΄ Δ Δημοτικού «Eπεράσαμ’ Όμορφα» ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΝΕΟΦΥΤΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ-ΠΡΩΤΟΓΕΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΘΗΝΑ,ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 ΚΛΑΣΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΙΚΡΟΟΜΑΔΑΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΝ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΙΤΛΟΣ ΜΙΚΡΟΟΜΑΔΑΣ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Σχ. Έτοσ.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
Αναλυτικό Πρόγραμμα για την Πληροφορική στα Πλαίσια της Πιλοτικής Φάσης Εφαρμογής Ολοήμερου Ενιαίου Δημοτικού Σχολείου για τη σχολική χρονιά
« ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ » Μια Πρώτη Γνωριμία. Είδη Εκπαιδευτικού Λογισμικού Λογισμικό που υποστηρίζει τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας, τη μετάδοση.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Podcast με ΘΕΜΑ «Διατροφη και υγεια»
«ΠΙΡΠΙΡΟΥΝΑ» Πειραματισμός για τη διδασκαλία της παραδοσιακής μουσικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση Δέσποινα Μπογδάνη – Σουγιούλ Ιούνιος 2002.
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ Howard Gardner Θέμα: Ανακύκλωση.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Δημιουργία ψηφιακών εφαρμογών
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εργασία στο μάθημα : «Εικονική πραγματικότητα και Εκπαιδευτικές εφαρμογές τεχνητής.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
Σενάριο.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Δραστηριότητα ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ : KIDSPIRATION ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ.
Κατασκευή σεναρίου διδασκαλίας με τη χρήση εργαλείων web 2.0
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Δ’ τάξης.
Xρήση Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (692) Χρήση Ψηφιακών Εργαλείων στη Διδασκαλία των Μαθηματικών Εαρινό εξάμηνο 2008 Μαθηματικό Τμήμα ΕΚΠΑ.
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική.
ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ι
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Διδακτική Πληροφορικής
Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02
3 η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής, Αλεξανδρούπολη Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών Τ. Α. Μικρόπουλος.
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
Χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα: ένα σχέδιο διδασκαλίας στη Νεοελληνική Γλώσσα της Γ‘ Γυμνασίου Άννα Αγγελοπούλου.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Τα μουσικά φθογγόσημα (τέταρτα-όγδοα-μισό) Τάξη: Γ’ Δημοτικού Ανδρέας Σκιαδάς.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Ομάδα Εργασίας Ζωσιμά Ελένη Νικητάκη Παναγιώτα
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Ζάχος Δημήτριος, Ταφραλή Ελένη Ε΄ ΤΑΞΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5: «Η εκκλησία του Χριστού μπαίνει στην ιστορία». Βασικό θέμα: «Η γενέθλια.
Λύρα και βιολοντσέλο Ομοιότητες και διαφορές
Μουσική αγωγή - Δυνατότητα για προσωπική έκφραση, και έκφραση συναισθηματικού κόσμου - Επαφή με μουσικές έννοιες και οικοδόμηση μουσικών γνώσεων (παλμός,
Δημιουργία σεναρίου.
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Μουσική Δημιουργικότητα και Κινηματογράφος στο Δημοτικό Σχολείο Μαρίνα Λίτου 6ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξάνδρειας Ημαθίας Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Λογισμικό Δημιουργικής Γραφής Kar2ouche Creative Writing
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Διεύθυνση Επιμόρφωσης & Πιστοποίησης 3 η Συνεδρία Μέρος 1 ο Τα λογισμικά παρουσίασης.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

΄ Δ Δημοτικού «Eπεράσαμ’ Όμορφα» ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΝΕΟΦΥΤΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ-ΠΡΩΤΟΓΕΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΘΗΝΑ,ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 ΚΛΑΣΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ

1 ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΕΝΑΡΙΟΥ 1.1 ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ « Επερασαμ’ Όμορφα » 1.2 ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΕΣ ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ Το σενάριο αφορά στη γνωστική περιοχή της κριτικής, ακουστικής, δημιουργικής ικανότητας των μαθητών, σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών, όπου σκοπός είναι η ανάπτυξη αυτής της ικανότητας χρησιμοποιώντας τη κιθάρα και εποπτικά μέσα, όπου το παιδί μπορεί να δει και να ακούσει, έχοντας έτσι ολοκληρωμένη άποψη. 1.3 ΤΑΞΕΙΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ Το σενάριο μάθησης μπορεί να αξιοποιηθεί από την ΄ Δ δημοτικού σχολείου. Στηρίζεται στην εξελικτική παιδαγωγική, όπου μέσα από γνώριμα ακούσματα το παιδί αφομειώνει με άνεση βασικές μουσικές έννοιες. Αυτό γίνεται ξεκινώντας από απλές ρυθμικά μελωδίες στις πρώτες χορδές, γνωρίζοντας τις νότες πάνω στο όργανο, αλλά και θεμελιώδη στοιχεία της θεωρίας της μουσικής. Με το σκίτσο στο κομμάτι το παιδί μπορεί να δώσει χρώμα και ζωή με τις μπογιές του βοηθώντας το να βιώσει το μάθημα μέσα από την ευχάριστη αίσθηση του παιχνιδιού. ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΚΛΑΣΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ ‘Δ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Το μάθημα καλό είναι να γίνεται στην αίθουσα πληροφορικής με χρήση υπολογιστών, κιθάρας. Οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες των 3 ατόμων, με την απαίτηση του ανάλογου αριθμού οργάνων και υπολογιστών. Στο διαδίκτυο (μηχανές αναζήτησης). Με λογισμικό γενικής χρήσης (επεξεργαστής κειμένου). Με λογισμικό επεξεργασίας ζωγραφικής. Με λογισμικό καταγραφής ήχου. 1.5 ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Α. Ως προς το γνωστικό αντικείμενο οι μαθητές να: Έρθουν σε επαφή με την μουσική ορθογραφία. Εξοικειώνονται με το άκουσμα του οργάνου. Εντοπίζουν στοιχεία της θεωρίας της μουσικής. Καλλιέργεια συναισθημάτων και δημιουργικότητας.

Β. Ως προς τη χρήση των νέων τεχνολογιών οι μαθητές να: Αναζητούν πληροφορίες στο διαδίκτυο. Αναπαράγουν αυτό που έμαθαν, μέσω του οργάνου και με την ηχογράφηση ακούνε αυτό που δημιούργησαν. Γ. Ως προς την μαθησιακή διαδικασία οι μαθητές να: Καλλιεργούν τις εκφραστικές τους δεξιότητες στη ζωγραφική μέσω των συναισθημάτων, της παρατηρητικότητας και τις μουσικές τους δεξιότητες μέσω του οργάνου. Συνεργάζονται για την παραγωγή και την καταγραφή του ήχου. 1.6 ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ Τέσσερις (4) διδακτικές ώρες, κατανεμημένες σε δυο δίωρα.

2. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ 2.1 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ Το σενάριο περιλαμβάνει παιδαγωγικές δραστηριότητες που αποβλέπουν στην ευχάριστη κατανόηση του μουσικού κομματιού και εννοιών της θεωρίας της μουσικής, ώστε να μπορέσουν να το αποδώσουν όσο το δυνατόν καλύτερα. Η ικανοποίηση της προσωπικής έκφρασης έρχεται μέσα από την αποτύπωση των συναισθημάτων με χρώματα. Ολοκληρώνεται μέσα από διεργασίες ομαδόσυνεργατικού τύπου όπου οι μαθητές προσεγγίζουν το μουσικό κομμάτι και η ηχογράφηση συντελεί στην απόλαυση της δημιουργίας. 2.2 ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΜΕ Τ.Π.Ε Το σενάριο περιλαμβάνει δραστηριότητες αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών με τη χρήση μηχανών αναζήτησης στο διαδίκτυο για ανεύρεση πληροφοριών, λογισμικό επεξεργασίας κειμένου, ζωγραφικής και ήχου. Πρόκειται για λογισμικά γενικής χρήσης, που δίνουν ελευθερία ενεργειών στο μαθητή και επιτρέπουν την ανάπτυξη της φαντασίας του. Οι Τ.Π.Ε στο συγκεκριμένο σχέδιο εργασίας δίνουν τη δυνατότητα στους μαθητές να εργαστούν μέσα σε ένα περιβάλλον ελκυστικό, να ζωγραφίσουν να ηχογραφήσουν. Η προστιθέμενη αξία των Τ.Π.Ε είναι ότι παρέχουν στο παιδί ένα πολυμεσικό περιβάλλον μέσα στο οποίο οικοδομεί γνώσεις που έχουν νόημα γι’ αυτό.

