Κλιμίδης Αρτέμης (ΑΕΜ: 2748) Σταματίου Θεόδωρος (ΑΕΜ: 2873) Χατζής Σταμάτιος (ΑΕΜ: 2822) ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ. Χρήστος Αναστασίου ΣΥΝΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
Δρ. Τσιάντος Β., Δρ. Σάλτας Β., Σταμέλλος Α., Κυμπάρης Κ. Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιομηχανικής Πληροφορικής.
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
Τεχνολογίες Ηλεκτρονικής Μάθησης
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Διαδραστικοί πίνακες Δέγγλερη Σοφία.
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Αναπτύσσοντας δεξιότητες αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό: Η χρήση των WebQuest.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
4.2 Βασικές κατηγορίες λογισμικού από πλευράς χαρακτηριστικών και από πλευράς δραστηριοτήτων με τη χρήση τους Ως εκπαιδευτικό λογισμικό ορίζεται το εξειδικευμένο.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
ΧΡΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Κατηγορίες λογισμικού από πλευράς χαρακτηριστικών και από πλευράς δραστηριοτήτων Κατηγορίες λογισμικού από πλευράς χαρακτηριστικών.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΟΣ PROJECT.
 Λαμβάνουν υπόψη τις πολιτισμικές και κοινωνικές συνθήκες μάθησης.  Έχουν επιρροές από ανθρωπολογία και κοινωνική ψυχολογία  Ενδιαφέρονται για τις.
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική.
Αναπτύσσοντας δεξιότητες αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό: Η χρήση των WebQuests webquest.
Διδακτική Πληροφορικής
Χρήση διαδραστικών πινάκων στη μαθησιακή διαδικασία Γιάννης Σαλονικίδης - ΠΕ70, επιμορφωτής ΜΕΡΟΣ Α: ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Γενικό μέρος - Ενότητα
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Οι απαιτούμενες γνώσεις και δεξιότητες του μηχανικού Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
3 η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής, Αλεξανδρούπολη Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών Τ. Α. Μικρόπουλος.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Μαθηματική διδακτική ιστοσελίδα Πτυχιακή εργασία των φοιτητών : Κουφάκη Ιωάννα Μπαταρλής Δημήτρης Επιβλέπων καθηγητής : Δρ. Βασίλειος Σάλτας Μάιος 2015.
Διεπιστημονική σχέση των μαθηματικών με την πληροφορική σε επίπεδο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ευδοξία Πλουμούδη (ΑΕΜ: 2763) Επιβλέπων Καθηγητής: Δρ. Βασίλειος.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ « Εξέλιξη FarmManager για παροχή βοηθητικών υπηρεσιών (Android εφαρμογή) » Σέρρες 2016 ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής.
Εκπαιδευτικό Λογισμικό Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Δημοτικής στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής – Π4β Ομάδα Επιμόρφωσης ΤΠΕ Παιδαγωγικό.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Εργασία στο Μάθημα: «Εκπαιδευτική τεχνολογία-Πολυμέσα» Διδάσκων : Άγγελος Γιαννούλας Ομάδα εργασίας Λινάρδος Γεώργιος Μπουντούρης Παναγιώτης Ντιγριντάκη.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Διδακτική της Πληροφορικής
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
Εκπαιδευτικη τεχνολογια-πολυμεσα
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
Τίτλος Πτυχιακής Εργασίας :
ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΕΝΝΟΙΩΝ (concept mapping)
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
«Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και την εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» Έλενα Βλαχογιάννη
Εποπτικά Μέσα Διδασκαλίας
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Συγγραφέας: Ζαγκότας Στεφανος Επιβλέπων Καθηγητής: Ούτσιος Ευάγγελος
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Ατομικός Φάκελος Υλικού / Φάκελος Εργασιών Εκπαιδευτικού και Μαθητή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κλιμίδης Αρτέμης (ΑΕΜ: 2748) Σταματίου Θεόδωρος (ΑΕΜ: 2873) Χατζής Σταμάτιος (ΑΕΜ: 2822) ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ. Χρήστος Αναστασίου ΣΥΝΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ. Βασίλειος Σάλτας ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ

2 Βασικός στόχος της κατασκευασμένης ιστοσελίδας τέθηκε ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη μιας σύγχρονης ιστοσελίδας, η οποία θα εφοδιάζει τους σπουδαστές και τους καθηγητές με βοηθητικό εκπαιδευτικό υλικό για βασικά μαθήματα ανώτερων μαθηματικών και σχετικών μ’ αυτά.

