ERASMUS+ PROJECT.  Πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που καλύπτει τους τομείς της Εκπαίδευσης, της Κατάρτισης, της Νεολαίας και του αθλητισμού 2014-2020.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογερμανική Αγωγή
Advertisements

Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
GRUNDTVIG Nikolai Frederik Severin Grundtvig ( )
Το παιδαγωγικό πλαίσιο ενός έργου eTwinning. Το eTwinning προσφέρει προστιθέμενη αξία στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσα από: •Τη Bιωματική Μάθηση •Τα.
1 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Νέο ευρωπαϊκό πρόγραμμα κινητικότητας επιχειρηματιών Λευκωσία, 2011 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Μέσα στα πλαίσια του σχεδιασμού ενσωμάτωσης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Γιάννα Αντωνίου Δρ Γλωσσολόγος - Ερευνήτρια ΙΕΛ Τεχνολογίες λογισμικών πολυμέσων για εκπαίδευση και πολιτισμό Δράσεις και Προοπτικές ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ.
Comenius- αποσκοπεί στη βελτίωση της ποιότητας της σχολικής εκπαίδευσης και στην ενίσχυση της ευρωπαϊκής διάστασής της.
Υπηρεσία Έρευνας και Διεθνών Σχέσεων • Πρόγραμμα Δια βίου μάθησης • ERASMUS MUNDUS • TEMPUS Ευρωπαϊκά Προγράμματα για την Εκπαίδευση, τον Πολιτισμό και.
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Socrates Comenius 1 Συνάντηση στο Βέλγιο – Antwerp 23 – 27 November Τίτλος προγράμματος: ¨Χρήση και εφαρμογές πληροφορικής τεχνολογίας στη διαδικασία μάθησης¨
European Citizenship Learning to get-Learning to give.
Δημήτριος Σουλιώτης Διευθυντής ΙΕΚ Γλυφάδας
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ «ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΒΗΜΑΤΑ»
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
1 ΕΥΡΩΠΑïΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Δια Βίου Μάθηση: Πραγματικότητες, Προκλήσεις και Προοπτικές στην Κύπρο και την Ευρώπη Απριλίου 2004 ¨ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Ε.Ψ.Ε.Π.Α. (ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΑΠΟΘΕΜΑΤΟΣ) ΤΙ ΕΙΝΑΙ; ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ; ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ.
EΥΡΩΠΑΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ COMENIUS ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
Πρόγραμμα Comenius Σύμπραξη σχολείων Ελλάδας – Τουρκίας - Ισπανίας - Γερμανίας.
“We mean Business” Επενδύουμε στους νέους, στηρίζουμε την επιχειρηματικότητα Ιφιγένεια Γεωργιάδου ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ 16 Οκτωβρίου.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
ERASMUS+ Βασική Δράση 2 Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών Building potential of school in areas of healthy lifestyle and.
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ (ΕΕΔΕΓΕ)
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΠΡΟΕΔΡΙΑ 1 η Ιουλίου - 31 Δεκεμβρίου 2012 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΗ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1 Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2012.
Διδακτική Πληροφορικής
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
DAF Ευρωπαϊκό Δίκτυο Γερμανικά ως Ξένη Γλώσσα Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» Αθήνα 13 Μαρτίου Μαρτίου.
Κωστοπούλου Όλγα ΑΕΜ 3157 Εξάμηνο Στ’. Πρωτοβουλίες και δράσεις κατά την περίοδο Από τις αρχές της δεκαετίας του 1990,η έννοια της ποιότητας.
Εκπαιδευτική Ημερίδα ΑΚΙΔΑ « Σχολική Ηγεσία » 14/3/2013, CIIM Λευκωσία Δρ Μάριος Στυλιανίδης.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
«Π ΟΙΚΙΛΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ » 22-26/06/15 Ρίγα, Λετονία.
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
Εργασία στο μάθημα : «Εκπαιδευτική Πολιτική» Θέμα: «Τα νέα προγράμματα δράσης στην εκπαίδευση και την κατάρτιση ( )» Διδάσκουσα: κ. Σοφία Ηλιάδου-Τάχου.
Ι.Κ.Υ. (ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ) COMENIUS (ΚΟΜΕΝΙΟΥΣ ) ΕΥΡΩΠΑΪΚO ΠΡΟΓΡΑΜΜA.
ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΜΠΑΛΩΜΕΝΟΥ– ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΠΓΠΠ
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
O πρώτος χρόνος της δράσης eTwinning
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
Ευρωπαϊκο προγραμμα comenius
Κινητικότητα Προσωπικού (ΚΑ1)
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
KA2: Strategic Partnerships Στρατηγικές Εταιρικές Σχέσεις
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Ιφιγένεια Γεωργιάδου ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ www. hcc. edu
Δ.Ι.Ε.Κ. Αμαρουσίου «Προσχολική εκπαίδευση και αγωγή: Προσεγγίζοντας το Ιταλικό εκπαιδευτικό σύστημα» Eσπερίδα για τη διάχυση των αποτελεσμάτων του προγράμματος.
Ευρωπαϊκή Εθελοντική Υπηρεσία (ΕVS)
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων /Learning Mobility of Individuals
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ERASMUS+ PROJECT

 Πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που καλύπτει τους τομείς της Εκπαίδευσης, της Κατάρτισης, της Νεολαίας και του αθλητισμού  Παρέχει υποστήριξη σε όλους τους τομείς της Δια Βίου Μάθησης (Σχολική Εκπαίδευση, Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Επαγγελματική Εκπαίδευση και κατάρτιση, Εκπαίδευση Ενηλίκων) καθώς και στους τομείς της νεολαίας και του Αθλητισμού.  Προωθεί τη συνεργασία μεταξύ των χωρών. Εθνικές Υπηρεσίες Διαχείρισης του Προγράμματος Εrasmus στην Κύπρο: ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης Οργανισμός Νεολαίας

Βασική Δράση 1 Μαθησιακή κινητικότητα ατόμων Κινητικότητα προσωπικού (εκπαιδευτικοί συμμετέχουν σε σεμινάρια ή προγράμματα σχολείων με στόχο την επαγγελματική ανάπτυξη σε συγκεκριμένους τομείς) Βασική Δράση 2 Συνεργασίες για καινοτομία και ανταλλαγή καλών πρακτικών μεταξύ οργανισμών Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Νεολαίας και άλλων σχετικών οργανισμών Κινητικότητα προσωπικού και μαθητών και συνεργασία πάνω σε διάφορα εκπαιδευτικά θέματα Βασική Δράση 3 Υποστήριξη μεταρρυθμίσεων πολιτικής Προώθηση πολιτικών, στρατηγικών, επιχορηγούμενων δραστηριοτήτων

Σχολική χρονιά :  Υποβλήθηκαν συνολικά 250 προτάσεις/αιτήσεις σχεδίων για Βασική Δράση ΚΑ2  Εγκρίθηκαν 35 σχέδια από όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης  12 Δημοτικά σχολεία σε όλη την Κύπρο

Ο τίτλος του δικού μας προγράμματος

Γιατί το συγκεκριμένο θέμα:  Η δια βίου εκμάθηση ξένων γλωσσών μέσα κι έξω από το σχολείο είναι βασική προτεραιότητα της Ευρωπαϊκής Ένωσης είτε για σκοπούς σπουδών, είτε για επαγγελματικές ανάγκες, είτε για σκοπούς κινητικότητας ή για διασκέδαση και ανταλλαγές. Το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Βασικές Ικανότητες

 Προωθείται έντονα η συνειδητοποίηση και ο σεβασμός της πλούσιας γλωσσικής και πολιτιστικής ποικιλίας της Ευρώπης (κατανόηση, σεβασμός, αποδοχή, επικοινωνία)  Πρόσφατες εξελίξεις σε νευρολογικές μελέτες αποδεικνύουν ότι η εκμάθηση ξένων γλωσσών σε πρώιμη νεαρή ηλικία προσφέρει ποικιλία από γνωστικά οφέλη

Η σημασία του θέματος για την Κύπρο “…Η Κύπρος είναι πολυπολιτισμική χώρα. Συνεπώς, είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουν οι μαθητές άλλες γλώσσες και πολιτισμούς, να είναι δεκτικοί και να σέβονται άλλους λαούς. Η εκμάθηση άλλων γλωσσών μπορεί να διευρύνει την προοπτική των παιδιών για τον κόσμο. Η πρώιμη εκμάθηση γλωσσών δεν είναι μόνο μέσο ενίσχυσης της επαγγελματικής επιτυχίας και κινητικότητας, αλλά μια βασική ανάγκη για την ανάπτυξη του σύγχρονου πολίτη της Κύπρου…” Ιστοσελίδα Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού, Τhe English Curriculum

Οι χώρες-εταίροι ΗΝ.ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΓΑΛΛΙΑ ΙΣΠΑΝΙΑ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΙΤΑΛΙΑ ΚΥΠΡΟΣ

Τα συμμετέχοντα σχολεία Ιταλία Istituto Comprensivo 3 Chieti, Abruzzo Γερμανία Comenius Grundschule Lieberose, Brandenburg Κύπρος Δημοτικό Σχολείο Δευτεράς, Λευκωσία Γαλλία Ecolehuiron, Huiron, Champagne, Ardenne Ηνωμένο Βασίλειο St Therese of Lisieux Primary School, Belfast Ισπανία CEIP La Jurada, San Isidro-Granadilla de Abona Erasmus+ project eTwinning project

Συνεργατική πλατφόρμα συνεργασίας μαθητών κι εκπαιδευτικών από διαφορετικές χώρες και πολιτισμούς Aποτελεί μια από τις Δράσεις του Προγράμματος Erasmus+ Στοχεύει στη συνεργασία και τη δικτύωση των σχολείων της Ευρώπης μέσω της χρήσης Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας. Παρέχει συμβουλές, ιδέες και εργαλεία για διευκόλυνση κι εμπλουτισμό της διδασκαλίας (εκπαιδευτικοί) και δημιουργία ευχάριστων συνθηκών μάθησης (μαθητές).

Η πλατφόρμα eTwinning αποτελεί ένα ασφαλές περιβάλλον δραστηριοποίησης τόσο για εκπαιδευτικούς όσο και για μαθητές. Το ευρωπαϊκό πρόγραμμα “Languages 4 all” θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα του e-Twinning για παρουσίαση των δραστηριοτήτων του, συνεργασία και επικοινωνία μεταξύ εκπαιδευτικών και παιδιών.

Κύριοι στόχος προγράμματος Κύριοι στόχος προγράμματος  Η βελτίωση των γλωσσικών δεξιοτήτων των νεαρών Ευρωπαίων (μαθητών και εκπαιδευτικών) μέσω της ενασχόλησης με τις γλώσσες των εταιρικών σχολείων, η οποία παράλληλα θα βοηθήσει την ανάπτυξη άλλων γνωστικών δεξιοτήτων. Εκμάθηση βασικών εκφράσεων των 6 γλωσσών των χωρών του προγράμματος μέσω μαθημάτων και σχετικού βοηθητικού υλικού που θα δημιουργηθούν από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς και τα παιδιά των σχολείων που συμμετέχουν. -Ιταλικά -Γερμανικά -Γαλλικά -Ισπανικά -Αγγλικά-Ελληνικά

Γνωστικά ωφέλη  Ανάπτυξη γλωσσικών ικανοτήτων (εκμάθηση ξένων γλωσσών)  Ανάπτυξη δημιουργικότητας και επιχειρηματικότητας (δημιουργία υλικού)  Ανάπτυξη δεξιοτήτων συνεργασίας και επικοινωνίας μέσω χρήσης Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας (ICT)  Γνωριμία με ανθρώπους από άλλους πολιτισμούς  Σεβασμός της διαφορετικότητας, της πολυγλωσσίας, της κουλτούρας των άλλων λαών

Διάρκεια προγράμματος 3 χρόνια Συμμετέχουν Εκπαιδευτικοί και παιδιά Επιχορήγηση για το δικό μας σχολείο €31, 025/ € 200, κινητικότητες

Κάθε σχολική χρονιά, θα διδάσκονται δύο εταιρικές γλώσσες. Οι εκπαιδευτικοί και τα παιδιά που συμμετέχουν στο πρόγραμμα θα διαλέγουν μία ξένη γλώσσα και θα τη μελετούν με τη χρήση των διδακτικών μαθημάτων υπό μορφή video (tutorials) που θα οργανωθούν από τους εκπαιδευτικούς και μαθητές που τις έχουν για μητρικές γλώσσες. 1 η χρονιά 2015/16: Ισπανικά ή Γερμανικά 2 η χρονιά 2016/17: Ελληνικά ή Αγγλικά 3 η χρονιά 2017/18: Ιταλικά ή Γαλλικά

Οργανωτικές Συναντήσεις/ Μαθησιακές δραστηριότητες  3 οργανωτικές/συντονιστικές συναντήσεις:  Ιταλία: Αρχές Νοεμβρίου 2015  Γερμανία: Τέλος Σεπτεμβρίου-αρχές Οκτωβρίου 2016  Ισπανία: Τέλος Σεπτεμβρίου-αρχές Οκτωβρίου 2017  Μαθησιακές δραστηριότητες εκπαιδευτικών και μαθητών:  Γερμανία: Απρίλιος 2016  Γαλλία: Μάιος 2016  Κύπρος:  Ιταλία: Μάιος 2018

Δραστηριότητες (1) Δημιουργία ιστοχώρου προγράμματος στην πλατφόρμα e-Twinning Δημιουργία ιστοσελίδας αφιερωμένης στο πρότζεκτ, όπου θα είναι διαθέσιμο όλο το υλικό Bιντεοπαρουσιάσεις όλων των σχολείων στα αγγλικά και στη μητρική γλώσσα Δημιουργία λογότυπου προγράμματος Επικοινωνία μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών μέσω του e-Twinning Twinspace Δημιουργία γωνιών αφιερωμένων στο πρόγραμμα σε κάθε σχολείο Βιντεοδιασκέψεις εταίρων (παιχνίδια και μαθήματα) Χρήση κοινών διαδικτυακών εργαλείων μεταξύ των μαθητών (Twiddla, Google docs, Voki, Survey Monkey, Google drive, Cartoonity…) για εξάσκηση και αξιολόγηση της προόδου Ηχογράφηση των σεμιναρίων για διδασκαλία απλών γλωσσικών δομών και λέξεων

Συγγραφή έτοιμων προτάσεων σε κάθε γλώσσα Σχεδίαση εικόνων/σχεδιαγραμμάτων (pictionaries) για τους οδηγούς διδασκαλίας Χρήση τραγουδιών και βίντεο καραόκε Σχεδιασμός και ανάπτυξη υλικού για μελέτη γλωσσών: comic strips, flashcards, memory games, dominoes, goose games, stick stacks, paper dolls etc. Σχεδιασμός διαδραστικών παιχνιδιών για διαδραστικούς πίνακες Αξιολόγηση δραστηριοτήτων Έκδοση περιοδικού σε όλα τα σχολεία σχετικά με το πρόγραμμα Διάδοση αποτελεσμάτων μέσω τηλεόρασης, περιοδικών, εφημερίδων, διαδικτύου, e-Twinning, δράσης διάδοσης Δραστηριότητες (2)

Κινητικότητες παιδιών Τα ταξίδια σε χώρες-εταίρους του προγράμματος αποτελούν μοναδική εμπειρία για τα παιδιά που συμμετέχουν αφού τους δίνουν την ευκαιρία:  Να γνωρίσουν το σχολικό περιβάλλον άλλων σχολείων της Ευρώπης  Να γνωρίσουν τον πολιτισμό μιας άλλης χώρας και τον τρόπο ζωής της μέσα από τη φιλοξενία που προσφέρεται  Να εξασκήσουν τις ξένες γλώσσες τις οποίες μαθαίνουν μέσα από την επαφή τους με άλλα παιδιά κι εκπαιδευτικούς  Να ανεξαρτητοποιηθούν μακριά από την οικογένεια και να αναπτύξουν το αίσθημα υπευθυνότητας και αυτοσυντήρησης

Έξοδα κινητικοτήτων Όλα τα έξοδα καλυμμένα-κονδύλι της Ευρωπαϊκής Ένωσης -Αεροπορικά εισιτήρια (αγοράζονται από τους εκπαιδευτικούς) -Έξοδα διαμονής, διατροφής και διακίνησης Αν τα παιδιά θέλουν να πάρουν ένα μικρό, δικό τους ποσό χρημάτων για αγορά αναμνηστικών δώρων, μπορούν να το κάνουν (υπεύθυνοι οι ίδιοι). Διαμονή παιδιών και εκπαιδευτικών Εκπαιδευτικοί: ξενοδοχείο που επιλέγεται από το σχολείο υποδοχής Παιδιά: συνήθως φιλοξενούνται σε οικογένειες παιδιών του σχολείου

Φιλοξενία σε οικογένειες παιδιών του σχολείου υποδοχής Τα παιδιά: Έρχονται σε επαφή με τον καθημερινό τρόπο ζωής μιας κανονικής οικογένειας σε μια άλλη χώρα Εξασκούν τόσο τα αγγλικά τους όσο και τις άλλες ξένες γλώσσες που μαθαίνουν μέσα από πραγματικές καθημερινές επικοινωνιακές καταστάσεις Αποκτούν φιλίες Αναπτύσσουν τις δεξιότητες επικοινωνίας τους μέσω της χρήσης της τεχνολογίας τόσο πριν όσο και μετά το ταξίδι (διαδίχτυο, , Skype κ.λ.π.) Κοινωνικοποιούνται και αναπτύσσουν υπευθυνότητα

Δραστηριότητες εκπαιδευτικών και παιδιών κατά τη διάρκεια της διαμονής στη ξένη χώρα Επίσκεψη στο σχολείο υποδοχής και γνωριμία με το σχολικό περιβάλλον (εκπαιδευτικοί και παιδιά) Παρακολούθηση μαθημάτων (εκπαιδευτικοί και παιδιά) Διδασκαλία μαθημάτων (εκπαιδευτικοί-πιθανή εμπλοκή παιδιών) Συνεδρίες με τους εκπαιδευτικούς των άλλων χωρών για συντονισμό, αξιολόγηση και προγραμματισμό μελλοντικών δραστηριοτήτων προγράμματος (εκπαιδευτικοί) Επισκέψεις πολιτιστικού περιεχομένου-μουσεία, αξιοθέατα- (εκπαιδευτικοί και παιδιά) Παιδιά: συνήθως ακολουθούν το πρόγραμμα και τις καθημερινές δραστηριότητες του παιδιού της οικογένειας που τα φιλοξενεί. Στις περιπτώσεις επισκέψεων πολιτιστικού περιεχομένου ακολουθούν τους εκπαιδευτικούς του προγράμματος.