ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ (Με έμφαση στις σχολικές αθλητικές δραστηριότητες) Μουντάκης Κων/νος, Ομότιμος Καθηγητής ΜΑΘΗΜΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
Advertisements

Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
Διαχείριση κινδύνων εργασιακού άγχους στο KEK INA IDEC Α.Ε. Πειραιάς, Ελλάδα gr.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Ε υ ρ ω π α ϊ κ ό Δ ί κ τ υ ο Ε μ π ε ι ρ ο γ ν ω μ ό ν ω ν & Τ ε χ ν ο μ ε σ ι τ ε ί α ς Μ Κ Ο www. euronet.org.gr.
ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ ΘΗΤΕΙΑ = ΘΕΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ Οργανωτική ετοιμότητα Επιχειρησιακή ετοιμότητα Λειτουργική ετοιμότητα ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού «ΤΕΦΑΑ»
Αρχική Κατάρτιση και Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών Στελεχών στην Ελλάδα
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Η αξιολόγηση του διευθυντή από τον σχολικό σύμβουλο ΠΔ 152/ΦΕΚ 240, Τ. Α΄/ , άρθρα 3,4,6,10,16,17 ΥΑ 10940/
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΟΥ Δ.Υ. Δευτέρα 18 Απριλίου 2011.
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.2 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες μετά την αναχώρηση.
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
ΤΜΗΜΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ, Α.Π.Θ. ( ) ( Διοικητικές Υπηρεσίες.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 12 Μαρτίου Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Συμμετοχή των εργαζομένων στην διοίκηση των επιχειρήσεων
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Ρόλοι και Καθήκοντα των Εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας Βασικές αρχές σχολικής πρακτικής σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία [Ν.1566/85 και εκτελεστικά.
Τομέας Εσωτερικού Ελέγχου Αποστολή / Στόχοι / Εργασίες Ελέγχου.
Μονογραφία Επαγγέλματος Ελεγκτής Εναέριας Κυκλοφορίας
Διδασκαλείο Δ.Ε. ¨Αλέξανδρος Δελμούζος¨ Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστημίου Αιγαίου.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Τεχνικά Υπεύθυνη του Έργου
Εισαγωγή Στη Διοίκηση Αθλητικών Εγκαταστάσεων Διοίκηση Αθλητικών Εγκαταστάσεων.
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΕΡΟΣ Δ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΑΙΝΕΣΗΣ ΝΙΚΟΣ Εργαστηριακός Συνεργάτης ΤΕΙ Αθήνας MSc Ιατρική Σχολή Παν. Αθηνών ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ.
ΣΥΝΤΑΞΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΟΣ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ «EUGENE DELACROIX» [ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ] Γενική Συνέλευση 8/10/2014 ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ N126
Γυμνάστρια\Γυμναστής Ορισμός: Ο γυμναστής φροντίζει για την σωματική άσκηση και καλή φυσική κατάσταση των αθλητών ή άλλων ατόμων, προτείνοντας και εφαρμόζοντας.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΕΝΤΡΟΥ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 6 Ο.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας - Θράκης ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ.
Αθλητική Διοίκηση Ενότητα 2: Αθλητικός Οργανισμός Δήμητρα Παπαδημητρίου, Ph.D Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ (ΔΑΣΤΑ)
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Επιχειρησιακά Προγράμματα Δήμων
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 10
Λειτουργίες διοίκησης
Διαχείρηση Έργων Πληροφορικής
Η επιστήμη της Διοίκησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Η Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Εισαγωγικά στοιχεία στην ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
3.4. Τοπική αυτοδιοίκηση Οι σύγχρονες τάσεις διοικητικής οργάνωσης ευνοούν την αποκέντρωση της πολιτικής εξουσίας σε κατώτερες βαθμίδες της Διοίκησης,
Μαθητικές εκλογές Μικρός οδηγός
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
Οργάνωση, Διοίκηση και Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης
ΦΟΡΕΙΣ Κ.Α.Λ.Ο. ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΣ ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΠΟΠΗ ΣΟΥΡΜΑΪΔΟΥ
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Λειτουργίες διοίκησης
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ (Με έμφαση στις σχολικές αθλητικές δραστηριότητες) Μουντάκης Κων/νος, Ομότιμος Καθηγητής ΜΑΘΗΜΑ 5ο + 6o +7o

