Ιατρική Σχολή ΕΚΠΑ Α’ Προπαιδευτική Παθολογική Κλινική & Ειδική Νοσολογία YΠΟΔΟΧΗ 4-ΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ 2013-2014.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΥΠΡΟΥ
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΚΛΙΝΙΚΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ
Πως κρίνετε συνολικά την εκπαιδευτική σας εμπειρία στο Πανεπιστήμιο Κρήτης 1.Μη ικανοποιητική 2.μέτρια 3.ικανοποιητική 4.πολύ καλή 5.δεν έχω γνώμη.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Παπαδάκη Αθανασία-Σίντι Φυτσιλή Ευγενία Γιαννή Μυρσίνη-Ειρήνη
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
ΕΡΓΑΣΙΑ 1Η Δήμητρα Βαγιωνά Νίκος Μαρούσης.
ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων Δεκέμβριος 2012.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΘΗΝΑΣ. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΑΘΗΝΑΣ Γραφείο Διασύνδεσης Τ.Ε.Ι. Αθήνας.
Η ΕΞΕΤΑΣΗ ΤΟΥ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΟΥ ΑΣΘΕΝΟΥΣ
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Εξερευνώντας το πρότυπο (συναίσθημα, περιεχόμενο, αποτελέσματα) για τη διευκόλυνση της ανατροφοδότησης πολλαπλών πηγών Ομάδα Χάβαρη Χριστιάνα Καρασμάνη.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Μικροδιδασκαλία.
1ο και 2ο εξάμηνο Θεωρία και εργαστήρια 30 βαθμοί Εργασίες (2) και Εξετάσεις Τμήμα Φυσικοθεραπείας Τηλ: εσωτ. 218, Ε-mail:
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
Διερεύνηση της χρήσης των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας από εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής Αν. Χατζηπαρασίδης, Π. Αντωνίου,Β. Γούργουλης, Ευαγ.
Θετικές επιστήμες και Ιατρικές σχολές
ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΪΔΡΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
1 η Εργασία στην Ιατρική Εκπαίδευση ‘’Παρελθόν, παρόν, μέλλον:ανάλυση άρθρων από τη βιβλιογραφία’’ Καντιλλάρι Γιόνα Α.Ε.Μ. : Ροκκά Ευαγγελία Α.Ε.Μ.
Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Διδακτική Μεθοδολογία και Εκπαίδευση Ενηλίκων
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων Ενότητα 6&7: Επιλογή Εργαζομένων Αθανάσιος Κουστέλιος Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Η επίδραση της Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων στην επίδοση των φοιτητών Βασίλης Πολυχρονόπουλος Έρευνα Μονάδα Ολικής.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΔΕΠ / Υ - Ι V ( για γονείς και εκπαιδευτικούς ) Μάθημα : ΔΕΠ / Υ – Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις Διδάσκουσα : Ε. Διδασκάλου.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ Insert Product Photograph Here Ειρ.Χριστοδούλου, Δ.Μπαμπαλής, Ι.Βοσκάκης, Μ.Τσολάκης, Χ.Πωγωνίδης,
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ Α.Ν.Παπαδόπουλος, Επίκουρος Καθηγητής ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ.
Επαγγελματική ανάπτυξη: κάποια γενικά χαρακτηριστικά
Διδακτική της Πληροφορικής Ορολογία
ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΣΤΗΝ HIV ΛΟΙΜΩΞΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΕ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΩΝΥΜΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ Διονύσιος.
Υπό της φοιτήτριας : ΠΑΠΑΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Επιβλέπουσα καθηγήτρια :
Έργο Παιδαγωγικής, κλάδοι, βασικοί παιδαγωγικοί όροι Έργο Παιδαγωγικής: να βοηθήσει το παιδί και τον έφηβο να διανύσει ομαλά την εξελικτική του πορεία.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΑΝΟΣΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΤΙΚΟΥ ΙΣΤΟΥ
Η ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΥΠΡΟΥ
Περίοδος αναφοράς: Ακαδημαϊκό έτος
Φοιτήτρια: Γιάου Ευαγγελία
Διδακτική Μεθοδολογία και Εκπαίδευση Ενηλίκων
«Εκπαιδευτική Αξιολόγηση»
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Περίγραμμα μαθήματος
Το ερωτηματολόγιο Μεθοδολογία έρευνας.
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
2ο Γυμνάσιο Καλυβίων Ενημέρωση για το Γυμνάσιο
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
ΕΠΙΛΕΓΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ.
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
Αποσυνδετικές διαταραχές
Εκπαιδευτικός & ΑΠ Χειμερινό εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ιατρική Σχολή ΕΚΠΑ Α’ Προπαιδευτική Παθολογική Κλινική & Ειδική Νοσολογία YΠΟΔΟΧΗ 4-ΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

ΚΛΙΝΙΚΟΣ ΙΑΤΡΟΣ: αποφασίζει και εκτελεί την θεραπεία * στον ασθενή ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΙΑΤΡΟΣ: παρέχει στοιχεία στον κλινικό ιατρό ΙΑΤΡΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ ΙΑΤΡΟΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ (π.χ. Ασφαλιστική Εταιρεία) * No diagnosis, Νo treatment !

