ΨΗΦΙΑΚΟΙ ΠΟΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΤΗΝ Α’ΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ Β’ΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Μπέσσυ Μητσικοπούλου, Συντονίστρια της Ομάδας Αγγλικής Εισαγωγή στις.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παρουσίαση προτεινόμενου εκπαιδευτικού προγράμματος
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Μέσα στα πλαίσια του σχεδιασμού ενσωμάτωσης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Ενσωμάτωση του μαθητικού υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία- Η προσέγγιση της Ψηφιακής Στρατηγικής Αθήνα, 29/10/2007 Δημήτρης Κοντογιαννόπουλος Στέλεχος.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Υπουργείο Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Εθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ) Καινοτόμες δράσεις για την ενίσχυση της φιλαναγνωσίας.
ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΕΑΠ ΣΕ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ-ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
Οδηγός του Εκπαιδευτικού των Ξένων Γλωσσών
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π.Ε. ΚΑΙ Δ.Ε. ΑΤΤΙΚΗΣ Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ.
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
ΓΡΑΦΕΙΟ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΥΠΕΠΘ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Δρ. Ναλμπάντη Θεοδώρα Σχολική Σύμβουλος Δ.Ε. Πληροφορικής - Θράκης
Τρία χρόνια ΠΕΑΠ: Η συνέχεια….
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Εμπλουτισμός Σχολικών Βιβλίων Αγγλικής
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
ΤΙΤΛΟΣ ΚΑΛΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Η επιστήμη του Web.
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
Κοινότητες Πρακτικής και Μάθησης
Δρ Αδάμ Δαμιανάκης Διευθ. ΣύμβουλοςΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.  Παραγωγές εκπαιδευτικών τίτλων πολυμέσων  Δημιουργία συστήματος εκπαίδευσης από απόσταση  Συμμετοχή.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
Χρήση διαδραστικών πινάκων στη μαθησιακή διαδικασία Γιάννης Σαλονικίδης - ΠΕ70, επιμορφωτής ΜΕΡΟΣ Α: ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Γενικό μέρος - Ενότητα
Τίτλος Δραστηριότητας
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού. Είδη - Μορφές 1. υλικό για το διδάσκοντα: βιβλίο του καθηγητή, οδηγίες για τη διδασκαλία, θεωρητικό πλαίσιο και οδηγίες.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Edugames ΨΗΦΙΑΚΟΙ ΠΟΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΤΗΝ Α’ΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ Β’ΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ INSTRUCTIONAL MATERIALS Self- Assessment Tests Listening Apps.
Σμαράγδα Χρυσοστόμου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Μουσικής Παιδαγωγίας και Διδακτικής, ΤΜΣ, ΕΚΠΑ Συνεργάτης ΙΤΥΕ «Διόφαντος» Συντονίστρια της Ομάδας Αισθητικής.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Ψηφιακά μαθησιακά αντικείμενα: Η Φυσική στο φωτόδεντρο Αθήνα, | Θεσσαλονίκη Η Φυσική στο φωτόδεντρο: θεωρητική.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ Χαράλαμπος Δούκας Μηχανικός Πληροφοριακών &
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
ΨΗΦΙΑΚΟΙ ΠΟΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΤΗΝ Α’ΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ Β’ΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ EXPLORATORY MATERIALS Mystery/Lost series English QuestsGenre-based.
ΨΗΦΙΑΚΟΙ ΠΟΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΤΗΝ Α’ΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ Β’ΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ EXPERIENTIAL MATERIALS Digital stories Virtual toursChildren’s Songs.
Ενισχυτική Διδασκαλία: αποτελεσματικότερη εφαρμογή Φελούκα Βασιλική, Γιαννόπουλος Κων/νος Σχολικοί Σύμβουλοι 7 ης & 8 ης Περιφέρειας Π.Ε. Αχαΐας.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Το Παιχνίδι των Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πόρων. Επισκόπηση Φάση Α’: Αναζητώντας ΑΕΠ – Προετοιμασία – Παιχνίδι Αναζήτησης ΑΕΠ – Ανάδειξη νικητή Φάση Β’:
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
Το ψηφιακό σενάριο στην ηλεκτρονική πλατφόρμα «Αίσωπος»: Εμπειρίες από το σχεδιασμό και την υλοποίηση του Έργου Βασιλική Μητσικοπούλου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια.
Audio Extracts ΨΗΦΙΑΚΟΙ ΠΟΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΤΗΝ Α’ΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ Β’ΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ INFORMATIVE MATERIALS Glossaries Picture dictionaries.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Αυτονομία Σχολικών Μονάδων στο Κυπριακό Εκπαιδευτικό Σύστημα
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Εξορθολογισμός διαχείριση διδακτέας ύλης
Αυδίκος Αθανάσιος – Πήχας Στέφανος
Εισαγωγή στο πρόγραμμα Mascil
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
ΣΜΕΑΕ Ορεστιάδα 27/1/2016.
Εισαγωγική Επιμόρφωση για την εκπαιδευτική αξιοποίηση ΤΠΕ (Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ.
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Δραστηριότητες και μικροσενάρια
Μαθαίνοντας το Φωτόδεντρο
Η δραστηριότητα του ευρωπαϊκού προγράμματος Inspiring Science Education ( προτείνεται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Παράδειγμα χρήσης διαδραστικών βιβλίων
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΨΗΦΙΑΚΟΙ ΠΟΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΤΗΝ Α’ΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ Β’ΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Μπέσσυ Μητσικοπούλου, Συντονίστρια της Ομάδας Αγγλικής Εισαγωγή στις δράσεις του Ψηφιακού Σχολείου. Παιδαγωγική προσέγγιση, αρχές και κριτήρια του ψηφιακού εμπλουτισμού των εγχειριδίων αγγλικής