ΕΡΓΑΣΙΑ Η δημιουργία μιας ομάδας χορού στο πανεπιστήμιο Πελοποννήσου στη Σπάρτη Η δημιουργία μιας ομάδας ποδοσφαίρου στο πανεπιστήμιο Πελοποννήσου στη Σπάρτη

ΤΟΜΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΧΩΡΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ Προγραμματισμό Οργάνωση Στελέχωση Διοίκηση – άσκηση εξουσίας Αξιολόγηση

Προγραμματισμός Σκοπός και στόχοι Χρονικός ορίζοντας Περιεχόμενο Κόστος

Σκοπός και στόχοι Εξαρτάται από τον τρόπο που θα χρησιμοποιήσουμε την αθλητική δραστηριότητα (πρωταθλητισμό, αποκατάσταση τραυματισμών-υγεία, άθληση για όλους, Φυσική Αγωγή)

Χρονικός ορίζοντας Βραχυπρόθεσμος (περίπου ένα έτος) Μεσοπρόθεσμος (περίπου τέσσερα έτη) Μακροχρόνιος Αυτό το μοντέλο ταιριάζει πολύ καλά σε οργανισμούς που έχουν εκλεγμένες ή διορισμένες διοικήσεις διάρκειας τεσσάρων ετών π.χ. κυβερνήσεις, δήμους, κ.ά. Δεν ταιριάζει πολύ καλά π.χ. στο εκπαιδευτικό σύστημα.

Περιεχόμενο Αθλητική παράδοση της περιοχής Αθλητικές εγκαταστάσεις Προσωπικό

Κόστος Ύπαρξη επίσημου προϋπολογισμού Έσοδα από τις ίδιες τις αθλητικές δραστηριότητες Έσοδα από χορηγίες Έσοδα από διαφημίσεις Άλλα

Οργάνωση (κάθετη και οριζόντια) Τι υπηρεσίες πρέπει να δημιουργήσουμε, πως θα τις διατάξουμε και τι θα κάνει η κάθε μία για να υλοποιήσουμε τον προγραμματισμό Κάθετη Πλεονεκτήματα Η ευκολία με την οποία γίνεται η διοχέτευση των εντολών. Είναι αρκετά καθαρό ποιος δίνει τις εντολές και ποιος έχει την ευθύνη σε κάθε τομέα. Ασκείται καλύτερα ο έλεγχος. Μειονεκτήματα Η δυσκολία στην ανάπτυξη συνεργασίας μεταξύ των τμημάτων. Η δυσκολία ενδοτμηματικής ενημέρωσης και η έλλειψη πληροφόρησης με αποτέλεσμα τον ελλιπή συντονισμό.

Οριζόντια Πλεονεκτήματα Κάθε τμήμα γνωρίζει τι κάνει το άλλο Μειονεκτήματα Καθυστέρηση στη λήψη αποφάσεων Παραβίαση της αρχής της ενότητας της διοίκησης Εξασφάλιση άλλων παραγόντων απαραίτητων για την επιτυχία της διοργάνωσης Γήπεδα, αθλητικό υλικό, αίθουσες διδασκαλίας, εποπτικά όργανα κ.ά.

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΧΟΡΟΥ Γενική συνέλευση Διοικητικό συμβούλιο Πρόεδρος Υπεύθυνος χορευτικού τμήματος Χοροδιδάσκαλος Γενικός αρχηγός Υπεύθυνος οικονομικών Υπεύθυνος παραστάσεων Υπεύθυνος στολών (Εξειδίκευση καθηκόντων)

Γενική συνέλευση Διοικητικό Συμβούλιο Πρόεδρος Υπεύθυνος χορευτικού τμήματος Χοροδιδάσκαλος Γενικός αρχηγός Υπεύθυνος οικονομικών Υπεύθυνος παραστάσεων Υπεύθυνος στολών