ΔΙΑΓΝΩΣΗ καθε νόσου με την επεξεργασία των πληροφοριών από: Ιστορικό Κλινική Εξέταση Παρακλινικές εξετάσεις

7 ο εξάμηνο: Σημειολογία και Νοσολογία (156 ωρες) 8 ο εξάμηνο: Παθολογία (104 ωρες) ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ- ορισμός (wikipedia): Η εκπαίδευση με την ευρεία έννοια περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που έχουν σκοπό την επίδραση με συγκεκριμένο τρόπο στη σκέψη, στο χαρακτήρα και στη σωματική αγωγή του ατόμου. Από τεχνικής πλευράς, με τη διαδικασία της εκπαίδευσης αποκτώνται συγκεκριμένες γνώσεις, δεξιότητες, ικανότητες και αξίες (ηθική, ειλικρίνεια, ακεραιότητα χαρακτήρα, αίσθηση του δικαίου, αφοσίωση, επαγγελματισμός, υπευθυνότητα, κτλ).γνώσεις δεξιότητεςικανότητεςαξίες Η εκπαίδευση γίνεται με βάση συγκεκριμένες μεθόδους (θεωρητική διδασκαλία, επίδειξη, ανάθεση εργασιών, πρακτική εξάσκηση, κτλ), σε ένα ειδικά σχεδιασμένο πρόγραμμα, με συγκεκριμένους μαθησιακούς στόχους και είναι οριοθετημένη χρονικά. Η λέξη προέρχεται από το αρχαίο ελληνικό ρήμα εκπαιδεύω που σημαίνει ανατρέφω από παιδική ηλικία, μορφώνω, διαπαιδαγωγώ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ = Διαμόρφωση υπάρχουσας συμπεριφοράς / αλλαγή της συμπεριφοράς του εκπαιδευομένου Εκπαιδευτής Εκπαιδευόμενος Εκπαιδευόμενος Εκπαιδευτής

” He who studies medicine without books sails an unknown sea, but he who studies medicine without patients does not go to sea at all.” William Osler, , ‘father of modern medicine’

Α’ Προπαιδευτική Παθολογική Κλινική ΕΚΠΑ εκπαιδευτές, μικρές ομάδες φοιτητών (55) 4 συνεργαζόμενες παθολογικές κλινικές ΕΣΥ Ι. Κωσταντινίδης (Παμμακάριστος) Αθ. Γιαλούρης (Ελπίς) Γ. Μουσούλης (Ευαγγελισμός) Αθ. Σκουτέλης (Ευαγγελισμός)

Med Teach Apr 30. [Epub ahead of print] Med Teach. Personal characteristics may affect evaluation of training: A prospective study in medical students. Tsamakis K, Toumanidis S, Nikiteas N, Sfikakis PP. Tsamakis KToumanidis SNikiteas NSfikakis PP First Department of Propedeutic and Internal Medicine, Athens University Medical School, Greece. PMID: [PubMed - as supplied by publisher]

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠAΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟ (student evaluation of training-SET) Αντιρρήσεις στο παρελθόν για την εγκυρότητα της Διαρκώς αυξανόμενη χρήση τα τελευταία χρόνια Ο πλεον δημοφιλής τρόπος αξιολόγησης της εκπαιδευτικής διαδικασίας στα πανεπιστήμια σήμερα Εργαλείο για την βελτίωση της ‘απόδοσης’ των εκπαιδευτών και της ποιότητος της εκπαίδευσης στην Ιατρική - Journal of Medical Education Dec; 63(12): Academic Medicine. 2007;82(10 Suppl):S30–S33

Σκοπός Εντοπισμός των ατομικών χαρακτηριστικών των φοιτητών Ιατρικής, που ενδεχομένως επηρεάζουν την αξιολόγηση που κάνουν οι ίδιοι στην παρεχόμενη εκπαίδευσή τους

Ατομικά χαρακτηριστικά υπό μελέτη Αρχικές προσδοκίες σχετικά με την εκπαιδευτική διαδικασία Ενδιαφέρον εκπαιδευόμενου για γνωστικό αντικείμενο Αυτοεκτίμηση του φοιτητή αναφορικά με την ποιότητά του Επαγγελματική μελλοντική φιλοδοξία Ατομική εμπειρία στο γνωστικό αντικείμενο Βαθμολογία εξαμήνου- επίδοση στις εξετάσεις Φύλο εκπαιδευόμενου

