ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Άννα Ζαρκάδα ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
Advertisements

Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 4ΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 E - learning.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΚΑΙ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Συμμετοχή στο πρόγραμμα : «Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική.
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο.
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
Αξιολόγηση Ανθρώπινου Δυναμικού
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Κατεύθυνση: Στρατηγική και Ανθρώπινοι Πόροι Μάρτιος 2008.
Σωματείο « Επιχειρηματικότητα» Νέων. ΣΕΝ/ JA Greece ΚΕΣΥΠ Ηλιούπολης.
Νίκος Ε. Σκουλάς & Συνεργάτες
Γίνε δραστήριος φοιτητής! Απόκτησε εμπειρίες- δεξιότητες! Ξεκίνησε την καριέρα σου σήμερα! Τρίτη 17/3/2015, ΚΕ.Δ.Ε.Α. Κική Ματσούκα Σύμβουλος Σταδιοδρομίας,
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
Παιχνίδι και Παιδική Ηλικία
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Μάθημα: «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ» Παρουσίαση Μαθήματος
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
Οργάνωση της Εκπαίδευσης σε Προγράμματα δραστηριοτήτων
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής Βαγής Σαμαθρακής 1.
B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ.
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Άννα Ζαρκάδα ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ( για στελέχη επιχειρήσεων ) ( MSM - P / T )

Μαθητοκεντρική μάθηση student-centered learning  εστίαση στις ανάγκες των φοιτητών  καθοδηγούμενη από τις ικανότητές σας  εξατομικευμένη στο προσωπικό μαθησιακό στυλ του καθενός σας  προτεραιότητα στα ενδιαφέροντά σας  σεβασμός στις ανάγκες και τις προτιμήσεις σας  διαρκής αυτό & ετερο - αξιολόγηση με σκοπό την έγκαιρη αντιμετώπιση προβλημάτων  πολυδιάστατη μαθησιακή διαδικασία  ποικιλία εμπειριών  ελευθερία στην επιλογή του εκπαιδευτικού υλικού  έμφαση στην προσωπική ανάπτυξη  βασισμένη στην ειλικρινή και ανοιχτή επικοινωνία  αμοιβαία δεσμευτικό εκπαιδευτικό συμβόλαιο ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

 Αρχές της διδασκαλίας για την προαγωγή της δημοκρατικής διαβίωσης (James Henderson - the 3S’s) (Subject Learning)- Μαθαίνεις καλύτερα υλικό παρουσιασμένο με ευαισθησία και εξειδικευμένο στις ανάγκες σου. (Self-Learning)- Δεν μαθαίνεις χωρίς να συμμετέχεις στη διαδικασία παραγωγής της γνώσης. (Social Learning)- Ο πλούτος της μάθησης έγκειται στην εμπάθεια, την κοινωνική διάδραση, τη διαφορετικότητα και τη γενναιοδωρία.  Οι συμμετέχοντες μαθαίνουν ο ένας από τον άλλο (Lev Vygotsky’s theory, Zone of Proximal Development (ZPD) η μάθηση είναι αμφίδρομη διαδικασία αποτελέσματα μετρήσιμα σε σχέση με το τρέχον επίπεδο ανάπτυξης μέτρηση της εφαρμογής του εκπαιδευτικού συμβολαίου ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ

ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ

Ενήλικες εκπαιδευόμενοι adult learners  ανάληψη προσωπικής ευθύνης για τα αποτελέσματα της μαθησιακής διεργασίας  ο καθένας για τον εαυτό του  ο καθένας για την ομάδα  ενεργή συμμετοχή  προετοιμασία  εγρήγορση  σεβασμός και ευαισθησία  κριτική και δημιουργική σκέψη  συνέπεια κατά τη διάρκεια του εξαμήνου Ο ΠΡΩΤΟΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΛΛΟΜΕΝΩΝ : Ο ΔΙΚΟΣ ΣΑΣ ΡΟΛΟΣ

διαμεσολαβητήςfacilitator  συνεργάτης, σύμβουλος και καθοδηγητής της μαθησιακής διαδικασίας  θεματοφύλακας του επαγγέλματος ( και της αξίας του πτυχίου σας )  Ευθύνες μου  επιλογή του βασικού υλικού ( έννοιες, θεωρίες και τεχνικές )  παρουσίαση του γνωστικού αντικειμένου  στοχοθέτηση της μαθησιακής διεργασίας  έλεγχος της αποτελεσματικότητας της διαδικασίας  σκηνοθεσία και ενορχήστρωση της διαδικασίας Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΛΛΟΜΕΝΩΝ : Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΡΟΛΟΣ

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ : Γιατί έμεινε στην ιστορία;

ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΘΕΣΗ : ΤΟ ΣΤΑΥΡΟΔΡΟΜΙ Μου λέτε σας παρακαλώ ποιόν δρόμο πρέπει να πάρω; Πού θέλεις να πάς; Δεν ξέρω Τότε δεν έχει καμιά σημασία ποιόν δρόμο θα πάρεις

 Επιστήμη των υπηρεσιών  Που βρισκόμαστε σήμερα ; ανάλυση εξωτερικού περιβάλλοντος, ανάλυση ανταγωνισμού & ανταγωνιστών, συνεργατικός ανταγωνισμός. ανάλυση καταναλωτών - πελατών, ανάλυση χαρτοφυλακίου προϊόντων  Που θέλουμε να είμαστε ; οράματα και στόχοι, τμηματοποίηση αγοράς διαδικασία στρατηγικού σχεδιασμού Μάρκετινγκ )  Πώς θα φτάσουμε εκεί που θέλουμε να είμαστε ; ( το σχέδιο για τα 8 Ρ του Μάρκετινγκ, διοίκηση προϊόντος και μάρκας )  Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος ; ( στρατηγικές ανάπτυξης και μεριδίου αγοράς ) αποδοτικότητα : κάνουμε τα πράγματα σωστά ( σωστή χρήση πόρων και μέσων ) αποτελεσματικότητα : κάνουμε τα σωστά πράγματα για να επιτύχουμε τους στόχους μας  Πώς θα είμαστε σίγουροι ότι φτάσαμε εκεί που θέλουμε να είμαστε ; ( στρατηγικές εφαρμογής και ελέγχου, συστήματα μέτρησης και αξιολόγησης αποτελεσμάτων ). ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ : ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΟΡΟΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ : ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Κομβικές δεξιότητες αντιστοίχιση δυνατοτήτων της επιχείρησης με τις ευκαιρίες αναγνώριση των προκλήσεων και επίλυση προβλημάτων αξιολόγηση και επιλογή μεθόδων και τεχνικών ανάλογα με τις περιστάσεις Τεχνικές ικανότητες ανάλυση αγορών και πελατών αξιοποίηση βιβλιογραφίας εφαρμοσμένη έρευνα λήψη και αξιολόγηση αποφάσεων τεκμηρίωση απόψεων και επιλογών Προσωπική ανάπτυξη  αξίες εργασιακή ηθική επαγγελματισμός ακεραιότητα αυτοπεποίθηση  στάσεις social responsibility δέσμευση στο να κάνουμε τον κόσμο καλύτερο για όλους

ατομικές διεργασίες μελέτη της θεωρίας κάλυψη γνωστικών κενών κεκτημένες και πλήρως αφομοιωμένες γνώσεις αρχών και τεχνικών εξέταση των επιχειρηματικών πρακτικών επεξεργασία προσωπικών και μαθησιακών εμπειριών ενεργή συμμετοχή στις μαθησιακές δραστηριότητες σεβασμός στο χρόνο των συμμετεχόντων στο μάθημα σεβασμός όλων των απόψεων και ιδιαιτεροτήτων αυστηρή τήρηση των διαδικασιών του μαθήματος ομαδικές διαδικασίες ανταλλαγή απόψεων μοίρασμα εμπειριών ομαδικό και συνεργατικό πνεύμα απαραίτητες στάσεις δημιουργικότητα περιέργεια κριτικό πνεύμα προθυμία να επικοινωνήσουμε ισότιμα ΜΕΘΟΔΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΩΝ ΣΤΟΧΩΝ

Διαδικαστικά Θέματα

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Προσωπικά θέματα τηλέφωνο: Ώρες γραφείου Δευτέρα 11:00-12:00, Τετάρτη 16:00- 17:00 Δεριγνύ 12 & Πατησίων (πάνω από το ταχυδρομείο), 5 ος όροφος Θέματα που αφορούν το μάθημα

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ  Που βρισκόμαστε σήμερα ; ανάλυση εξωτερικού περιβάλλοντος, ανάλυση ανταγωνισμού & ανταγωνιστών, συνεργατικός ανταγωνισμός. ανάλυση καταναλωτών - πελατών, ανάλυση χαρτοφυλακίου προϊόντων  Που θέλουμε να είμαστε ; οράματα και στόχοι, τμηματοποίηση αγοράς διαδικασία στρατηγικού σχεδιασμού Μάρκετινγκ )

 Παρατηρείστε  Διαβάστε  Σκεφτείτε  Μοιραστείτε  Διασκεδάστε ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : ΠΩΣ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