Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ενημέρωση και αγωγή υγείας για τη νέα γρίπη στα σχολεία Α. Ξεκαλάκη Παιδίατρος Δ/νση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
Advertisements

ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Αναλυτικό Πρόγραμμα για την Πληροφορική στα Πλαίσια της Πιλοτικής Φάσης Εφαρμογής Ολοήμερου Ενιαίου Δημοτικού Σχολείου για τη σχολική χρονιά
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Οι προοπτικές.
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Συμμετοχή στο πρόγραμμα : «Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Καλλιβρετάκη Αργυρώ Καθηγήτρια Πληροφορικής Π.Ε. 19
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Σενάριο.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Τμήματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Axαΐας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καινοτόμο Σεμινάριο Περιβαλλοντικής.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ενότητα 6: Ρεαλιστικά μαθηματικά και μοντελοποίηση Γιώργος Ψυχάρης Σχολή Θετικών επιστημών Τμήμα.
Δρ. Μάριος Παντελή (EdD)
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας Δρ Κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Η αξιοποίηση των tablets στη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Προσχολική Παιδαγωγική
Εισαγωγή στο πρόγραμμα Mascil
Προσχολική Παιδαγωγική
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Εναλλακτικές μορφές αξιολόγησης
Διεθνείς έρευνες (PISA) και κυπριακό εκπαιδευτικό σύστηµα: δεδοµένα και προβληµατισµοί Δρ Αθ. Μιχαηλίδου Διευθύντρια Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Διαφοροποιημένη διδασκαλία και εναλλακτική αξιολόγηση
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού Αξιολόγηση Κομβικών Δεξιοτήτων Ενίσχυση των κομβικών δεξιοτήτων των μαθητών/μαθητριών, μέσα από καινοτόμες προσεγγίσεις στη διδασκαλία, τη μάθηση και την αξιολόγηση Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού www.ats2020.eu www.Eis.ats2020.eu www.Mahara.ats2020.eu www.O365.ats2020.eu

Τι είναι το έργο ATS2020; Πρόκειται για μία πειραματική πολιτική, η οποία χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, μέσω του προγράμματος Erasmus+ και αφορά στην πιλοτική εφαρμογή καινοτόμων μαθησιακών προσεγγίσεων, με στόχο τη διαμόρφωση εκπαιδευτικής πολιτικής. Στο έργο, συμμετέχουν 17 εταίροι από 11 ευρωπαϊκές χώρες, σε μία συνεργατική διαδικασία έρευνας και εφαρμογής, έτσι ώστε να αναζητηθούν τρόποι ανάπτυξης και αξιολόγησης των κομβικών δεξιοτήτων των μαθητών/μαθητριών.

Το έργο ATS2020 … Το έργο Assessment of Transversal Skills 2020 (ATS2020) – Αξιολόγηση οριζόντιων κομβικών δεξιοτήτων : Προτείνει ένα ολοκληρωμένο μοντέλο μάθησης για την ενίσχυση των απαραίτητων κομβικών δεξιοτήτων των μαθητών/μαθητριών, στο πλαίσιο του υπάρχοντος αναλυτικού προγράμματος. Ταυτόχρονα, εισηγείται στους/στις εκπαιδευτικούς νέες παιδαγωγικές προσεγγίσεις και καινοτόμα εργαλεία για την ανάπτυξη και την αξιολόγηση των δεξιοτήτων αυτών.

Εταίροι Έργου Υποστηρικτές:

Στόχοι του έργου ATS2020 Να προσφέρει σε μαθητές/μαθήτριες και εκπαιδευτικούς ένα καινοτόμο μαθησιακό μοντέλο, για την ανάπτυξη και την αξιολόγηση των κομβικών δεξιοτήτων των μαθητών/μαθητριών, βασισμένο: στο ηλικιακό επίπεδο των μαθητών/μαθητριών στο Αναλυτικό Πρόγραμμα σε καινοτόμες και μαθητοκεντρικές προσεγγίσεις μάθησης σε υποστηρικτικά εργαλεία για καινοτόμα διδασκαλία και νέες μορφές αξιολόγησης σε ψηφιακά εργαλεία και περιβάλλοντα, με αξιοποίηση τεχνολογικών δυνατοτήτων (π.χ., ePortfolio, Learning Analytics, Social Networks, Assessment Rubrics). Να δώσει την ευκαιρία σε 1000, περίπου, εκπαιδευτικούς να γνωρίσουν και να εφαρμόσουν το συγκεκριμένο μοντέλο. Να συμβάλει, με αξιόπιστα δεδομένα, στη διαμόρφωση προτάσεων εκπαιδευτικής πολιτικής, σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο.

Πληθυσμός Έργου Πληθυσμός Έργου Αριθμός Σχολείων 250 Πληθυσμός Έργου Αριθμός Σχολείων 250 25 σχολεία από τις 10 συμμετέχουσες χώρες Αριθμός Τάξεων 500 250 σχολεία Χ 2 τάξεις (Πειραματική Ομάδα και Ομάδα Ελέγχου) Αριθμός Εκπαιδευτικών 1000 4 εκπαιδευτικοί Χ 250 σχολεία Αριθμός Μαθητών/μαθητριών 10000 500 τάξεις Χ 20 μαθητές/μαθήτριες (ηλικίας 10 – 15 ετών)

Παιδαγωγικά Στοιχεία του έργου ATS2020 Ηλεκτρονικός Φάκελος Επιτευγμάτων (ePortfolio) Οριζόντιες Κομβικές Δεξιότητες (Transversal Skills) Αξιολόγηση ΤΗΣ Μάθησης, ΓΙΑ τη Μάθηση και ΩΣ Μάθηση (Assessment OF, FOR and AS Learning) Μαθησιακός Σχεδιασμός με την Ενσωμάτωση των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών

Ηλεκτρονικός Φάκελος Επιτευγμάτων (ePortfolio) Ο Ηλεκτρονικός Φάκελος Επιτευγμάτων (ePortfolio) είναι ένας δυναμικός ψηφιακός χώρος εργασίας (αποτελεί «ιδιοκτησία» των μαθητών/μαθητριών) όπου μπορούν οι μαθητές/μαθήτριες να κατακτούν τη μάθησή τους, να εναποθέτουν και να διαχειρίζονται τις συλλογές εργασιών τους, να προβληματίζονται σχετικά με τη μάθησή τους, να μοιράζονται, να θέτουν στόχους, να επιζητούν την ανατροφοδότηση και την ανάδειξη της μάθησης και των επιτευγμάτων τους. EUfolio project (2014)

Οριζόντιες Κομβικές Δεξιότητες (Transversal Skills) Με τον όρο Οριζόντιες Κομβικές Δεξιότητες, το συγκεκριμένο έργο αναφέρεται σε ένα ευρύ φάσμα βασικών δεξιοτήτων, οι οποίες θεωρούνται εξαιρετικά σημαντικές, τόσο σε σχέση με τη σχολική και την ακαδημαϊκή επιτυχία όσο και με τον χώρο εργασίας. Σε αυτές, περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, η κριτική σκέψη, η ανάληψη πρωτοβουλιών, η αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων, η επίλυση προβλημάτων και η συνεργασία.

Δημιουργικότητα & Καινοτομία ATS2020 -Τομείς Ικανοτήτων και Δεξιοτήτων που θα εστιαστεί το έργο Ερμηνεία καταστάσεων και οικοδόμηση προσωπικής άποψης για ανάπτυξη επιχειρηματολογίας. Αλληλεπίδραση, συνεργασία και κοινοποίηση με τους/τις συμμαθητές/συμμαθήτριες, τους/τις εκπαιδευτικούς ή και άλλους, μέσω ποικιλίας εργαλείων και ηλεκτρονικών περιβαλλόντων. Αποτελεσματική μετάδοση πληροφοριών και ιδεών σε πολλαπλά ακροατήρια, αξιοποιώντας ποικιλία μέσων και μεθόδων. Συμμετοχή σε ομαδικές εργασίες (project) για την παραγωγή αυθεντικών έργων ή για την επίλυση προβλημάτων. Σχεδιασμός στρατηγικών για διερεύνηση. Αξιολόγηση και επιλογή πληροφοριακών πηγών και εργαλείων, με βάση την καταλληλόλητα για το σχετικό έργο. Εντοπισμός, οργάνωση, ανάλυση, αξιολόγηση, σύνθεση και ηθική χρήση πληροφοριών από ποικιλία πηγών και μέσων. Επεξεργασία πληροφοριών και οικοδόμηση νέας γνώσης. Εμπέδωση νέας γνώσης και εφαρμογή της σε νέες καταστάσεις. Συνεργασία & Επικοινωνία Δημιουργικότητα & Καινοτομία Αυτόνομη Μάθηση Πληροφοριακός Γραμματισμός Ψηφιακός Γραμματισμός Αναγνώριση βασικών αναγκών για μάθηση, με βάση την προυπάρχουσα γνώση. Καθορισμός στόχων για κατάκτησή τους και ανάπτυξη στρατηγικής για την επίτευξη τους. Σχεδιασμός και οργάνωση δραστηριοτήτων για εφαρμογή των στρατηγικών. Αξιολόγηση της διαδικασίας και των αποτελεσμάτων και παροχή αποδεικτικών στοιχείων για τα επιτεύγματα. Αναστοχασμός και διερεύνηση εναλλακτικών προσεγγίσεων (μεταγνώση μαθησιακού κύκλου). Εντοπισμός και αντιστοίχιση αναγκών με τις πιθανές λύσεις. Ενσωμάτωση και αναδιαμόρφωση. Αξιοποίηση εργαλείων και πηγών με καινοτόμο και δημιουργικό τρόπο. Δημιουργία αυθεντικού έργου ως μέσο έκφρασης.

Αξιολόγηση ΤΗΣ Μάθησης, ΓΙΑ τη Μάθηση και ΩΣ Μάθηση (Assessment OF, FOR and AS Learning) ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (Summative Assessment): Αποσκοπεί στον έλεγχο της συνολικής επίδοσης των μαθητών/μαθητριών και της επίτευξης των εκπαιδευτικών στόχων που έχουν οριστεί. ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΣΗΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (Formative Assessment): Αποσκοπεί στον έλεγχο της πορείας των μαθητών/μαθητριών προς την κατάκτηση των εκπαιδευτικών στόχων, δίνοντας έμφαση στην διάγνωση των αναγκών και τη διαμόρφωση της διδασκαλίας στη βάση αυτών (π.χ., ανατροφοδότηση). ΓΙΑ ΩΣ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΕΤΕΡΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (Self/Peer – Assessment): Αποσκοπεί στην παροχή ευκαιριών στους/στις μαθητές/μαθήτριες για την προσωπική τους βελτίωση και την ανάπτυξη νέων δεξιοτήτων.

Μαθησιακό Μοντέλο ATS2020 Μαθητοκεντρική Προσέγγιση στη Μάθηση

Υλοποίηση Προγράμματος ATS2020 ΟΜΑΔΑ ΕΛΕΓΧΟΥ Συμμετέχει στην αρχική αξιολόγηση. Δεν εφαρμόζει το μαθησιακό μοντέλο ATS2020. Συμμετέχει στην τελική αξιολόγηση. ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ Συμμετέχει στην αρχική αξιολόγηση. Εφαρμόζει το μαθησιακό μοντέλο ATS2020. Συμμετέχει στην τελική αξιολόγηση. ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Συμμετέχει στην αρχική αξιολόγηση. Εφαρμόζει το μαθησιακό μοντέλο ATS2020. Τυγχάνει παρακολούθησης Συμμετέχει στην τελική αξιολόγηση.

Υλοποίηση Προγράμματος ATS2020 θεωρητικό υπόβαθρο του έργου και τα εργαλεία μάθησης. Ενημέρωση της σχολικής μονάδας για το έργο και τους στόχους του. Δημιουργία λογαριασμών για τη χρήση των εργαλείων (mahara/o365). Σχεδιασμός και ανάπτυξη μαθημάτων με στόχο την ενίσχυση των απαραίτητων κομβικών δεξιοτήτων των μαθητών/μαθητριών (για τους εκπαιδευτικούς της πειραματικής ομάδας). Προκαταρκτική διερεύνηση Εκπαιδευτικοί (ερωτηματολόγιο - Teachers’ pre-questionnaires) Μαθητές/μαθήτριες (δοκίμιο - Students’ pre-tests). Εφαρμογή μαθησιακών κύκλων στις σχολικές τάξεις (πειραματικές ομάδες). Τελική αξιολόγηση Εκπαιδευτικοί (ερωτηματολόγιο - Teachers’ post-questionnaires) Μαθητές/μαθήτριες (δοκίμιο - Students’ post-tests). Αναστοχασμός εφαρμογών και αξιολόγηση - συμμετοχή στο ερευνητικό μέρος του έργου. - Άνοιξη 2018: Συνέδριο ATS2020 με συμμετοχή αριθμού εκπαιδευτικών από κάθε χώρα εφαρμογής.

Οφέλη από το Έργο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ Πρόσβαση σε επιμορφωτικές δράσεις για επαγγελματική μάθηση. Διαμοιρασμός καλών πρακτικών και ιδεών. Χρήση ψηφιακών τεχνολογιών για την υποστήριξη καινοτόμων προσεγγίσεων διδασκαλίας και μάθησης. Εκπαίδευση στην αποτελεσματική αξιοποίηση της διαμορφωτικής αξιολόγησης για την υποστήριξη της μάθησης. ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ Ευκαιρία για ανάπτυξη και καλλιέργεια των κομβικών τους δεξιοτήτων (επικοινωνία, συνεργασία, αυτόνομη μάθηση, δημιουργικότητα, καινοτομία). Ανάπτυξη δεξιοτήτων για αυτοκατευθυνόμενη μάθηση (καθορισμός στόχων και διαμόρφωση στρατηγικής για την επίτευξή τους). Αξιοποίηση ηλεκτρονικών φακέλων επιτευγμάτων (ePortfolios), για σκοπούς δια βίου μάθησης. ΦΟΡΕΙΣ ΧΑΡΑΞΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ Επικύρωση ολοκληρωμένου μοντέλου μάθησης και αξιολόγησης κομβικών δεξιοτήτων. Ανάπτυξη καινοτόμων περιβαλλόντων μάθησης για την καλλιέργεια δεξιοτήτων. Αξιολόγηση της επίδρασης του έργου και εισηγήσεις εκπαιδευτικής πολιτικής σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο.

Ρόλος Σχολείου Να ενημερώσει τους/τις εκπαιδευτικούς, τους/τις μαθητές/μαθήτριες και τους γονείς για το έργο ATS2020 και τους στόχους του, αναδεικνύοντας τη σημαντικότητα και τα οφέλη του έργου. Να δημιουργήσει τις ευκαιρίες και απαραίτητες προϋποθέσεις για την υλοποίηση του έργου. Να υποστηρίξει τους/τις συμμετέχοντες/ουσες εκπαιδευτικούς και τους/τις μαθητές/μαθήτριες. Να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες για την καλύτερη και αποτελεσματικότερη εκπαίδευση των μαθητών/μαθητριών.

Στοιχεία Συντονιστή Έργου: Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας, Π.Ι. Αναστασία Οικονόμου: anasta@cyearn.pi.ac.cy Ομάδα Υλοποίησης Έργου ATS2020 Κανάρης Νικόλας: Kanaris.n@cyearn.pi.ac.cy Κουτσίδης Γιώργος: koutsidesg@gmail.com Κυπριανού Μάριος: kymarios@cytanet.com.cy Κωνσταντίνου Μαρία: constantinou.m@cyearn.pi.ac.cy Μαρκίδου Νικολίνα: markidou.n@cyearn.pi.ac.cy Παναγιώτου Αναστασία: panayiotou.a@cyearn.pi.ac.cy Πολυδώρου Νικολέττα: polydorou.n@cyearn.pi.ac.cy Στεφάνου Αφροδίτη: stefanou.a@cyearn.pi.ac.cy Τομάζου Στέλλα: tomazou.s@cyearn.pi.ac.cy Χατζηττοφή Παναγιώτα: hadjittofi.p@cyearn.pi.ac.cy

Σας ευχαριστούμε Όνομα Λειτουργού: Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο: Η παρουσίαση σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε από: την Αναστασία Οικονόμου και τη Χατζηττοφή Παγιώτα και διατίθεται με άδεια χρήσης Creative Commons