1 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Καθηγήτρια Νάνσυ Παπαλεξανδρή Υπεύθυνη Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
2 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Έχουν λάβει μέρος στο Πρόγραμμα 548 φοιτητές. Και συγκεκριμένα: 9/ / φοιτητές την περίοδο 9/ / / / φοιτητές την περίοδο 01/ / / / φοιτητές την περίοδο 09/ /2005 και 1281/2006-9/ φοιτητές την περίοδο 1/2006-9/2008 Συμμετοχή στο Πρόγραμμα EΠEAEK ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
3 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών - 42 φοιτητές την περίοδο 10/ / φοιτητές την περίοδο 10/1010-σήμερα Συμμετοχή στο Πρόγραμμα EΣΠΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
4 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Διαδικασία υλοποίησης του Προγράμματος Διάρκεια πρακτικής 300 ώρες με ευέλικτο ωράριο κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους ή με πλήρη απασχόληση τους θερινούς μήνες Ενημέρωση και συγκέντρωση αιτήσεων από ενδιαφερόμενους φοιτητές και εταιρείες Επιλογή υποψηφίων φοιτητών Γ΄ και Δ΄ έτους σπουδών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
5 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Διαδικασία υλοποίησης του Προγράμματος Επαφή με φοιτητές και επιχειρήσεις ώστε να σταλεί ο κατάλληλος φοιτητής στην κατάλληλη θέση. Συμπλήρωση ερωτηματολογίου μέτρησης τάσεων και προσδοκιών των φοιτητών από το Πρόγραμμα. Συνέντευξη φοιτητή με επιχείρηση όπου διαπιστώνεται το ενδιαφέρον και η προθυμία του για την Πρακτική Άσκηση. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
6 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Εποπτεία ασκούμενου φοιτητή από ένα μέλος ΔΕΠ και ένα στέλεχος της Επιχείρησης, από τους οποίους αξιολογείται. Καταβολή επιδότησης μετά την αξιολόγηση σε κάθε ασκούμενο Συγγραφή μελέτης περιπτώσεως ή έκθεσης αποτελεσμάτων της εργασίας του φοιτητή Συμπλήρωση ερωτηματολογίου ικανοποίησης φοιτητών που συμμετείχαν στο Πρόγραμμα ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
7 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας Συνεργασία Φοιτητών – Εταιρειών
8 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας Συμμετοχή Φοιτητών-Φοιτητριών
9 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας Συμμετοχή Φοιτητών-Φοιτητριών ανά έτος σπουδών
10 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Εταιρείες που Συμμετέχουν στο Πρόγραμμα Εθνική Τράπεζα ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
11 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Αποτελέσματα του Προγράμματος Σημαντικό εφόδιο για τη μελλοντική σταδιοδρομία όσων φοιτητών έλαβαν μέρος Απόκτηση επαγγελματικής εμπειρίας Είσοδος στην αγορά εργασίας καθώς σε ορισμένους φοιτητές έγινε πρόταση για πρόσληψη από την εταιρεία ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
12 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχόλια Φοιτητών για το Πρόγραμμα ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας Απέκτησα μια πολύ καλή εμπειρία, αποκόμισα πολλά χρήσιμα στοιχεία και γνώσεις πάνω στον τομέα του Μάρκετινγκ και ανεπιφύλακτα θα πρότεινα σε κάθε φοιτητή του Τμήματός μου να δηλώσει συμμετοχή και να απασχοληθεί με παρόμοιο τρόπο κάπου αντίστοιχα. Πηνελόπη Λαγουδάκη Πρακτική Άσκηση στην Cadbury Hellas
13 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Μέσα από την τρίμηνη εκπαίδευσή μου στην ICAP κατάφερα να αυξήσω των αυτογνωσία μου, καθώς και να αποκτήσω χρήσιμες δεξιότητες για την επαγγελματική μου πορεία. Από το Πρόγραμμα λοιπόν που παρακολούθησα νιώθω ότι έχω κερδίσει μια πολύτιμη εμπειρία επαγγελματικής- εκπαιδευτικής δραστηριότητας και τακτοποίησης των όσων γνώριζα τόσο από τις σπουδές μου στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του ΟΠΑ, όσο και από τις προσωπικές μου εμπειρίες Σεβαστή Παπαγεωργίου Πρακτική Άσκηση στην ICAP ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
14 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Η πρακτική άσκηση είναι πολύ χρήσιμη για κάθε φοιτητή καθώς του μαθαίνει πώς να συμπεριφέρεται, να εργάζεται και να αντιδρά σε ένα πραγματικό επιχειρησιακό περιβάλλον συναναστρεφόμενος ικανούς και σημαντικούς επαγγελματίες. Ειδικά μια μεγάλη πολυεθνική επιχείρηση μπορεί να δώσει πολύ περισσότερες γνώσεις. Ελένη Γκοβάτσου Πρακτική Άσκηση στον Όμιλο INDITEX ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
15 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Η εταιρεία έχει την ευκαιρία να δείξει σε ένα νέο φοιτητή πως είναι το πραγματικό εργασιακό περιβάλλον να τον ενσωματώσει στην εταιρεία για περαιτέρω συνεργασία και να διαμορφώσει έναν «συνεργάτη» ο οποίος θα γνωρίζει την κουλτούρα της. Μείναμε πολύ ευχαριστημένοι από τη φοιτήτρια, γι’ αυτό και της ζητήσαμε να μείνει μαζί μας και μετά το τέλος της Πρακτικής της Άσκησης. Μυρτώ Καρακάση Triple Crown Basketball Σχόλια Εταιριών για το Πρόγραμμα ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
16 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας Με βάση τις ακαδημαϊκές σπουδές και το θεωρητικό τους υπόβαθρο, οι φοιτητές έχουν τη δυνατότητα, στο πλαίσιο της πρακτικής τους άσκησης, να βιώσουν ένα πραγματικό επαγγελματικό περιβάλλον, να καταπιαστούν με όρους και έννοιες που έχουν μελετήσει ενώ παράλληλα καλούνται να διεκπεραιώσουν ένα συγκεκριμένο project. Αποκτούν έτσι, μια σύντομη αλλά σημαντική και ολοκληρωμένη επαγγελματική εμπειρία. Κώστας Σαντοριναίος Sara Lee Coffee & Tea Hellas
17 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας Οι φοιτητές μέσα από τα ισχυρά εφόδια που έχουν αποκτήσει κατά τη διάρκεια των σπουδών τους στο ΟΠΑ προσφέρουν υψηλού επιπέδου βοήθεια στο στέλεχος της επιχείρησης, σε συνεργασία με το οποίο πραγματοποιούν την πρακτική τους άσκηση. Ίωνας Ευμορφόπουλος Άττικα Καταστήματα