Το έργο «Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα, Διαδραστικά Βιβλία και Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων» του Ψηφιακού Σχολείου συγχρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο στο πλαίσιο του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ και υλοποιήθηκε από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ». Το Ψηφιακό Σχολείο

Ειδικοί Στόχοι η ανάπτυξη ψηφιακής εκπαιδευτικής πλατφόρμας η δημιουργία διαδραστικών βιβλίων η ανάπτυξη ψηφιακού εμπλουτισμού των σχολικών βιβλίων η ανάπτυξη ψηφιακού αποθετηρίου μαθησιακών αντικειμένων η συγκέντρωση υπάρχοντος ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού η δημιουργία ηλεκτρονικού χώρου για κάθε τάξη Γενικοί Στόχοι η αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία η δημιουργία ψηφιακής κουλτούρας Στόχοι του Ψηφιακού Σχολείου

Η πλατφόρμα του Ψηφιακού Σχολείου

Στόχοι του Ψηφιακού Σχολείου

Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία Αποθετήρια «Φωτόδεντρο» Ε-me: Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα

Η μεταφορά της μαργαρίτας (κάθε πέταλο και άλλο επίπεδο πληροφορίας και υλικού)

Βιβλία σε.pdf μορφή Αρχεία εκτύπωσης Βιβλία σε.html μορφή Τα βιβλία γίνονται ιστοσελίδες στα οποία ενσωματώθηκε ο ψηφιακός εμπλουτισμός Διαδραστικά βιβλία σε δύο μορφές

Στόχοι του Ψηφιακού Σχολείου

Ψηφιακός Εμπλουτισμός Διαδραστικών Βιβλίων Ομάδα Αγγλικής (Φεβρουάριος 2011-Αύγουστος 2014) Ανάπτυξη Μαθησιακών Αντικειμένων για τη διδασκαλία της αγγλικής Φεβρουάριος 2011: Δημιουργία ομάδων για κάθε γνωστικό αντικείμενο Στόχος: Η ανάπτυξη ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου που θα εμπλουτίζει τα σχολικά εγχειρίδια

Η Ομάδα Αγγλικής του Ψηφιακού Σχολείου ΕΙΔΙΚΟΙ e-learning Σοφία Μυσιρλάκη ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ Η/Υ Γιάννης Μπήτρος Μπέσσυ Μητσικοπούλου ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΑΓΓΛΙΚΩΝ EXPERIENCED MATERIALS DEVELOPERS Ελένη Αργυρίου Susan Moutsouroufis Λίνος Βίγκλας Μαίρη Φρέτζου Γιούλη Γύφτουλα Χρυσάνθη ΣωτηρίουΚατερ. Νικολάκη Βασ. Χαρτζουλάκης Αντιγ. Μπρατσόλη Δημήτρης ΠαράςΚατερίνα Μακρή ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ

Τα βιβλία αγγλικής για το Δημοτικό Τα βιβλία αγγλικής για το Γυμνάσιο

Ο εμπλουτισμός στηρίζεται σε πόρους που ετοιμάζει η ομάδα - όχι σε εξωτερικές παραπομπές (links) που μπορεί να είναι ανενεργές μελλοντικά Ο χαρακτήρας της παρέμβασης είναι υποστηρικτικός, όχι ανατρεπτικός του σκεπτικού του εγχειριδίου Δίνεται έμφαση στη δημιουργία επαναχρησιμοποιήσιμων μαθησιακών αντικειμένων Ο εμπλουτισμός πρέπει να είναι συστηματικός, στοχευμένος και να διατρέχει όλο το βιβλίο Αρχές εμπλουτισμού

Προκαταρκτικές Εργασίες για την κατάρτιση Σχεδίου Εμπλουτισμού ιδέες 3. Ανάλυση κατάλληλων τεχνικών λύσεων για κάθε εφαρμογή 2. Συζητήσεις με τους συγγραφείς των βιβλίων και με καθηγητές αγγλικής 1. Ανάλυση βιβλίων καθηγητή (φιλοσοφία βιβλίου), μαθητή (δομή κεφαλαίων), εργασιών (εύρος/ είδος ασκήσεων)

Ψηφιακός εμπλουτισμός των σχολικών βιβλίων Στόχος: Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη διαδραστικού ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού που θα συνοδεύει το σχολικό βιβλίο.

Θέση των πόρων εμπλουτισμού (Γυμνάσιο) στην αρχή κάθε μαθήματος, στα διαδραστικά βιβλία (html) του Γυμνασίου

Θέση των πόρων εμπλουτισμού (Δημοτικό) στην αρχή κάθε μαθήματος, στα διαδραστικά βιβλία (html) του Δημοτικού

Informative Inform learners about language Audio extracts Glossaries Picture dictionaries Reading Comics/ Grammar Comics Instructional Guide learners in practising the language Edugames Self-assessment tests Listening apps Reading apps Experiential Provide exposure to language use, facilitate personal engagement Digital stories Virtual tours Interactive maps Songs Exploratory Help learners make discoveries about language Mystery/Lost Series (scenario based) Webquests Writing apps Ψηφιακός εμπλουτισμός Δημοτικού-Γυμνασίου

Παράδειγμα εφαρμογής στην τάξη με χρήση ψηφιακών πόρων από την Ομάδα Αγγλικής Προφίλ της τάξης: Γυμνάσιο Αλιάρτου 21 μαθητές και μαθήτριες Επίπεδο (Β1+) scenario

Οι μαθητές δουλεύουν σε ομάδες

Υλικό εμπλουτισμού για τα Αγγλικά στο διαδραστικό πίνακα

Χρήση του πίνακα και του διαδραστικού πίνακα

Χρήση τριών τεχνολογιών στην τάξη: πίνακας, βιβλία και διαδραστικός πίνακας

Άρθρα για τον ψηφιακό εμπλουτισμό της αγγλικής Mitsikopoulou, B. (2014). Materials design for the digital enrichment of the Greek EFL textbooks. Research Papers in Language Teaching and Learning (RPLTL) 5 (1): Available at: es/2014/ Mitsikopoulou.pdf. es/2014/ Mitsikopoulou.pdf Mitsikopoulou, B. (2014). Digital enrichment of EFL textbooks. In Psaltou- Joycey Angeliki, Agathopoulou Eleni & Mattheoudakis Marina (eds.) Cross-curricular approaches to language education. Newcastle: Cambridge Scholars Publishing Mitsikopoulou, B. (2015). Digital textbooks and the politics of content enrichment in EFL textbooks. In Curdt- Christiansen, Xiao Lan & Weninger Csilla (eds) Language, Ideology and Education: The Politics of Textbooks in Language Education. London & New York: Routledge

