ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ ΕΛ/ΛΑΚ Ιουνίου Κέντρα Προώθησης Ελεύθερου Λογισμικού (ΚΠΕΛ) Λίνα Γουσίου.
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Στρατηγική & Σχέδιο Δράσης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ---- Εναρμόνιση με την Ψηφιακή Στρατηγική της Χώρας Υπουργείο Διοικητικής.
ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ ΘΗΤΕΙΑ = ΘΕΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ Οργανωτική ετοιμότητα Επιχειρησιακή ετοιμότητα Λειτουργική ετοιμότητα ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης (1)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007 – 2013
ΗΜΕΡΙΔΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΝΕΟΕΚΛΕΓΕΝΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΗΜΩΝ ΕΙΣΗΓΗΤΉΣ Η. Λίτσος, Μηχανικός Παραγωγής, στέλεχος Ε.Ε.Τ.Α.Α.
European Foundation for Quality Management «ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ»
Σχεδιασμός και Οργάνωση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων
« Καταπολέμηση των διακρίσεων και της ανεργίας με τοπικές δράσεις κοινωνικής ένταξης ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΗ » ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
MANAGEMENT Εναρμόνιση Πόρων Προς Επίτευξη Στόχων.
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
Η επιχείρηση διαφέρει από τις άλλες παραγωγικές μονάδες γιατί: β) παράγει προϊόντα που τα διαθέτει έναντι μιας αξίας ανταλλαγής α) παράγει προϊόντα που.
ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 12 Μαρτίου Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Λουκάς Τσιρώνης1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ (1) Διοίκηση είναι η συστηματοποίηση της συλλογικής προσπάθειας μέσω της οποίας στοχεύουμε στην ικανοποίηση των στόχων που έχουν.
Σεμινάριο Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ. ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ  Περιφερειακές Αυτοδιοικήσεις (13)  Πρωτοβάθμιες Αυτοδιοικήσεις (370)  Γενικές Διοικήσεις (7)
Παρουσίαση Μαθήματος Eric Soderquist Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Ευελπίδων 47Α & Λευκάδος 33, Τηλ.:
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
ΕΥΗ ΖΑΜΠΕΤΑ.  Α. ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΤΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ  Β. Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΎ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ  Γ. Ο ΒΑΘΜΟΣ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ.
Δημόσιος Vs Ιδιωτικός Τομέας Διαφορές - Ομοιότητες.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
► Karew Ure. The Psychology of Manufacturer (1835) ► Kίνημα βελτίωσης των συνθηκών ζωής στα εργοστάσια (στελέχη πρόνοιας) (welfare officers). Kύριος σκοπός.
ΕΥΗ ΖΑΜΠΕΤΑ.  Α. ΟΙ ΔΥΟ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ  Β. Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΎ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ  Γ. Ο ΒΑΘΜΟΣ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ.
 1. Διαμόρφωση Εκπαιδευτικής Πολιτικής  2. Θέση Εκπαιδευτικής Μονάδας στον τομέα διαμόρφωσης Ε. Π.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΟΜΩΝ ΔΗΜΩΝ
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΕΥΦΥΟΥΣ ΠΟΛΗΣ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 10
Λειτουργίες διοίκησης
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Η επιστήμη της Διοίκησης
Αλέξανδρος-Ανδρέας Κύρτσης
Αυτονομία Σχολικών Μονάδων στο Κυπριακό Εκπαιδευτικό Σύστημα
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
Εκπαιδευτική διοίκηση και καινοτομία
Θεωρία και Πρακτική της Διοίκησης στο Δημόσιο τομέα
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
3.4. Τοπική αυτοδιοίκηση Οι σύγχρονες τάσεις διοικητικής οργάνωσης ευνοούν την αποκέντρωση της πολιτικής εξουσίας σε κατώτερες βαθμίδες της Διοίκησης,
Δημήτρης Ματθαίου Ομ. Καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Θεωρία Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Η έννοια της επιχείρησης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Οργάνωση, Διοίκηση και Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Λειτουργίες διοίκησης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΕΥΗ ΖΑΜΠΕΤΑ

Βασικές έννοιες Η έννοια της Διοίκησης στην Εκπαίδευση Τί είναι ο Οργανισμός – εκπαιδευτικοί οργανισμοί Οι βασικές λειτουργίες της διοίκησης Η σχολική μονάδα ως ανοιχτό σύστημα (εισροές και εκροές) – πώς μπορεί να διοικηθεί;

Η έννοια της «Διοίκησης Εκπαιδευτικών Μονάδων» Η επιστήμη της Διοίκησης και η αξιοποίησή της στο χώρο των εκπαιδευτικών θεσμών Από τη Διοίκηση των Επιχειρήσεων στη Διοίκηση των Δημοσίων Οργανισμών. Ερώτημα: Ποιές είναι οι συνέπειες μιας άκριτης μεταφοράς των αρχών του επιχειρηματικού management στους δημόσιους οργανισμούς;

Ικανοποίηση του ‘πελάτη’ Ποιος είναι ο «Πελάτης» των εκπαιδευτικών θεσμών; Οι μαθητές, ως αποδέκτες των υπηρεσιών; Οι γονείς ως φορολογούμενοι; Η κοινωνία στο σύνολό της; Επαναπροσδιορισμός της έννοιας του αποδέκτη των εκπαιδευτικών υπηρεσιών στο πλαίσιο της «Διοίκησης Ολικής Ποιότητας» > Οι κοινωνικοί εταίροι

