Διαδικτυακό εργαλείο ταξινόμησης καρτών Κώστας Σιώζος, Λευτέρης Παπαχρήστος
Μέθοδος ταξινόμησης καρτών μέθοδος που βοηθά στην κατανόηση του νοητικού μοντέλου του χρήστη ως προς την οργάνωση χώρου πληροφορίας. Ιδιαίτερα χρήσιμη κατά το σχεδιασμό της πληροφοριακής δομής εφαρμογών και ιστοσελίδων εφαρμογή σε πολλά επιστημονικά πεδία Ψυχολογία, Ανθρωπολογία, Κοινωνιολογία, Μαθηματικά, Επιστήμη Υπολογιστών 2 of 20
ταξινόμηση καρτών 3 of 20
Δόμηση πληροφορίας 4 of 20 Ποντίκι 1.Περιφερειακά 2.Συμπληρωματικά υπολογιστή 3.Ποντίκια
Δόμηση πληροφορίας Η ευκολία αναζήτησης είναι το βασικό πρόβλημα που έχουν μεγάλα συστήματα πληροφοριών σήμερα 5 of 20 ( Peter Morville, 2007)
Βήματα 1. Γράφονται σε κάρτες οι έννοιες και απλώνονται σε ένα τραπέζι 2. Οι χρήστες καλούνται τα τις ταξινομήσουν κατά βούληση δημιουργώντας στοίβες από όμοιες κάρτες 3. Οι χρήστες δίνουν ονομασίες στην ομάδες καρτών που δημιούργησαν 4. Οι ερευνητές αναλύουν στατιστικά τα αποτελέσματα και συνάγουν τις κυρίαρχες ομάδες 6 of 20
διαδικτυακή ταξινόμηση καρτών 7 of Αισθητή μείωση απαιτούμενου χρόνου και κόστος 2. Δεν προϋποθέτει την φυσική παρουσία χρηστών - ερευνητών στον ίδιο χώρο και χρόνο. 3. Διευκολύνεται η συμμετοχή διαφόρων χρηστών. Ολοκληρωμένη διαδικτυακή εφαρμογή που υποστηρίζει Εκτέλεση πειραμάτων Συλλογή και αποθήκευση των δεδομένων Στατιστική ανάλυσή αποτελεσμάτων
Αρχιτεκτονική εφαρμογής 8 of 20 ΖendAMF για την επικοινωνία Flash με την βάση δεδ.
Demo 9 of 20
Αξιολόγηση Πραγματικό σενάριο χρήσης 18 συμμετέχοντες Πείραμα ιστοσελίδας τουριστικού περιεχομένου Συμπεράσματα Εύκολο και διαισθητικό στην χρήση ( Χρήστες ) Απλοποιούσε κατά πολύ την διαδικασία ( Ερευνητές ) Δυνατή η υλοποίηση και άλλων μεθόδων αξιολόγησης με αυτόν τον συνδυασμό διαδικτυακών τεχνολογιών 10 of 20
Ευχαριστούμε 11 of 20
Υλοποίηση - τεχνολογίες 12 of 20 1.Flash (Actionscript) για την διεπιφάνεια χρήστη 2. MySQL βάση δεδομένων για την αποθήκευση τον αποτελεσμάτων 3. PHP για τον υπολογισμό των αποτελεσμάτων 4. ΖendAMF για την επικοινωνία Flash με την βάση δεδ.