11 0 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος 2014-15 Τμήμα Α 1 Εγκληματικότητα στην Αμερική 11 0 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος 2014-15 Τμήμα Α 1 Εγκληματικότητα στην Αμερική.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
Advertisements

2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΣΩ (ΖΩ)ΤΗ ΦΥΣΗ» ΤΑΞΗ Ε΄ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΣΑΜΑΝΤΖΗ.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
ΟΡΙΣΜΌΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΘΥΤΕΣ ΘΥΜΑΤΑ ΘΕΑΤΕΣ
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΙΙ: ΤΥΠΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ.
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
Στάδια διεξαγωγής εκπ/κής έρευνας
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Κριτική παιδαγωγική & δημιουργία σχολικού κήπου
Ενδοσχολική Βία Η ενδοσχολική βία είναι μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη , απρόκλητη, συστηματική και επιθετική συμπεριφορά που έχει ως.
Στάδια της έρευνας 1. Τίτλος της έρευνας 2
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΕΡΕΥΝΑ 2010 ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ.
Μελετώντας το πρώτο διάγραμμα όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι μέσα στην οικογένεια υπάρχει διάκριση σε όλους τους τομείς δήλωσαν περισσότεροι ότι.
2 ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας Παρουσίαση αποτελεσμάτων ερωτηματολογίου: «Επίδραση του κοινωνικού περιβάλλοντος στη ζωή του σχολείου» 2ο Γυμνάσιο Νέας.
ΚΙΜΟΝΑΣ ΜΟΝΤΕΣΑΝΤΟΣ ΚΕΠΠΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΦΙΛΙΑΡΗΣ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Ενεργή παρακολούθηση της ημερίδας με θέμα «Technology Enhanced Learning – Η Τεχνολογία υποστηρίζει τη μάθηση» Γιώργος.
Η ΒΙΑ ΑΠΛΩΝΕΙ ΤΑ ΔΙΧΤΥΑ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
Ποσοτική Ανάλυση Κειμένου 9η Εβδομάδα. Δειγματοληπτική Έρευνα Μαθαίνουμε από τον πληθυσμό. Πως θέτουμε ερωτήματα; Δημοσκοπήσεις Σχεδιασμός ερωτηματολογίων.
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Οικογενειακές σχέσεις Ψυχολογική προσέγγιση
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ 11 0 ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα Α 1 ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ 11 0 ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ Σχ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ. Ερώτηση 1 η : Γιατί σύμφωνα με το συγγραφέα οι νέοι έχουν την τάση να αμφισβητούν ενώ οι μεγάλοι όχι; Σύμφωνα με τον συγγραφέα.
1 Βιβλιογραφική Ανασκόπηση Literature Review. 2 Τι είναι η Βιβλιογραφική Ανασκόπηση;  Είναι η ικανότητα του σπουδαστή- συγγραφέα-ερευνητή να ανατρέχει.
“ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ” ΜΕΤΑΞΙΑ ΜΕΡΙΑΝΟΥ ΓΙΟΒΑΝΑ ΠΑΝΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ.
Βία στα σχολεία. Τι είναι ο εκφοβισμός; O σχολικός εκφοβισμός συμβαίνει όταν κάποιος μαθητής ή μαθήτρια χρησιμοποιεί επανειλημμένα τη δύναμη του/της,
ΔΙΑΣΧΟΛΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ «ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΟ ΕΠΑΛ» 2 Ο ΕΠΑΛ ΣΕΡΡΩΝ – ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Εισηγήτρια:
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΦΩΤΙΑ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΑ. ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Σκοπός της ερευνητικής εργασίας είναι η διερεύνηση του τρόπου που διασκεδάζουν οι μαθητές τα Σαββατοκύριακα.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Η ταυτότητα και η δράση του Εκπαιδευτικού οργανισμού Φωτόγραμμα
ΟμΑδα 1 - Ενδοοικογενειακη Βια
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ Σχολικό έτος : Τμήμα : Β2 ΜΑΘΗΤΕΣ: Κακαργιάς Βαγγέλης Θηραίος Γιάννης Γιαννακόδημος Ηλίας.
Τζων Λοκ Λήδα Ευαγγελινού Β1.
Εθισμός στην Τεχνολογία
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΡΙΑΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Μαθημα 2ο Τα επαναστατικα κινηματα στην ευρωπη 19ος αιωνασ
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
11ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος : Τμήμα : Α2
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Κριτήρια επιλογής του θέματος
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Ερευνα για την σχολικη βια
ΕΚΦΡΑΣΗ-ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ- ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
ΟΙ ΔΙΟΜΑΔΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

11 0 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα Α 1 Εγκληματικότητα στην Αμερική 11 0 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα Α 1 Εγκληματικότητα στην Αμερική

Κριτήρια επιλογής θέματος Παρουσιάζει ενδιαφέρον Απορίες γύρω από το πως αντιμετωπίζεται από τις αμερικανικές αρχές Επίκαιρο λόγω των τελευταίων εξελίξεων

Παρουσίαση θέματος Στην εργασία αυτή θα παρουσιάσουμε τα αποτελέσματα της έρευνάς μας γύρω από το φαινόμενο της αυξημένης εγκληματικότητας στην Αμερική, και συγκεκριμένα θα αναφερθούμε στο πρόβλημα των κρουσμάτων σωματικής βίας. :

Εισαγωγή στο θέμα Ιστορική Αναδρομή: Το κράτος των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής έχει μια ιστορία 300 περίπου χρόνων. Σ’ αυτόν το χρονικό διάστημα έχουν εμφανιστεί πολλαπλά κρούσματα (σωματικής βίας), από ακραίες ρατσιστικές ενέργειες (κυρίως κατά τα χρόνια μετά τον Αμερικανικό Εμφύλιο και λίγο αργότερα) μέχρι πόλεμοι μεταξύ συμμοριών την περίοδο , αιματηρές διαδηλώσεις του 1880 και τέλος επιθέσεις σε σχολεία (τα τελευταία χρόνια).

Ο αμερικανικός λαός χαρακτηρίζεται από μια κοινή ιδεολογία, μια παράδοση: τον λοκαλισμό, δηλαδή το να αντιμετωπίζει ο καθένας τα δικά του προβλήματα. Ακόμη και το ίδιο το Αμερικανικό Σύνταγμα αναφέρει το εξής: “The powers not delegated to the United Sates by the Constitution nor prohibited by it to the States, are reserved to the States respectively, or to the people". Αυτό σημαίνει ότι σε περιπτώσεις όπου το κράτος δεν μπορεί να επέμβει (επειδή είναι εκτός της δικαιοδοσίας του), τότε αναλαμβάνει δράση η τοπική εξουσία η ακόμα και ο ίδιος ο πολίτης.

Με αυτήν την λογική ο απλός πολίτης κατά μια έννοια ''παίρνει τον νόμο στα χέρια του'' και όπως είναι φυσικό οδηγείται σε βίαιες λύσεις ανάλογα με το πρόβλημα που αντιμετωπίζει. Γενικά, ένα ζήτημα λύνεται (κατά την άποψη τους) καλύτερα και πιο εύκολα από αυτούς που επηρεάζονται άμεσα θέτοντας έτσι τις βάσεις για μια ανάπτυξη οικειότητας με την βία και την ελευθερία που μπορούμε να αποκτήσουμε για να την ασκήσουμε. Λοιποί παράγοντες που οδηγούν στα πολλαπλά κρούσματα βίας είναι η πολυπολιτσμικότητα της Αμερικής, δηλαδή ο αριθμός των διαφορετικών κουλτούρων, ιδεολογιών, θρησκειών κ. α.

Παράγοντες που επηρεάζουν την έρευνα Θετικοί: α) Εύκολη πρόσβαση στον υπολογιστή και στο διαδίκτυο/βιβλιοθήκη β) Καλή και ομαλή συνεργασία μεταξύ των μελών γ) Η διερευνητική φύση των μελών της ομάδας Αρνητικοί: α) Λίγος σχετικά χρόνος για έρευνα και σύνταξη των κειμένων β) Πηγές πληροφόρησης ψευδείς ή αμφισβητήσιμες

Περιορισμοί της έρευνας Να ασχοληθούμε αποκλειστικά με τα φαινόμενα σωματικής βίας στην Αμερική

Αξιοπιστία της έρευνας Οι πηγές που χρησιμοποιήθηκαν γύρω από το θέμα της βίας στην Αμερική έχουν συγκλίνοντα αποτελέσματα. Ακόμη το ερωτηματολόγιο δημιουργήθηκε με την συνεργασία των μελών της ομάδας και απαντήθηκε με την πρέπουσα σοβαρότητα και προσοχή από τους μαθητές της Α΄ Λυκείου. Επίσης τα άτομα που ερωτήθηκαν έκτος σχολικού περιβάλλοντος είναι άξια εμπιστοσύνης και έδειξαν την ίδια σοβαρότητα.

Διαδικασίες / δραστηριότητες που βοήθησαν στην έρευνα -Επίσκεψη στην δημοτική βιβλιοθήκη -Δημιουργία ερωτηματολογίου -Προβολή ντοκιμαντέρ/ταινιών με θέμα την βία στην Αμερική

Δημιουργία ερωτηματολογίου, σχόλια, γραφήματα, στατιστική ανάλυση, αποτελέσματα και συμπεράσματα Προκειμένου να ολοκληρωθεί η εργασία, δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο το οποίο απαντήθηκε από τους μαθητές της Α΄ λυκείου. Παρακάτω παρουσιάζονται οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις τους:

Δημιουργία ερωτηματολογίου, σχόλια, γραφήματα, στατιστική ανάλυση, αποτελέσματα και συμπεράσματα Συμπέρασμα: Σύμφωνα με τις απαντήσεις συμπεραίνουμε πως οι άνθρωποι πιστεύουν ότι τα Μ.Μ.Ε δεν συντελούν στην μείωση της εγκληματικότητας στην Αμερική. Απεναντίας τα Μ.Μ.Ε. καλύπτουν τις εγκληματικές ενέργειες για να ικανοποιήσουν τα οικονομικά τους συμφέροντα. Σχόλια: Οι απαντήσεις που δόθηκαν στην συγκεκριμένη ερώτηση συγκεντρώνονται στα διαστήματα κάτω του ''μετρίου''σε ποσοστό 80%. Οι περισσότεροι απάντησαν στο λίγο γιατί πιστεύουν ότι τα Μ.Μ.Ε. δεν προβάλουν τα γεγονότα με σκοπό την ενημέρωση του κόσμου αλλά για να αυξήσουν την ακροαματικότητα τους. Επίσης αποκρύπτουν εγκληματικές συμπεριφορές για να εξυπηρετήσουν συμφέροντα για οικονομικό όφελος. πολύ2 αρκετά13 μέτρια14 λίγο23 καθόλου17

Σχόλια: Εδώ βλέπουμε ότι η πλειονότητα των απαντήσεων βρίσκεται στο ''μέτρια'' (37%). Λόγω των τελευταίων κρουσμάτων βίας στην Αμερική ο απλός άνθρωπος φοβάται για την ασφάλεια αυτού και των γύρων του,καθιστώντας την διαμονή εκεί επικίνδυνη αλλά όχι εντελώς ακατάλληλη. Συμπέρασμα: Σύμφωνα με τις απαντήσεις συμπεραίνουμε ότι ο απλός πολίτης φοβάται να ταξιδεύσει στην Αμερική επειδή αισθάνεται ανεπαρκή ασφάλεια πολύ13 αρκετά43 μέτρια11 λίγο2 καθόλου0

Σχόλια: Στην συγκεκριμένη ερώτηση διαπιστώνουμε ότι οι περισσότεροι απάντησαν''μέτρια''(21%). Πολλοί άνθρωποι έχουν συνδέσει την αύξηση της εγκληματικότητας με το διαδίκτυο και τον ''ανώνυμο χαρακτήρα'' που προσφέρει. Παρ´όλα αυτά υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που συμβάλουν στο φαινόμενο αυτό. Συμπέρασμα: Σύμφωνα με τις απαντήσεις μπορούμε να συμπεράνουμε ότι ο απλός άνθρωπος πιστεύει και αποδεικνύει ότι η εξάπλωση της εγκληματικότητας στην Αμερική οφείλεται στο διαδίκτυο και στα μέσα που υποστηρίζουν και φανερώνουν την φύση του εγκλήματος. πολύ17 αρκετά18 μέτρια21 λίγο12 καθόλου6

ᅢ Επίλογος Έπειτα από μια ιστορική αναφορά στην σύντομη ιστορία της Αμερικής, εντοπίστηκαν οι λόγοι ύπαρξης βίας (ρατσισμός, πολλές εθνικότητες κ.α.). Στη συνεχεία δόθηκε μια εξήγηση για τους λόγους που ωθούν τους Αμερικάνους σε τέτοιου είδους πράξεις (ρατσισμός, κακά πρότυπα, προβληματική οικογένεια, κ.λ.π.). Στο ερωτηματολόγιο που ετοιμάστηκε και απαντήθηκε από τους μαθητές της Α' Λυκείου, προέκυψε ότι τα Μ.Μ.Ε. επηρεάζουν σε μικρό βαθμό θετικά την κοινωνία για την εγκληματικότητα και ότι η ασφάλεια που νιώθει ο μέσος Αμερικάνος πολίτης κυμαίνεται σε μέτρια επίπεδα.

Προτάσεις για συμπληρωματική εργασία : Παράλληλα με την εργασία αυτή θα μπορούσε να γίνει συμπληρωματική έρευνα όσον αφορά: -τους τρόπους και τα μέσα με τους οποίους ενθαρρύνεται το φαινόμενο της σωματικής βίας. -βαθύτερη μελέτη στην ιστορία των κρουσμάτων βίας στα πρώτα χρόνια της ίδρυσης του κράτους της Αμερικής.

Πηγές πληροφόρησης Διαδίκτυο Δημοτική Βιβλιοθήκη Σχολείο Βιβλιογραφία Άρθρο του καθηγητή Howard Smead - Why we Americans are so violent? Wikipedia – Declaration of Independence Wikipedia – Lynching in the United States Medium.gr – Δικαίωμα των πολιτών να οπλοφορούν

Την εργασία αυτή εκπόνησαν οι παρακάτω μαθητές: Αντωνοπούλου Διονυσία Αρώνης Ευστάθιος Κοντός Αλκιβιάδης