ΛΑΡΙΣΑ, ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2016 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ‘ΕΝΤΑΤΙΚΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ’ ΣΤΗΝ ΚΛΙΝΙΚΗ ΕΝΤΑΤΙΚΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (Διευθυντής: Καθηγητής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
ΓΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ “ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ”
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΚΛΙΝΙΚΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 4ΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ.
Παπαδάκη Αθανασία-Σίντι Φυτσιλή Ευγενία Γιαννή Μυρσίνη-Ειρήνη
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Εκτίμηση εκπαιδευτικών αναγκών και εφαρμογή εκπαιδευτικού προγράμματος
Συνάντηση Εκπαιδευτών Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής Άνοιξη 2008 Ομάδα Επιμόρφωσης Τ.Π.Ε.
Ηλεκτρονικές Κάρτες Υγείας
Τμήμα Επιχειρηματικού Σχεδιασμού και Πληροφοριακών Συστημάτων
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Επιστ. Υπεύθυνη: Καθηγ. Ράνυ Καλούρη,
Monitoring Πολυτραυματία στη Μ.Ε.Θ. Στεργίου Πέτρος Νοσηλευής ΜΕΘ ΠΓΝΙ
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Εργαστήριο Φυσικής Υποδείξεις για τη συγγραφή των γραπτών εργασιών
1 Υλοποίηση διαλέξεων σύγχρονης εκπαίδευσης Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης.
10 Φεβρουαρίου :00 πμ Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων Διεύθυνσης
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
Πιστοποίηση Επαγγελματικής Κατάρτισης Αποφοίτων Ι.Ε.Κ.
H Πτυχιακή Εργασία στην ΑΣΠΑΙΤΕ
Ιατρική του Ύπνου ΔΙΑΓΝΩΣΗ.
Σχολικό Έτος Ενημέρωση Γονέων-Κηδεμόνων
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΣΙΤΙΣΜΟΥ - ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
«Χρονοδιάγραμμα Ενεργειών» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΑΛΥΣΟΥ Ανιχνεύω, Γνωρίζω, Αγαπώ.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ Α. Σ. ΠΑΙ. Τ. Ε. Ακαδ. έτος :
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
Διδασκαλία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο: Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων Ι Ενότητα 1: Εισαγωγικό μάθημα: Η Πρακτική Άσκηση μέσα από τον Οδηγό Σπουδών.
Αιμορραγικό ιστορικό Μ.Καρακάντζα. ιστορικό Γυναίκα ηλικίας 23 χρονών, προσήλθε στον γιατρο γιατί από 48ώρου παρατήρησε μελανιές στα άκρα και τον κορμό.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Γιάννης Δ. Καραντζής τ. Επίκουρος Καθηγητής ΠΤΔΕ Μάιος 2016.
ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ 116/9/2013ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ.
Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ A’ ΝΕΥΡΟΛΟΓΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ Στελέχωση Υπηρεσίας: Μάρκος Ζαχαρής, ΤΕ Κοινωνικός Λειτουργός, Υπεύθυνος Κοινωνικής.
Σας καλωσορίζουμε στο Εργαστήριο Φυσικής Ι. Καλή αρχή! Καλό πτυχίο! ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΟΣ ΔΙΑΛΕΞΕΩΝ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ. ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΟΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
Δυναμικό του σχολείου μαθητές, Τμήματα Α=7,Β=6,Γ=5 33 Καθηγητές Κενά: 14 ώρες Γερμανικών 18 ώρες Καλλιτεχνικών 10 ώρες Φιλολογικών 15 ώρες.
1 ο Γυμνάσιο Ρέντη Πρόγραμμα μαθημάτων της Γ! Τάξης.
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΚΑΡΔΙΟΠΑΘΕΙΕΣ
Μητρώο Χρονίως Πασχόντων
Κεντρικός καθετηριασμός
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
Ορισμοί Οξεία βλάβη πνεύμονα-Acute lung injury (ALI)
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟΥ ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ (Aρ. πρωτ /Δ2/ εγκύκλιος του ΥΠ.Π.Ε.Θ Αρ. Πρωτ /Δ2/
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΝΕΑΠΟΛΗΣ
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Δ.Ι.Ε.Κ. ΑΙΓΑΛΕΩ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
Περιγραφή Εκπαιδευτικός, ενόψει του Σαββατοκύριακου, έχει μεταβεί στο νησί όπου είναι η μόνιμη κατοικία του. Τη Δευτέρα, τηλεφωνεί στο Διευθυντή και του.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Τσίτσκαρη Ε. ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ Μάθημα 263 Τσίτσκαρη Ε.
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ
Ασθενής στη μονάδα εντατικής θεραπείας: ποιος ο ρόλος του καρδιολόγου;
Εργαστήρια Ε Εξαμήνου στον κλινικό χώρο
ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
ΟΜΑΔΑ ΚΛΙΝΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ* ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΠΡΟΠΛΑΣΜΑ**
ΜΕΤΑ ΕΣΤΙΕΣ ΣΤΑ ΟΣΤΑ. Η ΘΕΡΑΠΕΙΑ : ΕΝΑ ΠΑΖΛ
ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΟΥ-ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΟΥ ΑΣΘΕΝΗ
Εργαστήρια Ε Εξαμήνου στον κλινικό χώρο
ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΑΙΩΝ
HY112 Φυσική Ι Μια πρώτη εισαγωγή.
ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΧΗΜΕΙΑΣ ΤΟΥ Α.Π.Θ.
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΛΑΡΙΣΑ, ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2016 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ‘ΕΝΤΑΤΙΚΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ’ ΣΤΗΝ ΚΛΙΝΙΚΗ ΕΝΤΑΤΙΚΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (Διευθυντής: Καθηγητής Επαμεινώνδας Ζακυνθινός)

Πρόγραμμα μαθήματος 12 θεωρητικά μαθήματα Eπιδείξεις βίντεο σχετικές με τις πρακτικές δεξιότητες που είναι απαραίτητες στην εντατική θεραπεία Κλινική άσκηση στην Κλινική Εντατικής Θεραπείας - 4 μέρες κατά το πρωινό ωράριο 2 μέρες για 4 ώρες κατά το ωράριο εφημερίας 4 ώρες σε προπλάσματα

Κλινική άσκηση κατανομή σε 8 ομάδες

ΟΜΑΔΑ ΚΛΙΝΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ* ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ¥ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΠΡΟΠΛΑΣΜΑ** ΕΦΗΜΕΡΙΑ*** 8η8η23, 24, 25 Φεβρουαρίου 1 Μαρτίου Κάθε Πέμπτη Από 23 Φεβρουαρίου ως 25 Μαΐου 2 Μαρτίου Φεβρουαρίου 4η2, 3, 8, 9 Μαρτίου24 Φεβρουαρίου7-13 Μαρτίου 7η15, 16, 17, 22 Μαρτίου 23 Μαρτίου Μαρτίου 3η23, 24, 29, 30 Μαρτίου 16 Μαρτίου Μαρτίου 1η5, 6, 7, 12 Απριλίου13 Απριλίου4 -10 Απριλίου 2η13, 14,19, 20 Απριλίου 6 Απριλίου Απριλίου 5η10, 11, 12, 17 Μαΐου18 Μαΐου9-15 Μαΐου 6η18, 19, 24, 25 Μαΐου11 Μαΐου16-22 Μαΐου ¥ Τα θεωρητικά μαθήματα γίνονται στο αμφιθέατρο του νοσοκομείου * Κλινική εξέταση- ιστορικό ασθενούς, σημεία κυκλοφορικής επάρκειας, παρακολούθηση παρακέντησης κεντρικών φλεβών- αρτηρίας, λαρυγγοσκόπηση, χειρισμός αναπνευστήρα, κλίμακα Γλασκώβης ** ΚΑΡΠΑ - χειρισμός αεραγωγού - προσομοίωση κλινικών σεναρίων ***Σε δυο οποιεσδήποτε ημέρες, από ως καθώς και Σάββατο και Κυριακή (9 πμ-2 μμ και από 4μ-10 μμ) – σε κάθε εφημερία μπορεί να συμμετέχουν μέχρι 4 φοιτητές-τριες.

1. 25 Φεβρουαρίου OΞΕΟΒΑΣΙΚΗ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ 2. 3 Μαρτίου ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ Μαρτίου ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ Μαρτίου ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ Μαρτίου ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΑΕΡΙΣΜΟΣ Μαρτίου ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΤΑΠΛΗΞΙΑ 7. 7 Απριλίου ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΤΑΠΛΗΞΙΑ Απριλίου ΑΙΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ Απριλίου ΑRDΣ - ΟΞΥ ΠΝΕΥΜΟΝΙΚΟ ΟΙΔΗΜΑ Μάη ΣΗΨΗ- SIRS-ΜΟDS ΛΟΙΜΩΞΕΙΣ ΣΤΗ ΜΕΘ Μάη TΡΑΥΜΑ - ΚΕΚ 26 Μάη ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ ΒΑΣΗ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

Εκπαιδευτικές προβολές στα πλαίσια των θεωρητικών μαθημάτων: 1 Καθετηριασμός κεντρικής φλέβας, αρτηρίας 2 Ενδοτραχειακή διαχωλήνωση 3 Διαδερμική τραχειοστομία 4 Παρακέντηση υπεζωκότα 5 Οσφυονωτιαία παρακέντηση 6 Βρογχοσκόπηση

Κάθε φοιτητής/τρια είναι υπεύθυνος/η για ένα συγκεκριμένο ασθενή (ή ασθενείς, αν κατά τη διάρκεια της κλινικής άσκησης αλλάξει ο ασθενής στο συγκεκριμένο κρεβάτι που έχει χρεωθεί ο φοιτητής/α). Κλινική άσκηση

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΕΙΣΟΔΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕΘ, Ιστορικό, την Εξέταση κατά Συστήματα, τα Προβλήματα με τη ΔΔ τους και την Θεραπεία, καθώς και την Παρακολούθηση Πρέπει να προσκομίσει μετά την περίοδο άσκησης του και πριν τις εξετάσεις του Η ποιότητά του θα αποτελέσει σημαντική συνιστώσα του τελικού βαθμού. Κλινική άσκηση

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΕΙΣΟΔΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕΘ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ‘ΕΝΤΑΤΙΚΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ’ ΚΛΙΝΙΚΗ ΕΝΤΑΤΙΚΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (Διευθυντής: Καθηγητής Επαμεινώνδας Ζακυνθινός) Σε παρένθεση περιλαμβάνονται οι οδηγίες. Με italics περιγράφεται ένα παράδειγμα φανταστικού ασθενούς ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΕΙΣΟΔΟΥ Ημερ/νία: 15/2/2015 Στοιχεία Ασθενούς: Όνομα: Σπύρος Γεωργίου, Φύλο: άντρας, Εθνικότητα: Κυπριακή, Ηλικία: 54 χρόνων. Αιτία Εισόδου: (Περιγράφεται η αιτία εισόδου στο τμήμα που εργαζόμαστε, εν προκειμένω στη ΜΕΘ. Επομένως πρέπει να είναι μια αιτία εισόδου που να δικαιολογεί εισαγωγή σε ΜΕΘ. Σαν αιτία εισόδου προτιμώνται διαγνώσεις και όχι συμπτώματα) Οξεία Αναπνευστική Ανεπάρκεια και Σηπτική Καταπληξία σε παχύσαρκο ασθενή με Διαβήτη τύπου 2. Κληρονομικό Ιστορικό: Η μητέρα του πάσχει από Διαβήτη τύπου 2 και ο πατέρας του πέθανε από Αγγειακό Εγκεφαλικό Επεισόδιο. Μια αδελφή του πέθανε από Οξύ Έμφραγμα Μυοκαρδίου. Ατομικό Ιστορικό: (Περιγράφονται οι ασθένειες, τυχόν προηγούμενες νοσηλείες, φάρμακα που παίρνει και αλλεργίες. Αν πάσχει από χρόνια ασθένεια περιγράφεται η κατάσταση του ασθενούς και τυχόν προηγούμενες νοσηλείες λόγω αυτής της ασθένειας) ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΕΙΣΟΔΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕΘ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ‘ΕΝΤΑΤΙΚΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ’ ΚΛΙΝΙΚΗ ΕΝΤΑΤΙΚΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (Διευθυντής: Καθηγητής Επαμεινώνδας Ζακυνθινός) Σε παρένθεση περιλαμβάνονται οι οδηγίες. Με italics περιγράφεται ένα παράδειγμα φανταστικού ασθενούς ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΕΙΣΟΔΟΥ Ημερ/νία: 15/2/2015 Στοιχεία Ασθενούς: Όνομα: Σπύρος Γεωργίου, Φύλο: άντρας, Εθνικότητα: Κυπριακή, Ηλικία: 54 χρόνων. Αιτία Εισόδου: (Περιγράφεται η αιτία εισόδου στο τμήμα που εργαζόμαστε, εν προκειμένω στη ΜΕΘ. Επομένως πρέπει να είναι μια αιτία εισόδου που να δικαιολογεί εισαγωγή σε ΜΕΘ. Σαν αιτία εισόδου προτιμώνται διαγνώσεις και όχι συμπτώματα) Οξεία Αναπνευστική Ανεπάρκεια και Σηπτική Καταπληξία σε παχύσαρκο ασθενή με Διαβήτη τύπου 2. Κληρονομικό Ιστορικό: Η μητέρα του πάσχει από Διαβήτη τύπου 2 και ο πατέρας του πέθανε από Αγγειακό Εγκεφαλικό Επεισόδιο. Μια αδελφή του πέθανε από Οξύ Έμφραγμα Μυοκαρδίου. Ατομικό Ιστορικό: (Περιγράφονται οι ασθένειες, τυχόν προηγούμενες νοσηλείες, φάρμακα που παίρνει και αλλεργίες. Αν πάσχει από χρόνια ασθένεια περιγράφεται η κατάσταση του ασθενούς και τυχόν προηγούμενες νοσηλείες λόγω αυτής της ασθένειας)

Παρούσα Νόσος: (Περιγράφονται με τη σειρά τα παρόντα προβλήματα/εκδηλώσεις που οδήγησαν τον ασθενή στη Κλινική μας. Εξέταση κατά Συστήματα: Ζωτικά Σημεία: Δέρμα (και Τράχηλος, Κεφαλή): Οίδημα ανά σάρκα, αψηλάφητοι τραχηλικοί λεμφαδένες, τίποτα παθολογικό από τράχηλο και κεφαλή. Αναπνευστικό Σ: Κυκλοφορικό Σ: Γαστρεντερικό Σ: Ουροποιητικό Σ Νευρικό Σ (κυρίως ΚΝΣ): Ερειστικό Σ: Βιοχημικές/αιματολογικές/ενδοκρινικές/ανοσολογικές/κλπ εξετάσεις: Προβλήματα του ασθενούς: Διαφορική Διάγνωση των προβλημάτων του ασθενούς: Θεραπεία των προβλημάτων του ασθενούς: ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ Ημερ/νία: 16/1/2012 Εξέταση κατά Συστήματα: Βιοχημικές/αιματολογικές/ενδοκρινικές/ανοσολογικές/κλπ εξετάσεις: Προβλήματα του ασθενούς: (Όσα προβλήματα λύνονται, διαγράφονται. Παραμένει όμως ο αύξων αριθμός τους. Τα νέα προβλήματα παίρνουν νέο αύξοντα αριθμό) Διαφορική Διάγνωση των προβλημάτων του ασθενούς: Θεραπεία των προβλημάτων του ασθενούς: Ημερ/νία: 17/1/2012 (Και ούτω καθ’ εξής γράφεται η Παρακολούθηση κάθε μέρας στη σειρά. Αν μεσολαβήσουν 2-3 ημέρες – π.χ. Σαββατοκύριακο- τότε η Παρακολούθηση γράφεται για όλες τις μέρες μαζί, π.χ. Ημερ/νίες: 18-20/1/2012)

Επίσης ο φοιτητής/α πρέπει να γνωρίζει και να παρακολουθεί τον ασθενή του σαν υπεύθυνος γιατρός (χωρίς να παρεμβαίνει στη θεραπεία) και να είναι έτοιμος/η σε κάθε στιγμή που ερωτηθεί από τα μέλη ΔΕΠ της Κλινικής να παρουσιάσει σωστά (δηλαδή, όπως θα διδαχθεί, βάσει της σειράς που θα ακολουθήσει κατά το γράψιμο του Ιστορικού, της Εξέτασης κατά Συστήματα, κλπ) τον ασθενή του.

Εφημερίες: Το πρόγραμμα προβλέπει υποχρεωτικά για κάθε φοιτητή 2 εφημερίες (κάθε εφημερία διαρκεί ≥ 4 ώρες, από 6-10 μμ τις καθημερινές ή αργίες) στο διάστημα της κλινικής άσκησης. Κατά την εφημερία, οι φοιτητές υποχρεούνται να παίρνουν τα αέρια αίματος και να κάνουν όλες τις αιμοληψίες της ΜΕΘ, κατά την υπόδειξη των εφημερευόντων γιατρών Επίσης οι φοιτητές υποχρεούνται να βρίσκονται διαρκώς στους θαλάμους των ασθενών της ΜΕΘ και να παρακολουθούν όλες τις δραστηριότητες (επίσκεψη, παρεμβάσεις, κλπ). Τα αποδεικτικά των εφημεριών, υπογεγραμμένα μόνο από τον επιμελητή/υπεύθυνο εφημερίας, παραδίδονται στη Γραμματεία της Κλινικής (2ος όροφος ΠΓΝΛΑΡΙΣΑΣ ΚΕΘ). Το πρόγραμμα προβλέπει υποχρεωτικά για κάθε φοιτητή 2 εφημερίες (κάθε εφημερία διαρκεί ≥ 4 ώρες, από 6-10 μμ τις καθημερινές ή αργίες) στο διάστημα της κλινικής άσκησης. Κατά την εφημερία, οι φοιτητές υποχρεούνται να παίρνουν τα αέρια αίματος και να κάνουν όλες τις αιμοληψίες της ΜΕΘ, κατά την υπόδειξη των εφημερευόντων γιατρών Επίσης οι φοιτητές υποχρεούνται να βρίσκονται διαρκώς στους θαλάμους των ασθενών της ΜΕΘ και να παρακολουθούν όλες τις δραστηριότητες (επίσκεψη, παρεμβάσεις, κλπ). Τα αποδεικτικά των εφημεριών, υπογεγραμμένα μόνο από τον επιμελητή/υπεύθυνο εφημερίας, παραδίδονται στη Γραμματεία της Κλινικής (2ος όροφος ΠΓΝΛΑΡΙΣΑΣ ΚΕΘ).

Αξιολόγηση διδασκαλίας/διδασκόντων από τους φοιτητές/τριες: Στο τέλος της κλινικής άσκησης πρέπει να συμπληρωθεί από τους φοιτητές/τριες ανώνυμο ερωτηματολόγιο σχετικά με την αξιολόγηση του επιπέδου της διδασκαλίας και των διδασκόντων της Κλινική μας. Η γνώμη των φοιτητών/τριών μας έχει τεράστια σημασία για το ΔΕΠ, το υπόλοιπο προσωπικό της Κλινική μας και το μελλοντικό τρόπο διδασκαλίας του μαθήματος.

Απουσίες: Είναι προφανές ότι μέσα στα περιορισμένο διάστημα της κλινικής άσκησης, δεν υπάρχει κανένα περιθώριο απουσιών. Είναι δυνατή μία και μόνον απουσία, η οποία πρέπει να αναπληρωθεί με μία εφημερία. Η εξεταστέα ύλη θα καθορίζεται με βάσει τα διδαχθέντα γνωστικά αντικείμενα - αντίστοιχα κεφάλαια του βιβλίου που θα δοθεί - στις παρουσιάσεις (που έγιναν σε Power Point) Είναι προφανές ότι μέσα στα περιορισμένο διάστημα της κλινικής άσκησης, δεν υπάρχει κανένα περιθώριο απουσιών. Είναι δυνατή μία και μόνον απουσία, η οποία πρέπει να αναπληρωθεί με μία εφημερία. Η εξεταστέα ύλη θα καθορίζεται με βάσει τα διδαχθέντα γνωστικά αντικείμενα - αντίστοιχα κεφάλαια του βιβλίου που θα δοθεί - στις παρουσιάσεις (που έγιναν σε Power Point)

Εξετάσεις: Οι τελικές εξετάσεις είναι γραπτές πολλαπλής επιλογής (MCQs). Οι φοιτητές έχουν δικαίωμα να δώσουν εξετάσεις στην κανονική εξεταστική του Ιουνίου. Δεν έχουν δικαίωμα συμμετοχής στις εξετάσεις όσοι δεν έχουν τις απαιτούμενες παρουσίες στα μαθήματα, στη κλινική και στις εφημερίες. Οι τελικές εξετάσεις είναι γραπτές πολλαπλής επιλογής (MCQs). Οι φοιτητές έχουν δικαίωμα να δώσουν εξετάσεις στην κανονική εξεταστική του Ιουνίου. Δεν έχουν δικαίωμα συμμετοχής στις εξετάσεις όσοι δεν έχουν τις απαιτούμενες παρουσίες στα μαθήματα, στη κλινική και στις εφημερίες.

Το ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΕΙΣΟΔΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕΘ, απαραίτητα προσκομίζεται κατά την τελική εξέταση του φοιτητή/τριας, είτε η εξέταση γίνεται κατά την προαιρετική είτε η εξέταση γίνεται κατά την κανονική περίοδο, η ποιότητά τους δε αποτελεί συνιστώσα της εξέτασης και του τελικού βαθμού. Κλινικός βαθμός: Οι φοιτητές βαθμολογούνται από το εκάστοτε μέλος της ΚΕΘ που είναι με γνώμονα την όλη παρουσία και συμμετοχή τους στην κλινική και στις εφημερίες. Ο βαθμός αυτός λαμβάνεται σοβαρά υπόψη. Το ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΕΙΣΟΔΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕΘ, απαραίτητα προσκομίζεται κατά την τελική εξέταση του φοιτητή/τριας, είτε η εξέταση γίνεται κατά την προαιρετική είτε η εξέταση γίνεται κατά την κανονική περίοδο, η ποιότητά τους δε αποτελεί συνιστώσα της εξέτασης και του τελικού βαθμού. Κλινικός βαθμός: Οι φοιτητές βαθμολογούνται από το εκάστοτε μέλος της ΚΕΘ που είναι με γνώμονα την όλη παρουσία και συμμετοχή τους στην κλινική και στις εφημερίες. Ο βαθμός αυτός λαμβάνεται σοβαρά υπόψη.

Η εγγραφή για τη συμμετοχή στις εξετάσεις Η εγγραφή για τη συμμετοχή στις εξετάσεις, η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, καθώς και όλες οι παρουσιάσεις των ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ (βλέπε παρακάτω), που γίνονται κατά τη διάρκεια της κλινικής άσκησης σε PowerPoint και οι οποίες αποτελούν την εξεταστέα ύλη του μαθήματος «Εντατική Θεραπεία», θα βρίσκονται σε ιστοσελίδα που θα γνωστοποιηθεί κατά τη διάρκεια του εξαμήνου (e-class). Για την απρόσκοπτη πληροφόρησή σας, η επικοινωνία με την Κλινική θα γίνεται και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΓΝΩΣΕΙΣ/ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΛΙΝΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗ ΜΕΘ 1) ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟΥ ΕΙΣΟΔΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕΘ. Προφορική παρουσίαση όσων περιέχονται σε αυτό με τη σειρά. 2) Ακρόαση Πνευμόνων. 3) Γενική γνώση Ακτινογραφίας και Αξονικής Θώρακος. 4) Νευρολογική Εξέταση στη ΜΕΘ. Κλίμακα Γλασκώβης. Εγκεφαλικός Θάνατος. 5) Παρεμβατικές κλπ Πράξεις [Λήψη: Φλεβικού Αίματος και Αερίων Αίματος ▪ Παρακολούθηση: τοποθέτησης Κεντρικής Φλεβικής Γραμμής, μέτρησης Κεντρικής Φλεβικής Πίεσης (μέτρησης Ενδοκράνειας Πίεσης, και Echo καρδιάς. Όλες οι πράξεις αυτές καταγράφονται σε ειδικό φυλλάδιο (Φυλλάδιο Πράξεων στη ΜΕΘ) που υπογράφεται κάθε φορά από τον παρευρισκόμενο επιμελητή/υπεύθυνο. Το φυλλάδιο αυτό προσκομίζεται στο τέλος της κλινικής άσκησης στη υπεύθυνη Γραμματέας Φοιτητών κ. Σταυρούλα Δημοβέλη, και μαζί με τα αποδεικτικά των εφημεριών και το ανώνυμο ερωτηματολόγιο αξιολόγησης του επιπέδου της διδασκαλίας της Κλινικής μας αποτελούν προϋπόθεση για το πέρασμα του βαθμού στο μάθημα

Προ των εξετάσεων Ενημερωτικό ιστορικό ασθενούς Φυλλάδιο Πράξεων στη ΜΕΘ Ενημερωτικό ιστορικό ασθενούς Φυλλάδιο Πράξεων στη ΜΕΘ