ΤΟ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΜΑΤΖΟΥΡΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΔΡ. ΝΕΟΤΕΡΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΘΕΜΑ: Πρακτική άσκηση-Μαθητεία. Θεσμικό Πλαίσιο και Ελληνική Εμπειρία
Advertisements

Βιβλιοθήκες, ένα παράθυρο στον κόσμο Προϋποθέσεις και απαιτήσεις Σπύρος Πιέρρος Δημοτική Βιβλιοθήκη Θεσσαλονίκης.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΑΡΧΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ ΜΟΝΑΔΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΔΙΑΡΘΡΩΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ (ΕΚΤ- ΕΤΠΑ) ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ ΕΛΕΓΧΟΙ ΠΡΑΞΕΩΝ /
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2011 – 2012 ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ - Η Πρωτοβάθμια Επιτροπή έχει 28 σχολεία (14 Δημοτικά & 14 νηπιαγωγεία) - Η Δευτεροβάθμια έχει 14 σχολεία (5.
Ετήσιο Πρόγραμμα Δράσης Δήμου Αχαρνών 2013 Ιανουάριος 2013 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ.
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΚΩΝ» Σύγχρονες υποδομές για μία ανταγωνιστική βιομηχανία 4 Αυγούστου 2009.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π.Ε. ΚΑΙ Δ.Ε. ΑΤΤΙΚΗΣ Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ.
Δημόσια διαβούλευση Επιχειρησιακού Σχεδίου για τα έτη
ΑΡΧΕΙΟ – ΒΙΒΛΙΑ - ΕΝΤΥΠΑ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ
Ελληνική Εταιρία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης Ε.Ε.Τ.Α.Α. Παπαϊωάννου Δημήτρης Τμήμα Τεκμηρίωσης και Πληροφόρησης Ε.Ε.Τ.Α.Α.
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΡΑΣΗΣ Αγγελική Βογιατζή
Το έργο χρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κοινωνία της Πληροφορίας», στο πλαίσιο του Γ’ ΚΠΣ, σε ποσοστό 80% από την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΤΠΑ)
ΗΜΕΡΙΔΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΝΕΟΕΚΛΕΓΕΝΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΗΜΩΝ ΕΙΣΗΓΗΤΉΣ Η. Λίτσος, Μηχανικός Παραγωγής, στέλεχος Ε.Ε.Τ.Α.Α.
Διεύθυνση Περιβάλλοντος & Χωρικού Σχεδιασμού
Κεφάλαιο 5: Χρηματοδότηση της Εκπαίδευσης στην Ελλάδα
Αρχές Δικαίου Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Νικόλαος Καρανάσιος Προσλήψεις.
GREEK ICT FORUM: ΕΤΗΣΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Αρχές διοίκησης και οργάνωσης της εκπαίδευσης: Θεσμικό πλαίσιο, εκπαιδευτική δομή και ιεραρχία Κουμπούρη Ειρήνη Εκπαιδευτικός ΠΕ70 M.Ed, Υπ.Δρ. Παν/μίου.
Τεχνικά Υπεύθυνη του Έργου
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Ν.3852/2010 "ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ" Νικ.-Κομν. Χλέπας Αν. Καθηγητής ΕΚΠΑ
«Επείγουσες ρυθμίσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Εσωτερικών»
ΕΘΝΙΚΟ ΔΗΜΟΤΟΛΟΓΙΟ Ειδικά θέματα Εθνικού Δημοτολογίου.
Η ουσία πίσω από τις λέξεις
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας - Θράκης ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ.
Σχολική Επιτροπή Π.Ε. 6 ης Δημοτικής Κοινότητας Δήμου Αθηναίων.
Ελεγκτικό Συνέδριο Επιχορηγήσεις Δήμων σε πολιτιστικά και αθλητικά σωματεία Α. Σώκος Δ. Εισηγητής ΕλΣ Δ. Εισηγητής ΕλΣ Διημερίδα ΚΕΔΕ Αθήνα, 14 και
ΕΥΗ ΖΑΜΠΕΤΑ.  Α. ΟΙ ΔΥΟ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ  Β. Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΎ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ  Γ. Ο ΒΑΘΜΟΣ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ.
