Πρόγραμμα Erasmus+ Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
European Career of Researchers- E*CARE project Ελισάβετ Κοκόζηλα ΕΚΕΤΑ 11 η Συνάντηση του Ελληνικού Δικτύου Κέντρων Κινητικότητας Ερευνητών, 11 Δεκεμβρίου.
Advertisements

Υπηρεσία Έρευνας και Διεθνών Σχέσεων • Πρόγραμμα Δια βίου μάθησης • ERASMUS MUNDUS • TEMPUS Ευρωπαϊκά Προγράμματα για την Εκπαίδευση, τον Πολιτισμό και.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
Action: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης
Erasmus+: Σχολική Εκπαίδευση
Πληροφοριακό Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΙΠΑΕ(1) Η μέθοδος αξιολόγησης «Institutional Review» που εφαρμόζεται από την QAA. Αριστέα Γκόντρα Quality Assurance.
Ενιαία Αρχή για τις Δημόσιες Συμβάσεις Ενιαία Αρχή για τις Δημόσιες Συμβάσεις
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
LIFE- ENVIRONMENT PROGRAMME ‘Starting with the promotion of IPP approach in Mediterranean countries’’ Αθήνα, 19 Σεπτεμβρίου 2005 Παρουσίαση Start-IPP.
ΚΙΛΚΙΣ - ΝΟΜΕΒΡΙΟΣ 2004 «Διατοπική- Διακρατική συνεργασία στο πλαίσιο της LEADER+» 4η Σύνοδος Ελληνικού Δικτύου LEADER+ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΕΙΟΣ Γενικός.
Το cloud computing & τα νέα επιχειρηματικά μοντέλα 12o Συνέδριο Infocom World 2010 Αθήνα, 19 Οκτωβρίου 2010 Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού.
Προηγμένες υπηρεσίες προς τους Πολίτες Σταύρος Αλεξάκης Public Sector Lead– Microsoft Hellas.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ Κατανοώντας το νέο Πρόγραμμα, τι αλλάζει……τι παραμένει ίδιο…. Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα.
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών Ενότητα #5: Key result indicators (KRIs), Performance Indicators (PIs), Key Performance Indicators (KPIs)
ΚΑ2-Στρατηγικές Συμπράξεις Τομέας Εκπαίδευσης και Κατάρτισης «Τεχνική Ημερίδα Διαχείρισης Εγκεκριμένων Σχεδίων ΚΑ2» Αθήνα, 23/10/2015 Μαρία Αδαμοπούλου,
KA2 Στρατηγικές Συμπράξεις - Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ Αθήνα, 19/10/2015 Πατούχα Σταυρούλα, Υπεύθυνη.
KA2 Στρατηγικές Συμπράξεις - Τομέας Εκπαίδευσης και Κατάρτισης ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΤΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ Αθήνα, 15/10/2014 Δρούγκα Μαρία,
Key Action 2: Cooperation for Innovation and the exchange of good practices Καινοτομία – Καλές Πρακτικές Action: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου, Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS + ΚΑ1-Μαθησιακή Κινητικότητα Προσωπικού Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων.
ΚΑ1-Μαθησιακή Κινητικότητα Προσωπικού Σχολικής Εκπαίδευσης Τεχνική Ημερίδα Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης «Συμβατικές υποχρεώσεις στο πλαίσιο των σχεδίων.
ΗΜΕΡΙΔΑ Κινητικότητας ΚΑ1 Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης ‘’Υλοποιώ και Διαχειρίζομαι ΣΩΣΤΑ’’ Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα Προϊσταμένη Εθνικής Μονάδας.
Τεχνική ημερίδα διαχείρισης ΚΑ1/ Tομέας Ανώτατης Εκπαίδευσης Όμιλοι Κινητικότητας: Προκλήσεις & Ευκαιρίες Aθήνα, 22 Οκτωβρίου 2015 Μαυρογιώργου.
Τελική Έκθεση: Πώςαποτυπώνεται η Αποτελεσματική Διαχείριση ενός Σχεδίου Κινητικότητας Τελική Έκθεση: Πώς αποτυπώνεται η Αποτελεσματική Διαχείριση ενός.
ERASMUS+ - ΒΔ 1 Σχολική Εκ π αίδευση – Εκ π αίδευση Ενηλίκων Ημερίδα Παροχής Πληροφοριών για τη Διαχείριση και Υλοποίηση των Εγκεκριμένων Σχεδίων (Πρόσκληση.
ΚΑ2-Στρατηγικές Συμπράξεις Τομέας Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Τεχνική Ημερίδα Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης Αθήνα, 15/10/2014 Μαρία Αδαμοπούλου, Στέλεχος.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
Key Action 2: Co-operation for Innovation and Good Practices Συνεργασία για Καινοτομία και Καλές Πρακτικές 4. KA2 - Strategic Partnerships/ Στρατηγικές.
ΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS+ KA1 ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ Ιωάννα Αναγνωστοπούλου Υπεύθυνη Σχεδίων ΚΑ1/ΕΕΚ.
Μεθοδολογία και Κριτήρια Επιλογής Πράξεων Ενημερωτική ημερίδα δυνητικών δικαιούχων Χανιά 26 Ιανουαρίου 2016.
Checks & Audits Διενέργεια ελέγχων κατά την υλοποίηση σχεδίων ΚΑ2 ΣΚΟΠΟΣ - ΕΙΔΗ - ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Ευθυμία Χατζή, Υπεύθυνη Σχεδίων ΚΑ2 Τεχνική Ημερίδα KA2: 23.
Έλεγχοι : Διαδικασίες - Ευρήματα “ Έκθεση Ελέγχου χωρίς παρατηρήσεις” Αθήνα, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, 22 Οκτωβρίου 2015 Φίλιππος Κουμπούνης Υπεύθυνος Οικονομικής.
Βασικές κατευθύνσεις και οδηγίες διαχείρισης των Στρατηγικών Συμπράξεων ΕΘΝΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα Προϊσταμένη Τμήματος Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων.
ΣΥΜΒΑΣΗ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ERASMUS+ ΑΛΛΑΓΕΣ - ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ 22 Οκτωβρίου 2015, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών Βάσω Γιαννούλη Συντονίστρια του τομέα της Ανώτατης Εκπαίδευσης.
ΚΑ2-Στρατηγικές Συμπράξεις (KA219) Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης Σύμβαση Επιχορήγησης Καϊμακούδη Ελένη Στέλεχος Ι.Κ.Υ./ Εθνική Μονάδα Συντονισμού Πρόγραμμα.
1 ERASMUS+ Υποβολή Τελικών Εκθέσεων για Στρατηγικές Συμπράξεις στα πλαίσια του Προγράμματος Erasmus+ Συνεδριακό Κέντρο Φιλοξενία Λευκωσία, 19 Μαΐου 2016.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ Κατανοώντας το νέο Πρόγραμμα, τι αλλάζει……τι παραμένει ίδιο…. Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα.
Στάδια και διαδικασίες ελέγχου στα εγκεκριμένα σχέδια Στρατηγικών Συμπράξεων ΚΑ2 Τεχνική Ημερίδα KA2: 15 Οκτωβρίου 2014, Amalia Hotel Ευθυμία Χατζή, Υπεύθυνη.
“Κύκλος ζωής και διαχείριση των σχεδίων Στρατηγικών Συμπράξεων –ΚΑ2”
Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
ERASMUS+ για την Εκπαίδευση, την Κατάρτιση,
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
Μέτρηση αντικτύπου του έργου Αποτελέσματα Ερευνών
Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου 2012, Αθήνα, ΑΜΑLIA ATHENS HOTEL
ΕΘΝΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
Αρχές Βιώσιμης Ανάπτυξης Οι δέκα αρχές του ΟΗΕ για την Ε.Κ.Ε.
Εισαγωγή στο πρόγραμμα Mascil
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
KA2: Strategic Partnerships Στρατηγικές Εταιρικές Σχέσεις
Το νέο πρόγραμμα ERASMUS + :
Δ.Ι.Ε.Κ. Αμαρουσίου «Προσχολική εκπαίδευση και αγωγή: Προσεγγίζοντας το Ιταλικό εκπαιδευτικό σύστημα» Eσπερίδα για τη διάχυση των αποτελεσμάτων του προγράμματος.
Aρχιτεκτονική άμεσων ενισχύσεων
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
Β1. Β1 Β2 Close-to-market projects Τεχνική ωριμότητα Τεχνική διεργασία και «τελευταία λέξη της τεχνολογίας» Κλίμακα και αποτέλεσμα – Τέτοια ώστε.
Συμπλήρωση & Υποβολή της αίτησης για Σχέδια Εθελοντισμού (ΚΑ125)
Ανάλυση Γεωργικού Οικογενειακού Εισήματος (ΓΟΕ)
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Ημερίδα Παράδοσης Συμφωνιών Επιχορήγησης Επαγγελματική Εκπαίδευση & Κατάρτιση ΚΑ Ιουνίου, 2018 Λευκωσία.
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Α΄ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΛΕΜΕΣΟΥ Κάτοχος Χάρτη Κινητικότητας
Βασική Δράση 1 Εκπαίδευση Ενηλίκων
Αποτελέσματα Πρόσκλησης 2018 (KA229)
Συμπράξεις Ανταλλαγών Μεταξύ Σχολείων (KA229)
Ημερίδα Παροχής Οδηγιών Για Συμπλήρωση Αιτήσεων Πρόσκληση 2019
Σχέδιο της Βασικής Δράσης 1/ΚΑ1 Erasmus+ (2018) Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων (ΚΑ1) Κινητικότητα εκπαιδευόμενων και προσωπικού (ΚΑ101) τομέα Σχολικής.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρόγραμμα Erasmus+ Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης Tεχνική ημερίδα για τη διαχείριση των εγκεκριμένων σχεδίων Στρατηγικών Συμπράξεων μεταξύ σχολείων 2015 Αθήνα ,19/10/2015 Μαρία Ξαρχουλάκου, στέλεχος ΕΜΣ-ΙΚΥ

Προφίλ συμπράξεων 12 γεωγραφικές περιφέρειες Πρωτοβάθμια/δευτεροβάθμια Γενικά, μουσικά, διαπολιτισμικά, πειραματικά, ειδικά,εσπερινά, πρότυπα, επαγγελματικά Ενδεικτικές θεματικές: μαθηματικά & φυσικές επιστήμες επιχειρηματικότητα ιδιότητα του ενεργού πολίτη νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση πολλαπλή νοημοσύνη αγορά εργασίας μετανάστευση & στερεότυπα σχολικός εκφοβισμός

Στρατηγικές συμπράξεις Bασική δράση 2 : Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών Ανάπτυξη καλών πρακτικών Εφαρμογή καλών πρακτικών Καινοτομία Εμπεριέχει την παραδοχή ότι η σχολική εκπαίδευση στην Ευρώπη έχει ανάγκη να παρακολουθεί τις εξελίξεις της κοινωνίας και της αγοράς εργασίας και μάλιστα η ανάγκη αυτή βαίνει αυξανόμενη (growing need) In response to the growing need for more innovative approaches in education and youth policies, the Programme shall provide strengthened support to cooperation projects aimed at developing, transferring and implementing innovative practices. Actions that address better alignment of skills to the needs of the labour market should be a priority. Fostering entrepreneurial skills and attitudes, developing multilingualism, as well as being able to use ICT collaboratively and creatively and being able to create, use and share digital content

Στρατηγικές συμπράξεις αντίκτυπος σε ατομικό, ιδρυματικό, συστημικό επίπεδο διαφορετικές πορείες, κοινός προορισμός (προτεραιότητες) κοινό αίσθημα ευθύνης ευθύνη των δικαιούχων για τη χρήση των κοινοτικών πόρων ευθύνη του δικαιούχου Όλοι εσείς κινείστε προς την ίδια κατεύθυνση, προς τον εκσυγχρονισμό και την ενίσχυση των συστημάτων της σχολικής εκπαίδευσης ώστε να ανταποκρίνονται καλύτερα στις προκλήσεις του σημερινού κόσμου (απασχόληση, οικονομική σταθερότητα και ανάπτυξη, καθώς και ενεργή συμμετοχή στη δημοκρατική ζωή). Ευθύνη του δικαιούχου :από το σημείο της υπογραφής της σύμβασης και εξής κανείς δε δικαιούται να ισχυριστεί ότι δε γνωρίζει «Με την υπογραφή της παρούσας Σύμβασης Επιχορήγησης, ο Δικαιούχος αποδέχεται την επιχορήγηση και συμφωνεί να προβεί στην εκτέλεση του Σχεδίου με δική του ευθύνη». Το σχέδιό σας και το πρόγραμμα Erasmus+, το σχέδιό σας μέσα στο πρόγραμμα Erasmus+ και το πρόγραμμα Erasmus+ μέσα στη στρατηγική για την Ευρώπη 2020 Δεν έχετε ένα σχέδιο, είστε μέλος μιας Στρατηγικής Σύμπραξης ευθύνη των δικαιούχων για τη χρήση των κοινοτικών πόρων (όλοι οι εταίροι μαζί κοστίζετε πολλά)

Τι καινούριο κομίζει το Erasmus+ Λογική διαφορετικές δυνατότητες –διαφορετικές προσδοκίες (tailor made-μενού δαπανών) επίδοση ≠ συμμόρφωση έμφαση σε περιεχόμενο, (ποιότητα), αντίκτυπο Erasmus+: strong focus on performance • Increase quality and impact of grant support • Simplified grants: focus on content and reduce management costs the proposed use of real costs is limited to an absolute minimum, mainly to contribute to the additional costs of persons with special needs and other limited exceptional costs for which there is currently insufficient data available to develop a simplified grant model. By nature, simplified forms of grant are contributions to the underlying costs and not an exact reimbursement of real costs for an individual beneficiary and/or the grants of an individual country for any single action. The use of unit costs as contribution to travel costs represents a simplification and reduction of administrative costs, for all actors to be able to focus more on quality and impact. Although the simplified funding system for Strategic Partnerships action is based on the methodology for individual support, it is underlined that the grant contribution for multiplier events is meant to cover only the cost of the organisation of such events and not the subsistence or travel costs of the participants. The unit cost per participant is used as a measure to calculate the contribution. To cater for the higher cost of attracting participants from abroad there will be a different unit cost for participants from a host country and for participants from abroad. The 10 unit cost per participant from the event hosting country is based on the average single rate of individual support for one day for short term staff mobility with duration of 5-14 days. For participants from other countries the unit cost above shall be applied for two days, reflecting the additional costs related to the effort required to attract such participants (e.g. translation of documents). The total grant for the project shall be capped at an amount equivalent to a maximum number of participants for the whole project duration. As multiplier events can only be supported in view of disseminating on a larger scale the outputs produced by the project, it is logical that participation in such event by persons from the participating organisations cannot be considered. Όχι μια προσέγγιση για όλους, ελευθερία να κάνετε κάτι που πραγματικά να έχει νόημα για το σχολείο σας

Τι καινούριο κομίζει το Erasmus+ Διαχείριση-Οικονομικά απλοποιημένη διαχείριση διαδικασίες & αποτελέσματα χρηματοδοτική συνεισφορά ανά μοναδιαίο κόστος δαπάνης (πραγματικές δαπάνες) Έλεγχοι-πραγματικό γεγονός Επιλεξιμότητα, ποιότητα Split model δεν έχει ως σκοπό τη εξακρίβωση του πραγματικού ύψους των δαπανών που πραγματοποιήθηκαν. Ο σκοπός των ελέγχων στο πρόγραμμα Erasmus+, είναι η διαπίστωση και η εξακρίβωση του «πραγματικού γεγονότος» (triggering event) το οποίο έλαβε χώρα, είτε πρόκειται για κάποιο ταξίδι, ή μια δραστηριότητα όπως περιγράφεται στην εγκεκριμένη αίτηση. Επιπλέον εξετάζονται όλες οι δραστηριότητες αναφορικά με την επιλεξιμότητα και την ποιότητά τους, σύμφωνα με τους όρους υλοποίησης του προγράμματος. Satisfactory activities, outcomes and results in number AND quality Έλεγχοι-πραγματικό γεγονός, Prove activity not eligible cost Ποιότητα παντού, και στις πρακτικές διευθετήσεις για την κινητικότητα, και στα αποτελέσματα Split model: υπόλογοι στην ελληνική Εθνική Μονάδα, υπόλογοι στο συντονιστή

Τι καινούριο κομίζει το Erasmus+ Hλεκτρονικά εργαλεία Μετρητής απόστασης Mobility Tool Πλατφόρμα διάδοσης αποτελεσμάτων σχεδίων School Education Gateway e-Twinning Φόρμες απολογισμού (excel)

Συντονιστές & εταίροι διαχείριση Έγγραφα αναφοράς Eιδικοί όροι σύμβασης Γενικοί όροι σύμβασης Παραρτήματα σύμβασης Ι (αίτηση),ΙΙ,ΙΙΙ (εγκεκριμένη αίτηση ≠ αρχική αίτηση) Gantt chart Οδηγός προγράμματος Erasmus +2015 Εθνικό πλαίσιο για τις μετακινήσεις στο πλαίσιο ευρωπαϊκών προγραμμάτων Πολλές απαντήσεις μέσα στα έγγραφα της σύμβασης

Συντονιστές & εταίροι διαχείριση Συντονιστές & εταίροι διαχείριση Εργαλεία Κινητικότητα /Διεθνικές Συναντήσεις για το σχέδιο Εξ αποστάσεως επικοινωνία e- Twinning: εμπλοκή χωρίς κινητικότητα, άμεση διάχυση αποτελεσμάτων

Υποχρεώσεις συντονιστή Κοινή αντίληψη στόχων Καταμερισμός αρμοδιοτήτων Τήρηση χρονοδιαγραμμάτων Πλαίσιο επικοινωνίας Ενημέρωση ΕΜΣ για τυχόν αλλαγές Επίβλεψη συνεισφορών από εταίρους Σύνταξη Τελικής Έκθεσης (με συνεισφορά από εταίρους) Ανάρτηση αποτελεσμάτων στην πλατφόρμα διάδοσης (με συνεισφορά από εταίρους) Συνολική επίβλεψη υλοποίησης του σχεδίου Συντονιστής :συνολική αναφορά δραστηριοτήτων στην ΕΜ της χώρας του Εταίροι ; Μικρότερες αναφορές δραστηριοτήτων Συντονιστής και εταίροι-ξεχωριστοί οικονομικοί απολογισμοί προς τις ΕΜ των χωρών τους Η Τελική έκθεση δραστηριοτήτων απολογίζεται στην ΕΜ του συντονιστή, σε αναφορά και με τις συνολικές (από κάθε εταίρο) δαπάνες

Υποχρεώσεις εταίρου Να τηρεί το πλαίσιο συνεργασίας που τίθεται από το συντονιστή Να συμμετέχει στις καθορισμένες κινητικότητες σύμφωνα με την εγκεκριμένη αίτηση Να παραδίδει εγκαίρως την αναμενόμενη συνεισφορά Να μεριμνά εξίσου για τις ποιοτικές προδιαγραφές Να ενημερώνει εγκαίρως τους συν-εταίρους για τυχόν αλλαγές Να συμμετέχει σε διαδικασίες αξιολόγησης της πορείας υλοποίησης Να ενημερώσει το συντονιστή για τα αποτελέσματά του που θα αναρτηθούν στην πλατφόρμα διάδοσης Να συνεισφέρει στη σύνταξη της Τελικής Έκθεσης

Υποχρεώσεις ΕΜΣ-ΙΚΥ Συμβάσεις/καταβολή επιχορήγησης Παραλαβή και αξιολόγηση αναφορών Έλεγχοι-επισκέψεις παρακολούθησης Υποστήριξη Συλλογή καλών πρακτικών

Θυμηθείτε επίσης… Επικοινωνία της σύμπραξης στο σχολείο Φυσικό & οικονομικό αντικείμενο Παρακολούθηση, ανασχεδιασμός, εμπλουτισμός Ορθή διαχείριση των πόρων/τήρηση φακέλου Επιλογή μαθητών

Επίλογος «Αν δεν υπήρχε το πρόγραμμα Erasmus+, θα έπρεπε να το εφεύρουμε!»