Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Γ3. Σελίδα 31, άσκηση 3 Ποιο είναι το συμπέρασμα που βγαίνει από την προσπάθεια των Αποστόλων-για την οποία έχουμε μιλήσει μέχρι.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ!
Advertisements

Ελένη Σιδηροπούλου ΠΕ Εξοικείωση με ένα wiki 1)H πλευρική μπάρα πλοήγησης (εδώ βρίσκεται αριστερά) «Τι περιέχει το wiki” 2) Και η γραμμή εντολών.
Α΄ Προς Κορινθίους Επιστολή
Μάθημα 10. Οι κατακόμβες: τόπος καταφυγής και μνήμης
Ένας πωλητής γνωστού αναψυκτικού γυρνάει από την αποστολή του στη Μέση Ανατολή απογοητευμένος. Ένας φίλος τον ρωτάει: Γιατί δεν είχες επιτυχία με τους.
4. Η Καινη Διαθηκη Β΄: Οι Επιστολες και η Αποκαλυψη
Σήμερα θα μιλήσουμε για το ηλεκτρικό ρεύμα. Εσείς πως τι νομίζεται πως είναι; Γράψτε στο τετράδιό σας τι πιστεύετε.
Θρησκευτικός Τουρισμός
Γιατί μελετούμε την Αγία γραφή;
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΡΑΦΑΕΛΛΑ Β’
Η ΤΕΧΝΗ ΩΣ ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΣΤΗ ΒΙΑ…!
ΚΛΑΔΟΙ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΜΑΡΙΑ ΒΛΑΣΣΗ.
Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Μεγάλη Δευτέρα. Η αλήθεια για τη Μεγάλη Δευτέρα Η Μεγάλη Δευτέρα είναι η πρώτη μέρα των παθών του Χριστού. Όλη αυτή την εβδομάδα ο Χριστός μας βασανίστηκε.
Βυζαντινό μουσείο, Αθήνα
Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Β3
Φανατισμός και ανεξιθρησκία
6 Η μεταστροφή του Παύλου Άνοιγμα του Χριστιανισμού στον εθνικό κόσμο
17. Τα σχίσματα τραυματίζουν την ενότητα των χριστιανών
(Παλιά εποχή της πέτρας)
KEΦΑΛΑΙΟ 5 1.Οι Απόστολοι με το κήρυγμα για το Χριστό Προκαλούν αντιδράσεις. // πειθαρχειν δει θεω μαλλον ή ανθρωποις ΓΑΜΑΛΙΗΛ.
Ασκηση 4,σελίδα 94 Ισαβέλλα Παπαδοπούλου Β΄3. 4. Ξαναδιαβάστε τη σκηνή της β' συνάντησης του τυφλού με τους Φαρισαίους (στ ): α. Ποιες αντιρρήσεις.
ΜΑΘΗΤΗΣ : ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΕΡΚΟΥΛΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜ / ΝΙΑ : 6/3/15 ΥΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : Γ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ.
Ορθόδοξες Εκκλησίες, Ορθόδοξη διασπορά, Ορθόδοξα κέντρα
13. Χριστιανισμός – Ελληνισμός : μια ιδιότυπη συνάντηση
ΜΑΘΗΜΑ 21 ΙΩΑΝΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ Β’2.  Μκ2,1 Ύστερα από μερικές μέρες μπήκε πάλι ο Ιησούς στην Καπερναούμ και διαδόθηκε ότι βρίσκεται σε κάποιο σπίτι  2Αμέσως.
Η ΑΡΓΩ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
Δημ. Σχολείο Αγιού Αντωνίου
Εργασία α σελίδα 82 Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Β 3. Εργασία α α. Κάθε μέρα εκατομμύρια χριστιανοί όλων των Εκκλησιών σε όλα τα πέρατα της γης απευθύνουν στον.
Νέρωνας (54-68 μ.Χ) 1ος Διωγμός.
26. Ευχέλαιο: Για την υγεία του σώματος και της ψυχής
Το σχολείο μας ξεκίνησε να λειτουργεί το 1936 με ιδρυτή τον Ιωακείμ Ξενόπουλο, ο οποίος ήταν δάσκαλος και είχε έρθει από τη Μ. Ασία. Το πρώτο κτίριο που.
Η Βούληση του Ανθρώπου για Διάκριση και Δύναμη
5. Ο πρώτος διωγμός των χριστιανών
Λευτέρης Δάλπης 1 ο πρότυπο Πειραματικό Π.Τ.Δ.Ε -Α.Π.Θ Τάξη: Ε’
ΑΣΚΗΣΗ 1, ΣΕΛΙΔΑ 97 Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Β3. Ασκηση 1 1. Ποια να ήταν τα συναισθήματα του Ιάειρου τη στιγμή που συναντά τον Χριστό; Πώς τον αντιμετωπίζει.
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Ε’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Μια νεράιδα για την Φιλίππα. Φανταστείτε οτι μια νεράιδα σας χαρίζει 3 ευχές.Με ποιό τρόπο θα τις χρησιμοποιούσατε; Α)Για άσκοπα πράγματα ; Β) Για λεφτά;
Εργασία των μαθητών της Β΄ Λυκείου: Βρέττη Παναγιώτη Καλαϊτζόγλου Παναγιώτη Κουφοπούλου Βασιλικής Μανδήλη Χριστόδουλου Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Βλέτση Ευαγγελία.
Ο Χριστιανισμός στην Συρία Του Αλκιβιάδη Κασκαρέλη.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Χρήστος Γεωργανάς Β’1Π.Γ.Ε.Σ.Σ
Ο Λόγος του Αποστόλου Παύλου στον Άρειο Πάγο Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Γ 3.
ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ. Από την ακμή στην παρακμή Η Ρωμαϊκή αυτοκρατορία τον 1 ο αιώνα Η Ρωμαϊκή αυτοκρατορία τον 1 ο αιώνα.
Αντρέας Αθανασιάδης Δ΄1
Ελληνισμος και χριστιανισμοσ
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΜΥΡΝΗΣ
Οι Εκκλησίες του κόσμου
Ενθαρρύνοντας την ανταπόκριση στη Βιβλική Αλήθεια
Κεφ. 2. Το νόημα και η εξέλιξη της χριστιανικής λατρείας
Θρησκευτικά Νίκη Κωνσταντινίδη
Ο Απόστολος Παύλος στην Ελλάδα
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Ο ΙΗΣΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ
ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΜΥΡΝΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ
Πάμε για ψώνια; (2) Βιβλίο σελ.44
Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Γ3
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Θρησκευτικά: Κεφάλαιο 22 Η θεραπεία του εκ γενετής τυφλού
ΣΤΗΛΗ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΥ
Θρησκευτικά-Κεφάλαιο 17: Ο Ιησούς υπερασπίστηκε και εξύψωσε τις γυναίκες και τα παιδιά στην καινούρια ανθρωπότητα Επιμέλεια: Μαρίνα Μίρκου Τμήμα: Β2.
Ρομανική τέχνη και βυζαντινή τέχνη
Ο Ιησούς και οι μαθητές του
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Μυρσινη Ανδρινοπουλου Β1 25/2/2016.
Η παρουσίαση διαμορφώθηκε από τον Πέτρο Σαμούχο.
H ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ Η ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Μεγάλες αλλαγές στη διοίκηση της αυτοκρατορίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Γ3