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Σύγκλητος Πρύτανης Πρυτανικό συμβούλιο (Πρύτανης συν αντιπρυτάνεις) (Επιτροπές: αξιολόγησης, ερευνών, δεοντολογίας κ.ά.) Γενικές συνελεύσεις Τμημάτων Κοσμήτορας Πρόεδροι Τμημάτων Αναπληρωτές πρόεδροι (Επιτροπές: αξιολόγησης, προγράμματος σπουδών, καθαριότητας κ.ά.) Γραμματεία

Οργάνωση (κάθετη και οριζόντια)

Στελέχωση Επιλογή προσωπικού Ανάθεση καθηκόντων Επιμόρφωση ----------------------------------------------------------------------- Επιλογή προσωπικού Βασικά προσόντα (αρχικό πτυχίο). Άλλα προσόντα (μετεκπαιδεύσεις, άλλα πτυχία, ξένες γλώσσες κ.ά). Προϋπηρεσία. Επιτυχής καριέρα (όνομα στην πιάτσα). Τις περισσότερες φορές για την επιλογή του προσωπικού υπάρχει σχετική νομοθεσία.

Επιλογή προσωπικού στους δήμους για το πρόγραμμα ‘’αθλητισμός για όλους’’ Πτυχίο Παιδιά Παιδί ανα-πήρου Μάστερ Διδακτο-ρικό Ειδικό-τητα Προϋπηρεσία Πρότα-ση επιτρο-πής (Συνέν-τευξη) 1 μόριο για κάθε χρόνο 1 μόριο για κάθε παιδί 1 μόριο 1μόριο ΜASTER 2 μόρια ΔIDAKT. 1 μόριο τα δυο έτη

ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ Χρόνια υπηρεσία 15 1 Μόριο μετά τα 15 για κάθε χρόνο και μέχρι 6 μόρια 1 μόριο για κάθε έτος διοικητικής θέσης και μέχρι 6 Διδακτορικό 8 μόρια Μάστερ 4 μόρια Δεύτερο πτυχίο 2 μόρια Ξένες γλώσσες Lower 1 Proficiency 2 μόρια Μέλος κεντρικών επιτροπών 0,5 τη φορά Συγγραφικό έργο μέχρι 6 μόρια Επιμόρφωση 0,5 μόρια το έτος Συνέντευξη 20 μόρια

Ανάθεση καθηκόντων Πολλές φορές τα καθήκοντα περιγράφονται από τη νομοθεσία Επιμόρφωση Εισαγωγική, βραχυχρόνια, μακροχρόνια

Διοίκηση – άσκηση της εξουσίας Πρέπει να παρακινεί το προσωπικό Να δημιουργεί κοινά πολιτιστικά πρότυπα συμπεριφοράς Κοινές αξίες – Κοινοί στόχοι Την επιθυμία να αποδώσουν οι εργαζόμενοι στο υψηλότερο επίπεδο

Διοίκηση – άσκηση της εξουσίας Απολυταρχική Πλεονεκτήματα Ταχύτητα στη λήψη αποφάσεων Ταχύτητα διοχέτευση της απόφασης προς τους υφισταμένους Μειονεκτήματα Απροθυμία των υφισταμένων να εφαρμόσουν αποφάσεις στη λήψη των οποίων δεν συμμετείχαν Απώλεια των πληροφοριών και των ιδεών των υφισταμένων

Δημοκρατική Πλεονεκτήματα Οι υφιστάμενοι αισθάνονται συνυπεύθυνοι για την εφαρμογή μιας απόφασης Μειονεκτήματα Ο χρόνος που χάνεται στις συζητήσεις Πολλές φορές δεν λαμβάνεται η ορθολογικότερη απόφαση

Μη παρέμβασης Πλεονεκτήματα Αν τα μέλη του οργανισμού είναι συνειδητοποιημένα εργάζονται καταβάλλοντας τη μέγιστη προσπάθεια και συγχρόνως είναι ευχαριστημένα Μειονεκτήματα Συνήθως ο οργανισμός δεν έχει δυναμική να πετύχει τους στόχους του

Αξιολόγηση Αρχική Διαμορφωτική Τελική