 1. Διαμόρφωση Εκπαιδευτικής Πολιτικής  2. Θέση Εκπαιδευτικής Μονάδας στον τομέα διαμόρφωσης Ε. Π.
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ «Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ:ΔΗ.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΟΜΩΝ ΔΗΜΩΝ
Εισαγωγή στις δημόσιες επιχειρήσεις και οργανισμούς
Επιχειρησιακά Προγράμματα Δήμων
Νομαρχιακή και Περιφερειακή διοίκηση Αυτοδιοίκηση β’ βαθμού
Ομόρρυθμη Εταιρεία (Ο.Ε.)
«Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για την Ένταξη και Συμπερίληψη στην Εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - Μετατροπή του.
Σεμινάριο Δημοσίου Δικαίου
Συγκριτικά στοιχεία ελληνικής και διεθνούς νομοθεσίας
H δομή της Διοίκησης
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
Νόμοι: Ν 2817/2000 Ν 3194/2003 Ν 3699/2008 Ν 3966/2011 Ν 4186/2013 Ν 4229/2014 Ν 4368/2016 Ν 4415/2016 Ν 4465/2017.
ΕΝΝΟΜΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΒΙΒΛΙΟΥ IV Ν.4412/16
Η Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων
ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΝΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ «ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΖΙΟΝΙΑ»
Εξαγωγή βεβαίωσης κρατήσεων με την βοήθεια συγχώνευσης αλληλογραφίας .
Ομόρρυθμη Εταιρεία (Ο.Ε.)
ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ: ΕΥΗ ΜΑΤΘΑΙΟΥ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ, LL
3.4. Τοπική αυτοδιοίκηση Οι σύγχρονες τάσεις διοικητικής οργάνωσης ευνοούν την αποκέντρωση της πολιτικής εξουσίας σε κατώτερες βαθμίδες της Διοίκησης,
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ.
Πρόταση υιοθέτησης προγραμματικής συμφωνίας για την υλοποίηση έργων
Το Δημόσιο αποκτά την κυριότητα και διαχείριση των χώρων αυτών μετά την ολοκλήρωση της απαλλοτριωτικής διαδικασίας. (π.χ. άρθρο 7 του ν. 2971/2001, υλοποίηση.
Ν.2861/2010.
ΔΩΡΕΑ ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΕΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ Δ.Λ.ΤΑΜΕΙΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΡΟΤΥΠΟΙ Ο.Ε.Υ. Ο.Τ.Α.
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
ΑΠΑΛΛΑΣΣΟΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΑΠΟ ΤΟ ΦΟΡΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ
ΦΟΡΕΙΣ Κ.Α.Λ.Ο. ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΣ ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΠΟΠΗ ΣΟΥΡΜΑΪΔΟΥ
Ο κλασικός Αθλητισμός στο Δημοτικό Σχολείο
Πρακτικές οδηγίες υλοποίησης δράσεων εντός κι εκτός σχολείου…
Φορολογικη Ι τιμολόγιο πώλησης
Σύντομος οδηγός υποψηφίου συμβούλου/προέδρου κοινότητας
Δασικοί Χάρτες Με την ανάρτηση των Δασικών Χαρτών προκύπτει μείζον ιδιοκτησιακό πρόβλημα. Αμφισβητείται η κυριότητα πατρογονικών ιδιοκτησιών και απαιτείται.
Σύντομος οδηγός υποψηφίου συμβούλου/προέδρου κοινότητας
Σύντομος οδηγός υποψηφίου συμβούλου/προέδρου κοινότητας
Νόμος 4547/2018 (Αρ. Φύλλου 102) – άρθρο 47
ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΑΙΡΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΟ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΜΑΤΖΟΥΡΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΔΡ. ΝΕΟΤΕΡΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

 Πρόδρομος των Σ.Ε. δύνανται να θεωρηθούν οι Σχολικές Εφορείες, οι οποίες συστάθηκαν με βάση τις διατάξεις του άρθρου 40 του ν. 1566/1985, ως ΝΠΔΔ ανά δήμο ή κοινότητα και αντικατέστησαν τα Ν.Π.Δ.Δ. με το διακριτό τίτλο «Σχολικόν Ταμείον», που ιδρύθηκαν με το ν. 5019/1931. Τη διοίκηση των Σχολικών Εφορειών ασκούσε η Δημοτική ή Κοινοτική Επιτροπή Παιδείας, η οποία συστάθηκε με το άρθρο 50 του ίδιου νόμου.

Στις Σχολικές Εφορείες περιήλθε όλη η ακίνητη και κινητή περιουσία των τέως Σχολικών Ταμείων. Πρόκειται στην ουσία για την πρώτη συστηματική και οργανωμένη προσπάθεια της πολιτείας, να «εμπλέξει» την Τοπική Αυτοδιοίκηση α΄ βαθμού στον τομέα της δημόσιας εκπαίδευσης.

Η πρώτη επίσημη αναφορά του όρου «Σχολική Επιτροπή», απαντάται στο άρθρο 52 του νόμου 1566/1985: «Σε κάθε δημόσιο σχολείο συγκροτείται σχολική επιτροπή…» με τη διευκρίνιση ότι όσες σχολικές μονάδες στεγάζονται στο ίδιο κτήριο, αποτελούν ενιαία σχολική επιτροπή. Στις Σ.Ε. μεταβιβάστηκε και η κινητή περιουσία των σχολικών εφορειών.

Καθοριστικής σημασίας για τα τη λειτουργία των Σ.Ε., υπήρξε η ΚΥΑ Εσωτερικών, Παιδείας, Οικονομικών ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ. (ΦΕΚ 732/1988/Β΄), καθώς μεταβίβαζε με τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο την κινητή και ακίνητη περιουσία των δημόσιων σχολείων της επικράτειας στους οικείους ΟΤΑ, καταργώντας τις εφορείες σχολείων του άρθρου 40 του ν. 1566/1985. Ταυτόχρονα (επαν) ίδρυε τις Σ.Ε., τις οποίες χαρακτήριζε ως νομικά πρόσωπα, με κατάργηση των Σ.Ε. του άρθρου 52 του ν. 1566/1985

Μερικούς μήνες αργότερα εκδόθηκε ανάλογη ΚΥΑ (σχεδόν επανάληψη της προηγούμενης (ΦΕΚ 238/1989/Β΄). Αξιοσημείωτο και των δύο ΚΥΑ είναι ότι νομιμοποιούσε κάθε είδους πράξεις και δαπάνες ου πραγματοποιήθηκαν είτε από τις σχολικές εφορείες (του άρθρου 40) είτε από τις νεοσύστατες σχολικές επιτροπές του (του άρθρου 52) του ν. 1566/1985. Επειδή όμως (ως γνωστόν) ΚΥΑ δεν μπορεί να καταργήσει άρθρο νόμου, υπήρξε πρόβλεψη οι αποφάσεις των δύο ΚΥΑ να κυρωθούν με νόμο. Την περίοδο αυτή ( ) θα την αποκαλούσαμε πρώιμη περίοδο των Σ. Ε.

Η κύρωση αυτή επήλθε με το ν. 1894/1990, (ΦΕΚ 10/Α΄) «Για την Ακαδημία Αθηνών και άλλες διατάξεις», όπου μεταβίβαζε κατά κυριότητα, την κινητή και ακίνητη περιουσία των Σχολικών Εφορειών στους Ο.Τ.Α. με την υποχρέωση έκδοσης διαπιστωτικής απόφασης από τους οικείους νομάρχες και ταυτόχρονη μεταγραφή των ακινήτων κάθε Σχολικής Εφορείας στα αντίστοιχα Υποθηκοφυλακεία και μάλιστα ατελώς. Ταυτόχρονα καταργούνταν οι Σχολικές Εφορείες. (άρθρο 5, § 1)

Ενώ, σύμφωνα με την § 8 του άρθρου 5 «Συνιστώνται δημοτικά ή κοινοτικά νομικά πρόσωπα με την επωνυμία «Σχολικές Επιτροπές». Κάθε σχολική επιτροπή καλύπτει ένα ή περισσότερα δημόσια σχολεία της Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Οι Σχολικές Επιτροπές αν και ΝΠΔΔ εξαιρέθηκαν από την υποχρέωση εφαρμογής των διατάξεων του Ν.Δ. 496/1974 «περί λογιστικού Ν.Π.Δ.Δ.» Για το σκοπό αυτό εκδόθηκε ΚΥΑ Εσωτερικών, Οικονομικών και Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων με θέμα: «Τρόπος και διαδικασία πραγματοποιήσεως, δικαιολογήσεως και ελέγχου των πάσης φύσεως εσόδων και εξόδων των Σ.Ε.». (ΦΕΚ 136/1991/Β΄)

Με το άρθρο 243 του Ν. 3463/2006 (ΦΕΚ 114/Α΄) «Κύρωση του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων», συνιστώνται (εκ νέου) νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου (προσθήκη δύο λέξεων) με την επωνυμία «Σχολικές Επιτροπές», οι οποίες διέπονται από τις διατάξεις του άρθρου 5 του ιδρυτικού νόμου των Σ.Ε.