Στόχοι του Ψηφιακού Σχολείου

Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία Αποθετήρια «Φωτόδενδρο» Ε-me: Διαδραστική εκπαιδευτική πλατφόρμα

Φωτόδεντρο LOR (Mαθησιακών Aντικειμένων)

Τι είναι το Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων Είναι ένας ψηφιακός χώρος που φιλοξενεί Μαθησιακά Αντικείμενα, δηλαδή αυτόνομες και επαναχρησιμοποιήσιμες μονάδες ψηφιακού υλικού μικρής διάρκειας (συνήθως 2’ έως 15’) που μπορούν να αξιοποιηθούν για τη διδασκαλία και τη μάθηση, όπως ψηφιακές αφηγήσεις, διαδραστικές εφαρμογές, ιστοεξερευνήσεις, εκπαιδευτικά παιχνίδια, οπτικοποιημένα γλωσσάρια, και άλλα. (από το

Φωτόδεντρο Βίντεο

Τι είναι το Φωτόδεντρο Βίντεο Περιλαμβάνει μικρής διάρκειας βίντεο (έως 10 λεπτά) που εξυπηρετούν εκπαιδευτικούς στόχους της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (curriculum related), είναι κατάλληλα για αξιοποίηση μέσα στη σχολική τάξη (in-class use), και μπορούν να ενταχθούν μέσα σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες για την υποστήριξη της διδασκαλίας και της μάθησης. (από το

Φωτόδεντρο Ε-yliko Χρηστών

Τι είναι το Φωτόδεντρο E-yliko Χρηστών Είναι το Αποθετήριο Εκπαιδευτικού Υλικού Χρηστών για την Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση στο οποίο εκπαιδευτικοί και μέλη της ευρύτερης εκπαιδευτικής κοινότητας μπορούν να αναρτούν τα δικά τους μαθησιακά αντικείμενα ή να αναζητούν μαθησιακά αντικείμενα άλλων χρηστών. Στόχος είναι η δημιουργία μίας ενεργής κοινότητας ανάπτυξης ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου, όπου εκπαιδευτικοί (επώνυμα και έχοντας δημόσιο προφίλ) θα αναρτούν και θα μοιράζονται το δικό τους ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο, θα αξιολογούν και θα ανταλλάσσουν απόψεις. Έχει αντικαταστήσει μέρος της υπηρεσίας της Εκπαιδευτικής Πύλης (e-yliko) του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. (από το

Φωτόδεντρο Ανοικτές Εκπαιδευτικές Πρακτικές

Τι είναι το Φωτόδεντρο Ανοικτές Εκπαιδευτικές Πρακτικές Στο χώρο αυτό, εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και μέλη της ευρύτερης εκπαιδευτικής και επιστημονικής κοινότητας μπορούν να αναρτήσουν και να διαμοιράσουν ανοιχτές εκπαιδευτικές πρακτικές αξιοποίησης ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου καθώς και να αναζητήσουν αναρτημένες εκπαιδευτικές πρακτικές άλλων χρηστών. Στόχος του αποθετηρίου είναι η συγκέντρωση, οργάνωση και διάθεση στην εκπαιδευτική κοινότητα καινοτόμων ανοιχτών εκπαιδευτικών πρακτικών που προτείνονται από την εκπαιδευτική κοινότητα και αφορούν σε αξιοποίηση ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου στη διαδικασία μάθησης. (από το

Στόχοι του Ψηφιακού Σχολείου

Άλλο εκπαιδευτικό υλικό στο Φωτόδεντρο Συγκέντρωση από προηγούμενα έργα του ΙΤΥΕ (π.χ. «Ξένιος», Εκπαιδευτική Τηλεόραση). Συλλογή από το ΠΕΑΠ (Πρόγραμμα Εκμάθησης της Αγγλικής σε Πρώιμη Παιδική Ηλικία) με ψηφιακούς πόρους για τη Γ Δημοτικού. Επίσης συλλογές όπως το Energy Bits (Φωτόδεντρο Βίντεο)

Στόχοι του Ψηφιακού Σχολείου

Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία Αποθετήρια «Φωτόδεντρο» Ε-me: Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα

Ε-me: Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα