Το ψηφιακό σενάριο στην ηλεκτρονική πλατφόρμα «Αίσωπος»: Εμπειρίες από το σχεδιασμό και την υλοποίηση του Έργου Βασιλική Μητσικοπούλου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Αξιολόγηση σεναρίου Νότα Σεφερλή
Σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου εκπαιδευτικού και εποπτικού υλικού για μαθητές με αναπηρίες ΗΜΕΡΙΔΑ Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ.
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Τάξης
Η αξιοποίηση της ιδέας του σεναρίου στη διδασκαλία της ΑΕΓΓ στο Λύκειο
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Εκπαιδευτικά Σενάρια: Δομή και Αξιολόγηση
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία Ο υπολογιστής ως γνωστικό εργαλείο Γνωστικά εργαλεία θεωρούνται οι εφαρμογές που έχουν δημιουργηθεί με σκοπό να.
Οδηγός του Εκπαιδευτικού των Ξένων Γλωσσών
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Σενάριο.
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΝΟΜΙΑΣ - ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών με έμφαση στις Νέες Τεχνολογίες.
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
Xρήση Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (692) Χρήση Ψηφιακών Εργαλείων στη Διδασκαλία των Μαθηματικών Εαρινό εξάμηνο 2008 Μαθηματικό Τμήμα ΕΚΠΑ.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
Διδακτική Πληροφορικής
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
Σμαράγδα Χρυσοστόμου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Μουσικής Παιδαγωγίας και Διδακτικής, ΤΜΣ, ΕΚΠΑ Συνεργάτης ΙΤΥΕ «Διόφαντος» Συντονίστρια της Ομάδας Αισθητικής.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 « Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για Μαθητές με Αναπηρίες »
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για Κωφούς και Βαρήκοους Μαθητές»
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ / ΜΥΤΙΛΗΝΗ / Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης Ε.Π.ΠΑΙ.Κ.
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Αξιοποίηση της μεικτής μάθησης με το LAMS στο Λύκειο Τσέχωφ: Αυτός ο πασίγνωστος- άγνωστος Σε συνεργασία με το Εργαστήριο Εκπαιδευτικού Υλικού & Εκπαιδευτικής.
Διδακτική της Πληροφορικής
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Τπε και γλώσσα.
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
Εξορθολογισμός διαχείριση διδακτέας ύλης
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
ΣΜΕΑΕ Ορεστιάδα 27/1/2016.
«Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και την εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» Έλενα Βλαχογιάννη
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Το πρόγραμμα επιμόρφωσης Β1
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
“Το μέλλον φτιάχτηκε για να αλλάξει”
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το ψηφιακό σενάριο στην ηλεκτρονική πλατφόρμα «Αίσωπος»: Εμπειρίες από το σχεδιασμό και την υλοποίηση του Έργου Βασιλική Μητσικοπούλου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια ΕΚΠΑ Ημερίδα «Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια: Αποτίμηση Πράξης – Βράβευση Εκπαιδευτικών-Δημιουργών Βέλτιστων Διδακτικών Σεναρίων» Αθήνα, ΥΠ.ΠΕ.Θ., 3 Νοεμβρίου 2015

Από τον αρχαίο Αίσωπο Στην ηλεκτρονική πλατφόρμα “Aesop”

Ιδιότητα στο Έργο O Μέλος της πενταμελούς ομάδας ειδικών επιστημόνων-εμπειρογνωμόνων για την εκπόνηση πλαισίου γενικών προδιαγραφών ανάπτυξης, αξιολόγησης και επιλογής ψηφιακών σεναρίων. O Συντονίστρια στο γνωστικό αντικείμενο «Αγγλικά» στο πλαίσιο της Πράξης: «Ανάπτυξη μεθοδολογίας και ψηφιακών διδακτικών σεναρίων για τα γνωστικά αντικείμενα της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης».

Τα μέλη της 5μελούς Ομάδας 1. Καλογιαννάκης Μιχαήλ, μέλος ΔΕΠ ΑΕΙ 2. Καλογερόπουλος Νικόλαος, μέλος ΕΔΙΠ ΑΕΙ 3. Μητσικοπούλου Βασιλική, μέλος ΔΕΠ ΑΕΙ 4. Πετροπούλου Ουρανία, μέλος ΕΕΔΙΠ ΑΕΙ 5. Σοφός Αλιβίζος, μέλος ΔΕΠ ΑΕΙ

Σκοπός της Ομάδας Εκπόνηση μελετών για : O Γενικές προδιαγραφές και μεθοδολογία ανάπτυξης των ψηφιακών σεναρίων για όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης O Μεθοδολογικό πλαίσιο αξιολόγησης και επιλογής των ψηφιακών σεναρίων

Η Ομάδα Αγγλικής Μέλος ΔΕΠ Β.Μ. Σχολ. Σύμβουλος Αγγλικής Δρ. Μαρία Μαλίτσα Εκπαιδευτικοί Αγγλικής Κ. Βίγκλας Ε. Καραγιάννη Α. Μπρατσόλη Α. Νικολάκη Α. Χεμπεκίδου

Πλατφόρμα Συνεργασίας για τα Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Δειγματικά Σενάρια Αγγλικών Δημοτικό (6) O Road safety O Endangered animals O Picasso portraits O Everyday life in ancient Greece O How do you do, Mr Shakespeare O Live a healthy life

Δειγματικά Σενάρια Αγγλικών Γυμνάσιο (2) O Recycling O A virtual trip to London Λύκειο (2) O The Antikythera Mechanism O The best laid travel plans

Τι νέο φέρνει ο «Αίσωπος» O σχεδιασμός ψηφιακών σεναρίων εκφράζει την αλλαγή που έφεραν οι ψηφιακές τεχνολογίες: O στην εκπαίδευση, O στα καθιερωμένα πρότυπα διδασκαλίας και μάθησης, O στις μαθησιακές διαδικασίες, O στο ρόλο εκπαιδευτικών και μαθητών, και O στο σχεδιασμό μαθησιακού υλικού.

Επιδίωξη της πλατφόρμας O μετάβαση από την υπάρχουσα κατάσταση εισαγωγής της ψηφιακής τεχνολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία σε μια κατάσταση προχωρημένης χρήσης ΤΠΕ στην εκπαίδευση.

Το εκπαιδευτικό σενάριο O στην παραδοσιακή του μορφή: ένα κειμενικό είδος του οποίου οι συγγραφείς είναι εκπαιδευτικοί που γράφουν για άλλους εκπαιδευτικούς O έχει τυποποιημένη δομή με διακριτά μέρη O συναντάται με μικρές διαφοροποιήσεις σε διάφορα γνωστικά αντικείμενα και εντάσσεται στο πλαίσιο ενός συγκεκριμένου τύπου παιδαγωγικού λόγου O Στην παλαιότερη μορφή του ήταν γνωστό ως σχέδιο μαθήματος (lesson plan), το οποίο τα τελευταία χρόνια έχει ενσωματωθεί στην ευρύτερη κατηγορία του εκπαιδευτικού σεναρίου.

Το Ψηφιακό Σενάριο Ορισμός O Το ψηφιακό σενάριο αποτελεί έναν ειδικό τύπο εκπαιδευτικού σεναρίου το οποίο περιγράφει ένα μάθημα ( ή μια σειρά μαθημάτων ) με συγκεκριμένους εκπαιδευτικούς στόχους, παιδαγωγικές αρχές και σχολικές πρακτικές. ( ΕΑΙΤΥ 2007)

Μορφές Ψηφιακού Σεναρίου Τύπος Α : O καταγραφή πρότασης ενός μαθήματος ή σειράς μαθημάτων O μετατροπή του σεναρίου σε ψηφιακή μορφή ( πχ ένα αρχείο word ή pdf) O μεταφορά του σεναρίου σε μια βάση δεδομένων με κάποια περιγραφή ( μεταδεδομένα ) ώστε να είναι αναζητήσιμο

Παράδειγμα καλής πρακτικής ψηφιακού σεναρίου Τύπου Α Πρωτέας - Εκπαιδευτικά σενάρια για τα γλωσσικά μαθήματα: Η Βάση Δεδομένων του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας

Τα Ψηφιακά Σενάρια του «Πρωτέα» O Είναι σενάρια για τη διδασκαλία της αρχαιοελληνικής, νεοελληνικής γλώσσας και γραμματείας O αναπτύχθηκαν από καθηγητές μετά από συνεργασία σε διαδικτυακές κοινότητες (online communities) O είναι δοκιμασμένα σενάρια στην τάξη (το σενάριο περιλαμβάνει σχόλια από τη διδασκαλία στην τάξη) O μπορεί κανείς να τα αναζητήσει στην πλατφόρμα με λέξεις κλειδιά και φίλτρα (πχ διδακτικό αντικείμενο) O μπορούν να αποθηκευτούν σε μορφή doc και pdf στον Η/Υ του χρήστη O ακολουθούν μια τυποποιημένη δομή

Ρόλος της τεχνολογίας O Να παρέχει το ψηφιακό αποθετήριο O Να μεταφέρει το σενάριο στον τελικό αποδέκτη μέσω της αρχείου word ή pdf O Να διευκολύνει την αναζήτηση μέσω των μεταδεδομένων που έχουν καταχωριστεί στη βάση δεδομένων