Η νεοφιλελεύθερη κριτική στα δημόσια εκπαιδευτικά συστήματα και το ζήτημα της απόδοσης λόγου των εκπαιδευτικών θεσμών (accountability) Ποιός δικαιούται να έχει λόγο για την εκπαίδευση και σε ποιον η εκπαίδευση οφείλει να αποδίδει λόγο; Η εκπαίδευση ως θεσμός δημόσιου συμφέροντος. Πώς διασφαλίζεται σήμερα το δημόσιο συμφέρον; Η μεταφορά των αρχών του Management στην Εκπαίδευση συνιστά αναγκαστικά μορφή ‘ιδιωτικοποίησης’ της εκπαίδευσης;

Η εκπαίδευση ως οργανισμός Τί είναι το εκπαιδευτικό σύστημα (συστημικός και πολιτικός χαρακτήρας της εκπαίδευσης). Η εκπαιδευτική μονάδα ως οργανισμός Οργανισμός: Συγκροτημένη ομάδα ατόμων που εργάζονται για την επίτευξη κοινού σκοπού με καθιερωμένη δομή, εσωτερική ιεραρχία και σχέσεις

Η διοίκηση των εκπαιδευτικών οργανισμών Διοίκηση: μεθοδική διαδικασία συντονισμού πόρων και δραστηριοτήτων για την επίτευξη των στόχων ενός οργανισμού ΑΠΟ ΤΟΝ: Ταιυλορισμό (Taylor): η απαρχή της επιστήμης της διοίκησης επιχειρήσεων ΣΤΟ: Total Quality Management (Διοίκηση Ολικής Ποιότητας)

Λειτουργίες της Διοίκησης (Fayol) Προγραμματισμός Λειτουργικός, Τακτικός Στρατηγικός Οργάνωση Διεύθυνση / Καθοδήγηση Έλεγχος

Στοχοθεσία και λήψη αποφάσεων Προγραμματισμός Στοχοθεσία και λήψη αποφάσεων Καθορισμός σκοπών Ανάπτυξη εναλλακτικών λύσεων Διερεύνηση συνθηκών Αξιολόγηση εναλλακτικών λύσεων Επιλογή της καταλληλότερης λύσης Διαμόρφωση επιμέρους σχεδίων Εφαρμογή σχεδίων

Οργάνωση Καθορισμός γενικών δραστηριοτήτων που πρέπει να υλοποιηθούν Καθορισμός συγκεκριμένων εργασιών – καταμερισμός εργασίας Στελέχωση με κατάλληλο προσωπικό –Προσδιορισμός αρμοδιοτήτων & ρόλων Δημιουργία οργανωτικού πλαισίου- κανόνων και σχέσεων εργασίας

Διεύθυνση / Καθοδήγηση Δημιουργία ευνοϊκού οργανωσιακού κλίματος Βέλτιστη διαχείριση Εποπτεία Καθοδήγηση υφισταμένων Παρακίνηση και επικοινωνία του ανθρώπινου δυναμικού για την επίτευξη των στόχων του οργανισμού

Έλεγχος Αξιολόγηση αποτελεσμάτων Διορθωτικές παρεμβάσεις για την τήρηση του σχεδιασμού (αναστοχασμός πάνω στις λειτουργίες της διοίκησης σχετικά με το βαθμό στον οποίο εξυπηρέτησαν την προώθηση του σχεδιασμού)

Οι κοινωνικοί δρώντες στην εκπαίδευση ΚΡΑΤΟΣ (κεντρικό και τοπικό/ τοπική αυτοδιοίκηση) ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Ι (συνδικάτα εκπαιδευτικών, επιστημονικοί –ερευνητικοί φορείς) ΓΟΝΕΙΣ – ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΕΤΑΙΡΟΙ &ΑΓΟΡΑ (Συνδικάτα, Κορπορατιστικά συμφέροντα, ομάδες συμφερόντων, χώρος των επιχειρήσεων, κοινωνία των πολιτών ...)

Σχολική Μονάδα ΕΙΣΡΟΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΚΡΟΕΣ Θεσμικό πλαίσιο Πολιτικό – οικονομικό περιβάλλον Εκπαιδευτικά αποτελέσματα (αναφέρονται σε όλες τις εισροές) Αναλυτικά Προγράμματα Κοινωνικό-πολιτισμικό περιβάλλον Βιβλία Τοπικό περιβάλλον - Βαθμός αστικότητας Πόροι Φορείς που παρεμβαίνουν (ΟΤΑ, Συνδικαλιστικες οργανώσεις, τοπικοί φορείς, επιχειρήσεις κλπ) Υποδομή Γονείς Κτήρια Κοινωνία των πολιτών Προσωπικό Μαθητές Απόφοιτοι - μαθητές

Πώς η σχολική μονάδα θα αντιμετωπίσει ένα πρόβλημα (π. χ Πώς η σχολική μονάδα θα αντιμετωπίσει ένα πρόβλημα (π.χ. ενδοσχολική βία) Η ευθύνη της σχολικής μονάδας στην αντιμετώπιση του συγκεκριμένου προβλήματος Προγραμματισμός των διαδικασιών αντιμετώπισης του προβλήματος – φορείς που θα εμπλακούν στην αντιμετώπισή του Οργάνωση Διεύθυνση Ελεγχος