Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ο Αθλητικός Τύπος στην ψηφιακή εποχή Από το 1990 στο σήμερα

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ο Αθλητικός Τύπος στην ψηφιακή εποχή Από το 1990 στο σήμερα"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ο Αθλητικός Τύπος στην ψηφιακή εποχή Από το 1990 στο σήμερα
Ο Αθλητικός Τύπος στην ψηφιακή εποχή Από το 1990 στο σήμερα Παναγιώτα Αντωνοπούλου Τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου

2 ΟΙ 3 ΠΕΡΙΟΔΟΙ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ
: Η περίοδος της ραγδαίας ανάπτυξης : Η περίοδος της σταθεροποίησης : Η περίοδος της μεγάλης πτώσης

3 Α΄ περίοδος : 1990-2000 Συνολικές πωλήσεις αθλητικών εφημερίδων
φύλλα φύλλα Πηγή: ΕΙΗΕΑ

4 Α΄ περίοδος : 1990-2000 Συνολικές πωλήσεις πολιτικών εφημερίδων
φύλλα φύλλα

5 Α΄ περίοδος : 1990-2000 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Δυναμική πορεία Αλματώδης άνοδος
Αυτόνομη αγορά

6 Β΄ περίοδος : 2001-2008 Συνολικές πωλήσεις αθλητικών εφημερίδων
φύλλα φύλλα φύλλα φύλλα φύλλα Πηγή: ΕΙΗΕΑ

7 Β΄ περίοδος : 2001-2008 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
Αυξομειώσεις οι οποίες διέπονται από σταθεροποιητικές τάσεις. Τριπλασιασμός τίτλων χωρίς αντίστοιχη αύξηση αναγνωστών. Μείωση της αναγνωσιμότητας στο 8%

8 Γ΄ περίοδος : 2009-2013 Συνολικές πωλήσεις αθλητικών εφημερίδων
φύλλα φύλλα φύλλα φύλλα φύλλα Πηγή: ΕΙΗΕΑ

9 Γ΄ περίοδος : 2009-2013 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Κυκλοφοριακή καθίζηση
Μείωση ημερήσιων τίτλων

10 ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
: αύξηση κυκλοφορίας και τίτλων : σταθεροποίηση κυκλοφορίας και αύξηση τίτλων : πτώση κυκλοφοριών και μείωση τίτλων

11 ΠΟΡΕΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΔΑΠΑΝΗΣ
ευρώ ευρώ δις ευρώ ευρώ Πηγές: Media Service, ΕΙΗΕΑ

12 ΚΥΡΙΟ ΚΟΙΝΟ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ
Αναγνώστες ηλικίας ετών Πηγή: Bari Focus

13 - ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ -


Κατέβασμα ppt "Ο Αθλητικός Τύπος στην ψηφιακή εποχή Από το 1990 στο σήμερα"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google