Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τμηματοποίηση της Αγοράς
Advertisements

Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Η Χορηγία στον Αθλητισμό
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ EX ANTE ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ 4Η ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ Παρουσίαση: Μιράντα Θεοδωροπούλου Ε.Υ.Σ.ΕΚΤ - Στέλεχος.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Αξιολόγηση Ανθρώπινου Δυναμικού
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 7.2 Τα βασικά στοιχεία των περιεχομένων της κατάρτισης.
ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ !!! ΒΙΚΟΣ ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Π.Μ.Σ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ
Προγραμματισμός Ανθρώπίνου Δυναμικού
ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΣΜΕΥΣΕΩΝ
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Το Αθλητικό Προϊόν και τα Ιδιαίτερα Χαρακτηριστικά του
Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Αθλητικών και Αναψυχικών Διοργανώσεων (Events) Κ. Αλεξανδρής.
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας - Διαδικασία της Αυτοαξιολόγησης (ΑΕΕ) 2 ο Βήμα: Επιλογή και διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης Σχολικοί Σύμβουλοι.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Προώθηση / Επικοινωνία
Η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΣΗΜΕΡΑ
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Διάλεξη 10 η ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MIS) TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Χρηματοοικονομική Ανάλυση …η διαδικασία άντλησης οικονομικών πληροφοριών από τα χρηματοοικονομικά στοιχεία μιας εταιρείας. Η χρηματοοικονομική ανάλυση.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Ευχρηστία και επιχειρηματικά οφέλη Δρ. Π. Ζαχαριάς.
Επίσημος ορισμός Ποιότητας (πρότυπο ISO 8402) Σύνολο χαρακτηριστικών μιας οντότητας για την ικανοποίηση εκφρασμένων και συνεπαγόμενων αναγκών. Αντικείμενο.
Αξιολόγηση Απόδοσης Εργασίας Νικόλαος Κωνσταντόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
«Οι αντικειμενικοί σκοποί της Ολικής Ποιότητας στον Τουρισμό»
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Η επιστήμη της Διοίκησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Παράδειγμα 1 Μια ΚΑΕ παρουσίασε τα εξής αποτελέσματα για τα έτη 2006 και Κέρδη χρήσης
Κοστολόγηση Αθλητικών Υπηρεσιών
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου 2012, Αθήνα, ΑΜΑLIA ATHENS HOTEL
Αρχές Βιώσιμης Ανάπτυξης Οι δέκα αρχές του ΟΗΕ για την Ε.Κ.Ε.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
Το κόστος Ποιότητας    
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ Μεταπτυχιακης Διπλωματικης Εργασιας « Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ».
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Η επιχείρηση ΜΗΤΣΙΟΥ ΕΛΕΝΗ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων για την.
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Η επιχείρηση Κ. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων.
Η επιχείρηση………………………………… που εδρεύει στην περιφέρεια ……………………
Η επιχείρηση Π. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ & Σ. ΣΙΔΕΡΗΣ Ο. Ε
Η επιχείρηση ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΣΠΡΟΙ ΒΡΑΧΟΙ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ, στην περιφέρεια ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ, εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών.
Η επιχείρηση Α. ΒΟΥΛΓΑΡΕΛΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε. Ε
Η επιχείρηση ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΚΟΥΛΟΥΡΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α. Ε
Η επιχείρηση ΚΑΡΑΜΙΧΑΗΛ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΣΑΒΒΑΣ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής Κ. Αλεξανδρής

Δύο βασικές προϋποθέσεις υπάρχουν προκειμένου να γίνει κάτι τέτοιο: Η εκτίμηση της απόδοσης όλων των οργανισμών και φορέων είναι μια σημαντική διαδικασία προκειμένου να κριθούν τα διοικητικά στελέχη και να σχεδιασθούν διορθωτικές αλλαγές (Torkildsen, 1994). Δύο βασικές προϋποθέσεις υπάρχουν προκειμένου να γίνει κάτι τέτοιο: Η οργάνωση ενός καλό σύστημα συγκέντρωσης πληροφοριών από τη διοίκηση της εταιρίας (MIS) Η υιοθέτηση της “διοίκησης μέσω στόχων” (management by objectives).

“Διοίκηση μέσω στόχων” (management by objectives) Σύστημα Συγκέντρωσης Πληροφοριών (MIS) “Διοίκηση μέσω στόχων” (management by objectives) Συλλογή στατιστικών στοιχείων και πληροφοριών για έξι βασικούς τομείς: Έσοδα (συνδρομές, εγγραφές, club, πωλήσεις, παροχές). Έξοδα (Προσωπικό, Λειτουργικά, Φθορές, Αγορές, Επενδύσεις). Στατιστικά “πόρτας”, όπου είναι δυνατόν (στα γυμναστήρια, καθημερινή κίνηση, επισκέψεις, πληρότητα, ροή κτλ). Δείκτες απόδοσης (τζίρος / μέλος, τζίρος / λειτουργικά έξοδα, τζίρος bar κτλ). Πελάτες (ικανοποίηση, εκτίμηση ποιότητας, σχέσεις με το προσωπικό κτλ). Συστηματική διαδικασία ελέγχου της προόδου της επιχείρησης η οποία συνδέεται με τους στόχους και τις ικανότητες του διοικητικού στελέχους. Η διοίκηση μέσω στόχων: Είναι ένας τρόπος σκέψης. Δεν είναι μόνο μια σειρά κανονισμών. Εκφράζει τη φιλοσοφία της διοίκησης. Δείχνει την κατεύθυνση της επιχείρησης.

Διοίκηση μέσω στόχων Οφέλη: Προωθεί την ομαδική συνεργασία (στόχοι-ρόλοι- επικοινωνία). Επιτυγχάνεται συγκέντρωση στα τελικά αποτελέσματα. Το προσωπικό γνωρίζει τις υποχρεώσεις του (φτωχή, καλή επίδοση). Η απόδοση εκτιμάται αντικειμενικά. Τονίζει τις ανάγκες για εκπαίδευση.

Διοίκηση μέσω στόχων Στρατηγικός προγραμματισμός → καθορισμός των στόχων Στόχοι → συμβατοί με τη φιλοσοφία της επιχείρησης → τίθενται σε συνεργασία με τα στελέχη της εταιρίας → κατανοητοί από το προσωπικό → δύσκολοι αλλά μέσα στα πλαίσια του εφικτού → αύξηση της παρακίνησης του προσωπικού Έρευνες έχουν δείξει ότι η ύπαρξη συγκεκριμένων στόχων βοηθάει στην ανάπτυξη ομαδικού πνεύματος, την αύξηση της αφοσίωσης του προσωπικού και της παραγωγικότητας.

Διοίκηση μέσω στόχων Οι στόχοι πρέπει να είναι: Συγκεκριμένοι, Μετρήσιμοι / Ρεαλιστικοί Επιτεύξιμοι / Ενταγμένοι σε ένα χρονοδιάγραμμα (π.χ. για ένα έτος) Ποσοτικοί. «Αύξηση των μελών κατά 20% ως το τέλος του έτους» «Αύξηση της κερδοφορίας κατά 10% μέσα σε 2 χρόνια» Ποιοτικοί. Οι ποιοτικοί στόχοι μπορούν να συνοδεύουν τους ποσοτικούς. Είναι δύσκολο να μετρηθούν. Η εκτίμησή τους βασίζεται στην έρευνα αγοράς, η οποία θα πρέπει να γίνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα με την ίδια μεθοδολογία, έτσι ώστε τα αποτελέσματα να είναι συγκρίσιμα. «Αύξηση της ικανοποίησης των πελατών» «Βελτίωση της ποιότητας των προγραμμάτων» «Βελτίωση της εμπειρίας των συμμετεχόντων»

Δείκτες Απόδοσης Διακρίνονται σε άμεσοι (ποσοτικοί δείκτες) και έμμεσοι τρόπος (ποιοτικοί δείκτες). Χωρίζονται σε 5 κατηγορίες (Torkildsen, 1994 ): Δείκτες εισαγωγής Δείκτες εξαγωγής Δείκτες αποδοτικότητας Δείκτες αποτελεσματικότητας Δείκτες απόδοσης συγκεκριμένων προγραμμάτων

Δείκτες Απόδοσης Δείκτες εισαγωγής Οικονομικοί (συνολικά έξοδα, λειτουργικά έξοδα, έξοδα συντήρησης / προσθήκης εγκαταστάσεων, έξοδα προσωπικού, σταθερά έξοδα (π.χ. ενοίκιο). Περιγραφή Εγκαταστάσεων (μέγεθος αιθουσών, εξοπλισμός κτλ.) Προσωπικό (αριθμός προσωπικού (σύνολο), ανά πρόγραμμα, εμπειρία προσωπικού, πτυχία, εκπαίδευση).

Δείκτες Απόδοσης Δείκτες εξαγωγής Έσοδα / τζίρος (Συνολικός τζίρος, Τζίρος ανά πρόγραμμα / παροχή, συνδρομές, πωλήσεις προϊόντων, έσοδα από διοργανώσεις, κτλ). Μέλη / Κίνηση (αριθμός μελών, επισκέψεις καθημερινά, αριθμός ατόμων ανά πρόγραμμα, μέλη ανά κατηγορίες, πληρότητα).

Δείκτες Απόδοσης Δείκτες αποδοτικότητας Η αποδοτικότητα ορίζεται ως ο βαθμός στον οποίον μία επιχείρηση επιτυγχάνει την καλύτερη δυνατή χρήση των εγκαταστάσεων και προγραμμάτων της, ή το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα από τις υπάρχουσες εγκαταστάσεις. Μετριέται με συσχετίσεις ανάμεσα στα έσοδα κι έξοδα: Συνολικά έσοδα / λειτουργικά έξοδα Συνολικά έσοδα / Έξοδα προσωπικού Έξοδα προσωπικού / Λειτουργικά έξοδα Λειτουργικά έξοδα / αριθμό μελών Συνολικά έσοδα / αριθμό προσωπικού Τζίρος ανά άτομο

Δείκτες Απόδοσης Δείκτες αποτελεσματικότητας Ορίζεται ως ο βαθμός στον οποίον μια επιχείρηση πετυχαίνει τους στόχους της σχετικά με τους πελάτες και την ικανοποίηση των αναγκών τους. Παραδείγματα τέτοιων δεικτών είναι: Ποσοστά συμμετοχής Συχνότητα επισκέψεων. Επιτυχία προσέλκυσης συγκεκριμένων ομάδων του πληθυσμού (π.χ. ηλικιωμένους) Προφίλ των πελατών σε συσχέτιση με την περιοχή στόχου Ποσοστά συμμετοχής στην ομάδα στόχου.

Δείκτες Απόδοσης Παραδείγματα δεικτών απόδοσης των προγραμμάτων: Δείκτες απόδοσης συγκεκριμένων προγραμμάτων Παραδείγματα δεικτών απόδοσης των προγραμμάτων: Ποικιλία προγραμμάτων. Προγράμματα διδασκαλίας δραστηριοτήτων (προγράμματα αρχαρίων). Προγράμματα που στοχεύουν σε συγκεκριμένες ομάδες στόχου (π.χ. παιδιά). Πρωτοβουλίες, νέες ιδέες.