Ολοκλήρωση Έργου και Ανασκόπηση ΔΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΡΑΦΑΗΛΙΔΗΣ ΤΜ. ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΠΑΤΡΑ ΤΕΙ ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
Advertisements

Συμπράξεις Δημόσιου - Ιδιωτικού Τομέα: Η νέα πρόκληση για τη Δημόσ ι α Διοίκηση Δέσποινα Τωμαδάκη Ειδική Γραμματεία ΣΔΙΤ, Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών.
ΟΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΕΝ ISO 9001 / 2000
Υλοποιηςη εργων SAP μεθοδος asap
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
Δρ. ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΖΑΝΤΑΝΙΔΗΣ
Ορθές Πρακτικές Διανομής Φαρμάκων
Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ-ΠΘ
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση του προϊόντος.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
Εισαγωγή στην Αξιολόγηση Έργων Πληροφορικής Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ. Βέμου Κωνσταντίνα Τσάμα Ριγκέρς.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΝΙΚΟΣ ΓΑΛΑΝΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΠΟΡΙΔΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΑΜΙΓΟΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΕγγλΕζοΣ, ΕΛΕΝΗ ΑΡΧΟΝΤΗ, ΚΥΡΙΑΚΗ ΔΕΥΤΕΡΑΙΟΥ. ομφάκινον.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Κοινωνικοοικονομική Αξιολόγηση Επενδύσεων Διάλεξη 2 η Δημόσιες Επενδύσεις και Αναπτυξιακά Έργα.
ΣΕΡΡΕΣ, ΕΙΣΑΓΩΓΗ Σύγχρονη και κορυφαία πρόκληση για τον κλάδο της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού. Σκοπός: η μελέτη μεθόδων προσέλκυσης και άσκησης.
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ο προγραμματισμός είναι η πρώτη λειτουργία του μάνατζμεντ. Έχει μελλοντοστρεφή χαρακτήρα, προσφέρει κατεύθυνση.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων Έλεγχος.
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
Ορισμός Έργου Δρ. Α. Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΟΥ ΔΡ. Α. ΡΑΦΑΗΛΙΔΗΣ ΤΜ. ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΕΙ ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ.
Ερμηνεία Όρων που Χρησιμοποιούνται στο Μάθημα Απόδοση Προϊόντων Ο όρος «απόδοση προϊόντος» περιγράφει το ποσοστό της πρώτης ύλης που θα καταλήξει στο πιάτο,
14-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων Νάνσυ Μπουραντά Αγρίνιο, 2016 Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων & Τροφίμων.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Έλεγχος Έργων Δρ. Απόστολος Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Διάλεξη 10 η ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MIS) TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
1 Διαχείριση Έργων Κλείσιμο του έργου Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων- ΤΕΙ Θεσσαλίας ΠΕΓΑ Πληροφοριακά Συστήματα.
Επίσημος ορισμός Ποιότητας (πρότυπο ISO 8402) Σύνολο χαρακτηριστικών μιας οντότητας για την ικανοποίηση εκφρασμένων και συνεπαγόμενων αναγκών. Αντικείμενο.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ορισμοί.
Αναφορά προόδου ή κατάστασης
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΜΗΜΑ Θ. Ε. Κ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Δρ. Α. Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας
Παράδειγμα 1 Μια ΚΑΕ παρουσίασε τα εξής αποτελέσματα για τα έτη 2006 και Κέρδη χρήσης
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Ενότητα # 4: Το Θεωρητικό Μοντέλο της Ποιότητας των Υπηρεσιών Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Ανάλυση και σχεδιασμόσ πληροφοριακών συστημάτων
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
Αθλητική Διοίκηση Ενότητα 8: Έλεγχος και αξιολόγηση απόδοσης
Διαχείριση Κινδύνου Ενότητα 3: Σχέδιο Διαχείρισης Κινδύνου.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
Διαχείρηση Έργων Πληροφορικής
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Το κόστος Ποιότητας    
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Διαχειριση εργου μεσω κρισιμησ αλυσιδασ (;)
Σχεδιασμός Προγραμματισμός στις Υπηρεσίες Υγείας
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Σχέδιο επαγγελματικού έργου
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Αρχεσ διοικησησ & διαχειρισησ εργων
Υλοποίηση &΄Έλεγχος σχεδιασμού μάρκετινγκ Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ολοκλήρωση Έργου και Ανασκόπηση ΔΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΡΑΦΑΗΛΙΔΗΣ ΤΜ. ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΠΑΤΡΑ ΤΕΙ ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ

Εισαγωγή Ολοκληρώθηκε το κυρίως τμήμα του έργου. Τι κάνουμε; ◦Επιτέλους μπορούμε να προχωρήσουμε σε κάτι άλλο Ή ◦Διασφαλίζουμε την ολοκλήρωση του έργου και την αποκομιδή από αυτό των μέγιστων οφελών Προκλήσεις στη φάση του ελέγχου και την αξιοποίησης των αποτελεσμάτων του: ◦Αντικειμενικότητα ελέγχου ◦Συσχέτιση συμμόρφωσης στις διαδικασίες με την απόδοση ◦Μακροχρόνια προγράμματα βελτίωσης με βάση βραχυχρόνια μέτρα οικονομικού χαρακτήρα ◦Ικανοποίηση όλων των ομάδων συμφερόντων

Ολοκλήρωση και Παράδοση του Έργου Προσοχή: Διασφάλιση ότι υπάρχει κίνητρο για ολοκλήρωση του έργου Διασφάλιση τεκμηρίωσης της διαδικασίας ΚΑΙ του αποτελέσματος Σχεδιασμός άμεσης ανασκόπησης των δραστηριοτήτων Κλείσιμο συστημάτων έργου, ειδικά των λογιστικών Αξιολόγηση προσωπικού έργου και απομάκρυνση/αξιοποίηση περιουσιακών στοιχείων έργου Διασφάλιση ικανοποίησης ομάδων συμφερόντων

Ολοκλήρωση Έργου Η αποπεράτωση των δραστηριοτήτων είναι ζωτικής σημασίας: ◦Αποδέσμευση πόρων για άλλες εργασίες ◦Ελαχιστοποίηση κόστους φάσης κλεισίματος Πόσος χρόνος και πόσοι πόροι να αφιερωθούν στο κλείσιμο του έργου; Συνήθως προτιμότερη η αφιέρωση χρόνου για κλείσιμο έργου που πέτυχε Πιθανότερη η απλή εγκατάλειψη έργου που απέτυχε Η διαδικασία ανασκόπησης εξίσου σημαντική και για τις δυο πιο πάνω περιπτώσεις

Τεκμηρίωση Σκοπός της τεκμηρίωσης: ◦Να αποδείξει ότι το έργο ολοκληρώθηκε με σωστό τρόπο ◦Να δώσει στον πελάτη οδηγίες για τη λειτουργία και συντήρηση του έργου ◦Να εξασφαλίσει καλή βάση για κάθε μελλοντική εργασία σε παρόμοιο έργο Προσοχή: ◦Αν η τεκμηρίωση γίνει αποκλειστικά στο τέλος του έργου, μεγάλο μέρος της πληροφόρησης θα έχει ήδη χαθεί ◦Η τεκμηρίωση περιλαμβάνει τα επίσημα στοιχεία που παρουσιάστηκαν σε όλη τη διάρκεια του έργου και προσωπικές σημειώσεις ατόμων ◦Η τεκμηρίωση περιλαμβάνει επίσης όλη την αλληλογραφία του έργου

Κλείσιμο των Συστημάτων του Έργου Το επίπεδο δραστηριότητας μειώνεται καθώς το έργο πλησιάζει στην ολοκλήρωση Τα συστήματα, ειδικά λογιστικό και σύστημα ποιότητας, εξακολουθούν να λειτουργούν Αν πρόκειται για έργο με σύμβαση, το έργο συνήθως «κλείνει» με την αποχώρηση του πελάτη (παραλαβή του έργου) ◦Συχνά η ομάδα έργου συνεχίζει να παρέχει συμβουλές στον πελάτη μετά την παραλαβή

Άμεση Ανασκόπηση του Έργου Η ανασκόπηση εξασφαλίζει: ◦Άμεση αυτοψία δραστηριοτήτων ◦Άμεσες διορθωτικές και βελτιωτικές ενέργειες ◦Μακροχρόνιο εσωτερικό έλεγχο και επανεξετάσεις ◦Αλλαγές στρατηγικής και αλλαγές διαδικαστικές Η ανασκόπηση προσφέρει ανατροφοδότηση ώστε: ◦Να γνωρίζουν τα στελέχη τι έκαναν σωστά ◦Να εντοπίζουν τα στελέχη τυχόν ανάγκες σε εκπαίδευση ◦Να μπορεί ο οργανισμός να αξιολογεί τη χρησιμότητα καθενός ατόμου, σε σχέση με μελλοντικές ομάδες

Αξιολόγηση Στελεχών, Απομάκρυνση Στοιχείων Ενεργητικού Μετακίνηση διαχειριστών έργου σε άλλα έργα μετά την αξιολόγηση Εναπομείναντα στοιχεία ενεργητικού: ◦Αν κάτι πλεονάζει μετά το πέρας του έργου θεωρείται σπατάλη, δεν χρειάζονταν και δεν έπρεπε να έχει παρασχεθεί ◦Το πλεονάζον ενεργητικό «πρέπει» να απομακρυνθεί από τα λογιστικά βιβλία

