ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης (ΠΑ) Υπεύθυνοι πρακτικής (2010) Γιάννης Μούρτος, Γ. Λεκάκος, Κ. Ψούνης Διοικητική.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΣΠΑ: Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς Υλοποιεί μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», διάφορες πράξεις. ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Advertisements

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Καλώς ήρθατε. Όραμα της AIESEC είναι να αναπτύξει τα μέλη της μέσα από τις εμπειρίες που τους προσφέρει και να τους παρέχει πολιτισμική και εργασιακή.
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
1 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Νέο ευρωπαϊκό πρόγραμμα κινητικότητας επιχειρηματιών Λευκωσία, 2011 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
Κατανομή δραστηριοτήτων ανά τρίμηνο
Σάββατο, 26 Ιανουαρίου 2013 Ημέρα Γνωριμίας. Στόχος Προπτυχιακού Προγράμματος Τμήματος Αγγλικών Σπουδών  Καλλιέργεια ενσυνείδητης κριτικής σκέψης που.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ TEI ΛΑΜΙΑΣ Ε. Υ. ΔΡ. Θ. ΓΚΑΝΕΤΣΟΣ Άξονας Προτεραιότητας 6 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής.
Η οργάνωση ενός Υποθετικού Προγράμματος Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ
Οφέλη και Προοπτικές Χρηματοδότησης μέσω Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Ροζάννα Σεμερτζιάν Υπεύθυνη Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Γραφείο Στήριξης Ερευνητικών & Αναπτυξιακών.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων Δεκέμβριος 2012.
5ο επιστημονικΟ πεδΙο Γιανναράκης Μιχάλης Βαΐτσης Φίλιππος.
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ Ε.Μ. / Ι.Κ.Υ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ «ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ERASMUS» “Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS”
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Πρόγραμμα σπουδών Ενημέρωση Τριτοετών
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 7.2 Τα βασικά στοιχεία των περιεχομένων της κατάρτισης.
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών
1 Υλοποίηση διαλέξεων σύγχρονης εκπαίδευσης Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης.
Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
1 Παρουσίαση της Φιλοσοφίας των Πρακτικών Ασκήσεων στο ΤΕΠΑΕΣ ΠΕΡΣΑ ΦΩΚΙΑΛΗ Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Επιστ. Υπεύθυνη Προγράμματος Πρακτικής Άσκησης ΤΕΠΑΕΣ.
Αποτελέσματα Αξιολόγησης Προγράμματος Σπουδών Σπύρος Κοκολάκης Τμ. Μηχ/κών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων.
1ος ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής – Επιλογή θέματος.
1. ΝΕΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση Quantitative.
Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση
1. ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση Quantitative.
22/02/2006 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Αναπλ. Πρόεδρος Τμ. Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
1. ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Κατεύθυνση: Διοικητική των Επιχειρήσεων Μάρτιος 2008.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών «Ο ρόλος των Επιμορφωτών B» Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Πρακτική Άσκηση Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας.
ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ «Προηγμένα Συστήματα Παραγωγής, Αυτοματισμού και Ρομποτικής» ( Φασουλάς Γιάννης Επίκουρος.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός Τμηματικά Υπεύθυνος: Αν. Καθηγητής Γ. Μαρνέλλος Διαχείριση: Κ. Βαφειάδης Ημερίδα Απολογισμού.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΕΙ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ Ιδρυματικός Υπεύθυνος: Βιδάλης Λ. Κοσμάς Υποέργο 01: Πρακτική Άσκηση Φοιτητών ΤΕΙ Μεσολογγίου Υποέργο 02: Κεντρικές.
Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Ελένη – Αναστασία Κερκεντζέ Υπεύθυνη λειτουργίας ΔΑΣΤΑ.
1 ΠANEΠIΣTHMIO AIΓAIOY ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρακτική Άσκηση Πανεπιστημίου.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Επίκουρος Καθηγητής Γεώργιος Κεχαγιάς E.Π. Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση ΕΣΠΑ.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» Ομιλητής: Βασίλειος Βασσάλος, Αν.Καθηγητής Επιστημονικός Υπεύθυνος ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Τμήμα.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
1 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Καθηγήτρια Νάνσυ Παπαλεξανδρή.
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Πρόγραμμα Μαθητείας Αποφοίτων Τεχνικής Εκπαίδευσης
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1 Σημεία Βελτίωσης Ελευθερία Ν. Γωνίδα Αναπλ
Περίοδος αναφοράς: Ακαδημαϊκό έτος
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Xειμερινό Εξάμηνο
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός
MBA Εξ’ Αποστάσεως του Πανεπιστημίου Λευκωσίας
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Μάθημα: «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ» Παρουσίαση Μαθήματος
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής Βαγής Σαμαθρακής 1.
(Marketing) Εμπορίας & Διαφήμισης ΑΤΕΙ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Τμήμα
B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,
Επιμέλεια-παρουσίαση
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης (ΠΑ) Υπεύθυνοι πρακτικής (2010) Γιάννης Μούρτος, Γ. Λεκάκος, Κ. Ψούνης Διοικητική Υπεύθυνη: Μαρία Τσαούσογλου

2 Περιεχόμενα Παρουσίασης  Πρόγραμμα ΠΑ Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας Περιγραφή ΠΑ Στόχοι και φιλοσοφία ΠΑ Προϋποθέσεις συμμετοχής στην ΠΑ Οργάνωση και Πρόγραμμα Υλοποίησης ΠΑ Έντυπα ΠΑ  Αποτίμηση της μέχρι τώρα εμπειρίας Συμμετοχή φοιτητών Απασχόληση φοιτητών σε... Συμπεράσματα

3 Πρόγραμμα ΠΑ Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας

4 Περιγραφή της Π.Α. ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ 8 ΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ Η ΠΑ για το Τμήμα ΔΕΤ αποτελεί οργανικό συστατικό του προγράμματος σπουδών και βασικό «εργαλείο» για την εκπαίδευση / επαγγελματική αποκατάσταση των φοιτητών μας Τι είναι; Απασχόληση σε Τμήματα επιχείρησης η/και Απασχόληση σε προδιαγεγραμμένο από επιχείρηση έργο Πόσο διαρκεί; 3 μήνες 4 ημέρες/ εβδομάδα

5 Περιγραφή της Π.Α. Ποιος επιβλέπει; Επιβλέπων καθηγητής (μέλος ΔΕΠ) για κάθε φοιτητή Επιβλέπων από την επιχείρηση Ποιος συντονίζει; 2 μέλη ΔΕΠ ανά εξάμηνο Πώς χρηματοδοτείται; Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ‘Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση’  Συμβολική αμοιβή στους φοιτητές  Ασφάλιση

6 Στόχοι & Φιλοσοφία της Π.Α.  Απόκτηση εργασιακής εμπειρίας για τους φοιτητές μας  Εξοικείωση τους με σύγχρονα, προκλητικά προβλήματα αιχμής που απασχολούν τις ελληνικές επιχειρήσεις  Οι φοιτητές παραμένουν φοιτητές κατά την διάρκεια της ΠΑ  Οι σχέσεις φοιτητή/Τμήματος – επιχείρησης διέπονται από κανόνες επιχειρηματικής ηθικής και κοινωνικής υπευθυνότητας  Δημιουργία σχέσεων αμοιβαίου οφέλους με σύγχρονες, δυναμικές επιχειρήσεις

7 Προϋποθέσεις συμμετοχής στην Π.Α.  Οι φοιτητές πρέπει να έχουν ολοκληρώσει με επιτυχία τις εξετάσεις 24 μαθημάτων από τα πρώτα έξι εξάμηνα των σπουδών τους για να συμμετάσχουν στην ΠΑ το εαρινό εξάμηνο (8 ο )  Εναλλακτικά οι φοιτητές πρέπει να έχουν ολοκληρώσει με επιτυχία τις εξετάσεις 29 μαθημάτων από το σύνολο των απαραίτητων μαθημάτων για τη λήψη πτυχίου (ή εναλλακτικά 24 μαθημάτων από τα πρώτα έξι εξάμηνα των σπουδών τους) για να συμμετάσχουν στην ΠΑ το χειμερινό εξάμηνο (τελειόφοιτοι)  Η επιχείρηση επιλέγεται από το Τμήμα από ένα σύνολο επιχειρήσεων που έχουν δηλώσει την διάθεση τους να συνεργαστούν στο πλαίσιο της ΠΑ  Εναλλακτικά η επιχείρηση προτείνεται από τους φοιτητές ύστερα από έγκριση των Συντονιστών Δίνουμε έμφαση σε δυναμικές επιχειρήσεις (ανεξαρτήτως μεγέθους) που προτείνουν απασχόληση σε ενδιαφέροντα projects

8 Οργάνωση  Επαφή με επιχειρήσεις, προώθηση της λειτουργίας του προγράμματος ΠΑ «στρατολόγηση» επιχειρήσεων με βασικό κριτήριο την προσφορά ενδιαφέρουσας εργασιακής και μαθησιακής εμπειρίας στους φοιτητές μας  Διαμόρφωση λίστας φοιτητών που πληρούν τις προϋποθέσεις  Ανακοίνωση στους φοιτητές λίστας με επιχειρήσεις και αντικείμενα απασχόλησης και επιβλέποντες καθηγητές Δήλωση ενδιαφέροντος των φοιτητών στους συντονιστές της ΠΑ (μέχρι 3 επιχειρήσεις)  Οριστικοποίηση της κατανομής των φοιτητών στις επιχειρήσεις από τους συντονιστές Οργάνωση & Πρόγραμμα υλοποίησης ΠΑ

9 Πρόγραμμα υλοποίησης  Έναρξη Ακριβής καθορισμός του αντικειμένου της ΠΑ  Συναντήσεις φοιτητών με επιβλέποντες καθηγητές Υποβολή μηνιαίων εκθέσεων προόδου  Λήξη (μετά από τρεις μήνες) Υποβολή τελικής έκθεσης στους επιβλέποντες καθηγητές Συμπλήρωση και υποβολή εντύπου αξιολόγησης των φοιτητών από την επιχείρηση  Βαθμολογία φοιτητών από τον επιβλέποντα καθηγητή Συνέπεια, ποιότητα εργασίας, μηνιαίες εκθέσεις, τελική έκθεση, κ.τ.λ  Συνεχής επαφή με επιχειρήσεις / οργανισμούς από την διοικητική υπεύθυνη Οργάνωση & Πρόγραμμα υλοποίησης ΠΑ

10 Έντυπα ΠΑ

11 Αποτίμηση της μέχρι τώρα εμπειρίας

12 Συμμετοχή Φοιτητών στη ΠΑ Ακ. Έτος Εξ/νοΧΕΧΕΧΕΧΕΧΕΧΕ Επιχειρήσεις Φοιτητές Σύνολο Φοιτητών Μ.Ο.

Μετά την πρακτική (έρευνα 2010) Η εργασία σας είχε σχέση με το αντικείμενο απασχόλησης κατά τη διάρκεια της πρακτικής άσκησης; Μετά την ολοκλήρωση της πρακτικής σας άσκησης, συνεχίσατε να εργάζεστε στην ίδια εταιρία; Για πόσο καιρό συνεχίσατε να εργάζεστε στην εταιρία όπου κάνατε την πρακτική σας άσκηση; 27,6%

14 Απασχόληση φοιτητών σε επιχειρήσεις...

15 Απασχόληση φοιτητών σε τμήματα...

16 Απασχόληση φοιτητών σε αντικείμενο...

17 Παραδείγματα Απασχόλησης ΕπιχείρησηΑπασχόληση σε: Τράπεζα ΠειραιώςΑνάπτυξη προγράμματος «e-learning» για τις χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες με σκοπό την εκπαίδευση μέσω Η/Υ των στελεχών των καταστημάτων Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών Τμήμα Επιβατών & Επιχειρήσεων. Μελέτες για μάρκετινγκ επιβατών (internet development, brochure production, marketing commercial activities) Oracle HellasΈρευνα αγοράς και επιχειρηματικό πλάνο για το πακέτο εφαρμογών eBusiness Suite

18 Παραδείγματα Απασχόλησης ΟΤΕ Α.Ε. Γενική Διεύθυνση Θεμάτων Τεχνολογίας – Εργαστήρια Πολυμέσων Έρευνα ελληνικής αγοράς για την τεχνοοικονομική μελέτη MPLS VPN και Gigabit Ethernet του ΟΤΕ I-CUBE (θερμοκοιτίδα νέων εταιριών) Συμμετοχή στην αξιολόγηση επιχειρησιακών σχεδίων για νέες επιχειρήσεων τεχνολογίας & υπηρεσιών ΟΟΣΑ (Παρίσι)Θέματα διεθνούς εμπορίου - Θέματα διεθνούς οργανισμού ενέργειας cosmoONE (Ηλεκτρονικές Προμήθειες) Κατασκευή εφαρμογής spend analysis με την χρήση της εφαρμογής COGNOS για την πλατφόρμα της CommerceONE

19 Συμπεράσματα  Είμαστε γενικά ικανοποιημένοι από την μέχρι τώρα πορεία της ΠΑ του ΔΕΤ  Ένας ικανοποιητικός αριθμός φοιτητών προσλαμβάνεται στην επιχείρηση μετά το τέλος της ΠΑ  Έχουμε μεγάλη προσφορά θέσεων ΠΑ σε σημείο που να υπερκαλύπτει τις ανάγκες  Το αντικείμενο απασχόλησης είναι συνήθως ενδιαφέρον και απαιτητικό αλλά όχι πάντα  Οι φοιτητές μας δηλώνουν γενικά ικανοποιημένοι από την ΠΑ  Προσπαθούμε για τη συνεχή βελτίωση της ΠΑ γίνεται έρευνα φοιτητών σχετικά με τις προσδοκίες, τους στόχους, το επίπεδο εμπειριών και μάθησης, και την τελική/συνολική αποτίμηση της εμπειρίας τους αναγκαία η σοβαρή διοικητική υποστήριξη και η ουσιαστική εμπλοκή μελών ΔΕΠ