ΚΥΡΙΟΤΕΡΑ ΜΕΣΑ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Στη διδακτική διαδικασία ο διδάσκων θέτει στόχους, στη συνέχεια μεριμνά για την επίτευξή τους και τέλος αξιολογεί το έργο του, το υλικό.
Advertisements

Δ ΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Α ΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ Λ ΟΓΙΣΜΙΚΟ Υ Αναστασία Γεωργιάδου.
Η ΑΞΙΟΛΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
Βήματα στην Κατασκευή ενός Ψυχομετρικού Εργαλείου (Μέρος B)
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης.
Ηλεκτρονική Δημοσίευση
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Φ.Ε.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Η ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠ / ΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΩΝ ΕΚΠ / ΣΗΣ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΑΣΑΦΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΚΡΙΒΗΣ, ΕΓΚΥΡΑ ΦΟΡΕΙΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Ειδικά & Υβριδικά Εργαλεία Αναζήτησης. Εισαγωγή  Υπάρχει μια πλειάδα από ειδικά και υβριδικά εργαλεία αναζήτησης που αξίζουν ιδιαίτερης αναφοράς.  Αυτά.
Προβλητικές Τεχνικές Έρευνας Από το άρθρο των Miriam Catterall & Patrick Ibbotson, School of Management, University of Ulster “Using Projective Techniques.
Χαρακτηριστικά και Ταξινόμηση των Ψυχολογικών Τεστ
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
B a c kn e x t h o m e ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής προστασίας Κ.Π. «Equal”ΤεχνομάθειαΕυρωπαϊκή.
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Ο αυτοματισμός στις εργασίες διαχείρισης περιοδικών : έρευνα σε βιβλιοθήκες της Αθήνας Αναστασία Διαγγελάκη Χριστίνα Κανάκη (Ιωάννινα, Σεπτέμβριος 2008)
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
Συνάντηση 6η: Συνέντευξη Ιάσονας Λαμπριανού.
Θεωρίες αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Αναζητώντας πρότυπα αλληλεπίδρασης χρηστών για ψηφιακές βιβλιοθήκες Εργασία στο Μάθημα: Ψηφιακές.
Η Αξιολόγηση Online Μαθημάτων με τη Χρήση Ερευνητικών Εργαλείων του Μoodle Χ. Καρακύριος – Υπ. Διδάκτορας ΠΤΔΕ ΔΠΘ Γ. Κέκκερης – Καθηγητής ΠΤΔΕ ΔΠΘ.
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Η αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών προσφέρει τη δυνατότητα: Να βελτιωθεί η ποιότητα του εκπαιδευτικού συστήματος,
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΠΑΚΕ Αττικής / Στερεάς Ελλάδας Τμήμα.
Εκπαίδευση σταδιοδρομίας στο ελληνικό δημοτικό σχολείο
Αρχιμήδης Ι αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή - τεχνολογίες διαδικτύου Τεχνολογίες προσβασιμότητας για άτομα με ειδικές ανάγκες ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ  Επιμορφωτής:
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΗ & ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ – ΘΡ. ΤΣΙΑΤΣΟΣ Θέματα Σχεδίασης Μέρος 2ο Χρηστοκεντρική & Συμμετοχική Σχεδίαση.
Τμήματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Axαΐας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καινοτόμο Σεμινάριο Περιβαλλοντικής.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ - ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
Ποσοτική Ανάλυση Κειμένου 9η Εβδομάδα. Δειγματοληπτική Έρευνα Μαθαίνουμε από τον πληθυσμό. Πως θέτουμε ερωτήματα; Δημοσκοπήσεις Σχεδιασμός ερωτηματολογίων.
Τεχνοκρατικό vs ανθρωπιστικό
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece “Digital sightseeing of Municipal Theatre.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
ΈΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 5 : ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Κριτήρια και Μέθοδοι αξιολόγησης ιστοσελίδων Θέμα:
Δρ. Μάριος Παντελή (EdD)
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Μέθοδολογία έρευνας 3ο εξάμηνο
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Είδη εκπαιδευτικού λογισμικού και αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Το ερωτηματολόγιο Μεθοδολογία έρευνας.
Ανάλυση και σχεδιασμόσ πληροφοριακών συστημάτων
Φορεις και μορφες αξιολογησης: 2Ο Μαθημα
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
Μαθησιακοί στόχοι κεφαλαίου
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Επιμέρους Στοιχεία Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 6η: Δευτερογενή Δεδομένα: Τύποι δευτερογενών δεδομένων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Ατομικός Φάκελος Υλικού / Φάκελος Εργασιών Εκπαιδευτικού και Μαθητή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΥΡΙΟΤΕΡΑ ΜΕΣΑ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Κλεισαρχάκης Μιχαήλ Ε.Δι.Π. (Phd, MEdu)

