, DISCOVER, διευκολύνοντας τη λήψη απόφασης. Τέλος οι Νέες Τεχνολογίες προσφέρουν ευέλικτα επιμορφωτικά προγράμματα στο Σ.Ε.Π.

Φύλο και Αυτεπάρκεια στισ Νέεσ Τεχνολογίεσ Η έρευνα έχει εστιάσει στη σχέση του φύλου με τη μεταβλητή της αυτεπάρκειας στις νέες τεχνολογίες. Το φύλο παίζει ρόλο στη σχέση που αναπτύσσουν τα άτομα με τους υπολογιστές. Τα ευρήματα της έρευνας που αφορούν στο φύλο διακρίνουν διαφορές στην αυτεπάρκεια των ανδρών και των γυναικών στους υπολογιστές. Οι γυναίκες σε σύγκριση με τους άνδρες έχουν λιγότερη αυτοπεποίθηση σχετικά με τις ικανότητές τους να χειριστούν τη τεχνολογία, γεγονός που επηρεάζει την απόφασή τους να χρησιμοποιήσουν τεχνολογικά επιτεύγματα. Άλλες έρευνες όμως δεν εντοπίζουν σημαντικές διαφοροποιήσεις ή εντοπίζουν εξομοιωτικές τάσεις. Τέλος, ο ρόλος του φύλου τόσο στον Κεντρικό Μηχανισμό Αυτοαξιολόγησης όσο και στις συνιστώσες αυτού, δεν έχει ακόμα διερευνηθεί σε βάθος και είναι ένα ζήτημα που θα απασχολήσουν τις έρευνες στο μέλλον.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!