Η γραφική ε π ικοινωνία στο Αναλυτικό π ρόγραμμα Μάντολε Ειρήνη Σύμβουλος Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Δημοτικής Εκπαίδευσης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Αναλυτικό Πρόγραμμα για την Πληροφορική στα Πλαίσια της Πιλοτικής Φάσης Εφαρμογής Ολοήμερου Ενιαίου Δημοτικού Σχολείου για τη σχολική χρονιά
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ.
Οι “multi-Διαστασεις” Των Multimedia
Διδακτική Μαθημάτων Ειδικότητας – Σχέδιο Μαθήματος
H διαδικασία ανάπτυξης λογισμικού. Tι θα γνωρίσουμε •Τις φάσεις ανάπτυξης του λογισμικού. •Γιατί χρειάζεται να γίνει ανάλυση του προβλήματος. •Τι θα πρέπει.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΚΑΙ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Tσουλής Μιλτιάδης: – Βασικές έννοιες στη Διδακτική με την υποστήριξη των ΤΠΕ.
Σχεδιασμός και Τεχνολογία , ΝAΠ * ΕΝΕΡΓΕΙΑ*
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
ΕΝΟΤΗΤΑ 01 ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ – ΟΡΓΑΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
Λουκάς Τσιρώνης1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ (1) Διοίκηση είναι η συστηματοποίηση της συλλογικής προσπάθειας μέσω της οποίας στοχεύουμε στην ικανοποίηση των στόχων που έχουν.
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Επικοινωνία (communicating) Δεξιότητες Επιστημονικής Μεθόδου.
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
ΕΙΔΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΠΙΠΛΟΥ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΩΔ/ΣΟΥ.
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
Το Πορτρέτο του Εαυτού μου
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΑΞΗ: Β’ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
Το αναλυτικό πρόγραμμα του μέλλοντος
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
ΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ (ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ)
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Δημιουργία σεναρίου.
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Η Ρομποτική στην Εκπαίδευση
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
Μάθημα: «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ» Παρουσίαση Μαθήματος
Σύγχρονες μεθοδολογίες ανάπτυξης και διαχείρισης Πληροφοριακών Συστημάτων 2ο Κεφάλαιο.
Οργάνωση της Εκπαίδευσης σε Προγράμματα δραστηριοτήτων
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΛΥΣΗΣ Στην τεχνολογική εκπαίδευση, η διδασκαλία μέσω επίλυσης προβλημάτων έχει γίνει το επίκεντρο των διδακτικών.
B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας
Παραπρόγραμμα / Λανθάνον ή κρυφό ΑΠ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η γραφική ε π ικοινωνία στο Αναλυτικό π ρόγραμμα Μάντολε Ειρήνη Σύμβουλος Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Δημοτικής Εκπαίδευσης

σχεδιασμός και τεχνολογία Ο σχεδιασμός είναι μια διανοητική λειτουργία ( γραφική α π εικόνιση, π ρογραμματισμός …) Η τεχνολογία είναι εφαρμογή της ε π ιστημονικής γνώσης και της εμ π ειρίας για κά π οιο π ρακτικό σκο π ό... Η π ροέκταση του ανθρω π ινού σώματος.

όλες οι απαραίτητες διαδικασίες που ο άνθρωπος θα κάνει για την πραγμάτωση μιας ιδέας. Η γραφική απεικόνιση μιας ιδέας που έχω στο μυαλό μου και ο προγραμματισμός για την πραγμάτωση της. ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΕΊΝΑΙ ………..

Συγκεκριμένα είναι μια από τις ψυχοδιανοητικές λειτουργίες όπως: o Ο προσανατολισμός o Η αντίληψη και η συνειδητοποίηση o Συναίσθημα και συναισθηματικές αντιδράσεις o Η εκτελεστική λειτουργικότητα που αφορά το σχεδιασμό, την οργάνωση και την εκτέλεση ενός προγράμματος ή μιας δραστηριότητας. Σχεδιασμός είναι ……….. ΜΙΑ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ

ΒΑΣΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΟΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Το Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος έχει τρεις βασικούς άξονες: 1. Απόκτηση Τεχνολογικής Γνώσης (κατανόησης) (α) χρήση και λειτουργία των τεχνολογιών (β) τεχνολογικές αρχές (γ) στρατηγικές για την επικοινωνία, την προώθηση, το σχεδιασμό και την αξιολόγηση των τεχνολογικών ιδεών και προϊόντων. 2. Ανάπτυξη Τεχνολογικών Ικανοτήτων και Δεξιοτήτων (α) επιλογή, ανάπτυξη και προσαρμογή των κατάλληλων λύσεων (β) διαχείριση χρόνου, ανθρώπινων και φυσικών πόρων, παραγωγή τεχνολογικών προϊόντων, συστημάτων και περιβαλλόντων (γ) παρουσίαση και προώθηση των ιδεών, των στρατηγικών και των προϊόντων (δ) αξιολόγηση σχεδίων, στρατηγικών και προϊόντων. 3. Συσχέτιση Τεχνολογίας και Κοινωνίας (καλλιέργεια αξιών, στάσεων και συμπεριφορών) ( α) κατανόηση των τρόπων με τους οποίους οι πεποιθήσεις, οι αξίες, οι στάσεις και οι συμπεριφορές των ατόμων και των κοινωνικών ομάδων προωθούν ή περιορίζουν την τεχνολογική ανάπτυξη (β) κατανόηση των επιδράσεων της τεχνολογίας στην κοινωνία και το περιβάλλον διαχρονικά σε τοπικό και διεθνές επίπεδο.

ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΚΛΕΙΔΙΑ Οι πιο πάνω γενικές δεξιότητες αναπτύσσονται μέσα από τρεις ικανότητες κλειδιά που αφορούν στο μάθημα του Σχεδιασμού και Τεχνολογίας: -ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ -ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ -ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ Αυτές οι ικανότητες – κλειδιά αναλύονται σε 4 κλίμακες: Κλίμακα 1 (Α΄- Δ΄ τάξεις) και Κλίμακα 2 (Δ΄- ΣΤ΄ τάξεις) για το Δημοτικό Κλίμακα 3 για το Γυμνάσιο και Κλίμακα 4 για το Λύκειο

Σχεδιασμός Μέσα από κατάλληλα πλαίσια οι μαθητές/τριες: 1. Δημιουργούν ιδέες, αφού λαμβάνουν υπόψη τους τις απαιτήσεις και προδιαγραφές των καταναλωτών, χρησιμοποιώντας πληροφορίες από διάφορες πηγές, π.χ. διαδίκτυο. 2. Αναπτύσσουν ιδέες παρουσιάζοντας παράλληλα τις λειτουργίες της κατασκευής τους. 3. Εκτιμούν αισθητικά τεχνολογικά προϊόντα και φυσικά αντικείμενα. 4. Λαμβάνουν υπόψη αισθητικές παραμέτρους και παραμέτρους χρήστη λειτουργίας του προϊόντος καθώς το σχεδιάζουν και το αναπτύσσουν. 5. Εφαρμόζουν τα στάδια της διαδικασίας σχεδιασμού.

Επικοινωνία Μέσα από κατάλληλα πλαίσια οι μαθητές/τριες: 1. Συζητούν και περιγράφουν τεχνολογικά προϊόντα και φυσικά αντικείμενα. 2. Περιγράφουν λεκτικά ή/και σχεδιαστικά τη διαδικασία σχεδιασμού για ιδέες που θα υλοποιήσουν. 3. Χρησιμοποιούν γραμμές και σχήματα, για να παρουσιάσουν τις ιδέες τους. 4. Επικοινωνούν με τη χρήση σκίτσων. 5. Επικοινωνούν χρησιμοποιώντας αναγνωρισμένα σύμβολα.

Αναλυτικό π ρόγραμμα ΥΛΗ 7 π εριοχές π εριεχομένου :  Δομές ( Κατασκευαστικά συστήματα )  Μηχανισμοί  Ενέργεια  Τεχνολογία Υλικών  Ηλεκτρισμός  Ηλεκτρονικά και Τεχνολογία Ελέγχου  Σχεδιασμός ΔΕΙΚΤΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΚΚλίμακα 1 ( Α΄ - Δ΄ ) ΚΚλίμακα 2 ( Δ΄ - ΣΤ΄ )

; ; ; ;

Σχεδιαστικά Λογισμικά στη δημοτική εκ π αίδευση Virtual labs electricity Microsoft Word και Paint Στόχοι ΑΠ : o Σχεδιασμός στον ΗΥ o Α π εικονίζουν μοντέλα με ελεύθερο σχέδιο o Δημιουργικότητα – φαντασία

Ένας σίγουρος τρό π ος για να π αραμείνεις δημιουργικός : ανάγκασε τον εαυτό σου να μάθει κάτι καινούργιο. Harvey Mackay, Αμερικανός συγγραφέας αυτοβοήθειας Δεν είναι δυνατό να ξοδέψεις όλη σου τη δημιουργικότητα. Όσο π ερισσότερη χρησιμο π οιείς, τόσο π ερισσότερη έχεις. Maya Angelou, , Αφροαμερικανίδα π οιήτρια & συγγραφέας