Μεταπτυχιακές προοπτικές φοιτητών ΤΕΙ Κρήτης Ημερίδα, 6/6/2013 ΤΕΙ Κρήτης Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ Κρήτης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ» Διατμηματικό μάθημα δράσης
Advertisements

Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
Ημερίδα: Η πορεία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Στόχοι και προοπτικές - 1 η Νοεμβρίου 2012 Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης Προβλήματα – Δράσεις/Προτάσεις.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Ενημερωτική παρουσίαση για μαθητές
ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Οργανωση & Διοικηση επΙχΕΙΡΗσεων τροφιμων & Γεωργιασ
«ΗΜΕΡΙΔΑ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΑΣΤΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΟΜΩΝ ΤΗΣ ΛΑΜΙΑ 2/11/2011
ΣΧΟΛΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ιατρική Σχολή ΑΠΘ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Μεταπτυχιακές Σπουδές στο Τμήμα Φαρμακευτικής του Α.Π.Θ.
Μεταπτυχιακές Σπουδές
ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ Αθήνας ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΑΘΗΝΑΣ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ.
5ο επιστημονικΟ πεδΙο Γιανναράκης Μιχάλης Βαΐτσης Φίλιππος.
Τ ΜΗΜΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΠΘ «Μεταπτυχιακές Σπουδές & Έρευνα στο Τμήμα Φυσικής του ΑΠΘ» Ελένη Κ. Παλούρα, Καθηγήτρια Διευθύντρια ΜΠΣ «Φυσική & Τεχνολογία Υλικών»
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών.
ΜΕΤΕΩΡΟΣΚΟΠΕΙΟ.
Σπουδάζοντας Χημεία στο Α.Π.Θ. Ευαγγελία Α. Βαρέλλα
Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Τμήμα
Π Ρ Ο Γ Ρ Α Μ Μ Α ΤΑ Μ Ε Τ Α Π Τ Υ Χ Ι Α Κ Ω Ν Σ Π Ο Υ Δ Ω Ν.
Η πολιτική για το θαλάσσιο περιβάλλον και την παράκτια ζώνη
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2013Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
Εκδήλωση του Γραφείου Διασύνδεσης, Σπουδών και Σταδιοδρομίας με θέμα «Οι Μεταπτυχιακές Σπουδές στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης» Θεσσαλονίκη,
Οι σπουδές στην Ελλάδα. Σπουδές ανά πεδίο. Χρονική διάρκεια σπουδών.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Δ.Π.Μ.Σ. «Πληροφορική και Διοίκηση»
με ειδίκευση την «Παιδαγωγική»
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
Εκδήλωση «Μεταπτυχιακά και Υποτροφίες: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και Διεθνές Πανεπιστήμιο» Μιχαηλίδης Νικόλαος, Αναπλ. Καθηγητής.
Μαρία Χρ.Γουσίδου-Κουτίτα Αναπλ.Καθηγήτρια Τμήμα Μαθηματικών ΑΠΘ
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Νέο Πρόγραμμα σπουδών Ενημέρωση Δευτεροετών.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ομιλητής : Αθανάσιος Πάπιστας.
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑ!!.
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στο ΤΕΦΑΑ-Σερρών
Μάϊος 2013 Π.Μ.Σ. Πληροφορικής.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) 2 Επίπεδα 1.Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) 2.Διδακτορικό Δίπλωμα (Δ.Δ.) Αναφέρεται σε ίδιες ή συναφείς.
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2012Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
Η ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
Παπαγεωργίου Βάσω Σύμβουλος Επικοινωνίας ΙΔΡΥΜΑΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ Αντώνης Κορωναίος, Καθηγητής Τμ. Γεωλογίας ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
8 Σεπτεμβρίου 2003ΥΠΕΠΘ - Νέες τεχνολογίες στην Εκπαίδευση - Χρήστος Νικολάου 1 Το Έργο της Επιτροπής Στρατηγικής για την Πληροφορική στη Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Η ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Η πορεία αύξουσας εξειδίκευσης των μαθητών
ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ «Προηγμένα Συστήματα Παραγωγής, Αυτοματισμού και Ρομποτικής» ( Φασουλάς Γιάννης Επίκουρος.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ στα
ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ Α.Ν.Παπαδόπουλος, Επίκουρος Καθηγητής ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ.
ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΧΗΜΕΙΑΣ Α.Π.Θ. Γιώργος Μπλέκας Αναπληρωτής Καθηγητής
Οι ΣπουδΕΣ στο ΑριστοτΕλειο ΠανεπιστΗμιο
MBA Εξ’ Αποστάσεως του Πανεπιστημίου Λευκωσίας
ΤΜΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Γεωχημεία Εισαγωγή: Εισαγωγή, Περιεχόμενα Μαθήματος
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Γεωχημεία Εισαγωγή: Εισαγωγή, Περιεχόμενα Μαθήματος
ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΧΗΜΕΙΑΣ ΤΟΥ Α.Π.Θ.
Η Νομική Σχολή του Α.Π.Θ. Οι Σπουδές στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας Α.Π.Θ. Θεσσαλονίκη, 19 Φεβρουαρίου.
ΤΜΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Επιμέλεια-παρουσίαση
Ν: Συνολικός αριθμός εγγεγραμμένων φοιτητών Π: Προπτυχιακοί φοιτητές
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μεταπτυχιακές προοπτικές φοιτητών ΤΕΙ Κρήτης Ημερίδα, 6/6/2013 ΤΕΙ Κρήτης Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ Κρήτης

Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Τεχνολογίες Προστασίας Περιβάλλοντος» Σύμπραξη Πανεπιστημίου Κρήτης ( Τμήμα Χημείας ) - ΤΕΙ Κρήτης ( ΣΤΕΦ, Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών )

Σκοπός του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών « Τεχνολογίες Προστασίας Περιβάλλοντος » είναι η απόκτηση γνώσεων για την εφαρμογή ειδικών περιβαλλοντικών τεχνολογιών, την πρόληψη και επίλυση περιβαλλοντικών προβλημάτων από απόφοιτους των Θετικών Επιστημών, Μηχανικούς και απόφοιτους των Σχολών Τεχνολογικών Εφαρμογών των ΤΕΙ. Ποιος είναι ο σκοπός του Προγράμματος;

Οι πτυχιούχοι των ΤΕΙ εμβαθύνουν τις γνώσεις τους στα επιστημονικά πεδία των Επιστημών και της Μηχανικής Περιβάλλοντος, οι δε πτυχιούχοι των Πανεπιστημίων έχουν τη δυνατότητα μέσω της παρακολούθησης του ΠΜΣ-ΤΕΠΡΟΠ να εντρυφήσουν στις Τεχνολογίες Προστασίας Περιβάλλοντος διευρύνοντας έτσι τις γνώσεις τους στον Τομέα των Εφαρμογών της Τεχνολογίας στην προστασία του Περιβάλλοντος και τη διαχείριση περιβαλλοντικών προβλημάτων σε πρακτικό πλέον επίπεδο.

Πρόγραμμα Σπουδών  Α) Εισαγωγή στην Επιστήμη και Μηχανική Περιβάλλοντος. Μαθήματα και σεμινάρια που αφορούν στις Βιοχημικές, Χημικές και Φυσικές Διεργασίες του Περιβάλλοντος, και μαθήματα των Μαθηματικών Προσομοιώσεων (Modeling) για τη διάχυση και το γίγνεσθαι των ρυπαντών στο Υδατικό Περιβάλλον και την Ατμόσφαιρα.  Β) Συστήματα προστασίας περιβάλλοντος. Στην ενότητα αυτή διδάσκονται τα ακόλουθα μαθήματα:  I. Συστήματα ελέγχου ατμοσφαιρικής ρύπανσης.  II. Επεξεργασία υγρών αποβλήτων.  III. Διαχείριση στερεών αποβλήτων.

 Γ) Σύγχρονες ευρωπαϊκές θεσμικές παρεμβάσεις σε θέματα διαχείρισης περιβάλλοντος και η επίπτωσή τους στην επενδυτική δραστηριότητα και την αγορά εργασίας. Στην ενότητα αυτή επιδιώκεται:  I. Ευρωπαϊκό και Ελληνικό Δίκαιο Περιβάλλοντος.  II. H εξοικείωση των φοιτητών με προχωρημένα και τα πλέον σύγχρονα θέματα περιβαλλοντικής διαχείρισης, όπως αντανακλώνται σε σύγχρονα εργαλεία πολιτικής (policy instruments) της Ε.Ε. και που αναμένεται να ασκήσουν σημαντική επίδραση στη διαμόρφωση της αγοράς εργασίας σε θέματα περιβαλλοντικών τεχνολογιών και υπηρεσιών.  III. Η εξοικείωση των φοιτητών με την οικονομοτεχνική ανάλυση επενδύσεων, τόσο σε επίπεδο γενικής θεωρίας όσο και μιας εκτεταμένης μελέτης περίπτωσης (case study) για τη διαχείριση αυτοκινήτων τέλους ζωής.

 Δ) Έλεγχος ποιότητας περιβαλλοντικών παραμέτρων. Η ενότητα αυτή περιλαμβάνει:  I. Έλεγχο των βασικών παραμέτρων ποιότητας του πόσιμου νερού σύμφωνα με τις Οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και την ελληνική νομοθεσία. Πρακτική άσκηση μεταπτυχιακών φοιτητών και αξιολόγηση των αποτελεσμάτων.  II. Βασικές μετρήσεις ποιοτικών χαρακτηριστικών υγρών αποβλήτων (στερεά, οργανικό φορτίο, θρεπτικά συστατικά). Έλεγχος της απόδοσης μιας Εγκατάστασης Επεξεργασίας Αστικών Αποβλήτων.

Ε) Κύκλος ειδικών σεμιναρίων-Περιπτωσιολογικές Μελέτες (case studies). Η ενότητα αυτή περιλαμβάνει: I.Μελέτες Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων II.Πρότυπα Διαχείρισης Περιβάλλοντος

Τα Μαθήματα, τα Εργαστήρια, οι Πρακτικές Ασκήσεις, η Ερευνητική Απασχόληση ή η Μελέτη Εφαρμογής (Διατριβή Ειδίκευσης) και οι κάθε άλλου είδους εκπαιδευτικές και ερευνητικές δραστηριότητες για την απονομή του Μ.Δ.Ε. ορίζονται ως εξής: –Οι φοιτητές-φοιτήτριες του Προγράμματος ΤΕΠΡΟΠ παρακολουθούν κατά τα δύο πρώτα εξάμηνα σπουδών έξι (6) μαθήματα διάρκειας 30 διδακτικών ωρών (ΔΩ)/ ανά μάθημα και βαρύτητας 2 διδακτικών μονάδων (Δ.Μ.) / ανά μάθημα. – Ένα Ειδικό Εργαστήριο, βαρύτητας 3 ΔΜ, είναι υποχρεωτικό από τα προσφερόμενα από την Ενότητα Δ του ΠΜΣ- ΤΕΠΡΟΠ. –Στους πτυχιούχους των ΤΕΙ εκτός των μαθημάτων του ΠΜΣ ζητείται, μετά από σχετική απόφαση της Επιτροπής Σπουδών του Προγράμματος (ΕΣΠ), και η παρακολούθηση μαθήματος ή μαθημάτων προπτυχιακού χαρακτήρα του Τμήματος Χημείας.

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Χειμερινό Εξάμηνο 1. Γενική Χημεία Ι 2. Οργανική Χημεία 3. Ποιοτική και Ποσοτική Ανάλυση ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Χειμερινό Εξάμηνο 1. Χημεία των Φυσικών Υδάτων 2. Χημεία και Φυσική της Ατμόσφαιρας 3. Περιβαλλοντική Αναλυτική Χημεία Ι: Οργανικοί Ρυπαντές 4. Διαχείριση Στερεών Αποβλήτων Εαρινό Εξάμηνο (θα προσφερθούν) 1. Συστήματα Ελέγχου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης 2. Επεξεργασία Υγρών Αποβλήτων 3. Χρήση Μαθηματικών Μοντέλων Προσομοίωσης Ατμοσφαιρικών Διεργασιών 4. Περιβαλλοντική Αναλυτική Χημεία ΙΙ: Ιόντα και Στοιχεία 5. Εισαγωγή στο Ευρωπαϊκό και Ελληνικό Δίκαιο Περιβάλλοντος 6. Διαχείριση και Οικονομικά Περιβάλλοντος (αντικαθιστά το μάθημα: Θέματα Διαχείρισης Περιβάλλοντος) 7. Εργαστηριακό Μάθημα: Έλεγχος Ποιότητας Περιβαλλοντικών Παραμέτρων σε Νερά και Υγρά Απόβλητα 8. Περιβαλλοντική Μικροβιολογία (μάθημα επιλογής για το ΤΕΠΡΟΠ)

Σε ποιους απευθύνεται το μεταπτυχιακό πρόγραμμα;  Πτυχιούχους Σχολών Θετικών Επιστημών  Πτυχιούχους Μηχανικούς Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης  Πτυχιούχους Μηχανικούς Τεχνολογικής Εκπαίδευσης διάρκεια φοίτησης: 4 εξάμηνα Το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στις «Τεχνολογίες Προστασίας Περιβάλλοντος» απονέμεται από το Τμήμα Χημείας του Π.Κ.

Κριτήρια Επιλογής των Μεταπτυχιακών Φοιτητών  Βαθμός πτυχίου  Γνώση αγγλικής γλώσσας  Συνέντευξη από επιτροπή διδασκόντων στο πρόγραμμα Επιτροπή σπουδών: Τρία μέλη ΔΕΠ του Τομέα Χημείας Περιβάλλοντος και Αναλυτικής Χημείας του Τμήματος Χημείας: Ε. Στεφάνου, Ν Μιχαλόπουλος, Μ. Κανακίδου Ένα μέλος Ε.Π. ΤΕΙ: Ν. Κατσαράκης Σύμβουλος Καθηγητής για κάθε φοιτητή του προγράμματος

Η πρώτη εισαγωγή φοιτητών έγινε τον Οκτώβριο του 2004, ενώ ακολούθησαν και άλλες τέσσερις εισαγωγές τα επόμενα χρόνια (2005/9). Από τους επιλεγέντες (2004/8), ~60% Πτυχιούχοι ΤΕΙ από Σχολές ΣΤΕΦ και ΣΤΕΓ ~40% Πτυχιούχοι Πανεπιστημίου από Πολυτεχνικές Σχολές και Φυσικομαθηματική Αριθμός υποψηφίων 2004: 50 Επιλεγέντες: (υπό την προϋπόθεση να παρακολουθήσουν επιτυχώς δύο προπτυχιακά μαθήματα του Τμήματος Χημείας) Αριθμός υποψηφίων 2005: 77 Επιλεγέντες: (υπό την προϋπόθεση να παρακολουθήσουν επιτυχώς δύο προπτυχιακά μαθήματα του Τμήματος Χημείας)

Επίσης στους καλύτερους φοιτητές (μετά από σχετική αξιολόγηση) δίνονται υποτροφίες ύψους 400€/μήνα – τρεις υποτροφίες ανά εξάμηνο που αντιστοιχούν στο 25% των εγγεγραμμένων φοιτητών. Μεταπτυχιακές διατριβές: Στο 2ο έτος του ΠΜΣ οι φοιτητές εκπονούν μεταπτυχιακή διατριβή σ’ ένα από τα συνεργαζόμενα ερευνητικά εργαστήρια του ΠΜΣ-ΤΕΠΡΟΠ. Στα Εργαστήρια «Τεχνολογίας Υλικών» και «Χημικής Τεχνολογίας-Χημείας Περιβάλλοντος» του Γ.Τ.Θ.Ε. της ΣΤΕΦ/ΤΕΙ Κρήτης πραγματοποιούνται ή έχουν ήδη πραγματοποιηθεί τουλάχιστον (10) μεταπτυχιακές εργασίες πάνω σε θέματα που αφορούν (α) την ανάπτυξη και τη μελέτη καινοτόμων φωτοκαταλυτικών νανοσκοπικών υλικών για την αποδόμηση υγρών και αέριων ρυπαντών, (β) τη μελέτη ημιαγώγιμων οξειδίων ως αισθητήρες αερίων ή υδροφιλικών / υδροφοβικών επικαλύψεων με εφαρμογές σε βιοκλιματικά κτίρια και (γ) τη μελέτη της ποιότητας νερού και λυμάτων καθώς και της απόδοσης Εγκαταστάσεων Επεξεργασίας Αστικών Αποβλήτων (έλεγχος εκροής, δυνατότητα επανάχρησης).