Θέμα ομάδας: « Η βία του κράτους» Ομάδα: Χριστίνα Ρεγγίνα Νίκος Αχιλλέας 3 Ο ΛΥΚΕΙΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΘΕΜΑ: ΒΙΑ 3 Ο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παγκόσμια ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού
Advertisements

Προτάσεις της Ομάδας Εφήβων Συμβούλων και της Κοινότητας Εφήβων Συμβούλων του Συνηγόρου του Παιδιού Στρασβούργο, 7- 8 Οκτώβρη 2010 για τη συνάντηση των.
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Ποδόσφαιρο, από το άθλημα στο πρωτάθλημα
Μονογραφίες Επαγγελμάτων
ΡΟΛΟΣ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΔΗΜΟΣ ΤΣΕΡΙΟΥ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2013.
Η Αποδοχή της διαφορετικότητας Άτομα με αναπηρία που προέκυψε
, Β’ τετράμηνο Λύκειο Δεμενίκων Τμήμα Ατε2 Ομάδα:
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ
Ελευθερία αναζητώντας το πραγματικό νόημα της λέξης , Β’ τετράμηνο Λύκειο Δεμενίκων Τμήμα Α Ομάδα: Green Peace.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών.
Κοινωνικη και πολιτικη αγωγη
Ενδοσχολική Βία Η ενδοσχολική βία είναι μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη , απρόκλητη, συστηματική και επιθετική συμπεριφορά που έχει ως.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Πόλεμος και Ειρήνη: Πόλεμος:.
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ 17 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 1973 (ΧΟΥΝΤΑ)
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑΞΗ: Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2014.
Το δίκαιο Αρχαία Αθήνα.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
Πρακτικές Οδηγίες Εκπαίδευσης στην Κοινωνικοποίηση… Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ΕΙΡΗΝΗ.
Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Δρ. ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ Σχολική Ψυχολόγος Αν. Προϊσταμένη.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΉ ΕΡΓΑΣΊΑ Β ’ ΛΥΚΕΊΟΥ ΤΟΥ ΠΡΌΤΥΠΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΎ ΛΥΚΕΊΟΥ ΜΥΤΙΛΉΝΗΣ Τρόποι αντιμετώπισης της εγκληματικότητας.
Η ΒΙΑ ΑΠΛΩΝΕΙ ΤΑ ΔΙΧΤΥΑ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
Δικαιώματα Χριστίνα Πανταζάκου.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕΣΤΩΤΑ ΑΛΗΘΕΙΑΣ
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
Τα προβλήματα της ελληνικής τηλεόρασης Προτάσεις για αντιμετώπισή τους (Λύσεις)
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Ερευνητική εργασία 2 ου τετραμήνου Ο μάδα Τροχονόμοι Νίκος Πετράκης Θανάσης Τσιάμος Γιάννης Χατζόγλου Λουτσιάνο Σεριάνι.
Πολυτεχνείο 1973.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
ΣΕΒΑΣΤΗ ΚΥΡΤΣΙΔΟΥ Γιορτάζουμε την “14η Μαΐου 1920” την Επέτειο της απελευθέρωσης της Θράκης και οδηγούμε τη σκέψη μας στην απαρχή της νεότερης ιστορίας.
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Αναστασία Ρεγγίνα Χριστίνα Μαρία
Θεωρία Πολιτισμικού Κεφαλαίου
Επέτυχε ή απέτυχε;;;. αραβική άνοιξη καλείται το κύμα διαδηλώσεων και διαμαρτυριών με στόχο την πτώση των αυταρχικών- δικτατορικών καθεστώτων και τη μετάβαση.
4o Δ. Σ. ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ – Ε 1 ΄ ΤΑΞΗ ΤΣΟΥΜΑΡΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ Το θέατρο στην Ευρώπη.
3o ΛΥΚΕΙΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ ΕΡΕΥΝΙΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ-Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΘΕΜΑ:Η ΒΙΑ ΣΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΘΕΜΑ ΟΜΑΔΑΣ:ΕΝΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΒΙΑ ΟΜΑΔΑ: ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΙΧΑΛΗΣ ΙΩΣΗΦ.
“ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ” ΜΕΤΑΞΙΑ ΜΕΡΙΑΝΟΥ ΓΙΟΒΑΝΑ ΠΑΝΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Β’ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό «Επίλυση διαφορών» Αλέξανδρος Θεοφιλόπουλος - Γιώργος Ιωάννου Γυμνάσιο ΩΘΗΣΗ - Α’ Γυμνασίου - τμήμα Α1 - 1 Δεκεμβρίου 2015.
Ενδοσχολική Βία (Bullying). Διαστάσεις του φαινομένου Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός μεταξύ των μαθητών έχει αρχίσει να γίνεται αντικείμενο προσοχής,
17 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 1973 Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
17 Νοεμβρίου 1973 Μνήμη Πολυτεχνείου Τριάντα τρία χρόνια μετά.
Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής
Κοινωνικό Ζήτημα
Οι νέες πολιτικές έννοιες
Ας διαγράψουμε (delete) τον φόβο για το διαδίκτυο
ΟμΑδα 1 - Ενδοοικογενειακη Βια
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΥ Ά ΛΥΚΕΙΟΥ
Πολυτεχνείο 1973.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Μάθημα : project Θέμα : Πρόληψη ατυχημάτων στο σχολείο
Μνήμη Πολυτεχνείου 17 Νοεμβρίου.
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΕΡΑΚΑ, 6 ΜΑΡΤΙΟΥ 2013
ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
ΕΘΙΣΜΟΣ.
17 Νοεμβρίου 1973 Μνήμη Πολυτεχνείου
Οι Εκπαιδευτικοί και οι Μαθητές της Δ΄ Τάξης του
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
Έρευνα για την ενδοσχολική βία και καλές πρακτικές
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ
Ερευνα για την σχολικη βια
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ « Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΜΕ ΑΦΟΡΑ»
8η διαλεξη κοινωνικοσ ελεγχοσ του εγκληματοσ: προληψη & καταστολη
Η αυτοκρατορία χωρίζεται σε Ανατολική και Δυτική ΟΥΡΔΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 2011.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Θέμα ομάδας: « Η βία του κράτους» Ομάδα: Χριστίνα Ρεγγίνα Νίκος Αχιλλέας 3 Ο ΛΥΚΕΙΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΘΕΜΑ: ΒΙΑ 3 Ο ΛΥΚΕΙΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΘΕΜΑ: ΒΙΑ ΣΧΟΛΙΚO ΈΤΟΣ:

ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Να αναλύσουμε τους ιδεολογικούς και κατασταλτικούς μηχανισμούς. Να θίξουμε τη βία που φέρουν μέσα από τρανταχτά παραδείγματα,παρμένα από την καθημερινότητα.

Ζώντας στις αρχές του 21ου αιώνα μπορούμε να συναντήσουμε την βία παντού γύρω μας και σε διάφορους τομείς. Βία που συναντάται από τις μικρότερες ηλικίες μέχρι και τις μεγαλύτερες και από τα χαμηλότερα αξιώματα μέχρι και εκείνα που χειρίζονται τα ηνία του κράτους. Η βία του κράτους εκφράζεται μέσω των κατασταλτικών μηχανισμών και άλλων ιδεολογικών μηχανισμών.

ΟΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΊ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΊ ΤΟΥ ΚΡΆΤΟΥΣ ΟΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΊ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΊ ΤΟΥ ΚΡΆΤΟΥΣ. Με τον όρο ιδεολογικοί μηχανισμοί του κράτους είναι ορισμένες πραγματικότητες, που εμφανίζονται στον άμεσο παρατηρητή με τη μορφή διακριτών και εξειδικευμένων θεσμών.

ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΊ ΘΕΣΜΟΊ ΤΟΥ ΚΡΆΤΟΥΣ Το θρησκευτικό ιδεολογικό μηχανισμό Το σχολικό ιδεολογικό μηχανισμό Το νομικό ιδεολογικό μηχανισμό Το πολιτικό ιδεολογικό μηχανισμό Το συνδικαλιστικό ιδεολογικό μηχανισμό Τον ιδεολογικό μηχανισμό των μέσων ενημέρωσης Τον πολιτιστικό ιδεολογικό μηχανισμό

ΚΑΤΑΠΙΕΣΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ Καταπιεστικός σημαίνει πως ο εν λόγω μηχανισμός του κράτους λειτουργεί με βία. Στη μαρξιστική θεωρία ο μηχανισμός του κράτους περιλαμβάνει: Την κυβέρνηση Τη διοίκηση Το στρατό Την αστυνομία Τα δικαστήρια Τις φυλακές

ΚΑΤΑΣΤΑΛΤΙΚΌΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΌΣ ΤΟΥ ΚΡΆΤΟΥΣ Ο κατασταλτικός μηχανισμός του κράτους λειτουργεί με βία και δευτερευόντως με ιδεολογία. Ενώ οι ιδεολογικοί μηχανισμοί του κράτους λειτουργούν με ιδεολογία και δευτερευόντως με βία.

ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΆ ΒΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΤ. 1. Ομάδα καθαριστριών : Διμοιρία των Ματ επιτίθενται σε άμαχες καθαρίστριες με σιδερογροθιές με σκοπό την καταστολή των ειρηνικών διαδηλώσεων και την απομάκρυνση τους από των χώρο. 2. Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος 2. Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος ( ) : Στη συμβολή των οδών Τζαβέλλα και Μεσολογγίου, ο νεαρός Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος έπεσε νεκρός μετά από πυροβολισμό του ειδικού φρουρού της Ελληνικής Αστυνομίας Επαμεινώνδα Κορκονέα, ο οποίος συνοδευόταν από τον συνάδελφο του, Βασίλη Σαραλιώτη. Ο θάνατος ήταν ακαριαίος, καθώς σύμφωνα με την ιατροδικαστική εξέταση η σφαίρα διαπέρασε την καρδιά και καρφώθηκε στον 10ο θωρακικό σπόνδυλο.

3 Μ. Καλτεζάς 3. Μ. Καλτεζάς (1985) : Το βράδυ της 17ης Νοεμβρίου 1985, μετά την ολοκλήρωση της πορείας για την 12η επέτειο του Πολυτεχνείου, ο 15χρονος μαθητής Μιχάλης Καλτεζάς δέχεται μια σφαίρα στο πίσω μέρος του κεφαλιού του από τον 26χρονο αστυφύλακα Αθανάσιο Μελίστα, ενώ κατευθύνεται με άλλους διαδηλωτές προς την πλατεία Εξαρχείων.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ Η δημόσια ασφάλεια, είναι αναπόσπαστα δεμένη με την αποτελεσματική αστυνόμευση. Για να έχει νόημα όμως η σχετική συζήτηση πρέπει να ξέρουμε για ποιο πράγμα μιλάμε, πώς δηλαδή μετριέται η αποτελεσματικότητα αυτή. Για παράδειγμα, η αποτελεσματική αστυνόμευση μιας διαδήλωσης φυσικά προϋποθέτει επαρκή αντιμετώπιση των βίαιων εκτρόπων: βιτρίνες που δεν σπάνε, καταστήματα που δεν καταστρέφονται, αυτοκίνητα που δεν καίγονται και κυρίως ζωές που δεν απειλούνται. Σημαίνει μόνο αυτό; Όχι, αυτή είναι η μια όψη της αποτελεσματικής αστυνόμευσης. Η άλλη όψη είναι ο σεβασμός των δικαιωμάτων όλων των πολιτών, διαδηλωτών και μη: αστυνόμευση χωρίς παράνομες συλλήψεις, χωρίς αυθαίρετη βία, χωρίς περιορισμό του δικαιώματος στη συνάθροιση.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ Η ΕΞΟΥΣΙΑ Ο ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ ΝΙΚΟΣ Α. ΠΟΥΛΑΝΤΖΑΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΣΚΕΨΗ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΘΕΜΕΛΙΟ -ΘΕΣΕΙΣ ΛΟΥΙ ΑΛΤΟΥΣΕΡ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΣΚΕΨΗ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΘΕΜΕΛΙΟ - astunomikis-vias/ astunomikis-vias/

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ !!!!!!!!!