2.3 ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΣΕΝΑΡΙΟ 1 η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Δίνεται ένα φύλλο εργασίας στους μαθητές(1 ο φύλλο εργασίας) όπου υπάρχει το μουσικό κομμάτι «επεράσαμ’ όμορφα». Οι μαθητές (χωρισμένοι σε ομάδες των 3 ατόμων) καλούνται να ακούσουν το κομμάτι και να απαντήσουν σε κάποιες ερωτήσεις, με στόχο, την κατανόησή του. Από την ανάγνωση του μουσικού κομματιού βρίσκουν το ρυθμό, τις αξίες, την τοποθέτηση των δαχτύλων και την θέση των φθογγοσίμων πάνω στο όργανο. 2 η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Δίνεται ένα φύλλο εργασίας στους μαθητές (2 ο φύλλο εργασίας), με το μουσικό κομμάτι «επεράσαμ’ όμορφα». Οι μαθητές χωρισμένοι σε ομάδες καλούνται να ακούσουν το κομμάτι πάλι και με χρώματα να αποτυπώσουν τα συναισθήματα που τους δημιουργούνται. Ενεργοποιούν τη φαντασία τους, και μέσα από αυτή τη διαδικασία εμπλέκονται σε διεργασίες αποκωδικοποίησης του συναισθηματικού τους κόσμου. 3 η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Οι μαθητές κάνουν αναζητήσεις στο διαδίκτυο, προκειμένου να βρουν παρόμοια κομμάτια με τη βοήθεια μηχανών αναζήτησης που θα χρησιμοποιήσουν για την επόμενη δραστηριότητα τους. Οργανώνουν τα ευρήματά τους σε ένα πίνακα επεξεργαστή κειμένου. Ανά ομάδα κάνουν αυτά που περιγράψαμε παραπάνω και ετοιμάζονται για το στάδιο της ηχογράφησης.

4 η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Δίνεται σε κάθε ομάδα ένα αρχείο του λογισμικού ηχογράφησης (προτείνεται το Ιnspiration) που είναι απλό και κατανοητό για τους μαθητές. Ηχογραφούν το κομμάτι το οποίο έχουν επιλέξει από τις μηχανές αναζήτησης στο διαδίκτυο το επεξεργάζονται με τον τρόπο που αναλύσαμε και μετά την ολοκλήρωση της ηχογράφησης κρατάνε αρχείο με τη δημιουργία τους.

Πόσες κινήσεις κάνουμε σε κάθε μέτρο; Σε πόσα μέτρα είναι χωρισμένο το μουσικό κομμάτι; Κυκλώστε με κόκκινο μαρκαδόρο ένα τέταρτο, με πράσινο ένα μισό και κίτρινο ένα ολόκληρο. Μελετώντας το κομμάτι γράψτε ποιες νότες παίζονται στην 3 η χορδή και ποιες στη 2 η,προσπαθείστε να τις βρείτε πάνω στην κιθάρα. Μια από τις νότες την πατάμε με ένα από τα δάχτυλα του αριστερού χεριού. Βρείτε ποια είναι και κυκλώστε τη με μωβ μαρκαδόρο. Να ονομάσετε τα δάχτυλα που αντιστοιχούν στα γράμματα i,m. Tι αίσθημα σας προκαλεί το άκουσμα του κομματιού;

Στο φύλλο που έχετε μπροστά σας υπάρχει ένα σκίτσο, αφού ακούσετε το κομμάτι ζωγραφίστε το ανάλογα με τα συναισθήματα που σας δημιουργούνται. Αναζητήστε στο διαδίκτυο παρόμοια τραγούδια και με την ομάδα σας ηχογραφήστε τα στον υπολογιστή.