ELBorG Διαδικτυακή πλατφόρμα εκπαιδευτικών παιχνιδιών Σίμος Ρετάλης & Τερζάκης Αργύρης – Κεσελόπουλος Γιώργος ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΜΗΜΑ Ι ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Β. Νταλούκας – Δ. Δαούσης – Σ. Κατεβάογλου –
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
Μέσα στα πλαίσια του σχεδιασμού ενσωμάτωσης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
“ Εγχειρίδιο” εύχρηστων εφαρμογών για την εκπαιδευτική πράξη.
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
ETwinning Η δράση της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης.
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Κατασκευάζοντας εύκολα διαδικτυακά παιχνίδια γνώσεων
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ως Μάθημα Επιλογής στο Λύκειο απόψεις και συμπεριφορές των μαθητών.
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΗΛΙΑΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Παρουσίαση τελικών αποτελεσμάτων ερευνητικού προγράμματος συγχρηματοδοτούμενο από το Ίδρυμα.
Σενάριο.
 Π.Ε.ΚΑ.Π. Νικ. Καλογερόπουλος Αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση. Η εξέλιξη της τεχνολογίας.
Η Αξιολόγηση Online Μαθημάτων με τη Χρήση Ερευνητικών Εργαλείων του Μoodle Χ. Καρακύριος – Υπ. Διδάκτορας ΠΤΔΕ ΔΠΘ Γ. Κέκκερης – Καθηγητής ΠΤΔΕ ΔΠΘ.
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
Πλατφόρμα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 1/26 12/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Ανάπτυξη Εφαρμογών για την Εκπαίδευση & την.
Διδακτική Πληροφορικής
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 2: eLearning Systems, eClass1/1318/2/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 2 Περιβάλλοντα.
1 + 1 = 12 Νέα Εκπαιδευτικά Λογισμικά για Κωφούς μαθητές
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/27 11/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
ΜΑΘΗΣΗ ΜΕΣΩ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ
Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2016 – Σελ. 1 Η Τρέχουσα Εμπειρία της Ηλεκτρονικής Μάθησης στην Ελλάδα. Στοιχεία Βιωσιμότητας και Ανταποδοτικότητας.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ «ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» ΤΕΚΕ Έλενα Πουλλή Επιστημονικός Λειτουργός Ίδρυμα Προώθησης Έρευνας.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/29 27/9/2016 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Αξιοποίηση της μεικτής μάθησης με το LAMS στο Λύκειο Τσέχωφ: Αυτός ο πασίγνωστος- άγνωστος Σε συνεργασία με το Εργαστήριο Εκπαιδευτικού Υλικού & Εκπαιδευτικής.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Πολυμέσα και Υπερμέσα στη Διδασκαλία και τη Μάθηση
Ενότητα 3.3 Web 2.0 στην εκπαίδευση: Wiki ePortfolios, Mahara
Ερευνητικη Εργαςια Α1 ΕΠΑΛ ΑΡΤΑΣ
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
3D Printing και παιδί Βιβλιογραφικές αναφορές που ξεκινούν από την δεκαετία του ’70 (Growing Up Suburban, Edward A. Wynne) επισημαίνουν ότι “Το γενικότερο.
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
Διδασκαλία με την μέθοδο project
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
Η δραστηριότητα του ευρωπαϊκού προγράμματος Inspiring Science Education ( προτείνεται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
“Το μέλλον φτιάχτηκε για να αλλάξει”
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Ατομικός Φάκελος Υλικού / Φάκελος Εργασιών Εκπαιδευτικού και Μαθητή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

eLBorG Διαδικτυακή πλατφόρμα εκπαιδευτικών παιχνιδιών Σίμος Ρετάλης & Τερζάκης Αργύρης – Κεσελόπουλος Γιώργος ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΜΗΜΑ Ι ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ Ερευνητική Ομάδα Προηγμένων Τεχνολογιών Μάθησης και Πολιτισμού– CoSy-Llab [

Μερικά δεδομένα... Από το 3500 πχ οι Αιγύπτιοι και οι Ινδιάνοι παίζουν τα πρώτα board games To 1890 εμφανίστηκε στην Αγγλία το περίφημο φιδάκι (snakes & ladders) To 1930 η Μονόπολη πήρε τη μορφή που έχει σήμερα Σύμφωνα με έρευνα του περισσότεροι ενήλικες έπαιζαν board games παρά video games Το 17,7% του πληθυσμού στην Αμερική το έτος έχει παίξει ένα επιτραπέζιο παιχνίδι Περίπου 2,7 % του πληθυσμού έπαιξε ένα επιτραπέζιο παιχνίδι, τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα Τον Ιούλιο του 2009 οι πωλήσεις στα board games αυξήθηκαν κατά 23,5% σε σχέση με το 2008 Η αγορά διαδικτυακών παιχνιδιών ανέρχεται στο $15 Δισ. το 2009

Δυσκολία δημιουργίας εκπαιδευτικών επιτραπέζιων παιχνιδιών Πρόβλημα...

Η ιδέα μας... Επιτραπέζια παιχνίδια Εκπαιδευτικό περιεχόμενο Διαδικτυακά παιχνίδια

Τα Χαρακτηριστικά... Περιβάλλον εύκολης συγγραφής και δημιουργίας εκπαιδευτικών παιχνιδιών Η δημιουργία κανόνων προσαρμοσμένων στην εκπαιδευτική διαδικασία Επαναχρησιμοποίηση εκπαιδευτικών πόρων Η ιδέα μας...

Η υλοποίηση... Περιβάλλον Δημιουργίας Παιχνιδιών Περιβάλλον Εκτέλεσης Παιχνιδιών

Δημιουργία Παιχνιδιού Βήμα 1: Γενικά Στοιχεία Παιχνιδιού Όνομα Είδος Παιχνιδιού Μάθημα Θεματική Ενότητα Τάξη Όνομα Είδος Παιχνιδιού Μάθημα Θεματική Ενότητα Τάξη Όνομα Είδος Παιχνιδιού Μάθημα Θεματική Ενότητα Τάξη Όνομα Είδος Παιχνιδιού Μάθημα Θεματική Ενότητα Τάξη Όνομα Είδος Παιχνιδιού Μάθημα Θεματική Ενότητα Τάξη

Δημιουργία Παιχνιδιού Βήμα 2: Επιλογή Δραστηριοτήτων Δημιουργία Φίλτρου Αναζήτησης Δραστηριοτήτων Αναλυτικά στοιχεία δραστηριότητας Επιλογή Δραστηριοτήτων

Δημιουργία Παιχνιδιού Βήμα 3: Σχεδιασμός ταμπλό Όνομα Πιόνια Bonus σε σημεία Δραστηριότητες σε σημεία Όνομα Πιόνια Bonus σε σημεία Δραστηριότητες σε σημεία Όνομα Πιόνια Bonus σε σημεία Δραστηριότητες σε σημεία Όνομα Πιόνια Bonus σε σημεία Δραστηριότητες σε σημεία

Δημιουργία Παιχνιδιού Βήμα 4: Σχεδιασμός κανόνων μετάβασης Κανόνες Εκκίνησης Κανόνες Τερματισμού Κανόνες Απαντήσεων Κανόνες Κίνησης Κανόνες Εκκίνησης Κανόνες Τερματισμού Κανόνες Απαντήσεων Κανόνες Κίνησης Κανόνες Εκκίνησης Κανόνες Τερματισμού Κανόνες Απαντήσεων Κανόνες Κίνησης Κανόνες Εκκίνησης Κανόνες Τερματισμού Κανόνες Απαντήσεων Κανόνες Κίνησης

Περιβάλλον εκτέλεσης Οθόνη μαθητή Ο μαθητής θα έχει την ευκαιρία να παίξει το παιχνίδι να δοκιμαστεί σε ερωτήσεις και προβλήματα κάποιου μαθήματος, να λάβει ανατροφοδότηση να συνομιλήσει και να συνεργαστεί με τους συμμαθητές του

Περιβάλλον εκτέλεσης Οθόνη μαθητή

Περιβάλλον εκτέλεσης Οθόνη καθηγητή να παρακολουθήσει την πορεία των μαθητών του στο παιχνίδι Ο εκπαιδευτικός θα έχει την ευκαιρία να εξάγει συμπεράσματα ανάλογα με τις επιδόσεις των μαθητών του. να βοηθήσει καλύτερα τους μαθητές του

Περιβάλλον εκτέλεσης Οθόνη καθηγητή

Σύγκριση... Game/FeatureeLBorg Kubb u Fuel the brain Pog o Board boss Popfl y Gamesho w Pro Eclipse Crossword Purpose Games Περιβάλλον συγγραφής Υποστήριξη πολλών χρηστών ταυτόχρονα Εκπαιδευτικό Προώθηση εξατομικευμένης μαθησης Τα γραφικά επαναχρησιμοποιούντ αι Οι εκπαιδευτικοί πόροι επαναχρησιμοποιούντ αι Διαλειτουργικότητα με άλλες πλατφόρμες Εκτύπωση δεδομένων

Software Testing Ευχρηστία παιχνιδιού  Demo για Μάθημα Αγγλικών  Αξιοποίηση με τους χρήστες βάση των κριτηρίων του Malone (1992) : Περιεχόμενο Περιβάλλον Εργασίας (Interface) Αλληλεπιδραστικότητα Πρόκληση Ανατροφοδότηση Περιέργεια – Έκπληξη Έλεγχος παιχνιδιού Μηχανισμοί ελέγχου λαθών-απόδοσης Αξιολόγηση-Αξιοποίηση...

Μελλοντικές Επεκτάσεις... Διαλειτουργικότητα  Μεταφορά ερωτήσεων από πλατφόρμες όπως Moodle Δυνατότητα εκτύπωσης παιχνιδιού Αξιοποίησης Δημιουργία παιχνιδιών και εκπαιδευτικού υλικού για διάφορες θεματικές ενότητες Τεχνικό Επίπεδο

Ενέργειες... Παρουσίαση στην έκθεση eLearning Expo Συμμετοχή στο διαγωνισμό TEDxAthens Challenge: the Idea!

Νέες ιδέες… Νέες δημιουργίες... Θέλουμε να δημιουργήσουμε μια κοινότητα εκπαιδευτικών που θα χρησιμοποιήσουν το εργαλείο και σε συνεργασία μαζί τους να το αξιολογήσουμε και να το εξελίξουμε...

Συμεών Ρετάλης Τερζάκης Αργύρης - Κεσελόπουλος Γιώργος Για περισσότερες πληροφορίες… &view=article&id=118&Itemid=72/ (