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Κυρίως ποσοτικές αξιολογήσεις Σε μεγάλο δείγμα Χωρίς ιδιαίτερο κόστος Ανοικτού τύπου & Κλειστού τύπου Ερωτήσεις Ανοικτού τύπου κυρίως στη διαμορφωτική αξιολόγηση Κλειστού τύπου κυρίως στη τελική αξιολόγηση Πληρότητα, Ευκρίνεια, Κατανόηση, Συνέπεια, Ομοιομορφία, Καταλληλότητά στις ερωτήσεις που θα δημιουργηθούν Κλεισαρχάκης Μιχαήλ Ε.Δι.Π. (Phd, MEdu)

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Απαιτείται η παρουσία του αξιολογητή Δομημένες ή κλειστές - Ημιδομημένες – Ανοικτές Ερωτήσεις Πληρέστερη πληροφόρηση από το ερωτηματολόγιο Δαπανηρή σε κόστος και χρήμα Καταγραφή στάσεων, εντυπώσεων, απόψεων, συμπεριφοράς Υπάρχει η δυνατότητα ομαδικής συνέντευξης Κλεισαρχάκης Μιχαήλ Ε.Δι.Π. (Phd, MEdu)

Η ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ Δομημένη Ημιδομημένη Μη δομημένη ή ελεύθερη παρατήρηση Συμμετοχική (γνωρίζει το άτομο ότι παρατηρείται) Μη συμμετοχική Μειονέκτημα η υποκειμενική κρίση του ερευνητή Κλεισαρχάκης Μιχαήλ Ε.Δι.Π. (Phd, MEdu)

Η ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΜΕΤΡΗΣΗ Χωρίς κόπο Μικρός χρόνος Μειονέκτημα η αδυναμία παροχής πληροφορίας Κλεισαρχάκης Μιχαήλ Ε.Δι.Π. (Phd, MEdu)

ΤΟ ΨΥΧΟΜΕΤΡΙΚΟ ΤΕΣΤ Απόδοση και επίδοση χρηστών πριν και μετά τη χρήση Ανοικτά ή κλειστά ως προς: Αξιοπιστία Επαναχρησιμότητα Αν είναι βολικό Κλεισαρχάκης Μιχαήλ Ε.Δι.Π. (Phd, MEdu)

Η ΚΡΙΤΙΚΗ Γίνετε από τον οποιοδήποτε εμπλεκόμενο Όχι αρκετά αξιόπιστη Για σύγκριση παρόμοιων λογισμικών Συχνά κατευθυνόμενη π.χ. για εταιρικούς λόγους Κλεισαρχάκης Μιχαήλ Ε.Δι.Π. (Phd, MEdu)

Η ΛΙΣΤΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Βασικά μειονεκτήματα Έλλειψη αντικειμενικότητας Αδυναμία σύγκρισης εκπαιδευτικών λογισμικών Επικέντρωση σε τεχνικά θέματα Ανακρίβεια στις απαντήσεις Ασυμπλήρωτες λίστες από τους αξιολογούμενους Κλεισαρχάκης Μιχαήλ Ε.Δι.Π. (Phd, MEdu)

Η ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΔΙΟΥ Βήματα υλοποίησης Πειραματική τεχνική Προσφέρει πληρότητα στη μελέτη του λογισμικού Βήματα υλοποίησης Οι εκπαιδευτές μελετούν το λογισμικό Χρησιμοποιείται ομάδα στόχου μικρού πλήθους σε πραγματικές συνθήκες Ελέγχονται οι επιδόσεις τους & οι δεξιότητες τους από τους εκπαιδευτικούς Βγαίνουν στα συμπεράσματα για την αποτελεσματικότητα του λογισμικού Κλεισαρχάκης Μιχαήλ Ε.Δι.Π. (Phd, MEdu)

ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ Χρήση αρχικών και τελικών ερωτηματολογίων: Απαντούν άτομα που μετέχουν: σε πειραματικές ομάδες και εργάζονται με το λογισμικό, σε ομάδες ελέγχου και εργάζονται με παραδοσιακές μεθόδους. Αξιολογούν με αξιόπιστο τρόπο την κατάκτηση ενός σώματος γνώσης από τους/ις μαθητές/ριες Χρησιμοποιήθηκαν στις αρχικές έρευνες της δεκαετίας του ’80 για τη διερεύνηση του μαθησιακού αποτελέσματος της χρήσης του υπολογιστή (Σολομωνίδου, 2001/04) Μπορεί να περιλαμβάνουν και μετα-έρευνες (διερεύνηση σε ένα δεύτερο επίπεδο των αποτελεσμάτων ενός μεγάλου αριθμού ερευνών με περιορισμένο δείγμα ή τοπικό χαρακτήρα) που επιτρέπουν την εξαγωγή συμπερασμάτων σε ένα ανώτερο επίπεδο (πχ. Kulik et al., 1980, 1983, Poole, 1995/1997, Σολομωνίδου, 2000α) Κλεισαρχάκης Μιχαήλ Ε.Δι.Π. (Phd, MEdu)

Προβλήματα στην Αξιολόγηση Χρόνος Κόστος Έλλειψη επαρκών γνώσεων και ικανοτήτων των αξιολογητών Μεροληψία – Υποκειμενικότητα – Ιδεολογική φόρτιση αξιολογητών Στη διαδικασία αξιολόγησης Στη διαδικασία ανάλυσης δεδομένων Κλεισαρχάκης Μιχαήλ Ε.Δι.Π. (Phd, MEdu)

Δυσκολίες της αξιολόγησης Η πολυπλοκότητα του εκπαιδευτικού λογισμικού Η πιστοποίηση του λογισμικού, (η επίσημη επικύρωση της ποιότητάς του, ΕΛΟΤ, Π.Ι.) Ο οικονομικός παράγοντας (μέγεθος αγοράς) Ο κοινωνικός παράγοντας (ποιοι και πόσοι ασχολούνται με το θέμα και αξιολογούν τη χρήση και το σχεδιασμό) Κλεισαρχάκης Μιχαήλ Ε.Δι.Π. (Phd, MEdu)

ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΧΩΡΟΙ ΜΕ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ , Η ανάπτυξη του λεγόμενου Web2.0, έχει ευνοήσει την ανάπτυξη διαδικασιών κοινωνικού χαρακτήρα ακόμη και στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού λογισμικού και των εκπαιδευτικών περιβαλλόντων. Έτσι, σε χώρες όπως οι Η.Π.Α., αλλά και διεθνώς, έχει αναπτυχθεί ένα ευρύ δίκτυο από sites, ομάδες με ειδικό ενδιαφέρον, επιτροπές εμπειρογνωμόνων, ειδικές υπηρεσίες και άλλες πηγές, οι οποίες αξιολογούν εκπαιδευτικά προϊόντα (και λογισμικά ή εκπαιδευτικά περιβάλλοντα) βασιζόμενα κατά κύριο λόγο στη γνώμη των χρηστών. Στο Διαδίκτυο υπάρχουν πολλοί ιστοχώροι με αξιολογήσεις εκπαιδευτικού λογισμικού. Κλεισαρχάκης Μιχαήλ Ε.Δι.Π. (Phd, MEdu)

ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΧΩΡΟΙ ΜΕ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Η Ελλάδα δεν έχει μεγάλη αγορά, αλλά πρόσφατα, το θέμα έχει τεθεί με μια άλλη μορφή: Θεωρώντας, με την ευρεία έννοια, ως εκπαιδευτικά τα περιβάλλοντα τα οποία χρησιμοποιούνται για τις διάφορες πιστοποιήσεις δεξιοτήτων επαγγελματικού τύπου (όπως οι πιστοποιήσεις δεξιοτήτων χρήσης Η.Υ.), τα τελευταία έτη έχει επεκταθεί η ανάπτυξη και χρήση περιβαλλόντων online μετεκπαίδευσης/ επιμόρφωσης/κατάρτισης αλλά και αξιολόγησης. Καθώς το σχετικό οικονομικό διακύβευμα είναι σημαντικό, υπάρχει μια σχετική διαμάχη που σχετίζεται τόσο με την αξιοπιστία και ποιότητα των περιβαλλόντων αυτών, όσο και με το γενικότερο πρόβλημα της εμπορικής τους χρήσης. Κλεισαρχάκης Μιχαήλ Ε.Δι.Π. (Phd, MEdu)

«ΕΡΓΑΛΕΙΑ» ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Childrens' Software Revue: Software Evaluation Instrument Educator's Guide for Evaluating Software ESL Software Evaluation Form ISTE: Educational Software Evaluation Form Kathy Schrock's Software Evaluation Form Ohio SchoolNet Software Review Project Software Evaluation Form Webquest on Software Evaluation Κλεισαρχάκης Μιχαήλ Ε.Δι.Π. (Phd, MEdu)

ΙΣΤΟΧΩΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ All Star Review California Learning Resource Network Multimedia & Internet@Schools : Product Reviews in Brief Nova Scotia Software Evaluation Reports School House Software Review Superkids Software Reviews ReviewZone: CD-ROM Reviews Κλεισαρχάκης Μιχαήλ Ε.Δι.Π. (Phd, MEdu)

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΙ ΙΣΤΟΤΟΠΟΙ http://www.library.cornell.edu/olinuris/ref/research/webeval.html Ιστοχώρος του Cornell University, USA, με κριτήρια αξιολόγησης ιστοχώρων και ιστοσελίδων . http://olinuris.library.cornell.edu/ref/research/skill26.htm Αποτελεί ένα είδος «σύνοψης» των προηγουμένων κριτηρίων. http://www.lib.berkeley.edu/TeachingLib/Guides/Internet/Evaluate.html Κριτήρια αξιολόγησης ιστοχώρων και ιστοσελίδων από ερευνητές του Πανεπιστημίου του Berkeley CA, USA. http://www.lesley.edu/library/guides/research/evaluating_web.html Κριτήρια αξιολόγησης ιστοχώρων και ιστοσελίδων από τη βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Lesley, USA. Κλεισαρχάκης Μιχαήλ Ε.Δι.Π. (Phd, MEdu)

ΤΕΛΟΣ ΚΥΡΙΟΤΕΡΑ ΜΕΣΑ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Κλεισαρχάκης Μιχαήλ Ε.Δι.Π. (Phd, MEdu)