Η καινοτομία που επήλθε σε ό,τι αφορά τις Σ. Ε. υπήρξε με το ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης». Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 103 «Σύσταση Συγχώνευση νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου», όλες οι σχολικές επιτροπές των καλλικρατικών πλέον δήμων, συγχωνεύονταν σε δύο νομικά πρόσωπα, ένα για τις σχολικές μονάδες της Α/θμιας και ένα για τις σχολικές μονάδες της Β/θμιας εκπαίδευσης.

Παρείχε επίσης τη δυνατότητα σε δήμους με πληθυσμό άνω των κατοίκων να συστήσουν αντίστοιχες σχολικές επιτροπές, ανά δημοτική κοινότητα. Με βάση αυτή τη δυνατότητα, ο Δήμος Αθηναίων προχώρησε στην ίδρυση δύο σχολικών επιτροπών ανά δημοτική κοινότητα (μία Α/θμια και μία Β/θμια, ήτοι σύνολο 14 Σχολικές Επιτροπές.

Σε εφαρμογή του άρθρου 103 εκδόθηκε Υ.Α. (8440/2011) «Καθορισμός λειτουργίας των Σ.Ε. και ρύθμιση οικονομικών θεμάτων αυτών», όπου η μοναδική καινοτομία που εισάγει είναι η δυνατότητα ίδρυσης Σχολικών Κοινοτήτων/ ανά σχολικό συγκρότημα, με απόφαση της Σχολικής Επιτροπής. Κατά τα λοιπά είναι μια νεότερη έκδοση της παλαιότερης ΚΥΑ (αυτής του 1991), σχετικά με τη διαχείριση των οικονομικών της Σ.Ε.

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ  Κάλυψη των δαπανών λειτουργίας των αντίστοιχων σχολείων (θέρμανσης, φωτισμού, ύδρευσης, τηλεφώνου, υλικών καθαριότητας, γραφικής ύλης κ.ά.)  Αμοιβή καθαριστριών με σύμβαση έργου (υπογραφή σύμβασης, μισθοδοσία, ΙΚΑ, χορήγηση βεβαιώσεων εργοδότη για φορολογική χρήση, εγγραφή στον ΟΑΕΔ κ. ά)  Επισκευή και συντήρηση των σχολικών κτηρίων με μικρής κλίμακας παρεμβάσεις (στο παρελθόν). Τι συμβαίνει σήμερα;

 Εισήγηση προς τις Διευθύνσεις Α/θμιας & Β/θμιας Εκπ-σης για τον εφοδιασμό μέσω του τέως Ο.Σ.Κ. με έπιπλα και εξοπλιστικά είδη.  Παραχώρηση και χρήση σχολικών χώρων σε διάφορους φορείς. (δεν προβλεπόταν αρχικά)  Διαχείριση κυλικείων (πλειοδοτικοί διαγωνισμοί, συνθήκες λειτουργίας κ.ά.)  Η λήψη κάθε άλλου μέτρου που κρίνεται αναγκαίο για τη στήριξη της διοικητικής λειτουργίας των σχολικών μονάδων.

 Εισηγείται στο Δήμαρχο – Δημοτικό Συμβούλιο σχετικά με την καλύτερη οργάνωση και λειτουργία των σχολείων Α / θμιας & Β / θμιας εκπαίδευσης.  Κατανομή των πιστώσεων για λειτουργικές δαπάνες των σχολείων.  Ίδρυση, κατάργηση, συγχώνευση σχολείων.  Ο ρόλος και η λειτουργία των ΔΕΠ σήμερα. Ποια η προσφορά τους με βάση τη σημερινή δομή των Σχολικών Επιτροπών ; Ευέλικτο σχήμα ή δυσκίνητο ως προς τη λήψη αποφάσεων ;

Γ. Η λειτουργία της Σχολικής μας Επιτροπής από ιδρύσεώς της έως σήμερα. Ένα πετυχημένο μοντέλο ή κάτι το κοινότυπο ;

Σ Α Σ Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Ω Π Ο Λ Υ ΤΕΧΝΟΠΟΛΙΣ 2016