ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ « Πιστοποίηση και αναβάθμιση των εκπαιδευτών ενηλίκων» « Πιστοποίηση και αναβάθμιση των εκπαιδευτών ενηλίκων» Nίκος Φωτόπουλος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η Σύνδεση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στο σχολείο με το ΚΠΓ
Advertisements

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
ΤΠΕ στην εκπαίδευση, εκπαιδευτική πολιτική και επιστημονική θεώρηση
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ
Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π: Δράσεις και Πολιτικές - Εθνικό Κέντρο Europass
Τοπικό Σχέδιο Απασχόλησης για τις ευάλωτες Κοινωνικές Ομάδες(ΤΟΠΕΚΟ) «Πράσινη Βιώσιμη Απασχόληση» ΔΡΑΣΗ:ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ – ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΚΕΚ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Δημήτριος Σουλιώτης Διευθυντής ΙΕΚ Γλυφάδας
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Οι προοπτικές.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
Αξιολόγηση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας από την CRE Χρονικό πλαίσιο αξιολόγησης Αυτοαξιολόγηση: Αξιολόγηση από CRE: Δημοσίευση εκθέσεων:
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
B a c kn e x t h o m e ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής προστασίας Κ.Π. «Equal”ΤεχνομάθειαΕυρωπαϊκή.
Ο Ρόλος των ΣΔΕ στην Εκπαίδευση Ενηλίκων
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
1 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Σ.Ε.Ε. στο πλαίσιο του προγράμματος «Πληροφόρηση φοιτητριών και νέων επιστημονισσών για το επάγγελμα του ερευνητή» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ «Η.
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΟΥΡΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Υπουργείο Οικονομίας & Οικονομικών Αποτελεσματική Διαχείριση στην 4η Προγραμματική Περίοδο 2007 – 2013.
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Η αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών προσφέρει τη δυνατότητα: Να βελτιωθεί η ποιότητα του εκπαιδευτικού συστήματος,
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
Μοντέλα και μορφές αξιολόγησης
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
Τεχνικά Υπεύθυνη του Έργου
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών «Ο ρόλος των Επιμορφωτών B» Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΩΝ
Ποιότητα και αποτελεσματικότητα στην Εκπαίδευση: Παράγοντες που την επηρεάζουν Συνέδριο του Εκπαιδευτικού Ομίλου Κύπρου Σάββατο 24 Οκτωβρίου, 2015.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ Α.Τ.Ε.Ι. ΠΑΤΡΑΣ ΣΤΟ INSTALL INSTALL Innovative strategy for raising awareness of lifelong learning in Greece.
«Π ΟΙΚΙΛΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ » 22-26/06/15 Ρίγα, Λετονία.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
John Dewey
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
Δείκτες επιτυχίας και Επάρκειας Διαφοροποίηση διδασκαλίας
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Φορεις και μορφες αξιολογησης: 2Ο Μαθημα
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Χαρακτηριστικά εκπαιδευτικής έρευνας δράσης
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Ο ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Διαφοροποιημένη διδασκαλία και εναλλακτική αξιολόγηση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ « Πιστοποίηση και αναβάθμιση των εκπαιδευτών ενηλίκων» « Πιστοποίηση και αναβάθμιση των εκπαιδευτών ενηλίκων» Nίκος Φωτόπουλος Πανεπιστήμιο Δυτ. Μακεδονίας /

Η εκπαίδευση ενηλίκων βασικό προαπαιτούμενο η αναγνώριση της επιστημολογικής ιδιαιτερότητας του πεδίου / των επιστημόνων που το θεραπεύουν (διδακτικά - ερευνητικά)/ η αναγνώριση της επιστημολογικής ιδιαιτερότητας του πεδίου / των επιστημόνων που το θεραπεύουν (διδακτικά - ερευνητικά)/ των εκπαιδευτών που το εφαρμόζουν στην πράξη

ποια είναι τα χαρακτηριστικά ενός καλού εκπαιδευτή ενηλίκων; ο «ιδεότυπος» ενός καλού εκπαιδευτή ενηλίκων: φιλόσοφοςδιανοούμενοςπαιδαγωγός Δάσκαλος διανοητήςηγέτηςεμψυχωτήςοραματιστής

ειδικά χαρακτηριστικά θεωρητική επάρκεια θεωρητική επάρκεια επιστημολογικό υπόβαθρο επιστημολογικό υπόβαθρο εμπειρική γνώση και τριβή στην εκπαιδευτική πράξη εμπειρική γνώση και τριβή στην εκπαιδευτική πράξη εκπαιδευτική επάρκεια: ανταπόκριση σε επαγγελματικές λειτουργίες σύμφωνα με εκπαιδευτική επάρκεια: ανταπόκριση σε επαγγελματικές λειτουργίες σύμφωνα με α) επαγγελματικό περίγραμμα: γνώσεις - ικανότητες - δεξιότητες :προσόν εκπαιδευτή ενηλίκων Β) πλαίσιο προγράμματος εκπαίδευσης εκπαιδευτών: μαθησιακά αποτελέσματα- εκπαιδευτική μεθοδολογία-εκπαιδευτικά μέσα - διάρκεια- διαδικασίες αξιολόγησης

κομβικά σημεία γνώση, χρήση και αξιοποίηση των τεχνικών εκπαίδευσης γνώση, χρήση και αξιοποίηση των τεχνικών εκπαίδευσης μεταδοτικότητα μεταδοτικότητα επικοινωνιακές Δεξιότητες επικοινωνιακές Δεξιότητες προσαρμοστικότητα και ευελιξία στη χρήση των τεχνικών προσαρμοστικότητα και ευελιξία στη χρήση των τεχνικών όχι περιχαράκωση στην αυθεντία του όχι περιχαράκωση στην αυθεντία του ανεκτικότητα στη διαφορά ανεκτικότητα στη διαφορά ερμηνευτικές- αναλυτικές - συνθετικές ικανότητες ερμηνευτικές- αναλυτικές - συνθετικές ικανότητες να ενεργητικός ακροατής του κοινού του να ενεργητικός ακροατής του κοινού του

πώς θα εξασφαλιστεί και θα αναπτυχθεί η ποιότητα του έργου που προσφέρουν οι εκπαιδευτές ενηλίκων; δημιουργία και τήρηση σαφών περιγραμμάτων-προτύπων σχετικά το προφίλ των εκπαιδευτών ενηλίκων σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα δημιουργία και τήρηση σαφών περιγραμμάτων-προτύπων σχετικά το προφίλ των εκπαιδευτών ενηλίκων σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα ακολουθώντας τις διεθνείς επιστημολογικές εξελίξεις - επικαιροποίηση γνώσεων - δεξιοτήτων και ικανοτήτων ακολουθώντας τις διεθνείς επιστημολογικές εξελίξεις - επικαιροποίηση γνώσεων - δεξιοτήτων και ικανοτήτων προσαρμογή στις νέες τεχνικές, παιδαγωγικές μεθόδους και εκπαιδευτικές πρακτικές προσαρμογή στις νέες τεχνικές, παιδαγωγικές μεθόδους και εκπαιδευτικές πρακτικές

διαρκής επιμόρφωση, ενημέρωση, πληροφόρηση διαρκής επιμόρφωση, ενημέρωση, πληροφόρηση ανταλλαγή εμπειριών και συμμετοχή σε δράσεις της επιστημονικής κοινότητας ανταλλαγή εμπειριών και συμμετοχή σε δράσεις της επιστημονικής κοινότητας δημιουργία και επικαιροποίηση πιστοποιημένων μητρώων εκπαιδευτών ενηλίκων δημιουργία και επικαιροποίηση πιστοποιημένων μητρώων εκπαιδευτών ενηλίκων διαδικασίες αυτοαξιολόγησης- εξωτερικής και εσωτερικής αξιολόγησης των δράσεων διαδικασίες αυτοαξιολόγησης- εξωτερικής και εσωτερικής αξιολόγησης των δράσεων έμφαση στην καινοτομία, τον πειραματισμό και τη δημιουργική αναζήτηση έμφαση στην καινοτομία, τον πειραματισμό και τη δημιουργική αναζήτηση

πώς μπορεί να αναπτυχθεί η καινοτομία στο πεδίο αυτό; ανάληψη πρωτοβουλιών και της ευθύνης των «κινδύνων» ανάληψη πρωτοβουλιών και της ευθύνης των «κινδύνων» συνεχή ανταλλαγή εμπειριών συνεχή ανταλλαγή εμπειριών αξιοποίηση των αφηγήσεων αξιοποίηση των αφηγήσεων χρήση εναλλακτικών μεθόδων και τεχνικών (e-learning, e-coaching, e-mentoring κ.α) χρήση εναλλακτικών μεθόδων και τεχνικών (e-learning, e-coaching, e-mentoring κ.α) διαρκή επαφή με τη διεθνή κοινότητα και συμμετοχή στο διεθνή διάλογο για τις εξελίξεις στο πεδίο διαρκή επαφή με τη διεθνή κοινότητα και συμμετοχή στο διεθνή διάλογο για τις εξελίξεις στο πεδίο

διαρκής αναζήτηση νέων πληθυσμών-στόχων προς εκπαίδευση διαρκής αναζήτηση νέων πληθυσμών-στόχων προς εκπαίδευση διαρκής αναζήτηση νέων χώρων καλλιέργειας της εκπαιδευτικής κουλτούρας διαρκής αναζήτηση νέων χώρων καλλιέργειας της εκπαιδευτικής κουλτούρας έμφαση στην αυτενέργεια και τις συμπράξεις με φορείς πέρα από τα παραδοσιακά πλαίσια έμφαση στην αυτενέργεια και τις συμπράξεις με φορείς πέρα από τα παραδοσιακά πλαίσια

πώς μπορούν να συνδεθούν οι εξαγγελθείσες διαδικασίες πιστοποίησης των εκπαιδευτών με την αναβάθμιση του ρόλου και του έργου τους; εφαρμογή του νόμου σύμφωνα με το περίγραμμα του εκπαιδευτή ενηλίκων και τις προδιαγραφές του εφαρμογή του νόμου σύμφωνα με το περίγραμμα του εκπαιδευτή ενηλίκων και τις προδιαγραφές του αξιολόγηση της εφαρμογής του και αναθεώρηση εκεί που επιβάλλεται αξιολόγηση της εφαρμογής του και αναθεώρηση εκεί που επιβάλλεται έμφαση στη μοναδικότητα του πεδίου και την επιστημολογική του ιδιαιτερότητα έμφαση στη μοναδικότητα του πεδίου και την επιστημολογική του ιδιαιτερότητα οικονομικά κίνητρα που να συνάδουν με τη φύση και το έργο που παρέχεται οικονομικά κίνητρα που να συνάδουν με τη φύση και το έργο που παρέχεται

θεσμική αναγνώριση του έργου των εκπαιδευτών ενηλίκων θεσμική αναγνώριση του έργου των εκπαιδευτών ενηλίκων λιγότερη γραφειοκρατία και ευελιξία στις διαδικασίες πιστοποίησης λιγότερη γραφειοκρατία και ευελιξία στις διαδικασίες πιστοποίησης ενθάρρυνση των νέων επιστημόνων/εκπαιδευτών για συμμετοχή στις διαδικασίες πιστοποίησης- ενίσχυση των μητρώων ενθάρρυνση των νέων επιστημόνων/εκπαιδευτών για συμμετοχή στις διαδικασίες πιστοποίησης- ενίσχυση των μητρώων μέριμνα για τα εκπαιδευτικά προγράμματα προετοιμασίας για την πιστοποίηση των εκπαιδευτών (προδιαγραφές- εκπαιδευτικά υλικά, μέσα, μεθοδολογία, αξιολόγηση, διασφάλιση ποιότητας κλπ) μέριμνα για τα εκπαιδευτικά προγράμματα προετοιμασίας για την πιστοποίηση των εκπαιδευτών (προδιαγραφές- εκπαιδευτικά υλικά, μέσα, μεθοδολογία, αξιολόγηση, διασφάλιση ποιότητας κλπ) διασφάλιση της ποιότητας και της αξιοπιστίας: διαφάνεια- εγκυρότητα - έλεγχος- διαρκής ανατροφοδότηση διασφάλιση της ποιότητας και της αξιοπιστίας: διαφάνεια- εγκυρότητα - έλεγχος- διαρκής ανατροφοδότηση