Η επιστήμη της Διοίκησης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

 Από τις ανάγκες εκπαίδευσης της οικονομίας στις ανάγκες εκπαίδευσης του ατόμου : Το επαγγελματικό προφίλ ως στοιχείο σύζευξης της προσφοράς με τη ζήτηση.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 2007 – ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 1 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007.
I.I.E.K DATA Τμήμα: Μαγειρικής Τέχνης Μάθημα: Στοιχεία Κοστολόγησης
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Έννοια οικονομικού προγραμματισμού
Η Τέχνη της Διοίκησης των Επιχειρήσεων.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο.
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
Αξιολόγηση Ανθρώπινου Δυναμικού
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
MANAGEMENT Εναρμόνιση Πόρων Προς Επίτευξη Στόχων.
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ
Η επιχείρηση διαφέρει από τις άλλες παραγωγικές μονάδες γιατί: β) παράγει προϊόντα που τα διαθέτει έναντι μιας αξίας ανταλλαγής α) παράγει προϊόντα που.
ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΣΜΕΥΣΕΩΝ
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 12 Μαρτίου Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Λουκάς Τσιρώνης1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ (1) Διοίκηση είναι η συστηματοποίηση της συλλογικής προσπάθειας μέσω της οποίας στοχεύουμε στην ικανοποίηση των στόχων που έχουν.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Εισαγωγή στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εισαγωγή στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ο προγραμματισμός είναι η πρώτη λειτουργία του μάνατζμεντ. Έχει μελλοντοστρεφή χαρακτήρα, προσφέρει κατεύθυνση.
Η λειτουργία της Οργάνωσης
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων Έλεγχος.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
Εισαγωγή Στη Διοίκηση Αθλητικών Εγκαταστάσεων Διοίκηση Αθλητικών Εγκαταστάσεων.
Οργάνωςη και Διοίκηςη Βιομηχανικών Επιχειρήςεων
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων Νάνσυ Μπουραντά Αγρίνιο, 2016 Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων & Τροφίμων.
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΕΝΤΡΟΥ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 6 Ο.
“Εκπαίδευση, Σημασία, Στόχοι και Αρμοδιότητες της Λειτουργίας της Διοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων”
ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ - ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
► Karew Ure. The Psychology of Manufacturer (1835) ► Kίνημα βελτίωσης των συνθηκών ζωής στα εργοστάσια (στελέχη πρόνοιας) (welfare officers). Kύριος σκοπός.
ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΘΕΣΜΟΣ α.Σ - β.Σ - γ.Λ - δ.Σ - ε.Λ. ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΘΕΣΜΟΣ 1.β – 2.α – 3.β – 4.β – 5.α – 6.α – 7.β – 8.α – 9.β – 10.β.
Γιατι χρειαζεται οργανωση
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 11
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 10
Λειτουργίες διοίκησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Εταιρική Διακυβέρνηση
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
Εισαγωγή στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Α’ ΕΞΑΜΗΝΟ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Θεωρία Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Η έννοια της επιχείρησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Οργάνωση, Διοίκηση και Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης
Λογιστική Κόστους Εισαγωγή.
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι: Οργάνωση Παραγωγής
Best practices - Benchmarking
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Λειτουργίες διοίκησης
Υλοποίηση &΄Έλεγχος σχεδιασμού μάρκετινγκ Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η επιστήμη της Διοίκησης ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο Η επιστήμη της Διοίκησης Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος

Ενότητα 2.2.3 Λειτουργίες της Οργάνωσης και Διοίκησης – Management Βασική επίσης λειτουργία είναι και η λήψη αποφάσεων, η οποία εμπλέκεται σε όλες τις άλλες. Το μάνατζμεντ είναι μία διαδικασία τεσσάρων λειτουργιών, του προγραμματισμού, της οργάνωσης, της διεύθυνσης και του ελέγχου, που εκτελούνται με τη σειρά αυτή σε κάθε επιχείρηση. Ενότητα 2.2.3 Λειτουργίες της Οργάνωσης και Διοίκησης – Management Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος

Ενότητα 2.2.3 Λειτουργίες της Οργάνωσης και Διοίκησης – Management Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος Προγραμματισμός Οργάνωση Διεύθυνση Έλεγχος Λήψη αποφάσεων Ενότητα 2.2.3 Λειτουργίες της Οργάνωσης και Διοίκησης – Management

Ενότητα 2.2.3 Λειτουργίες της Οργάνωσης και Διοίκησης – Management Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος Προγραμματισμός Είναι η διαδικασία ή το σύστημα των ενεργειών με τις οποίες: α. καθορίζονται οι στόχοι της επιχείρησης, β. προβλέπεται η μελλοντική εξέλιξη των μεταβλητών του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντός της και γ. προσδιορίζονται οι τρόποι, οι ενέργειες και τα μέσα με τα οποία θα επιτευχθούν οι στόχοι στο συγκεκριμένο περιβάλλον. Ενότητα 2.2.3 Λειτουργίες της Οργάνωσης και Διοίκησης – Management

Ενότητα 2.2.3 Λειτουργίες της Οργάνωσης και Διοίκησης – Management Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος Προγραμματισμός Ο προγραμματισμός περιλαμβάνει: 1. τον καθορισμό στόχων, 2. τη διαμόρφωση των στρατηγικών και πολιτικών, 3. τα λειτουργικά προγράμματα δράσης. Ενότητα 2.2.3 Λειτουργίες της Οργάνωσης και Διοίκησης – Management

Ενότητα 2.2.3 Λειτουργίες της Οργάνωσης και Διοίκησης – Management Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος Οργάνωση Είναι η διαδικασία με την οποία το σύνολο των εργασιών που απαιτούνται για την επίτευξη των στόχων της επιχείρησης ταξινομείται σε επιμέρους καθήκοντα, κατανέμεται στα κατάλληλα στελέχη, στα οποία αναθέτονται παράλληλα οι σχετικές ευθύνες και διαθέτονται οι κατάλληλοι πόροι. Ενότητα 2.2.3 Λειτουργίες της Οργάνωσης και Διοίκησης – Management

Ενότητα 2.2.3 Λειτουργίες της Οργάνωσης και Διοίκησης – Management Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος Οργάνωση: εκφράζεται συνήθως με α. Οργανόγραμμα, το οποίο παρουσιάζει την οργανωτική διάρθρωση, δηλ. μια σχηματική απεικόνιση σε διάγραμμα διευθύνσεων, τμημάτων κτλ., που υπάρχουν σε μια επιχείρηση. β. Καταμερισμό των εργασιών. γ. Εκχώρηση εξουσίας σε χαμηλότερα κλιμάκια της διοίκησης. δ. Τμηματοποίηση των λειτουργιών ή με άλλη μορφή τμηματοποίησης. Ενότητα 2.2.3 Λειτουργίες της Οργάνωσης και Διοίκησης – Management

Ενότητα 2.2.3 Λειτουργίες της Οργάνωσης και Διοίκησης – Management Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος Ενότητα 2.2.3 Λειτουργίες της Οργάνωσης και Διοίκησης – Management

Ενότητα 2.2.3 Λειτουργίες της Οργάνωσης και Διοίκησης – Management Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος Ενότητα 2.2.3 Λειτουργίες της Οργάνωσης και Διοίκησης – Management

Ενότητα 2.2.3 Λειτουργίες της Οργάνωσης και Διοίκησης – Management Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος Διεύθυνση Είναι η καθοδήγηση, η ενθάρρυνση και η ενεργοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού της επιχείρησης για την καλύτερη δυνατή επίτευξη των στόχων τόσο μακροχρόνια όσο και βραχυχρόνια. Δεν περιορίζεται στην απλή έκδοση οδηγιών και εντολών. Αποτελεσματική διεύθυνση σημαίνει και αποτελεσματική επικοινωνία μεταξύ των μελών μιας επιχείρησης. Ενότητα 2.2.3 Λειτουργίες της Οργάνωσης και Διοίκησης – Management

Ενότητα 2.2.3 Λειτουργίες της Οργάνωσης και Διοίκησης – Management Έλεγχος Η συστηματική παρακολούθηση των ενεργειών των διαφόρων μελών της επιχείρησης, για την εξακρίβωση και τη διόρθωση τυχόν αποκλίσεων από τους στόχους που έχουν τεθεί. Η λειτουργία του ελέγχου δεν είναι ανεξάρτητη, συνδέεται άμεσα με τη λειτουργία του προγραμματισμού. Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος Ενότητα 2.2.3 Λειτουργίες της Οργάνωσης και Διοίκησης – Management

Ενότητα 2.2.3 Λειτουργίες της Οργάνωσης και Διοίκησης – Management Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος Η αποτελεσματική άσκηση των τεσσάρων λειτουργιών του μάνατζμεντ προϋποθέτει την ύπαρξη από μέρους των διοικητικών στελεχών: 1. Γνώσεων, σχετικά με τις έννοιες, τις αρχές, τις μεθόδους και τις τεχνικές του management και των επιμέρους λειτουργιών του. 2. Διοικητικών ικανοτήτων, δηλαδή ικανοτήτων να εφαρμόζουν τη γνώση του management στην πράξη. Ενότητα 2.2.3 Λειτουργίες της Οργάνωσης και Διοίκησης – Management

Ενότητα 2.2.3 Λειτουργίες της Οργάνωσης και Διοίκησης – Management Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος 3. Φιλοσοφίας ή κουλτούρας (“πιστεύω”, αξίες, νοοτροπίες) σχετικά με την αναγκαιότητα και τον τρόπο άσκησης του management. Με άλλα λόγια, κάθε διοικητικό στέλεχος θα πρέπει να ξέρει, να μπορεί και να θέλει να ασκήσει μάνατζμεντ. Ενότητα 2.2.3 Λειτουργίες της Οργάνωσης και Διοίκησης – Management

Ενότητα 2.2.3 Λειτουργίες της Οργάνωσης και Διοίκησης – Management Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος 4. Η άσκηση του μάνατζμεντ στηρίζεται επίσης και σε ορισμένα διοικητικά συστήματα ή εργαλεία διοίκησης, όπως : α. ένα σύστημα αμοιβών, (σταθερή αμοιβή, bonus, συμμετοχή στα κέρδη, άλλες παροχές κ.λ.π.) β. ένα σύστημα αξιολόγησης της απόδοσης, (έντυπα αξιολόγησης, στοχοθέτηση) γ. ένα σύστημα ελέγχου του χρόνου εργασίας των εργαζομένων, (κάρτα, συστήματα ωρομέτρησης προσωπικού) δ. ένα σύστημα προγραμματισμού. Ενότητα 2.2.3 Λειτουργίες της Οργάνωσης και Διοίκησης – Management