 Κίνητρα  Μοναδικές διδακτικές ικανότητες ◦ Στη σύνδεση των μαθητών με τις εκπαιδευτικές πηγές ◦ Στη διευκόλυνση των μαθητών να οπτικοποιήσουν τα προβλήματα ◦ Στη παρακολούθηση της προόδου των μαθητών ◦ Στη σύνδεση των μαθητών με τα μαθησιακά εργαλεία  Υποστήριξη των νέων διδακτικών προσεγγίσεων ◦ Η συνεργατική μάθηση ◦ Η συμμετοχική νοημοσύνη ◦ Επίλυση προβλημάτων και δεξιότητες υψηλότερου επιπέδου  Αυξημένη παραγωγικότητα του εκπαιδευτικού  Απαιτούμενες δεξιότητες για την Εποχή της Πληροφορίας ◦ Τεχνολογικός αλφαβητισμός ◦ Πληροφοριακός αλφαβητισμός ◦ Οπτικός αλφαβητισμός 3

 Η προφορική παράδοση  Η γραφή  Τα μέσα γραφής και εκτύπωσης  Τα διδακτικά μέσα  Η οπτική διδασκαλία 4

 Βοηθούν τον εκπαιδευτικό  Δημιουργούν νέες σχέσεις και ρόλους  Διαμορφώνουν τα χαρακτηριστικά του νέου μαθησιακού περιβάλλοντος  Δρουν συμπληρωματικά στο μαθησιακό περιβάλλον  Προάγουν την επίκαιρη γνώση  Παρέχουν σύγχρονη επιστημονική γνώση  Παρέχουν πλήθος πληροφοριών σε ελάχιστο χρονικό διάστημα 5

 Επιπτώσεις στην επιτυχία  Επιπτώσεις στη μάθηση  Επιπτώσεις στην προσοχή των μαθητών και τα κίνητρα  Επιπτώσεις στα μαθήματα 6

 Λογισμικό γενικής χρήσης  Λογισμικά εκμάθησης  Λογισμικά εξάσκησης  Λογισμικά προσομοίωσης  Λογισμικά εικονικής πραγματικότητας  Λογισμικά επίλυσης προβλημάτων  Αξιοποίηση του διαδικτύου 7

Με τον όρο «φάκελο μαθήματος» εννοούμε το τι υλικό πρέπει να έχει προετοιμάσει ο εκπαιδευτικός για την ορθή και λειτουργική δόμηση του μαθήματός του.  Διδακτικά πλάνα μαθήματος  Σημειώσεις μαθήματος  Εξετάσεις  Εκπαιδευτικά λογισμικά  Στατιστικά αποτελέσματα  Βιβλιογραφία  Επιπρόσθετο υλικό  Επικοινωνία 8

Σχεδιασμός εφαρμογής  Χρησιμοποιήθηκαν τα λογισμικά:  HTML  PHP  Joomla SQL  O χρήστης:  Λαμβάνει χρήσιμες πληροφορίες για τα μαθηματικά  Έχει τη δυνατότητα να εξασκηθεί και να αξιολογήσει τις γνώσεις του 9

Συμπεράσματα Η δημιουργία ιστοσελίδων, με το ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης περιεχομένου Joomla,είναι ταυτόχρονα δυναμική και απλή. Ο τρόπος με τον οποίο έχει δημιουργηθεί η ιστοσελίδα είναι τροποποιήσιμη και επεκτάσιμη για να μπορέσει να εξελιχθεί ανάλογα με τις ανάγκες κάθε φορά. Κρίθηκε απαραίτητο η ιστοσελίδα να χαρακτηρίζεται από την απλότητα των μενού επιλογών της Να διαθέτει ενσωματωμένες βασικές λειτουργίες (διαφάνειες, e-book, αυτοαξιολόγηση κ.α.) απαραίτητες για κάθε εκπαιδευτικό και εκπαιδευόμενο Να διευκολύνει τον εκπαιδευτικό στις διαλέξεις του 11

Πρόταση 12 Όλα αυτά ευελπιστούμε να εφαρμοστούν στην πράξη και να αξιολογηθούν από τους εκπαιδευτικούς και τους εκπαιδευόμενους που θα παρακολουθούν τη διδασκαλία με τη βοήθεια της κατασκευασμένης ιστοσελίδας.