Πως γεννήθηκε η ιδέα της πρώτης επαγγελματικής

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Advertisements

Το προφίλ •Ιστοσελίδα με ειδήσεις από τον χώρο των Games. •Μέχρι το καλοκαίρι του 2007 ήταν γνωστός ως Ήταν ο 1ος ραδιοφωνικός σταθμός.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΘΕΡΜΟΚΟΙΤΙΔΑΣ – ΠΟΛΥΧΩΡΟΥ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ CREATIVE INDUSTRIES ΣΤΟ ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΡΕΘΥΜΝΗΣ- ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ.
1 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Νέο ευρωπαϊκό πρόγραμμα κινητικότητας επιχειρηματιών Λευκωσία, 2011 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
Πολιτικές και θεσμικό πλαίσιο για την ελευθερία & ανεξαρτησία των μέσων ενημέρωσης Η επίγεια ψηφιακή τηλεόραση στην Ελλάδα: Νομικά ζητήματα και προκλήσεις.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΕΑΣ 2011 Δ.Α.ΣΤΑ.ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων
Η πληροφορική στην προαγωγή της οδοντικής υγείας σε παιδιά
Online Journalism Η δημοσιογραφία στον ψηφιακό κόσμο-χώρο
themediabusiness.blogspot.com Νέα επιχειρηματικά μοντέλα στο χώρο
ENA ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ Η ΝΕΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΥΛΗ ΤΟΥ ΥΠΕΞ “ΑGORA”
ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
«ΗΜΕΡΙΔΑ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΑΣΤΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΟΜΩΝ ΤΗΣ ΛΑΜΙΑ 2/11/2011
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: η εταιρική υπευθυνότητα μακροχρόνια επένδυση
Η Ε ΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ Τ ΗΣ Κ ΕΝΤΡΙΚΗΣ Ε ΝΩΣΗΣ Δ ΗΜΩΝ Ε ΛΛΑΔΟΣ LOCALIT. GR Η Ε ΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ Τ ΗΣ Κ ΕΝΤΡΙΚΗΣ Ε ΝΩΣΗΣ Δ ΗΜΩΝ Ε ΛΛΑΔΟΣ
Κεφάλαιο 3: Το ενιαίο ρυθμιστικό και νομικό πλαίσιο. 3.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του ενιαίου ρυθμιστικού πλαισίου. 3.2 Η αναγκαιότητα δόμησης του.
Οι Μεταβολές του Ενημερωτικού Τοπίου στην Ελλάδα ή Τι Πρέπει να Ξέρουμε για την Κρίση των ΜΜΕ στην Ελλάδα Δρ. Ευγενία Σιαπέρα Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο.
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Δ1΄ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ 10΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ:
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
Τεχνολογίες και Εφαρμογές Πολυμέσων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ.
Η ΧΡΥΣΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΡΑΓΟΥΝΗ Η ΧΡΥΣΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΡΑΓΟΥΝΗ Εβδομαδιαίο ένθετο περιοδικό μαγειρικής από.
Χάρτης Ελλάδας για γονείς, από γονείς... elamazi.gr.
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
βιβλιοθήκες σε ανάπτυξη βιβλιοθήκες και ανάπτυξη
Η Εθνική Χαρτοθήκη συναντά τους μαθητές. Η Εθνική Χαρτοθήκη ιδρύθηκε το 1997 ως Εθνικό Κέντρο Χαρτών και Χαρτογραφικής Κληρονομιάς (ΕΚΕΧΧΑΚ) - Εθνική.
«Αν δεν φυτέψουμε το δέντρο γνώσης όταν είμαστε νέοι, δεν θα μας δώσει τον ίσκιο του όταν θα έχουμε γεράσει.»
SAFE SEARCH Αμπαμπέι Κριστίνα, Αραπάι Ερίσα, Βίλα Ντενάντα, Γεροντίδη Φωτεινή Νεφέλη Α’
Πανελλήνια ενημερωτική εκστρατεία για τις Ρευματικές Παθήσεις και το ρόλο του Ρευματολόγου Ελληνική Ρευματολογική εταιρία & Επαγγελματική Ένωση Ρευματολόγων.
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
Διαδικτυακή Γεωγραφική Πλατφόρμα ΓΣΠ Επιχειρησιακή Έκδοση
Εαρινό εξάμηνο 2014 ΕΝΟΤΗΤΑ 3: ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΑΚΤΙΒΙΣΜΟΣ.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
. 00:00:00 Λογότυπο Τελικό λογότυπο Slogan Always look on the bright side of life… Always look on the greek side of life!
Μ.M.E. ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ η ελληνική πραγματικότητα η ελληνική πραγματικότητα Λέλα Κεσίδου Δημοσιογράφος.
Μ.M.E. και πληροφόρηση του κοινού σχετικά με την HPV λοίμωξη, τις συνέπειές της και τη δυνατότητα πρόληψης με εμβολιασμό Λέλα Κεσίδου Φοίβος Κεσίδης.
H ΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ ΣΤΟ INTERNET. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Α) Τον κ. ΑΧΙΛΛΕΑ ΝΙΝΟ Την κα Δήμητρα ΝΙΝΟΥ Β) Την κα Αθηνά Κοντογιάννη Το Γραφείο ΝΙΝΟΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ.
Mάθημα 2ο Η ανάπτυξη των ΜΜΕ. Από την Επικοινωνία στα μαζικά Μέσα Ο όρος «μέσα μαζικής επικοινωνίας» αναφέρεται σε μέσα που έχουν οργανωθεί για να μεταδίδουν.
ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ « Δεσμοί Αλληλεγγύης » Εργαστήρι Διαβούλευσης Α.Σ. «ΚΟΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΣΥΜΠΡΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΟΑΕΔ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ Τοπ.Ε.Κ.Ο.
SPORT PRESS Μάθημα: «Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού» Δρ. Ουρανία Βρόντου Εργασία Αγγέλη Π., Ζέρβα Α., Κουλουτμπάνη Α., Μανωλάκου Σ., Ρηγάκου Κ.
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΕΤΟΥΣ 2015
360funding.gr Μάϊος 2017.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Ο αΓΙΟσ ΠΑΥΛΟσ
ΝΕΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ ΜΕΣΑ.
ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ arsisathina.
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Μυλωνάκη Τάξη: Δ1
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενημέρωση – Twitter
Η Ηλεκτρονική Μας Εφημερίδα
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
Ο Αθλητικός Τύπος στην ψηφιακή εποχή Από το 1990 στο σήμερα
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΛΑΪΚΟ ΛΑΧΕΙΟ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Το μαρκετινγκ του alia palace
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Υγιείς Εργασιακές Σχέσεις, Σύγχρονες Επιχειρήσεις
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Μυλωνάκη Τάξη: Δ1
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΔΟΕΠ&ΤΜ
Σχέσεις με την Κοινότητα
ACCC Digital Platforms Inquiry
Τα ΜΜΕ και το Διαδίκτυο. Τα σπουδαιότερα ΜΜΕ της εποχής μας Τύπος Εφημερίδες Περιοδικά Ραδιόφωνο Διαδίκτυο Τηλεόραση.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πως γεννήθηκε η ιδέα της πρώτης επαγγελματικής ηλεκτρονικής εφημερίδας στη Λάρισα themediabusiness.blogspot.com H ηλεκτρονική εφημερίδα ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2010 και είναι η πρώτη επαγγελματική ηλεκτρονική εφημερίδα στο νομό Λάρισας. Η κρίση στον παραδοσιακό Τύπο και η πρόκληση για το στοίχημα της νέας εποχής μας οδήγησε στην ίδρυση του larissanet.gr Ήταν μια συνειδητή επιλογή στην πρόκληση της εποχής και μία ευκαιρία για τη νέα αγορά που δημιουργείται μέσω της ιντερνετικής επαγγελματικής ενημέρωσης. Χρήστος Μπεχλιβάνος Διευθυντής Larissanet.gr

