Teachers4europe Φ. Β. (Βάνη) Κουλοχέρη Πρέσβειρα Δράσης t4e

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παρουσίαση προτεινόμενου εκπαιδευτικού προγράμματος
Advertisements

Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
ΤΠΕ στην εκπαίδευση, εκπαιδευτική πολιτική και επιστημονική θεώρηση
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
Υπηρεσία Έρευνας και Διεθνών Σχέσεων • Πρόγραμμα Δια βίου μάθησης • ERASMUS MUNDUS • TEMPUS Ευρωπαϊκά Προγράμματα για την Εκπαίδευση, τον Πολιτισμό και.
Οφέλη και Προοπτικές Χρηματοδότησης μέσω Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Ροζάννα Σεμερτζιάν Υπεύθυνη Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Γραφείο Στήριξης Ερευνητικών & Αναπτυξιακών.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Σχολές Γονέων. Φορέα Υλοποίησης • Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης δια του Ιδρύματος Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων,
ETwinning Η δράση της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Δημήτριος Σουλιώτης Διευθυντής ΙΕΚ Γλυφάδας
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Οι προοπτικές.
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
Εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Θεματολογίου για την Εκπαίδευση Ενηλίκων : Το Σχέδιο Δράσης της Κύπρου 29 Μαρτίου 2013 Συνεδριακό Κέντρο ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
Πρόγραμμα Comenius Σύμπραξη σχολείων Ελλάδας – Τουρκίας - Ισπανίας - Γερμανίας.
Κοινότητες Πρακτικής και Μάθησης
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Κοινωνικός και οικονομικός ρόλος της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΠΡΟΕΔΡΙΑ 1 η Ιουλίου - 31 Δεκεμβρίου 2012 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΗ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1 Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2012.
DAF Ευρωπαϊκό Δίκτυο Γερμανικά ως Ξένη Γλώσσα Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» Αθήνα 13 Μαρτίου Μαρτίου.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα: ένα σχέδιο διδασκαλίας στη Νεοελληνική Γλώσσα της Γ‘ Γυμνασίου Άννα Αγγελοπούλου.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
ΑΝΝΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦYΛΛΟΥ ΣΧ.ΣYΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ05 ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΄΄COMENIUS΄΄: ΒΟΗΘΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗ.
F1 in Schools. Το F1 in Schools υλοποιείται σήμερα σε περισσότερες από 30 χώρες και ο αριθμός αυξάνεται συνεχώς... F1 in Schools – Ένας Διεθνής Μαθητικός.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Ο Περιφερειακός Διευθυντής Π/θμιας &Δ/θμιας Εκπ/σης Δυτικής Ελλάδας Παναγιωτόπουλος Γιώργος ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας.
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
Ι.Κ.Υ. (ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ) COMENIUS (ΚΟΜΕΝΙΟΥΣ ) ΕΥΡΩΠΑΪΚO ΠΡΟΓΡΑΜΜA.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Οι χώρες της Ε.Ε..
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Κινητικότητα Προσωπικού (ΚΑ1)
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
“Μια εκπαιδευτική, κοινωνική, αναπτυξιακή πορεία
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Έννοια και Σκοποί του Νέου Λυκείου
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Ευρωπαϊκή Εθελοντική Υπηρεσία (ΕVS)
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
«Καλές πρακτικές και αξιοποίηση του υλικού του προγράμματος T4E»
Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης
Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ 8ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Teachers4europe Φ. Β. (Βάνη) Κουλοχέρη Πρέσβειρα Δράσης t4e Εκπαιδευτικός Αγγλικών 21ο - Νεστόρειο Δ. Σ. Ιλίου

Η Δράση εν συντομία ... Ξεκίνησε πριν από 4 χρόνια (2012). Από την Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα. Έχει εστιάσει κυρίως στη Δημοτική Εκπαίδευση. Μέχρι σήμερα έχουν συμμετάσχει πάρα πολλοί εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων σε όλη την Ελλάδα. --> 2012 - 2015: 750 εκπαιδευτικοί ΠΕ --> 2016: εκπαιδεύονται 310 (ΣΥΝΟΛΟ: 1060) Φέτος η Δράση ξεκίνησε και στη ΔΕ. Η Δράση εν συντομία ...

Teachers4europe 'for': intended goal recipient of an activity 'because of' suitability or fitness 'on behalf of' 'in favour of' 'in spite of'

Η Δράση αναλυτικά ... Α. Ειδική στοχοθεσία (1) Η Δράση αναλυτικά ... Α. Ειδική στοχοθεσία (1) Α. Εκπαιδευτικοί Κατανόηση λόγων δημιουργίας και ύπαρξης ΕΕ Κατανόηση τρόπου οργάνωσης και λειτουργίας Κατανόηση εξελίξεων στην ΕΕ --> Ενημέρωση σχετικά με E.E. Η ιστορία της ΕΕ Θεσμικά όργανα ΕΕ Κράτη-μέλη, σύμβολα, τα οικονομικά της ΕΕ Η ζωή στην ΕΕ (ποιότητα ζωής, εκπαίδευση, γλώσσες) Δυνατότητες εργασίας στην ΕΕ Ενδεικτικές εξελίξεις

Η Δράση αναλυτικά ... Α. Ειδική στοχοθεσία (2) Η Δράση αναλυτικά ... Α. Ειδική στοχοθεσία (2) Α. Εκπαιδευτικοί (συν.) Ενημέρωση σχετικά με εξελίξεις στην ΕΕ (π.χ.) Ευρωπαϊκά έτη 2015 – Ανάπτυξης 2013-14 Πολιτών http://europa.eu/citizens-2013/en/about/context 2012 Για την Ενεργό Γήρανση 2011 Εθελοντισμού 2010 Καταπολέμησης Φτώχειας και Κοινωνικού Αποκλεισμού 2009 Δημιουργικότητας και Καινοτομίας 2009 Διαπολιτισμικού Διαλόγου

Η Δράση αναλυτικά ... Α. Ειδική στοχοθεσία (2) Η Δράση αναλυτικά ... Α. Ειδική στοχοθεσία (2) Α. Εκπαιδευτικοί (συν.) Ενημέρωση σχετικά με εξελίξεις στην ΕΕ (π.χ.) Προσφυγικό Το νέο πρόγραμμα Erasmus + Τα υπέρ και τα κατά του ενιαίου νομίσματος Μετανάστευση, άσυλο, Μέση Ανατολή Εκπαίδευση - Ο εγγραματισμός στα Μέσα ως Ευρωπαϊκή Στρατηγική - Πολιτικές για Εκπαίδευση, Κατάρτιση, Νεολαία, Αθλητισμό

Η Δράση αναλυτικά ... Α. Ειδική στοχοθεσία (2) Η Δράση αναλυτικά ... Α. Ειδική στοχοθεσία (2) Α. Εκπαιδευτικοί (συν.) Βελτίωση δεξιοτήτων: σε εφαρμογή καινοτόμων, βιωματικών μεθόδων διδασκαλίας (π.χ. δραστηριότητες με ψυχοδιαδραστική βάση, εικαστικά, θέατρο, μουσική, άθληση, χρήση ψηφιακών εργαλείων μάθησης/διδασκαλίας) χρήση εργαλείων εξ αποστάσεως μάθησης και τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών.

Η Δράση αναλυτικά ... Α. Ειδική στοχοθεσία (3) Η Δράση αναλυτικά ... Α. Ειδική στοχοθεσία (3) Εκπαιδευτικοί (συν.) Ενίσχυση του γενικότερου εκπαιδευτικού ρόλου πέρα από το διδακτικό ρόλο στο συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο (Αγγλικά). Κατανόηση των συνθηκών της οικονομικής κρίσης σε ευρωπαϊκό επίπεδο και των τρόπων αντιμετώπισής της. Πιο ομαλή προσαρμογή στο μεταβαλλόμενο οικονομικό περιβάλλον. Συμμετοχή σε μια μεγάλη κοινότητα ελλήνων εκπαιδευτικών με διαμορφωμένη γνώμη για τις εξελίξεις και επιθυμία να συμβάλλουν σε αλλαγές εντός Ε.Ε.

Η Δράση αναλυτικά ... Ειδική στοχοθεσία (4) Η Δράση αναλυτικά ... Ειδική στοχοθεσία (4) Β. Μαθητές Γνωστική ανάπτυξη Συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη Ανάπτυξη κριτικής σκέψης Διαμόρφωση ευρωπαϊκής συνείδησης Διαμόρφωση κοινωνικής συνείδησης

Η Δράση αναλυτικά ... Τρόπος υλοποίησης προγράμματος Η Δράση αναλυτικά ... Τρόπος υλοποίησης προγράμματος Δια ζώσης επιμόρφωση Εξ αποστάσεως εκπαίδευση Υλοποίηση δραστηριοτήτων στην τάξη

Δυνατότητα εξαιρετικά μεγάλης ποικιλίας Θεματολογία Δυνατότητα εξαιρετικά μεγάλης ποικιλίας Γενική γνωριμία με ΕΕ (Meeting Europe) Περιβάλλον Τέχνη Αθλητισμός Πολιτισμός Οικονομικά θέματα Ανθρώπινα δικαιώματα Πολυγλωσσία Στοιχεία που ενώνουν και διαφοροποιούν κράτη-μέλη (ποταμοί, μνημεία, γλώσσες, παραμύθια, ζωγραφικοί πίνακες ...) Προσωπική σύνδεση: http://www.teachers4europe.gr/

Η Δράση αναλυτικά ... Διαδικασία υλοποίησης (1) Η Δράση αναλυτικά ... Διαδικασία υλοποίησης (1) 1. Αποστολή πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος 2. Συμπλήρωση/αποστολή αίτησης. 3. Ανακοίνωση αποτελεσμάτων 4. Οργάνωση ομάδων εργασίας 5. Διά ζώσης επιμόρφωση (περιορισμένου χρόνου)