Σελίδα 31, άσκηση 3 Ποιο είναι το συμπέρασμα που βγαίνει από την προσπάθεια των Αποστόλων-για την οποία έχουμε μιλήσει μέχρι τώρα- να διαδώσουν το μήνυμα του Χριστού σ’όλη την οικουμένη; Δικαιώθηκαν από την ιστορία του Χριστιανισμού;

Μέσα από αυτά που έχουμε δει μέχρι τώρα μπορούμε να βγάλουμε το συμπέρασμα ότι οι απόστολοι κατέβαλαν πολύ μεγάλες προσπάθειες, ώστε να διαδώσουν το μήνυμα του Χριστιανισμού στους ανθρώπους. Έκαναν πολλές θυσίες και απαρνήθηκαν πολλά πράγματα στην την ζωή τους, προκειμένου να ακολουθήσουν, και στην συνέχεια να πληροφορήσουν και τους υπόλοιπους ανθρώπους, για την εισοδο της νέας πραγματικότητας του Χριστού στην ζωή των ανθρώπων.

Μέσα από την ιστορία του Χριστιανισμού, βλέπουμε ότι η μεγάλη προσπαθεια τους δικαιώθηκε, αφου πάρα πολλοί άνθρωποι ανά τον κόσμο πιστέυουν στον Χριστιανισμό, και αυτό οφείλεται κάτά ένα πολύ μεγάλο μέρος στην προσπάθεια που έκαναν οι Απόστολοι προκειμένου οι άνθρωποι να γνωρίσουν την πραγματικότητα του Χριστού. Απόστολοι Πέτρος και Παύλος - 17ος αιώνας μ.Χ. (Η εικόνα προέρχεται από τη Μονή του Σωτήρος της νήσου Πριγκήπου) - Φανάρι, Κωνσταντινούπολη

Μέσα από τις κινήσεις των απόστολων για την διαδοση του Χριστιανισμού, οι σύγχρονοι Χριστιανοί πρέπει να παραδειγματίζονται και να προσπαθούν και σήμερα να διαδίδουν τον Χριστιανισμό στους υπόλοιπους ανθρώπους.

ΤΕΛΟΣ