Δυο ειδικά σχεδιασμένα ερωτηματολόγια- Ανώνυμα Μοιράστηκαν στο τέλος των εξάμηνου, προ εξετάσεων, χωρίς προηγούμενη εξαγγελία Τρία συναπτά ακαδημαϊκά έτη , , Ερωτηματολόγιο Α στο 7 ο εξάμηνο, Ερωτηματολόγιο Β στο 8 ο εξάμηνο (απαντήσεις σε κλίμακα 1-5) 4-ετείς φοιτητές Πανεπιστημιακών κλινικών Παθολογίας (Α΄ Προπαιδευτική) και Χειρουργικής (Β ΄ Προπαιδευτική), του Λαϊκού νοσοκομείου Αθηνών

1. Είστε: άρρεν θήλυ 2. Οι αρχικές σας προσδοκίες από το μάθημα και την κλινική όταν αρχίσατε την άσκησή σας στο εξάμηνο ( εκπαιδευτικό πρόγραμμα-οργάνωση χρόνου-ποιότητα και συνεργασιμότητα διδασκόντων) ήταν: ελάχιστες…………………………………πάρα πολλές Το ενδιαφέρον σας για το συγκεκριμένο μάθημα είναι: μικρό………………………………………μεγάλο Εκτιμάτε ότι συνολικά η εκπαίδευση σας στο συγκεκριμένο μάθημα, σε σύγκριση με άλλα μαθήματα (σύμφωνα με την ως τώρα εμπειρία σας) ήταν: καθόλου ικανοποιητική…..…………………….………πολύ ικανοποιητική Εκτιμάτε ότι συνολικά η εκπαίδευση σας στο συγκεκριμένο μάθημα, ανεξάρτητα από την εμπειρία σας σε άλλα μαθήματα ήταν: καθόλου ικανοποιητική…..…………………….………πολύ ικανοποιητική Θεωρείτε εσείς γενικά τον εαυτό σας ως φοιτητή ιατρικής: κακό………………………………………άριστο Πόσο φιλόδοξο θεωρείτε τον εαυτό σας όσον αφορά την μελλοντική σας πορεία ως ιατρός επιστημονικά και κοινωνικοοικονομικά? λίγο………………………………………πάρα πολύ

496 ερωτηματολόγια ο εξάμηνο, ο εξάμηνο 2004: 140, 2005: 154, 2006: 202 Μεγάλο και αντιπροσωπευτικό δείγμα φοιτητών-έξι συναπτά ακαδημαϊκά εξάμηνα –τρία ακαδημαϊκά έτη Ατομικά χαρακτηριστικά δεν διαφοροποιούνται στα 3 ακαδημαϊκά έτη

Αποτελέσματα (1) Θετικές συσχετίσεις Μεταξύ βαθμού αξιολογησης και: Αρχικών προσδοκιών: υψηλότερες προσδοκίες - υψηλότερη αξιολόγηση (p=0.031) Ενδιαφέροντος για το γνωστικό αντικείμενο: μεγαλύτερο ενδιαφέρον - υψηλότερη αξιολόγηση) (p<0.005) Αυτοεκτίμηση ποιότητας εκπαιδευόμενου: μεγαλύτερη αυτοεκτίμηση- υψηλότερη αξιολόγηση) (p=0.038) Επίδοση (βαθμός εξετάσεων): υψηλότερη βαθμολογία - υψηλότερη αξιολόγηση (p=0.083)

Δεν βρέθηκαν συσχετίσεις μεταξύ βαθμού αξιολόγησης και: Φιλοδοξία εκπαιδευόμενου Φύλο εκπαιδευόμενου (οι γυναίκες συνολικά είχαν περισσότερες προσδοκίες και μεγαλύτερο ενδιαφέρον για το γνωστικό αντικείμενο)

Επίδραση ατομικής εμπειρίας στο γνωστικό αντικείμενο (σύγκριση 7 ου -8 ου εξαμήνου) Πτώση ενδιαφέροντος στο 8 ο Πτώση του απόλυτου βαθμού αξιολόγησης της εκπαιδευτικής διαδικασίας στο 8 ο Δεν μεταβάλλονται οι θετικές συσχετίσεις που ήδη εντοπίσαμε Δεν μεταβάλλεται ο τρόπος αξιολόγησης

ΕΠΟΜΕΝΩΣ.... Πιο ‘θετικά διακείμενοι’ φοιτητές (περισσότερες προσδοκίες, μεγαλύτερο ενδιαφέρον, υψηλότερη επίδοση) δίνουν υψηλότερο βαθμό αξιολόγησης Αντίστροφη ανάγνωση: αρνητικά διακείμενοι εκπαιδευόμενοι χαμηλότερη αξιολόγηση

μ.ο. Α’ΠΠΚ 8.2 – 8.3 Αποτελεσματ ική διδασκαλία (effective teaching ) Γνώση που αποκομίστ ηκε (student learning ) καλή επίδοση στις εξετάσεις Ικανοποίηση από την εκπαίδευση Yψηλή αξιολόγηση

“The good physician treats the disease; the great physician treats the patient who has the disease” William Osler, , ‘father of modern medicine’

Καλώς ήλθατε !