Η Δράση αναλυτικά ... Διαδικασία υλοποίησης (2) Η Δράση αναλυτικά ... Διαδικασία υλοποίησης (2) 6. Παράλληλα: - Εξ αποστάσεως εκπαίδευση (από την άνεση του σπιτιού μας) - Σχεδιασμός και υλοποίηση δράσεων στη σχολική τάξη - Υποστήριξη/καθοδήγηση από πρέσβη/πρέσβειρα - Εξ αποστάσεως επικοινωνία και συνεργασία με μέλη ομάδας. 7. Ολοκλήρωση και παρουσίαση εργασιών 8. Συλλογική, επίσημη τελετή λήξης από Αντιπροσωπεία Ευρωπαϊκής Επιτροπής – Απονομή τίτλου teacher4europe

Η Δράση αναλυτικά ... Ανθρώπινοι πόροι Η Δράση αναλυτικά ... Ανθρώπινοι πόροι 1. Υπεύθυνοι στην έδρα της Αντιπροσωπείας 2. Επιστημονική Ομάδα Έργου 3. Ομάδα Έργου Αντιπροσωπείας 4. Πρεσβευτές/Πρέσβειρες Δράσης 5. Εκπρόσωποι από Europe Direct http://europa.eu/europedirect/index_el.htm

Δράση αναλυτικά ... Μέσα υλοποίησης Δράση αναλυτικά ... Μέσα υλοποίησης 1. Επιμορφωτικό υλικό για διά ζώσης εκπαίδευση 2. Για εξ αποστάσεως εκπαίδευση: Επιμορφωτικό υλικό πρεσβευτών/πρεσβειρών Επιμορφωτικό υλικό από προηγούμενα έτη Δράσεων Εργασίες προηγούμενων ετών Ενημερωτικά άρθρα σε ιστοσελίδα της Δράσης T4E Journal FORUM: Διαδικτυακός τόπος ανταλλαγής απόψεων και ιδεών των teachers4europe. Επίσημος Διαδικτυακός Τόπος Ε.Ε. (αναρίθμητο εκπαιδευτικό υλικό)

Γιατί να συμμετάσχω στη Δράση; 1. Δεν γνωρίζω τίποτα ή λίγα πράγματα για Ευρώπη και ΕΕ. 2. Θέλω να μάθω ποια είναι η ΕΕ και ιδιαίτερα τι σημαίνει για μένα, την οικογένειά μου και τους μαθητές μου να είμαστε μέλη της. 3. Θέλω να αυτοεξελιχθώ ως πολιτικό ον, ως άτομο και ως εκπαιδευτικός. 4. Θέλω να διευρύνω το στενό πλαίσιο διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας. 5. Θέλω να γίνω πιο δημιουργικός/ή. 6. Θέλω να γνωρίσω ή/και να συνεργαστώ με άλλους συναδέλφους.

Γιατί να συμμετάσχω στη Δράση; (2) 7. Θέλω να ανοίξω τα σύνορα της τάξης μου προς την κοινωνία. 8. Θέλω να δραστηριοποιηθούν οι μαθητές μου σε θέματα τοπικά και ευρωπαϊκά. 9. Θέλω να βοηθήσω τους μαθητές μου να γίνουν πολίτες της Ελλάδας, της Ευρώπης και του κόσμου. 10. Θέλω να αναπτύξουν οι μαθητές μου εθελοντική δράση. 11. Δεν θέλω πολύωρες επιμορφώσεις. 12. Θέλω να δουλεύω από την άνεση του σπιτιού μου.

Τι πρέπει να κάνω για να συμμετάσχω? 1. Παρακολουθώ πότε θα έρθει η Πρόσκληση Εκήλωση Ενδιαφέροντος. 2. Συμπληρώνω αίτηση με όσες περισσότερες λεπτομέρειες μπορώ σχετικά με το βιογραφικό μου. vanikuloheri@yahoo.co.uk 3. Ενημερώνομαι για τη Δράση μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα http://www.teachers4europe.gr/ 4. Επικοινωνώ με teachers4europe ή με πρεσβευτές / πρέσβειρες της περιοχής μου.

“Μια εκπαιδευτική, κοινωνική, αναπτυξιακή πορεία Teachers4europe “Μια εκπαιδευτική, κοινωνική, αναπτυξιακή πορεία μέσα από το χώρο της Ε.Ε.” Europe as a learning target Europe as the recipient of the activity (evaluation – intervention – change) Teachers suitable for an improved European continent. Still Teachers, in spite of Europe! Teachers in favour of Europe?

Αν θέλετε να επικοινωνήσουμε: Βάνη Κουλοχέρη 21ο Δ. Σ. Ιλίου Τηλ. 210 5737370 vanikuloheri@yahoo.co.uk Θερμές ευχαριστίες για την προσοχή σας και το ενδιαφέρον σας!