Το κειμενικό είδος του ψηφιακού σεναρίου Τύπου Α O Ένα είδος κειμένου του οποίου οι συγγραφείς είναι εκπαιδευτικοί και οι αναγνώστες επίσης εκπαιδευτικοί O Ένα κείμενο το οποίο ανταλάσεται ανάμεσα σε επαγγελματίες O Υιοθετεί ένα παιδαγωγικό λόγο που αντλεί από συγκεκριμένες παιδαγωγικές προσεγγίσεις

Μορφή Ψηφιακού Σεναρίου Τύπος Β σύνθετο κειμενικό είδος Αποτελείται από: (α) την καταγραφή της πρότασης για ένα μάθημα (β) τη δόμηση του ίδιου του μαθήματος με διαδραστικά ψηφιακά εργαλεία (οι καθηγητές δημιουργούν ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο για τη διεξαγωγή του σεναρίου τους)

Παράδειγμα Ψηφιακού Σεναρίου Τύπου Β: «Αίσωπος» O ηλεκτρονική πλατφόρμα για την ανάπτυξη και φιλοξενία ψηφιακών σεναρίων O ένα εργαλείο σχεδίασης μαθημάτων και ανάπτυξης ψηφιακών σεναρίων που ακολουθεί σύγχρονα πρότυπα O ενσωματώνει διάφορες ψηφιακές τεχνολογίες με τις οποίες μπορεί ο εκπαιδευτικός να σχεδιάσει ακολουθώντας μια καθοδηγούμενη πορεία σχεδιασμού και να παρουσιάσει το ίδιο το μάθημα

Τι περιλαμβάνει Το ψηφιακό σενάριο του «ΑΙΣΩΠΟΣ» A. Περιλαμβάνει την περιγραφή της πρότασης μαθήματος (σκοπό, στόχους, θεματική, βαθμίδα εκπαίδευσης, βαθμό και επίπεδο διαδραστικότητας, κ.α.) B. Το ίδιο το ψηφιακό μάθημα δομημένο σε φάσεις με διαδραστικές ασκήσεις

Δομικά/ Διαδραστικά Εργαλεία του «Αίσωπος 1. Ήχος 2. Εικόνα 3. Βίντεο 4. Διαδραστικό Βίντεο 5. Εικόνα με Διαδραστικά Σημεία 6. Διαδραστικές Ενεργές Περιοχές 7. Ερώτηση αντιστοίχισης 8. Ερώτηση Επιλογής Λέξεων 9. Ερώτηση Πολλαπλής Επιλογής 10. Ερώτηση Συμπλήρωσης Κενών 11. Σωστές/Λάθος Εκφράσεις 12. Ερωτήσεις Μοναδικής Επιλογής 13. Εξωτερικό Περιεχόμενο 14. Παιχνίδι Μνήμης 15. Χρονολόγιο 16. Κάρτες Ερωτήσεων 17. Κάρτες Διαλόγου 18. Διαδραστικές Παρουσιάσεις

Αλλαγές στο Ψηφιακό Σενάριο 1/2 O Αλλαγή ρόλου καθηγητή: δημιουργός ηλεκτρονικού διαδραστικού περιεχομένου, καθοριστικός ρόλος στην παιδαγωγική αξιοποίηση O Αλλαγή αποδεκτών: καθηγητές και μαθητές. Οι μαθητές έρχονται σε επαφή με το ίδιο το ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό και μπορούν να προχωρήσουν οι ίδιοι στην υλοποίηση ενός ψηφιακού μαθήματος μέσα από διαδραστικές ασκήσεις

Αλλαγές στο Ψηφιακό Σενάριο 2/2 O Αλλαγή στο κειμενικό είδος: από ένα είδος γραπτού κειμένου το οποίο διακινείται μεταξύ επαγγελματιών, το ψηφιακό σενάριο γίνεται ένα είδος δημόσιου πολυτροπικού κειμένου με πολλαπλούς αποδέκτες O Αλλαγή στο σχεδιασμό ενός ψηφιακού σεναρίου: οι καθηγητές-σχεδιαστές λαμβάνουν υπόψη του το πολλαπλό ακροατήριο και ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πολλαπλών χρηστών

Έμφαση στο Ψηφιακό Μάθημα Παράδειγμα Ψηφιακού Σεναρίου A virtual trip to london Phase 1: London Overview

Activity 1

Activity 2

Activity 3

Activity 4

Activity 5

Ρόλος της τεχνολογίας O Να παρέχει ψηφιακά εργαλεία στους εκπαιδευτικούς για να σχεδιάσουν το μάθημά τους O Να παρέχει ένα ολοκληρωμένο ψηφιακό περιβάλλον για τη διεξαγωγή του μαθήματος

O Ο Αίσωπος είναι ένα πρωτοποριακό εργαλείο ανάπτυξης, σχεδίασης, συγγραφής και παρουσίασης ψηφιακών διδακτικών σεναρίων σε ένα σύγχρονο και λειτουργικό περιβάλλον.