Εργασία στο Μάθημα: «Εκπαιδευτική τεχνολογία-Πολυμέσα» Διδάσκων : Άγγελος Γιαννούλας Ομάδα εργασίας Λινάρδος Γεώργιος Μπουντούρης Παναγιώτης Ντιγριντάκη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Ατομικό έργo Προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος στην Α! τάξη
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Διδακτική Μαθημάτων Ειδικότητας – Σχέδιο Μαθήματος
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Tσουλής Μιλτιάδης: – Βασικές έννοιες στη Διδακτική με την υποστήριξη των ΤΠΕ.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Το Εκπαιδευτικο Σενάριο είναι:
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Εποπτικά Μέσα Διδασκαλίας
Τίτλος δραστηριότητας: Όνομα Εκπαιδευτικού: Σχολείο:
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
3.6.1 ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ: Διδάσκοντας με τη βοήθεια επεξεργαστή κειμένου.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Τομέας Δομικών Εργων Τομέας Δομικών Εργων Τομέας Δομικών Εργων
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
Xρήση Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (692) Χρήση Ψηφιακών Εργαλείων στη Διδασκαλία των Μαθηματικών Εαρινό εξάμηνο 2008 Μαθηματικό Τμήμα ΕΚΠΑ.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Διδακτική Πληροφορικής
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 2: Η εξέλιξη των εργαλείων της Εκπαίδευσης. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής,
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
Χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα: ένα σχέδιο διδασκαλίας στη Νεοελληνική Γλώσσα της Γ‘ Γυμνασίου Άννα Αγγελοπούλου.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Ευάγγελος Δημ. Μακρυβέλιος
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Διδακτική της Πληροφορικής
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ – ΠΟΛΥΜΕΣΑ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
«το διδάσκω σημαίνει λέγω-πληροφορώ και το μαθαίνω σημαίνει
Ονοματεπώνυμο: Αναστασία Τζαβάρα
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΑΚΣΗΣΗ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ‘‘ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ’’
Εκπαιδευτικη τεχνολογια-πολυμεσα
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Μουσικό Σχολείο Σερρών Μάθημα: Βιολογία Τάξη: Α΄ Λυκείου
Δημιουργία σεναρίου.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
Εποπτικά Μέσα Διδασκαλίας
Εποπτικά Μέσα Διδασκαλίας
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
«το διδάσκω σημαίνει λέγω-πληροφορώ και το μαθαίνω σημαίνει
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εργασία στο Μάθημα: «Εκπαιδευτική τεχνολογία-Πολυμέσα» Διδάσκων : Άγγελος Γιαννούλας Ομάδα εργασίας Λινάρδος Γεώργιος Μπουντούρης Παναγιώτης Ντιγριντάκη Μαριλένα 4 Ο Τμήμα ΕΠΑΙΚ ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΤΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Τίτλος εργασίας: «Σενάριο Τοπογραφίας»

ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ Κεφάλαιο V «Εφαρμογές τοπογραφικών διαγραμμάτων και χαρτών» Ενότητα 1 «Σύνταξη τοπογραφικού διαγράμματος» Διδακτική ενότητα 1.2 «Τοπογραφικό διάγραμμα» Τομέας Δομικών Έργων Γ’ τάξη ΕΠΑ.Λ. Ειδικότητα: Σχεδιαστής δομικών έργων & Γεωπληροφορικής

Στόχοι κεφαλαίου Γενικοί στόχοι Στους γενικούς στόχους εντάσσεται η εκμάθηση των τοπογραφικών διαγραμμάτων. Πως δηλαδή ο εκπαιδευόμενος θα μάθει να συντάσσει ένα τοπογραφικό διάγραμμα για την έκδοση οικοδομικής αδείας. Πιο συγκεκριμένα:  Σχεδίαση σκαριφήματος τοπογραφικού διαγράμματος  Εκμάθηση περιορισμών που λαμβάνονται υπόψη κατά τη διαδικασία σχεδίασης  Εκμάθηση των στοιχείων και των συμβόλων που απαρτίζουν ένα τοπογραφικό διάγραμμα ώστε να είναι σε θέση να τα αναγνωρίσει.  Εκμάθηση του τρόπου ανάγνωσης του τοπογραφικού διαγράμματος  Διδασκαλία τρόπου σχεδίασης του σωστού τοπογραφικού διαγράμματος.

Στόχοι κεφαλαίου Ειδικοί στόχοι Ως προς το γνωστικό αντικείμενο:  Τι είναι ένα τοπογραφικό διάγραμμα  Πως συντάσσεται ένα τοπογραφικό διάγραμμα  Που χρειάζεται ένα τοπογραφικό διάγραμμα  Νομοθεσία περί τοπογραφικών διαγραμμάτων Ως προς τη μαθησιακή διαδικασία:  Η μαθησιακή διαδικασία που θα ακολουθηθεί είναι η μέθοδος κατάκτησης εννοιών

Στόχοι κεφαλαίου Ειδικοί στόχοι Ως προς τη χρήση ψηφιακών τεχνολογιών: Στόχος είναι οι μαθητές να μάθουν να αποτυπώνουν μέσω ψηφιακών προγραμμάτων ένα τοπογραφικό διάγραμμα. Το πρόγραμμα που έχει επιλεγεί για αυτό το σκοπό είναι το λογισμικό AutoCAD. Αυτή η διαδικασία προϋποθέτει κάποια βήματα.

Στόχοι κεφαλαίου Ειδικοί στόχοι Βήματα αποτύπωσης σωστού τοπογραφικού με χρήση AutoCAD.  Αρχική εικόνα σχεδιαστικού προγράμματος AutoCAD

 Πέρασμα σημείων τοπογραφικού από το σκαρίφημα στο AutoCAD.

 Σχεδίαση σωστών περιγραμμάτων τόσο της ιδιοκτησίας όσο και των όμορων ιδιοκτησιών καθώς και του δρόμου.

 Διαχωρισμός του αρχικού σχήματος σε μικρότερα με τη βοήθεια των διαγώνιων ώστε να γίνει σωστή εμβαδομέτρηση.

 Υπεύθυνη δήλωση ιδιοκτήτη και μηχανικού

 Σωστή εμβαδομέτρηση

 Τέλος τοποθέτηση βορά και πίνακα πληροφορίων.

Μέσα διδασκαλίας Τα μέσα διδασκαλία που θα χρησιμοποιηθούν για την εκμάθηση της ενότητας αυτής είναι:  PowerPoint  AutoCAD  Word

Προϋποθέσεις που απαιτούνται κατά τη διδασκαλία Η διαδικασία εκπαίδευσης απαιτεί κάποιες προϋποθέσεις:  Αρχικά τόσο ο εκπαιδευτικός όσο και ο εκπαιδευόμενος πρέπει να είναι εξοικειωμένοι με τα τεχνολογικά μέσα.  Από τη μεριά του ο εκπαιδευτικός θα πρέπει να γνωρίζει καλά το αντικείμενο και να είναι προετοιμασμένος σωστά.

Προετοιμασία που απαιτείται πριν τη διδασκαλία Από τη διαδικασία της εκπαίδευσης προηγείται η σωστή προετοιμασία του εκπαιδευτικού:  Αρχικά ο εκπαιδευτικός πρέπει να έχει συγκεντρώσει το απαραίτητο υλικό για τη διδασκαλία (εικόνες, σχεδιαγράμματα, σκαριφήματα κ.α.)  Τέλος θα πρέπει να έχει οργανώσει σωστά τη δομή της παρουσίασής του ώστε ο εκπαιδευόμενος να μπορεί να κατανοήσει τις πληροφορίες. Ακολουθεί η περιγραφή του σεναρίου που θα ακολουθηθεί

Περιγραφή σεναρίου  Παρουσιάζεται μέσω διάλεξης πίνακας περιεχομένων της τρέχουσας ενότητας και προσδιορίζεται το περιεχόμενό της. Ταυτόχρονη σύνδεση με τις προηγούμενες ενότητες  Οι μαθητές καλούνται μέσω καταιγισμού ιδεών να αρχίζουν να περιγράφουν τις έννοιες (τοπογραφικό διάγραμμα, απόσπασμα ρυμοτομικού κ.α.) ανακαλώντας προσωπικά βιώματα. Ο εκπαιδευτικός συνοψίζει δίνοντας έναν ορισμό και τη χρησιμότητα των εννοιών αυτών  Ακολουθεί διάλεξη κατά την οποία παρουσιάζονται οι όροι που αναλύονται μέσα στο κεφάλαιο, καθώς και παραδείγματα τοπογραφικών και περιπτώσεων με τη χρήση διαφανειών

Περιγραφή σεναρίου  Δίδεται σχετικό έντυπο εφαρμογής (με ερωτήσεις κλειστού τύπου) το οποίο καλούνται οι μαθητές να συμπληρώσουν  Έπειτα ακολουθεί σύντομη συζήτηση πάνω στο έντυπο εφαρμογής που δόθηκε και αξιολόγηση ώστε να διαπιστωθεί ο βαθμός στον οποίο οι στόχοι της διδασκαλίας επιτεύχθηκαν  Η διδασκαλία κλείνει με ανακεφαλαίωση των βασικών σημείων που αναπτύχθηκαν, και δίδεται ομαδική εργασία για το σπίτι.

Βιβλιογραφικές αναφορές  Κάππος, Ι. (2010). Εισαγωγή στο AutoCAD. Εκδόσεις: Κλειδάριθμος (Αθήνα).  Χατζόπουλος, Ι. (2009). Τοπογραφία. Εκδόσεις: Γκιούρδας (Αθήνα).  Σταθάς, Δ., Γεωργόπουλος, Δ., Μπίθας, Δ., (1999). Τοπογραφικό σχέδιο. Εκδόσεις: Οργανισμός Εκδόσεων Διδακτικών βιβλίων (Αθήνα).

Ευχαριστούμε πολύ για την προσοχή σας!!!