Η ενημερωτική χρήση και η αξιοπιστία του Ίντερνετ Η χρήση του Ίντερνετ ανεβαίνει ραγδαία και βρίσκεται ήδη στη δεύτερη θέση με 19% , TV 47%, εφημερίδες (18%) και ραδιόφωνο (14%) Καθολική η αξιοπιστία του ίντερνετ με 38% όταν το 51% δεν κάνει χρήση Ίντερνετ Xαμηλoί βαθμοί αξιοπιστίας στα παραδοσιακά ΜΜΕ 35% για τις εφημερίδες - 40% για το ραδιόφωνο 34% για την τηλεόραση Δεν είναι ανεξάρτητα στο παρεχόμενο ενημερωτικό προϊόν τους από τα οικονομικά συμφέροντα των ιδιοκτητών τους κατά 77%. Επίσης δεν είναι ανεξάρτητα από την πολιτική εξουσία σε ποσοστό 80% Πηγή: VPRC   Η κατάρρευση των παραδοσιακών μέσων δεν αφήνει περιθώρια εφησυχασμού στο χώρο του Τύπου. Το μέλλον ανήκει στην ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο μέσω των social media. Οι παραδοσιακές εφημερίδες χάνουν διαρκώς φύλλα, ενώ στην περιφέρεια ελάχιστες προχώρησαν στη δημιουργία πόρταλ με ενημέρωση σε real time. To larissanet.gr ήρθε πρώτο να καλύψει τις σύγχρονες ανάγκες των συμπολιτών μας στην ενημέρωση.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα του παραδοσιακού Τύπου που κατέρρευσαν είναι οι καθημερινές εφημερίδες: Ελεύθερος Τύπος, ΤΟ ΒΗΜΑ (καθημερινή έκδοση), Απογευματινή, Ελεύθερος, Αυριανή κ.α. Οι εβδομαδιαίες εφημερίδες: VETO, Παρασκευή +13 κ.α. Οι αθλητικές εφημερίδες: Eξέδρα κ.α. Οι Θεσσαλικές εφημερίδες: Tρικαλινά Νέα, Θεσσαλική Ηχώ, The Μatch, Πρώτη των Σπορ κ.α.

