Κλιμίδης Αρτέμης (ΑΕΜ: 2748) Σταματίου Θεόδωρος (ΑΕΜ: 2873) Χατζής Σταμάτιος (ΑΕΜ: 2822) ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ. Χρήστος Αναστασίου ΣΥΝΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ. Βασίλειος Σάλτας ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ
2 Βασικός στόχος της κατασκευασμένης ιστοσελίδας τέθηκε ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη μιας σύγχρονης ιστοσελίδας, η οποία θα εφοδιάζει τους σπουδαστές και τους καθηγητές με βοηθητικό εκπαιδευτικό υλικό για βασικά μαθήματα ανώτερων μαθηματικών και σχετικών μ’ αυτά.
Κίνητρα Μοναδικές διδακτικές ικανότητες ◦ Στη σύνδεση των μαθητών με τις εκπαιδευτικές πηγές ◦ Στη διευκόλυνση των μαθητών να οπτικοποιήσουν τα προβλήματα ◦ Στη παρακολούθηση της προόδου των μαθητών ◦ Στη σύνδεση των μαθητών με τα μαθησιακά εργαλεία Υποστήριξη των νέων διδακτικών προσεγγίσεων ◦ Η συνεργατική μάθηση ◦ Η συμμετοχική νοημοσύνη ◦ Επίλυση προβλημάτων και δεξιότητες υψηλότερου επιπέδου Αυξημένη παραγωγικότητα του εκπαιδευτικού Απαιτούμενες δεξιότητες για την Εποχή της Πληροφορίας ◦ Τεχνολογικός αλφαβητισμός ◦ Πληροφοριακός αλφαβητισμός ◦ Οπτικός αλφαβητισμός 3
Η προφορική παράδοση Η γραφή Τα μέσα γραφής και εκτύπωσης Τα διδακτικά μέσα Η οπτική διδασκαλία 4
Βοηθούν τον εκπαιδευτικό Δημιουργούν νέες σχέσεις και ρόλους Διαμορφώνουν τα χαρακτηριστικά του νέου μαθησιακού περιβάλλοντος Δρουν συμπληρωματικά στο μαθησιακό περιβάλλον Προάγουν την επίκαιρη γνώση Παρέχουν σύγχρονη επιστημονική γνώση Παρέχουν πλήθος πληροφοριών σε ελάχιστο χρονικό διάστημα 5
Επιπτώσεις στην επιτυχία Επιπτώσεις στη μάθηση Επιπτώσεις στην προσοχή των μαθητών και τα κίνητρα Επιπτώσεις στα μαθήματα 6
Λογισμικό γενικής χρήσης Λογισμικά εκμάθησης Λογισμικά εξάσκησης Λογισμικά προσομοίωσης Λογισμικά εικονικής πραγματικότητας Λογισμικά επίλυσης προβλημάτων Αξιοποίηση του διαδικτύου 7
Με τον όρο «φάκελο μαθήματος» εννοούμε το τι υλικό πρέπει να έχει προετοιμάσει ο εκπαιδευτικός για την ορθή και λειτουργική δόμηση του μαθήματός του. Διδακτικά πλάνα μαθήματος Σημειώσεις μαθήματος Εξετάσεις Εκπαιδευτικά λογισμικά Στατιστικά αποτελέσματα Βιβλιογραφία Επιπρόσθετο υλικό Επικοινωνία 8
Σχεδιασμός εφαρμογής Χρησιμοποιήθηκαν τα λογισμικά: HTML PHP Joomla SQL O χρήστης: Λαμβάνει χρήσιμες πληροφορίες για τα μαθηματικά Έχει τη δυνατότητα να εξασκηθεί και να αξιολογήσει τις γνώσεις του 9
Συμπεράσματα Η δημιουργία ιστοσελίδων, με το ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης περιεχομένου Joomla,είναι ταυτόχρονα δυναμική και απλή. Ο τρόπος με τον οποίο έχει δημιουργηθεί η ιστοσελίδα είναι τροποποιήσιμη και επεκτάσιμη για να μπορέσει να εξελιχθεί ανάλογα με τις ανάγκες κάθε φορά. Κρίθηκε απαραίτητο η ιστοσελίδα να χαρακτηρίζεται από την απλότητα των μενού επιλογών της Να διαθέτει ενσωματωμένες βασικές λειτουργίες (διαφάνειες, e-book, αυτοαξιολόγηση κ.α.) απαραίτητες για κάθε εκπαιδευτικό και εκπαιδευόμενο Να διευκολύνει τον εκπαιδευτικό στις διαλέξεις του 11
Πρόταση 12 Όλα αυτά ευελπιστούμε να εφαρμοστούν στην πράξη και να αξιολογηθούν από τους εκπαιδευτικούς και τους εκπαιδευόμενους που θα παρακολουθούν τη διδασκαλία με τη βοήθεια της κατασκευασμένης ιστοσελίδας.