ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ- Job-Surfing HEIKO STEFFENS ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΤΟΥ TECHNICAL UNI ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ (1995) Μάθημα: ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ενημέρωση και αγωγή υγείας για τη νέα γρίπη στα σχολεία Α. Ξεκαλάκη Παιδίατρος Δ/νση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
Advertisements

Λέξεις-σημεια κλειδιά της παρουσίασης για τη Διαδικτυακή πύλη Συμβουλευτικής και επαγγελματικού προσανατολισμού των εφήβων του ΕΟΠΠΕΠ.
Καλώς ήρθατε στην ενίσχυση της υγείας και της κοινωνικής φροντίδας μέσω Διεπαγγελματικής εκπαίδευσης.
1ο ΕΠΑΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ «Μικρές Αγγελίες – Μεγάλες Αλήθειες» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ TEI ΛΑΜΙΑΣ Ε. Υ. ΔΡ. Θ. ΓΚΑΝΕΤΣΟΣ Άξονας Προτεραιότητας 6 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής.
Σχολικοί Ορίζοντες για τη Συμβουλευτική και τον Προσανατολισμό «Στατιστική Ανάλυση Δείγματος ARISTO-TELEION Τεστ του Πανεπιστημίου Λευκωσίας» Μαρία Περδικογιάννη,
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
Προσανατολισμού N. Ιωνίας
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Οι προοπτικές.
ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ Αθήνας ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΑΘΗΝΑΣ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 9.1 Εθνικές και Ευρωπαϊκές πολιτικές για την επικύρωση των εμπειριών τοποθέτησης.
Το διαδίκτυο στη διδασκαλία και στη μάθηση Β. ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ Επικ. Καθηγήτρια ΑΠΘ.
ΕΠΟΠΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Γραφείο Διασύνδεσης Πα.Μακ. 1 Το Γραφείο Διασύνδεσης λειτουργεί από το 1994, προσανατολισμένο στην άμεση, έγκυρη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση.
Κριτική παιδαγωγική & δημιουργία σχολικού κήπου
Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Τίτλος Σχεδίου: Partnership for experimenting with ECVET in a practical context (2009 – 2011) Δράση: Εταιρικές Σχέσεις – LDV Ε. Λαμπριτζή
Έλενα Βλαχογιάννη Φιλόλογος – Επιμορφώτρια ΤΠΕ
Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών
Το Πρόγραμμα Leonardo da Vinci για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών Εθνική Μονάδα LLP Aθήνα, Ιούνιος.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
Οκτώβριος, 2012 Ειδική Θεματική δραστηριότητα Β΄ Τάξης ΕΠΑΛ Τομέας Ηλεκτρολογικός.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ (Σ.Ψ.)
Σύλλογος Αποφοίτων Μεταπτυχιακού Προγράμματος Δ.Α.Δ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Επιλογή του τομέα σπουδών της Βιβλιοθηκονομίας – Πληροφόρησης : Μία συστηματική βιβλιογραφική επισκόπηση των πρόσφατων ερευνητικών μελετών Βαλεντίνη Μονιάρου-
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Ελένη – Αναστασία Κερκεντζέ Υπεύθυνη λειτουργίας ΔΑΣΤΑ.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Γ. Αλεξιάδης.  Εκπαιδευτική δραστηριότητα, κατά την οποία οι περισσότερες ή και όλες οι πληροφορίες που απαιτούνται για την επίλυση ενός προβλήματος.
Επαγγελματική ανάπτυξη: κάποια γενικά χαρακτηριστικά
Το μοντέλο δομής κοινωνικών παραγόντων του Κ. Roberts
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΑΣΗΜΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Β’ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΕΣΥΠ ΑΘΗΝΑΣ ΜΑΙΟΣ 2017.
Το αναλυτικό πρόγραμμα του μέλλοντος
Παρουσίαση άρθρου των Ε. Ρέππα & Τα. Φωτιάδου-Ζαχαρίου:
Φοιτήτρια: Γιάου Ευαγγελία
Σιάνου Χατζηκαμάρη Παναγιώτα Τσιόνκη Μαγδαληνή 2017
Βασιλική Βασιλοπούλου ΠΕΣΥΠ Β΄εξάμηνο
Φοιτήτρια: Γιάου Ευαγγελία
ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ- «ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ» Επιθεώρηση Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού Τεύχος (1996)
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΣΥ.Π. Π.Ε.ΣΥ.Π. .
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
Μάθημα: Συμβουλευτική στη Δια Βίου Ανάπτυξη
Δημήτρης Μπουναφάτσος, ΠΕΣΥΠ ΄Β εξάμηνο.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Πρόγραμμα Αγωγής Σταδιοδρομίας
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
Κατερίνα Αλεξομανωλάκη,
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
«Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και την εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» Έλενα Βλαχογιάννη
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Φάκελος υλικού (υποψήφιου) εκπαιδευτικού & επαγγελματική ανάπτυξη
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ- Job-Surfing HEIKO STEFFENS ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΤΟΥ TECHNICAL UNI ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ (1995) Μάθημα: ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Καθηγήτρια: κα Καλούρη Ο. Ανδρώνης Χριστόφορος Β’ Εξάμηνο ΠΕΣΥΠ 2016-2017

ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ- Job-Surfing Επαγγελματικός προσανατολισμός Ένας από τους σημαντικότερους στόχους του επαγγελματικού προσανατολισμού στα σχολεία είναι η συνειδητοποίηση και αποδοχή της σημαντικότητας της εργασίας και των επαγγελμάτων. Οι προβληματισμοί του Heiko βασίζονται πάνω σε πιλοτική μελέτη από την οποία ελπίζει να διαφωτιστεί σχετικά με το ερώτημα εάν οι μαθητές της ηλικιακής ομάδας των 15 έως 17 ετών βρίσκονται στη γενική τους στάση περισσότερο επηρεασμένοι από τη σπουδαιότητα της εργασίας και των επαγγελμάτων ή από αυτό του καταναλωτισμού και τις τάσεις της αγοράς .

ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ- Job-Surfing Τα αποτελέσματα της ερευνητικής του μελέτης συνδιαμορφώνονται εκπληκτικά με τους βασικούς στόχους του επαγγελματικού προσανατολισμού. Φαίνεται ότι οι περισσότεροι από τους μαθητές έχουν εσωτερικεύσει το γενικό μήνυμα του επαγγελματικού προσανατολισμού .

ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ- Job-Surfing Α) Ο επαγγελματικός προσανατολισμός και ο καταναλωτικός προσανατολισμός αντιπροσωπεύουν δύο διαφορετικά συστήματα αξίας και αντικατοπτρίζουν επίσης μια διαφορετική πρακτική εμπειρία των νέων κατά την επαφή τους με τον οικονομικό κόσμο της αγοράς αγαθών (βασισμένης στην εμπειρία) και της αγοράς εργασίας (από την άποψη της Εικονικής μάλλον εμπειρίας του μαθητή).

ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ- Job-Surfing Β) Κάποιοι ερευνητές στον τομέα του επαγγελματικού προσανατολισμού έχουν αποδεχθεί την υπόθεση ότι η παραδοσιακή και ελαφρώς άκαμπτη αντίληψη της σταδιοδρομίας και επαγγέλματος εμπλέκεται σε μια διαδικασία διάβρωσης και απαξίωσης του όρου . Αντίθετα, προτιμούν τον όρο "συνδυασμός ικανοτήτων" ως πιο ρεαλιστικό και ενημερωμένο με τη σύγχρονη οικονομία από το " profession or vocation ".

ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ- Job-Surfing Ο συνδυασμός ικανοτήτων περιλαμβάνει ένα ετερογενές σύνολο ικανοτήτων απασχόλησης που αποκτώνται σε ένα πλήθος τυπικών και ανεπίσημων εκπαιδευτικών και εκπαιδευτικών εγκαταστάσεων, που είναι από σχολεία, πανεπιστήμια , Κολέγια , Σεμινάρια δια βίου μάθησης και ακόμη και ατομικές δραστηριότητες. Ο συνδυασμός δεξιοτήτων αναμένεται να είναι πιο ευέλικτος, πιο προσαρμόσιμος και ευκολότερος στην προσαρμογή στις αλλαγές.

ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ- Job-Surfing Ως εκ τούτου, ένας από τους κύριους στόχους του επαγγελματικού προσανατολισμού πρέπει να επιτρέπει στους φοιτητές να είναι υπεύθυνοι για τον εντοπισμό των ικανοτήτων τους την απόκτηση δεξιοτήτων και την αξιολόγηση αυτών. Αναφερόμενος στους "νέους κανόνες", οι οποίοι έχουν είδη περιγράφει, η έννοια του μακροπρόθεσμου σχεδίου σταδιοδρομίας (ανάλογο ενός συστήματος σιδηροδρόμου) θα πρέπει να αντικατασταθεί από την έννοια του "Job-Surfing". Όταν όλα επιπλέουν και περιστρέφονται, έχει περισσότερο νόημα και σαφήνεια ο όρος «Surfing» σερφάρω.

ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ- Job-Surfing Ένας εκπαιδευμένος επαγγελματίας θα μπορεί να προχωρήσει ακόμη και κάτω από δυσμενείς ανέμους προς την σωστή κατεύθυνση στον εντοπισμό του επαγγελματικού προσανατολισμού . .

ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ- Job-Surfing Όσο πιο επαγγελματίες είμαστε σύμφωνα με τον Heiko στον εντοπισμό και αναζήτηση του επαγγελματικού προσανατολισμού , τόσο μικρότερο είναι θα είναι ο χρόνος εντοπισμού του . Η πλοήγηση σ 'αυτή την έννοια περιγράφει μια νέα μορφή αυτονομίας των νέων.

ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ- Job-Surfing Ευχαριστώ