Οι αιτίες κατάρρευσης του παραδοσιακού Τύπου «Βουτιά» σε κυκλοφορία και διαφήμιση σε εφημερίδες και περιοδικά Οι εφημερίδες κατέγραψαν απώλειες 17% σε φύλλα Τα περιοδικά έχασαν 22,3% σε πωλήσεις Η διαφήμιση μειώθηκε κατά 15% Τα έσοδα από διαφημίσεις μειώθηκαν κατά 1,6 δισ. ευρώ ο «Βουτιά» σε κυκλοφορία και διαφήμιση σε παραδοσιακό Τύπο και περιοδικά Το 2011 οι καθημερινές εφημερίδες έχασαν 17% των φύλλων Τα περιοδικά κατέγραψαν απώλειες – 22,3% Οι κυριακάτικες εφημερίδες -10% (παρότι δίνουν δώρα) Η διαφήμιση μειώθηκε κατά 15% Τα έσοδα από διαφήμιση μειώθηκαν κατά €1,6 δισ. ΠΗΓΗ: Media Service

Σε αντίθεση με το ζοφερό τοπίο στον παραδοσιακό Τύπο ανθίζει ο ηλεκτρονικός Τύπος Οι ψηφιακές εκδόσεις πρόκληση της επόμενης μέρες Σε αντίθεση με το ζοφερό τοπίο του παραδοσιακού Τύπου, ανθίζει ο ηλεκτρονικός Τύπος Στον παραδοσιακό Τύπο έχουμε λουκέτα, αναστολή εκδόσεων, μείωση προσωπικού, μειώσεις εσόδων, μειώσεις μισθών και αναζήτηση λύσεων για να διατηρηθούν οι εκδόσεις στα περίπτερα Στον ηλεκτρονικό Τύπο έχουμε δημιουργία νέων ενημερωτικών πόρταλ, ανάπτυξη νέων Media, δημιουργία νέων θέσεων εργασίας κ.α.

Νέα επιχειρηματικά μοντέλα στο χώρο του Τύπου Τα portal έχουν μικρά και λειτουργικά newsrooms Λιγότερα έξοδα –Έσοδα από διαφημίσεις και χορηγίες Συνδυάζουν τη διαδικτυακή παρουσία με ειδικά έντυπα π.χ. περιοδικά Νέες πηγές εσόδων

Χρηματοδότηση από δωρεές πολιτών- citizen-funded journalism   ΠΗΓΕΣ ΕΣΟΔΩΝ Χορηγίες πολιτών (tvxs.gr) Μέγα χορηγός Συνδρομές (naftemporiki.gr, tovima.gr κ.α.) e - shopς (kathimerini.gr, zougla.gr κ.α.) Διαφήμιση Αγγελίες (απλές αγγελίες, φωτοαγγελίες, βίντεο κ.α.) Χρηματοδότηση από δωρεές πολιτών- citizen-funded journalism Τα έσοδα στα ενημερωτικά πόρταλ προέρχονται από συνδυαστικές πηγές. Στην Ελλάδα κυρίως από διαφήμιση και συνδρομές, ενώ στο εξωτερικό κυριαρχεί το οικονομικό μοντέλο δημοσιογραφίας που στηρίζεται αποκλειστικά στις χορηγίες των πολιτών, Ιδρυμάτων κ.α. (crowd funding).

Ενίσχυση των πόρταλ με αποκλειστικά γκάλοπ Η δημοσκόπηση της VPRC για το larissanet.gr To εκλογικό περιβάλλον στο Νομό Λάρισας Η πρώτη δημοσκόπηση στο νομό για εθνικές εκλογές από τη μεταπολίτευση μέχρι σήμερα έγινε από το larissanet.gr, 15 μέρες πριν από τις εκλογές της 6ης Μάη Η έρευνα πεδίου πραγματοποιήθηκε στο χρονικό διάστημα 19 Απριλίου έως 20 Απριλίου 2012 Ακολουθήθηκε η μέθοδος της στρωματοποιημένης δειγματοληψίας (800 άτομα) Μοναδικές ειδήσεις και αποκλειστικά θέματα (π.χ. η δημοσκόπηση του Larissanet.gr)

