109 ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Μαθητές ΣΤ 2 Τάξης: Ιωάννης Αποστολίδης Μαθητές ΣΤ 1 Τάξης: Έλενα Ιωάννα Ηλιάδη, Κωνσταντίνα Στάμου, Διονύσιος Αλιτζανίδης,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Triglianoi.gr Δημιουργήσαμε αυτή την παρουσίαση, ώστε τα μέλη μας να πάρουν μία σύντομη ιδέα, σχετική με την λειτουργία του φόρουμ μας.
Advertisements

Εισαγωγή στους πίνακες περιεχομένων (ΠΠ) και στη συνέχεια πατήστε το πλήκτρο F5 ή κάντε κλικ στις επιλογές Προβολή παρουσίασης > Από την αρχή για να ξεκινήσει.
Εκμάθηση διεπαφής MS Kodu. Δημιουργώ τον Κόσμο Το πρώτο πράγμα που θα φτιάξουμε είναι ο κόσμος. Λογικό, αφού χωρίς κόσμο, πού θα τοποθετούσαμε μετά τα.
Support.ebsco.com Εκπαιδευτικό μάθημα για τη δημιουργία τοπικής συλλογής.
Οδηγίες χρήσης του Exams Planner
Η Πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Ενσωμάτωσης Τρίτων Χωρών Δήμητρα Καμπέλη Ηράκλειο, Σεπτέμβριος 2012.
Οδηγός εγγραφής στην Τηλεμάθεια.
Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΤΑΙΝΙΑ ΜΕ ΤΟ MOVIE MAKER
Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
Έγινε επίδειξη και πρακτική εφαρμογή δύο δημοφιλών προγραμμάτων επεξεργασίας κειμένου (Microsoft Office, OpenOffice Writer). Μάθαμε πώς αλλάζουμε τη γλώσσα.
Ελένη Σιδηροπούλου ΠΕ 15. Μπαίνουμε στην ιστοσελίδα Και πατάμε το sign in.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ του tool ενημέρωσης στατιστικών
ΖΕΡΒΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ 1 Sportsite WorldCup2006 •Το site έχει ως στόχο την ενημέρωση των φιλάθλων σχετικά με το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου.
Aπ ό το μεγαλύτερο στο μικρότερο του σύμ π αντος.
1 Δημιουργία blog. 2   Κατευθυνθείτε στη διεύθυνση:   Επιλέξτε στο πάνω δεξιά πλαίσιο την Ελληνική Γλώσσα.
FACEBOOK • Το Facebook χώρος κοινωνικής δικτύωσης που ξεκίνησε το Φεβρουαρίου του 2004 από το δημιουργό του Mark Zuckerberg που ήταν μέλος του πανεπιστημίου.
ΣΤΟ WIKI (Σιδηροπούλου Ελένη ΠΕ15- Οικιακής Οικονομίας)
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.  Το ωρολόγιο πρόγραμμα είναι ενσωματωμένο στη Βάση Δεδομένων Εξοπλισμού Σχολειών.  Έχει σκοπό να διατηρεί το ωρολόγιο.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Το μάθημα της Αστρονομίας και Μάτια στο Ηλιακό Σύστημα
Το Δίκτυο Ηλεκτρονικής Μάθησης για την Τάξη
Μια μικρή βοήθεια με εικόνες. Σίγουρα θα λάβατε κάποιο mail από τη Μαρία στο οποίο θα είδατε κάτι σαν τη παρακάτω εικόνα Διπλό κλικ στο “diktyoklima”
Γνωριμία με το Scratch.
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη
Διδασκαλία εννοιών προγραμματισμού με το Scratch για τις Ε’ και ΣΤ’ δημοτικού Η παρούσα σειρά μαθημάτων ΤΠΕ υλοποιήθηκε στο 15ο Δημοτικό Σχολείο.
Δημιουργία Λογαριασμού. Τι είναι το Gmail; To Gmail είναι ένα webmail, δηλαδή ένας λογαριασμός ηλεκτρονικής αλληλογραφίας που μπορείτε να λαμβάνετε από.
Δυνάμεις του 10: κοσμικό ταξίδι, από το Σύμπαν των γαλαξιών μέχρι το άτομο.
Πιθανότητες ΜυριάννηΝάσια Δημοτικό Σχολείο Αγίου Αντωνίου.
Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
Ο οδηγός περιγράφει πώς να: - Εγγραφείτε στο Blog του HiStory (σελίδες 2-3). - Αλλάξετε την επισκόπηση χρησιμοποιώντας το ζουμ (σελίδες 4- 5). - Δημιουργήσετε.
Ταξίδι με τη NASA α π ό το μεγαλύτερο ά π ειρο στο μικρότερο ά π ειρο του σύμ π αντος.
ΦΩΤΙΣΜΟΣ.
Κάντε κλικ σε ένα από τα κεφάλαια παρακάτω για να πάρετε περισσότερες πληροφορίες ή κάντε κλικ στο κουμπί Επόμενο για να ξεκινήσει η ιστοσελίδα φροντιστήριο.
Χρήση στοιχείων ελέγχου κλήσης ήχου Αφήστε το δείκτη επάνω στο κουμπί τηλεφώνου/μικροφώνου για να αποκτήσετε πρόσβαση στα στοιχεία ελέγχου: Για να θέσετε.
Εργασία με παράθυρα.
Διδακτική της Πληροφορικής Παρουσίαση εκπαιδευτικών παιχνιδιών με σκοπό την κατανόηση βασικών αρχών της πληροφορικής Αντωνακάκη Δέσποινα Α.Μ 933 Καντεράκης.
Γρήγορη αναφορά για την εφαρμογή © 2013 Microsoft Corporation. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. Η αρχική οθόνη του Lync Η αρχική οθόνη του Lync διαθέτει.
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής HTML CGI JAVASCRIPT Κουμπούλης Χρήστος Α.Μ. 921 Χαλαβαζής Βασίλης Α.Μ. 988.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Βασικές πληροφορίες για τους υπολογιστές:
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΩ ΑΛΙΣΣΟΥ ΤΑΞΗ Ε’
1. 1. Εισαγωγή Φωτογραφίας Τοποθετούμε με το ποντίκι ή το πληκτρολόγιο το σημείο που θέλουμε να εισάγουμε την εικόνα Στην καρτέλα Insert πατούμε το κουμπί.
ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟ. Η διανομή επιτρέπεται μόνο σε Συνεργάτες με τον όρο μη κοινοποίησης. Η Microsoft δεν παρέχει καμία εγγύηση, ρητή ή σιωπηρή. © 2012 Microsoft.
Εξομοιωτής Ψηφιακών Κυκλωμάτων
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ “Διαλογικό διδακτικό πρόγραμμα ανώτερων μαθηματικών”
Ανεβοκατεβάσματα Ζευγαρά Βάλια Καρανάσιου Κων/να Καστανούλια Γεωργία Σφίγγας Νάσος Φούκα Μελίνα Χαρκοπλιά Αναστασία Εκπ/κός Πληροφορικής: Μαυραντζάς Νικόλαος.
Το σχολείο μας ξεκίνησε να λειτουργεί το 1936 με ιδρυτή τον Ιωακείμ Ξενόπουλο, ο οποίος ήταν δάσκαλος και είχε έρθει από τη Μ. Ασία. Το πρώτο κτίριο που.
ΕΠΙΜΕΛΙΑ: Κατερίνα Μαράντη Ηλέκτρα Γιαντζίκη Δημήτρης Βασιλείου Νικόλας Έρτσος.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Κατασκευή Ιστοσελίδας Χρηματοοικονομικού.
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΑΞΗ Β Σχολ. Έτος «Η έμπνευση γεννά έμπνευση» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Κατερίνα Θεοδωροπούλου, ΠΕ 06 Rob.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΡΑΦΕΙΟΥ 5 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΚΤΥΠΩΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ν. ΚΑΡΑΤΑΣΙΟΣ.
Δημιουργία Λογαριασμού
Κελεπούρη Μαρία Σπανός Βασίλειος Χρυσικού Χρυσάνθη ΒΟΛΟΣ, 31/05/2016
Praat Βασικές οδηγίες.
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΗΛΙΑ ΣΤΡΑΤΟΥΛΗ ΤΗΣ ΣΤ ΤΑΞΗΣ.
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Καλά αλλά γρήγορα γιατί έχω κανονίσει να βγω με τους φίλους μου.
Δημιουργία ηλεκτρονικού βιβλίου
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ - ΤΟ ΦΩΝΗΕΝ Ο ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ :
Δραστηριότητες υποτιτλισμού LvS …για αρχάριους Ας ξεκινήσουμε…
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
Aliens Οδηγίες Play.
109ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
… μια προσπάθεια των μαθητών της Στ΄ τάξης του 1ου Δ.Σ. Φιλύρου
Υπεύθυνη προγράμματος : Βανταράκη Χρυσάνθη
Αυτό είναι ένα ταξίδι το οποίο αρχίζει και τελειώνει με αποστάσεις δύσκολες να συλληφθούν με το ανθρώπινο μυαλό. Είναι καταγεγραμμένες σε επιστημονική.
ΑσφαλΗσ ΧΡΗΣη των ιστοσεΛΙδων κοινωνικΗς δικtΥωσης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

109 ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Μαθητές ΣΤ 2 Τάξης: Ιωάννης Αποστολίδης Μαθητές ΣΤ 1 Τάξης: Έλενα Ιωάννα Ηλιάδη, Κωνσταντίνα Στάμου, Διονύσιος Αλιτζανίδης, Αναστασία Τσαούση, Βασιλική Μιχαηλία Μουσιώνη, Βασιλική Χαρδαλά, Ευδοκία Ντέμκα, Μακρής Αποστόλης Μαθητές Ε 2 Τάξης: Βασιλική Υφούλη, Αικατερίνη Παρακεντέ, Ελισάβετ Κανέλλη, Ζαχαρένια Κωνσταντινίδου Επιβλέπουσα εκπαιδευτικός: Ιφιγένεια Μπακιρτζή - ΠΕ 19 Πληροφορικής

Με τον όρο Γαλαξίας αναφερόμαστε στον γαλαξία στον οποίο ανήκει η γη και το Ηλιακό Σύστημα, ενώ όταν αναφερόμαστε σε άλλο γαλαξία, τον γράφουμε με πεζό «γ» και ακολουθεί το όνομά του.

“Ο Γαλαξίας μας” είναι ένα ενημερωτικό παιχνίδι όπου ο χρήστης μπορεί να ενημερωθεί για τον Γαλαξία, και να περιηγηθεί στους διάφορους πλανήτες του και να πάρει πληροφορίες για τον κάθε πλανήτη (του Γαλαξία).

Επίσης, ο χρήστης έχει την δυνατότητα να επιλέξει εάν αντί να επισκεφτεί κάποιον πλανήτη, επιθυμεί να παίξει και το παιχνίδι “Γίνε ο κυρίαρχος του Γαλαξία μας”. Σε αυτό το παιχνίδι, πέφτουν κομήτες και ο χρήστης καλείται να τους αποφύγει για να σωθεί.

 Ομάδα: Πληροφορίες  Ομάδα: Σχέδιο.  Ομάδα: Προγραμματισμός-κώδικας

Η ομάδα αυτή ανέλαβε να συγκεντρώσει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τον Γαλαξία.

Η ομάδα αυτή ανέλαβε να συλλέξει/σχεδιάσει τις εικόνες που χρησιμοποιήθηκαν για τον σχεδιασμό του προγράμματος.

Η ομάδα αυτή, που αποτελείται και από τους περισσότερους μαθητές, ανέλαβε να γράψει τον κώδικα για το πρόγραμμα. Το πρόγραμμα έγινε με το Scratch. Επιλέχθηκε η βασική μορφοποίηση του προγράμματος και μετά χωρίστηκαν σε υπο-ομάδες όπου και η κάθε μια ανέλαβε ένα κομμάτι του προγράμματος. Στο τέλος έγιναν οι απαραίτητες μορφοποιήσεις και ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα.

Μόλις ξεκινάει το πρόγραμμα, αφού σε καλωσορίζει η εφαρμογή, εμφανίζεται μια λίστα με τον ήλιο και τους οχτώ πλανήτες του Γαλαξία μας, όπως επίσης και μία δέκατη επιλογή όπου ο χρήστης μπορεί να επιλέξει να παίξει το παιχνίδι του Γαλαξία και να προσπαθήσει να αποφύγει τους κομήτες. Εικόνα 1 και 2 : Αρχική εικόνα του προγράμματος: «Ο Γαλαξίας μας»

Αφού ο χρήστης επιλέξει ποιον πλανήτη θα ήθελε να επισκεφτεί, ξεκινάει το ταξίδι για να φτάσει στον πλανήτη που επέλεξε. Εικόνα 3 : Η διαδρομή του διαστημόπλοιου για να φτάσει στον πλανήτη που επιλέξαμε.

Όπως φαίνεται στην εικόνα, σε κάθε πλανήτη και κάθε στιγμή έχει τη δυνατότητα ο χρήστης να επιλέξει να αλλάξει πλανήτη, όπως επίσης και σε κάθε σημείο του προγράμματος έχει τη δυνατότητα να τερματίσει την εφαρμογή. Το κουμπί στο πάνω αριστερό μέρος της οθόνης (το κόκκινο Χ) βρίσκεται μόνιμα στην οθόνη για να το πατήσει όποτε επιθυμεί. Εικόνα 4 : Η “άφιξη” στον πλανήτη Γη.

Όταν ο χρήστης είναι σε κάποιον πλανήτη και βλέπει πληροφορίες γι αυτόν, για να επιστρέψει στην κεντρική σελίδα του πλανήτη και να δει το μενού, μπορεί να πατήσει το πλήκτρο “SPACE” στο πληκτρολόγιο (όπως αναφέρει και η οδηγία στη σελίδα. Εικόνα 5 : Πληροφορίες για τον πλανήτη Αφροδίτη.

Εάν ο χρήστης επιθυμεί να φύγει από τον πλανήτη που είναι και να πάει σε άλλον, μπορεί να επιλέξει τον αντίστοιχο αριθμό επιλογής (η τελευταία επιλογή στο κεντρικό μενού του κάθε πλανήτη). Τότε, αλλάζει η οθόνη και μας ρωτάει ποιον πλανήτη θέλουμε να επισκεφτούμε. Εικόνα 6 και 7 : Αλλαγή πλανήτη.

Τέλος, όσον αφορά το παιχνίδι, όταν ο χρήστης επιλέξει να παίξει, ξεκινάει με σκορ μηδενικό και αρχίζουν να πέφτουν μετεωρίτες. Όσο ο χρήστης καταφέρνει και δεν τον χτυπάνε οι μετεωρίτες, τόσο μεγαλώνει το σκορ του. Εικόνα 8 (πάνω) :Ο Κυρίαρχος του Γαλαξία μας (το παιχνίδι). Εικόνα 9 (κάτω) : Ο Κυρίαρχος του Γαλαξία μας (το παιχνίδι). Οθόνη όταν χάσει ο χρήστης,

Τέλος, όταν ο χρήστης τερματίσει την εφαρμογή πατώντας το κουμπί “Χ” (πάνω αριστερά στην οθόνη του προγράμματός μας) μας αποχαιρετάει η εφαρμογή με το μήνυμα “Ελπίζω να έμαθες πολλά ωραία πράγματα!” Εικόνα 10 : Η οθόνη όταν ο χρήστης επιλέξει να τερματίσει την εφαρμογή,