Ικανοποίηση Όλων των Ομάδων Συμφερόντων Η πραγματική απόδοση είναι πιθανό να αντιπροσωπεύει το 20% των αντιλήψεων των ομάδων συμφερόντων (και, άρα, της επίδρασης που έχει το έργο), αλλά το κόστος της να αποτελεί το 80% του προϋπολογισμού Το 80% της επίδρασης του έργου προκύπτει από το 20% της δαπάνης Σημασία της εξασφάλισης καλής δημοσιότητας

Ανάλυση Δραστηριοτήτων Βελτίωσης Pisano: Μάθηση πριν από την πράξη Μάθηση από την πράξη

Μάθηση Πριν από την Πράξη Εκπαίδευση και επιμόρφωση ◦Η εκπαίδευση πρέπει να βρίσκει άμεση εφαρμογή, αν θέλουμε να αποδώσει ◦Η αλλαγή απαιτεί μια κρίσιμη μάζα Σύμβουλοι: ◦Παρέχουν ολοκληρωμένες υπηρεσίες ◦Έχουν τον ρόλο του «ειλικρινούς μεσάζοντα» ◦Φορείς αλλαγής ◦Φορείς παροχής γνώσεων ή/και πόρων ◦Φορείς ελέγχου τρόπου υλοποίησης του έργου ◦Εκπαιδευτές

Μάθηση Από την Πράξη Ο Εσωτερικός Έλεγχος περιλαμβάνει: ◦Καθιέρωση διαδικασιών ◦Έλεγχο τεκμηρίωσης και αρχείων που να δείχνουν την πρακτική που εφαρμόστηκε ◦Παρουσίαση έκθεσης ελλείψεων ή ανωμαλιών Η Ανασκόπηση περιλαμβάνει: ◦Μελέτη συνολικής απόδοσης σε σχέση με περιορισμούς ◦Εντοπισμό τομέων όπου οι διαδικασίες απέτυχαν ή ήταν ανεπαρκείς ◦Αναφορά για επιμέρους τομείς και εισήγηση για βελτιώσεις

Κριτήρια Ανασκόπησης και Εσωτερικού Ελέγχου ΚριτήριαΕσωτερικός ΈλεγχοςΕπανεξέταση ΟικονομικάΛογιστικά συστήματαΑπόδοση επένδυσης, διακύμανση κόστους ΧρονικάΣυμμόρφωση προς το σχέδιοΙκανοποίηση πελάτη ΠοιοτικάΔιαδικασίες ποιότηταςΑντιλήψεις πελάτη Ανθρώπινων πόρωνΣυμμόρφωση προς την πολιτικήΠνεύμα ομάδας, παρακίνηση ΠεριβαλλοντικάΣυμμόρφωση προς την πολιτικήΑξιολόγηση περιβαλλοντικών πληροφοριών ΣχεδιασμούΣυμμόρφωση προς το σχέδιοΚόστος, χρησιμοποιούμενες τεχνικές ΕλέγχουΣυστήματα για τον έλεγχοΒάση για βελτίωση

Πραγματοποίηση Ανασκόπησης Εστίαση στις διαδικασίες και όχι στα πρόσωπα Χρησιμοποίηση πραγματικών στοιχείων όπου είναι δυνατό Δυνατότητα δοκιμής εναλλακτικών λύσεων Χρήση εργαλείων και τεχνικών επίλυσης προβλημάτων Αποθάρρυνση της εύκολης/γρήγορης/προκατειλημμένης ταξινόμησης

Εκτίμηση Κόστους Ποιότητας ΚατηγορίαΔραστηριότητες που Περιλαμβάνονται ΑποτροπήΣχεδιασμός ποιότητας, εκπαίδευση, εσωτερικός έλεγχος, ανάπτυξη προμηθευτών, κόστος συνέχισης έργου ή συστήματος βελτίωσης ποιότητας, συντήρηση εξοπλισμού δοκιμών ΑξιολόγησηΚάθε δραστηριότητα ελέγχου (και όλα τα αναγκαία υλικά), ανάλυση και αναφορά στοιχείων που αφορούν την ποιότητα, συστήματα εσωτερικού ελέγχου ποιότητας προμηθευτών, αποθήκευση στοιχείων για την ποιότητα ΑστοχίαΕσωτερική – όσες δραστηριότητες είναι άσκοπες Εξωτερική – αντικατάσταση ελαττωματικών αγαθών, επάνοδος στον ίδιο χώρο για διόρθωση σφαλμάτων, παράπονα, πλήγμα στη φήμη, αποζημιώσεις κλπ.