Δωρεάν περιεχόμενο για όλους τους επισκέπτες Κυρίαρχα προβλήματα της τοπικής κοινωνίας Δωρεάν περιεχόμενο για όλους τους επισκέπτες Άλλο εναλλακτικό μοντέλο είναι αυτό που βασίζεται στην παροχή δωρεάν περιεχομένου αλλά

Πρώτη εκδήλωση διαδικτυακού μέσω στη Λάρισα Ανοιχτές εκδηλώσεις του larissanet.gr Πρώτη εκδήλωση διαδικτυακού μέσω στη Λάρισα

Παράλληλες επιχειρηματικές δραστηριότητες Ειδικές εκδόσεις για τουρισμό, παιδεία, ενέργεια κ.α. Το περιοδικό larissanet.gr διανέμεται δωρεάν σε 15.000 αντίτυπα και μπορείτε να το ξεφυλλίσετε δωρεάν έτσι όπως τυπώνεται στην ηλεκτρονική μας έκδοση

Το οικονομικό μοντέλο του larissanet.gr To larissanet.gr στηρίζεται σε ένα συνεργατικό μοντέλο Με «άρμα» την ηλεκτρονική εφημερίδα εκδίδει ειδικά αφιερώματα και θα ακολουθήσουν κι άλλες εξειδικευμένες εκδόσεις Συνεργάζεται με επίσημα διαφημιστικά γραφεία Διατηρεί την οικονομική ανεξαρτησία πέρα από οικονομικά και πολιτικά κέντρα και παράγκες Τα έσοδά του προέρχονται από διαφημίσεις και αγγελίες Διαθέτει δωρεάν χώρο για φιλανθρωπικούς και κοινωνικούς σκοπούς Στηρίζει με χορηγίες τα πολιτιστικά κύτταρα της περιοχής Larissanet.gr

Μαχητική και αποκαλυπτική δημοσιογραφία Το larissanet πιστεύει στη μαχητική και αποκαλυπτική δημοσιογραφία Μέσω συνεντεύξεων και ερευνών πέτυχε πανελλαδικές δημοσιογραφικές επιτυχίες Το διαδίκτυο μπορεί να είναι σύγχρονο μέσο για τους παραδοσιακούς αναγνώστες αλλά η συνταγή επιτυχίας παραμένει η καλή δημοσιογραφία

To larissanet.gr ελέγχει την εξουσία με αδιάσειστα στοιχεία

Συνεντεύξεις του larissanet.gr αναδημοσιεύθηκαν στο πανελλήνιο

Προβλήματα στις ιντερνετικές εφημερίδες Δεν υπάρχει μέχρι σήμερα νομοθετικό πλαίσιο για τη λειτουργία των ηλεκτρονικών εφημερίδων Δεν έχουν ρυθμιστεί οι εργασιακές σχέσεις Ελάχιστη διαφήμιση λόγω της οικονομικής κρίσης Μικρά και αργά βήματα στο νέο τοπίο Δεν αποκρυσταλλώθηκε ακόμη στον κόσμο η διαφορά των επαγγελματικών ιστοσελίδων από τα προσωπικά ημερολόγια (blogs) Eύκολη κλοπή και αναπαραγωγή ενημερωτικού υλικού (κειμένων, φωτογραφιών, βίντεο κ.α.)

Αίθουσα σύνταξης ηλεκτρονικής εφημερίδας φωτ. ΕΣΗΕΜ-Θ ΠηΠΗΓΗΞ

Το μέλλον των ηλεκτρονικών εφημερίδων και των εντύπων (περιοδικά, ειδικά έντυπα, παραδοσιακός Τύπος) συνδέεται με τη διάχυση της πληροφορίας σε κινητά και ταμπλέτες φωτ. EΣΗΕΜ-Θ

Σε λίγες μέρες το larissanet.gr αλλάζει

Δείτε πρώτοι το ανανεωμένο πόρταλ larissanet.gr

Διατηρούνται όλες οι στήλες και δίνεται βαρύτητα στο εικαστικό μέρος και στη διάχυση των ειδήσεων στα social media

Αγροτικά και περιβάλλον στην πρώτη σελίδα και στις πρώτες προτιμήσεις των επισκεπτών

Ρεπορτάζ για όλες τις θεματικές και καινοτόμες στήλες για θέσεις εργασίας, media, διαδίκτυο, καλή ζωή, υγεία, τεχνολογία κα.

Ταξίδια με ρεπορτάζ – αφιερώματα για το νομό Λάρισας Αγγελίες και φωτοαγγελίες για κάθε ανάγκη – Δωρεάν αγγελίες για την αγορά εργασίας

Το larissanet.gr είστε εσείς…

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας