Βασιλεία Ι. Σινάνογλου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Για ένα νέο ελληνικό πανεπιστήμιο Βάσω Κιντή Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Advertisements

 Τρέχουσα Διαχείριση των επιπτώσεων της κρίσης.  Στρατηγικός σχεδιασμός για τον περιορισμό των συνεπειών της.  Αντιστροφή του κλίματος στο μέλλον.
«Η Μονάδα Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας του ΕΑΠ»
Οι υπηρεσίες της ΔΑΣΤΑ ΑΠΘ και των επιμέρους δομών Καθ. Κυριαζής Πιτιλάκης, Επιστ. Υπεύθυνος ΔΑΣΤΑ ΑΠΘ.
Εθνικό Σημείο Επαφής για το πρόγραμμα "Ορίζοντας 2020“
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Ελληνική Βιομηχανία: Προς την Οικονομία της Γνώσης 4/7/2006 Δίκτυα συνεργασιών επιχειρήσεων με ερευνητικούς φορείς: Προσδιοριστικοί παράγοντες συμμετοχής.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ TEI ΛΑΜΙΑΣ Ε. Υ. ΔΡ. Θ. ΓΚΑΝΕΤΣΟΣ Άξονας Προτεραιότητας 6 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής.
«Υποστηρίζοντας το μέλλον σου!» - “Supporting your Future” dasta.teilar.gr Δομή Απασχόλησης και Σταδιοδρομίας (Δ.Α.ΣΤΑ.) Τ.Ε.Ι. Λάρισας CAREER AND EMPLOYMENT.
Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα στην Αθήνα
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Ε υ ρ ω π α ϊ κ ό Δ ί κ τ υ ο Ε μ π ε ι ρ ο γ ν ω μ ό ν ω ν & Τ ε χ ν ο μ ε σ ι τ ε ί α ς Μ Κ Ο www. euronet.org.gr.
Χαλκιδική 8/9 Ιουλίου 2006 Κ. Κοκκινοπλίτης Συντονιστής Οργανωτικής Γραμματείας Σχεδιασμού & Κατάρτισης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού ΠΡΟΤΥΠΑ.
«ΗΜΕΡΙΔΑ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΑΣΤΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΟΜΩΝ ΤΗΣ ΛΑΜΙΑ 2/11/2011
Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα - Αξιοποίηση της Έρευνας στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Η «έξυπνη» χρηματοδότηση της νεανικής επιχειρηματικότητας Χρηματοδοτώντας εκπαίδευση, κίνητρα και εργαλεία Η «έξυπνη» χρηματοδότηση της νεανικής επιχειρηματικότητας.
ΒΑΣΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ • Αξιοκρατική, διαρκής και σημαντική χρηματοδότηση της Βασικής Έρευνας: εκπαίδευση – δημόσια υγεία - καινοτόμα προϊόντα / υπηρεσίες (spin-off)
Γραφειο διαςυνδεςης Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης
Η ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας στο Πανεπιστήμιο Μονάδα Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας (Μ.Κ.Ε.) του Α.Π.Θ. ΕΥΓΕΝΙΑ ΠΕΤΡΙΔΟY Καθηγήτρια Μάνατζμεντ,
Ενίσχυση του Ανθρώπινου Δυναμικού των ΜΜΕ σε Θέματα Εξωστρέφειας.
Δίκτυο ΠΡΑΞΗ Εθνική υποδομή για την ερευνητική συνεργασία, τη μεταφορά τεχνολογίας την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα.
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Κωνσταντίνος Φρουζής, Πρόεδρος ΣΦΕΕ Το Όραμα της Φαρμακοβιομηχανίας για την Ανάπτυξη για την Ανάπτυξη
Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A. Καθηγητής
Σεπτέμβριος  Το ΕΚΤ είναι ο εθνικός οργανισμός για την τεκμηρίωση, την πληροφόρηση και την υποστήριξη σε θέματα επιστήμης, έρευνας και τεχνολογίας.
Επιχειρηματική Αξιοποίηση Ερευνητικών Αποτελεσμάτων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Πρόγραμμα «Έργο Αθήνα» ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
ΥΠΕΧΩΔΕ. ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΣΕΙΜΟΛΟΓΙΑΣ Ανάπτυξη Δικτύων Επιταχυνσιογράφων και Βάσεων Δεδομένων Απόσβεση Ισχυρής Κίνησης και Επίδραση Τοπικών Εδαφικών.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ε&Τ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Σύνδεση Έρευνας και Παραγωγής – Συνεργασία ΑΕΙ, ΤΕΙ, Ερ. Φορέων με Παραγωγικές Μονάδες, Διοίκηση και Διαχείριση.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΑΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ HELLENIC INNOVATON RELAY CENTRE (HIRC) Ο ελληνικός κόμβος του ευρωπαϊκού δικτύου των Innovation Relay Centers (IRC.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδος ΔΑΣΤΑ Δημήτριος Π. Παναγιωτόπουλος Αν Καθηγητής, Πανεπιστημίου Αθηνών Αντιπρόεδρος Πανεπιστημίου Στερεάς Ελλάδος.
Το Πρόγραμμα Leonardo da Vinci για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών Εθνική Μονάδα LLP Aθήνα, Ιούνιος.
Top of the Edge Bio-industry Consulting, Technology Transfer & Communication Services.
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ (ΕΕΔΕΓΕ)
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
ΤΕΕ/ΤΚΜ Απασχόληση Επιχειρηματικότητα Εβρενογλου Βασίλης Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός αν. Προϊστάμενος Τμήματος Επαγγελματικών Θεμάτων 1 Δεκεμβρίου 2014.
Έρευνα και καινοτόμος επιχειρηματικότητα: Η νέα προσέγγιση και το ΕΣΠΑ
ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ «Προηγμένα Συστήματα Παραγωγής, Αυτοματισμού και Ρομποτικής» ( Φασουλάς Γιάννης Επίκουρος.
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Ελένη – Αναστασία Κερκεντζέ Υπεύθυνη λειτουργίας ΔΑΣΤΑ.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Ημερίδα ΔΑΣΤΑ, Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011 ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΔΟΜΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ (ΔΑΣΤΑ) ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ
Οι θέσεις του Επιμελητηρίου Ρεθύμνης και του Βιοτεχνικού Πάρκου Ρεθύμνης Α.Ε για το Περιφερειακό Πόλο Καινοτομίας Κρήτης Αποτελέσματα ανοικτής διαβούλευσης.
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Επίκουρος Καθηγητής Γεώργιος Κεχαγιάς E.Π. Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση ΕΣΠΑ.
Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ στα
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ (ΔΑΣΤΑ)
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών ΤΜΧΠΠΑ
Εθνικό Σημείο Επαφής για το πρόγραμμα "Ορίζοντας 2020“
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Χρηματοδότηση δράσεων για την Έρευνα και την Καινοτομία
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Workshop 2: Διεθνοποίηση Ανώτατης Εκπαίδευσης
Παρουσίαση Γραφείου Διασύνδεσης ΟΠΑ
ΠΟΛΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ
Συνοπτική Παρουσίαση ΑΠΘ Πρύτανης Περικλής Α. Μήτκας
Για ένα νέο ελληνικό πανεπιστήμιο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«ΤΟ ΜΕΤΕΩΡΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ» Βασιλεία Ι. Σινάνογλου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πρόεδρος Τμήματος Τεχνολογίας Τροφίμων Τ.Ε.Ι. Αθήνας

Υπάρχουν εμπόδια και δυσκολίες στη συνεργασία των Ερευνητικών & Ακαδημαϊκών Ιδρυμάτων με τη Βιομηχανία;;;;

Που οδηγεί η προσπάθεια συνεργασίας;; ή

Δυσκολίες συνεργασίας

Άγνοια πολλών Ελληνικών ΜΜΕ (α) για τις θετικές επιπτώσεις της έρευνας/καινοτομίας στη βιωσιμότητα και ανάπτυξη της επιχείρησης, μακροπρόθεσμα (β) για την έρευνα που διαδραματίζεται στα Ελληνικά ΕΚ και Πανεπιστήμια/ΤΕΙ και τη δυνατότητα συνεργασίας.

Καχυποψία εκατέρωθεν (α) Λόγω διαφορετικής αντίληψης για την έρευνα και τα αποτελέσματά της. π.χ. Διαφωνία στο θέμα της διάχυσης και δημοσίευσης των αποτελεσμάτων έρευνας, συμμετοχή σε πατέντες, κτλ (β) Λόγω προηγούμενων «κακών» εμπειριών. π.χ. από προγράμματα που συμμετείχαν επιχειρήσεις μόνο για να περνούν δαπάνες τους σε αυτά και ερευνητές που έβλεπαν τη συμμετοχή επιχειρήσεων απλά ως τρόπο άντλησης χρημάτων για την έρευνά τους. (γ) Δυσκολία (ή και άρνηση) από πλευράς εταιρειών της συνδιαχείρισης αποτελεσμάτων με φορείς του δημοσίου (π.χ. πατέντες)

Συνεργασία μόνο μέσω προγραμμάτων χρηματοδότησης Σπάνιες περιπτώσεις επένδυσης στην έρευνα από πλευράς των επιχειρήσεων με Ιδιωτικά Κεφάλαια. Απουσία κινήτρων για τις ΜΜΕ επιχειρήσεις. Ανασταλτικός ρόλος των ΕΛΚΕ Παρακρατήσεις που φτάνουν ή ξεπερνούν το 20% Απουσία οργανωμένων δικτύων (ΕΚ, ΑΕΙ) για προώθηση της συνεργασίας σε ΜΜΕ Αποτυχία αποτελεσματικής λειτουργίας Γραφείων Διαμεσολάβησης. Διάσπαρτες ερευνητικές υποδομές με ελάχιστα διαπιστευμένα εργαστήρια. Υποχρηματοδότηση & υποστελέχωση ΕΚ / Α.Ε.Ι. Πολλές ερευνητικές ομάδες υπό κατάρρευση. Δυσκολίες συντήρησης υποδομών/εξοπλισμού.

Υπάρχει αναγκαιότητα σύνδεσης της έρευνας με τη βιομηχανία;;;

αξιοποίηση ερευνητικών αποτελεσμάτων αξιοποίηση υψηλής τεχνολογίας δημιουργία προϊόντων υψηλής προστιθέμενης αξίας αξιοποίηση ερευνητικών αποτελεσμάτων δημιουργία καινοτόμων προϊόντων/υπηρεσιών δημιουργία και ανάπτυξη νεοφυών επιχειρήσεων οικονομική ενίσχυση Ερευνητικών & Ακαδημαϊκών Ιδρυμάτων αύξηση της επιχειρηματικότητας ενίσχυση της ευημερίας και της ποιότητας ζωής

Οφέλη για τα Ιδρύματα από τη συνεργασία Βελτίωση υποδομών έρευνας Εξασφάλιση ερευνητικών κονδυλίων Τεχνολογική καινοτομία Παραγωγή νέων γνώσεων Δημιουργία ανθρώπινου κεφαλαίου Διεξαγωγή καινοτόμου και εφαρμοσμένης έρευνας

ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας ενίσχυση της εξωστρέφειας Οφέλη για τη Βιομηχανία από τη συνεργασία ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας ενίσχυση της εξωστρέφειας ανάπτυξη νέων προϊόντων ανάπτυξη επιχειρηματικής καινοτομίας αύξηση κεφαλαίων και εξαγωγών πρόσληψη στελεχών με υψηλές δεξιότητες

Οφέλη για το κράτος ενίσχυση της ευημερίας και της ποιότητας ζωής αύξηση παραγωγικότητας – εκμετάλλευση φυσικών εθνικών πόρων εξεύρεση λύσεων για την τόνωση της οικονομικής ανάπτυξης εκπαίδευση στελεχών με υψηλές δεξιότητες

Προτεινόμενα μέτρα και δράσεις Αναμόρφωση και επικαιροποίηση των προγραμμάτων σπουδών των ΑΕΙ με γνώμονα τη βασική έρευνα και την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών. Αναμόρφωση του περιεχομένου των μαθημάτων με κριτήριο τη γνώση, την καινοτομία και τα πεδία εφαρμογής.

Υποστήριξη της βασικής έρευνας με κριτήριο την αριστεία. Αξιολόγηση των Ερευνητικών & Ακαδημαϊκών Ιδρυμάτων και ουσιαστική και συστηματική ενίσχυση των αρίστων. Οικονομικά κίνητρα στους ερευνητές για σύναψη συνεργασιών με τη βιομηχανία.

Ενίσχυση του θεσμού της πρακτικής άσκησης των προπτυχιακών φοιτητών σε χώρους παραγωγής Πρόσληψη στελεχών από τη βιομηχανία με εμπειρία στην έρευνα

Σύναψη ουσιαστικής συνεργασίας μεταξύ Πανεπιστημίων, ΤΕΙ και ΕΚ Δημιουργία διατμηματικών πολυδύναμων ερευνητικών ομάδων Αύξηση δυνατότητας συνδυασμένης χρήσης υποδομών/εξοπλισμού. Πανεπιστήμια ΕΚ ΤΕΙ

Δημιουργία γραφείων και φορέων διασύνδεσης βιομηχανίας και Ιδρυμάτων. Προσανατολισμός της έρευνας σε επιστημονικές περιοχές που σχετίζονται με τη βιομηχανία και τις ανάγκες της Επικοινωνία βιομηχανίας με Ιδρύματα προς αναζήτηση λύσεων και για την ανάπτυξη καινοτόμων σχεδίων. Γραφεία διασύνδεσης βιομηχανία ΑΕΙ ΕΚ

Περιορισμός διοικητικών και γραφειοκρατικών εμποδίων

Πως η ΕΕΧ μπορεί να συμβάλλει στη δικτύωση και τη συνεργασία

Οργάνωση κύκλων συναντήσεων από την ΕΕΧ Οργάνωση συνεδρίου με τίτλο «ημέρες καινοτομίας και επιχειρείν» Οργάνωση επιμορφωτικών σεμιναρίων σε συνεργασία με τμήματα Α.Ε.Ι. και ΕΚ προς τα στελέχη επιχειρήσεων Οργάνωση ημερίδων και συνεδρίων, ανά θεματικό πεδίο, που θα απευθύνονται σε στελέχη επιχειρήσεων και ερευνητές από ΕΚ και ΑΕΙ. Οργάνωση κύκλων διαλέξεων από στελέχη επιχειρήσεων σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές τμημάτων Α.Ε.Ι.

Δημιουργία τμήματος διασύνδεσης Ιδρυμάτων και Βιομηχανίας από την ΕΕΧ Θα μεσολαβεί για τη συμμετοχή φοιτητών σε projects επιχειρήσεων. Δημιουργία συμβουλευτικής ομάδας εργασίας, κατόπιν προκήρυξης, για την ανεύρεση και καθοδήγηση υποβολής ερευνητικών προτάσεων συνεργασίας. Οργάνωση εκπαιδευτικών επισκέψεων σε επιχειρήσεις σε συνεργασία με Α.Ε.Ι. Δημιουργία βάσης δεδομένων του προφίλ του ανθρώπινου δυναμικού των ερευνητικών και ακαδημαϊκών ιδρυμάτων και των επιχειρήσεων Δημιουργία βάσης δεδομένων των θεσμοθετημένων εργαστηρίων των ερευνητικών ιδρυμάτων και ΑΕΙ

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας