Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών «Ο ρόλος των Επιμορφωτών B» www.epimorfosi.edu.gr www.epimorfosi.edu.gr www.epimorfosi.edu.gr Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Ελληνογερμανική Αγωγή
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Εκπαίδευση, επιμόρφωση και αξιολόγηση
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 E - learning.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
«Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
Οδηγός του Εκπαιδευτικού των Ξένων Γλωσσών
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Περιφερειακό Θεματικό Δίκτυο Π.Ε. με θέμα: «Μαθαίνοντας τα μυστικά του σχολικού κήπου, εμπνεόμαστε και δημιουργούμε.»
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών πρόταση στο της Ευστρατίας Λιακοπούλου Καθ. Πληροφορικής, Msc.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
3η Π.Δ.Κα.Π - Αλεξανδρούπολη 2009 Αξιολόγηση της επιμορφωτικής διαδικασίας των εκπ/κων ΠΕ19-20 Καράκιζα Τσαμπίκα Σχ. Σύμβουλος Πληροφορικής Δωδ/σου Κωσταλίας.
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ.
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Στοχοκεντρική προσέγγιση Προγραμματισμός Χρόνου Τριμήνου Μήνα Εβδομάδας Ημέρας Αξιολόγηση Αρχική Ενδιάμεση – Διαμορφωτική Αναστοχασμός.
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
Επιμορφώνοντας τους εκπαιδευτικούς για το πολυπολιτισμικό σχολείο: καινοτόμες πρακτικές και πρώτες εκτιμήσεις ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΥΜΠΟΣΙΟ.
Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΟΣ PROJECT.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
EPICT-ΕΣΠΕΡΙΔΕΣ EPICT-esperides EUROPEAN PEDAGOGICAL INFORMATION AND COMPUTER TECHNOLOGIES ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ.
Επιμόρφωση Εκπ/κών στη χρήση και την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία.
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Πράξη «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ, στους Άξονες Προτεραιότητας 1,2,3, - Οριζόντια Πράξη», Επιμόρφωση εκπαιδευτών στο νέο ΠΣ για.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Πανεπιστήμιο Αιγαίου Τμήμα Διεθνών Ακαδημαϊκών Προγραμμάτων και Λοιπών Εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Επίκουρος Καθηγητής Γεώργιος Κεχαγιάς E.Π. Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση ΕΣΠΑ.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
1. 2 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 3 ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ Αυτοχρηματοδοτούμενα Προγράμματα Αναγνωρισμένα Μεταπτυχιακά από τον ΔΟΑΤΑΠ Συνεργασίες με Πανεπιστήμια Εξωτερικού.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
τομεακό πρόγραμμα Erasmus ΕΝΤΑΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ERASMUS
Διδακτική της Πληροφορικής
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
«Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και την εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» Έλενα Βλαχογιάννη
Εισαγωγική Επιμόρφωση για την εκπαιδευτική αξιοποίηση ΤΠΕ (Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ.
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Το πρόγραμμα επιμόρφωσης Β1
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη σχολική μονάδα
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών «Ο ρόλος των Επιμορφωτών B» Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Παναγιώτης Αναστασιάδης Αντιπρόεδρος Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Επιστημονικός Υπεύθυνος Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης Αναπληρωτής Καθηγητής Παιδαγωγικού Τμήματος Δ.Ε Πανεπιστήμιο Κρήτης

1. Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης πλαίσιο Διαβούλευσης Ιούνιος – Σεπτέμβριος (2010) Μελέτη Διερεύνησης Επιμορφωτικών Αναγκών Διαβούλευση με εκπαιδευτικούς και κοινωνικούς φορείς

Το Πλαίσιο της Διαβούλευσης Το Πλαίσιο της Διαβούλευσης 1.Διαβούλευση με 70 εκπαιδευτικούς, κοινωνικούς, επιστημονικούς φορείς 2. Διερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών Μέλη της Εκπαιδευτικής Κοινότητας 3. Πρόσκληση καλών διδακτικών πρακτικών από τους εκπαιδευτικούς για τη διαμόρφωση του περιεχομένου Λάβαμε 569 Διδακτικές Πρακτικές Οριστικοποίηση του Επιμορφωτικού Προγράμματος ( Δεκέμβριος 2010) Δημοσιοποίηση Αποτελεσμάτων (Οκτώβριος 2010) Έναρξη Επιμορφωτικού Προγράμματος ( Πιλοτικό Ιούνιος 2011)

2. Το Πλαίσιο αναφοράς του ΜΠΕ Φιλοσοφία -Αρχές Νέων Προγραμμάτων σπουδών Πλαίσιο Αναφοράς Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης 3 βασικές αρχές --Εφαρμογή στην τάξη / -Αναστοχασμός -Εκπαίδευση ενηλίκων -Εξαε Θεωρητικό Πλαίσιο Επιμόρφωσης Μελέτη Διερεύνησης Διαβούλευση Διεθνή / Ελληνική Εμπειρία

3. Ποιοι είμαστε εμείς – οι επιμορφωτές Β (500)? 8,80% 32,20% 56,40% 2,60%

0,20% 11% 53,40% 35,40%

37,40% 62,60%

Συμβατική Εξαε 140 ώρες E-learning (Χ) Πλατφόρμα Εκπαιδευτικό Υλικό Συμβουλευτική Υποστήριξη Αλληλεπίδραση Διαχείριση 4. Ο Ρόλος του Επιμορφωτή Β ως επιμορφούμενου Ο επιμορφωτής Β επιμορφώνεται Πρόσωπο με Πρόσωπο Συναντήσεις 60 ώρες Εκπόνηση δραστηριότητας αυτοαξιολόγησης και προετοιμασία Μικροδιδασκαλίας Μελέτη Εκπαιδευτικού υλικού Συμβουλευτική Υποστήριξη από τους Α1+Α2 προς τους Β - 2 ώρες/ εβδομάδα τηλ + - Ηλεκτρονική Επικοινωνία

Θεματικές Ενότητες της Επιμόρφωσης των Επ.Β Μετά την ολοκλήρωση της επιμόρφωσης σας θα έχουμε διαπραγματευτεί Α. Σχέσεις/ Αναστοχασμός (13 δ.ω) Θέματα Διαμόρφωσης ομάδας: 4 δ.ω Ασκήσεις Ομάδας: 9 δ.ω Β. Σχέδια Διδασκαλίας/ Συνδιαμόρφωση - Αναστοχασμός 18 δ.ω (έμφαση: Αξιοποίηση της τέχνης στην εκπαίδευση, παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ, περιβαλλοντική προσέγγιση) Γ. Μικροδιδασκαλίες/Αναστοχασμός: 16 δ.ω Δ. ΤΠΕ 2 δ.ω Ε. Ρόλος Επιμορφωτή Β στην εξαε: 4 δ.ω Στ. Αξιολόγηση: 2 δ.ω Ζ. Εκπόνηση Γραπτής Εργασίας: 3 δ.ω

Επιτυχής Ολοκλήρωση Επιμόρφωσης Ποια είναι η αναγκαιότητα της διαδικασίας «επιτυχούς ολοκλήρωσης της επιμόρφωσης» των επιμορφωτών Β? Στο πλαίσιο του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης σχεδιάζεται η δημιουργία ενός ενιαίου μητρώου επιμορφωτών για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Η υλοποίηση ενός τέτοιου εγχειρήματος απαιτεί συγκεκριμένες διαδικασίες που θα οδηγούν στην επιτυχή ολοκλήρωση της επιμορφωτικής διαδικασίας. Η υλοποίηση ενός τέτοιου εγχειρήματος απαιτεί συγκεκριμένες διαδικασίες που θα οδηγούν στην επιτυχή ολοκλήρωση της επιμορφωτικής διαδικασίας. Για αυτό τον λόγο η προϋπόθεση της «επιτυχούς ολοκλήρωσης» είχε συμπεριληφθεί στην δημόσια πρόσκληση στην οποία και ανταποκριθήκατε με βάση τις προβλεπόμενες διαδικασίες.

Προϋποθέσεις για την «επιτυχή ολοκλήρωση της επιμόρφωσης» των επιμορφωτών Β Οι βασικές προϋποθέσεις για την επιτυχή ολοκλήρωση της επιμόρφωσης των Επιμορφωτών Β είναι οι εξής: 1.Φυσική παρουσία στο σύνολο της επιμορφωτικής διαδικασίας. Το μέγιστο επιτρεπόμενο όριο απουσιών για το σύνολο της επιμορφωτικής διαδικασίας δεν μπορεί να υπερβαίνει για οποιονδήποτε λόγο τις 6 διδακτικές ώρες. 2. Εκπόνηση 1 ης Γραπτής εργασίας (επιτόπια): Κυριακή 5 Ιουνίου 15:30-17:00 Οι επιμορφωτές Β αξιολογούνται με Α ή Β ή Γ. Η συγκεκριμένη αξιολόγηση αποτελεί πρόσθετο κριτήριο για την τελική κατάταξη των επιμορφωτών Β στο μητρώο του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης. Οι επιμορφωτές Β αξιολογούνται με Α ή Β ή Γ. Η συγκεκριμένη αξιολόγηση αποτελεί πρόσθετο κριτήριο για την τελική κατάταξη των επιμορφωτών Β στο μητρώο του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης. 3. Οι επιμορφωτές Β συντάσσουν την 2η ατομική εργασία τους (από απόσταση), η εκπόνηση της οποίας έχει χαρακτήρα αυτοαξιολόγησης 4. Οι επιμορφωτές Β παρουσιάζουν την μικροδιδασκαλία τους (3 ο τριήμερο) στο πλαίσιο μιας αναστοχαστικής διαδικασίας. Προκειμένου ένας επιμορφωτής Β να λάβει την βεβαίωση «επιτυχούς ολοκλήρωσης » της επιμορφωτικής διαδικασίας και να ενταχθεί στο σχετικό μητρώο, θα πρέπει να ανταποκριθεί στο σύνολο και των 4 προϋποθέσεων όπως αυτές αναφέρονται ανωτέρω. Αν για οποιαδήποτε λόγο δεν μπορεί να ανταποκριθεί έστω και σε μια από τις ανωτέρω προϋποθέσεις (1- 4), δεν θα μπορέσει να λάβει την «Βεβαίωση Επιτυχούς Ολοκλήρωσης». Σε αυτή την περίπτωση θα του δοθεί δυνατότητα να επαναλάβει το σύνολο του επιμορφωτικού προγράμματος των Επιμορφωτών Β σε επόμενη φάση με βάση τις ανωτέρω προϋποθέσεις (1-4).

Επιμορφωτές Α1,Α2,Β – Κοινότητες Μάθησης Η επιμόρφωση μας είναι μια συνεχής διαδικασία Κατά την διάρκεια του προγράμματος θα πραγματοποιηθούν -Ημερίδες - Διαλέξεις από διακεκριμένους επιστήμονες από τον Ελληνικό και Διεθνή Χώρο -Βιωματικά Σεμινάρια -Αποκεντρωμένες επιμορφωτικές δράσεις σε επίπεδο δημοτικών επιμορφωτικών κέντρων Με την αξιοποίηση συνεργατικών περιβαλλόντων στο διαδίκτυο φιλοδοξούμε να οικοδομήσουμε κοινότητες μάθησης μεταξύ των επιμορφωτών του προγράμματος

Συμβατική Εξαε 146 ώρες E-learning Εκπαιδευτικό υλικό Πλατφόρμα Εκπαιδευτικό Υλικό Συμβουλευτική Υποστήριξη Αλληλεπίδραση Διαχείριση Συμβουλευτική Υποστήριξη Από τον Επ.Β Πρόσωπο με Πρόσωπο Συναντήσεις 54 ώρες Γραπτές Εργασίες 3 (1 επιτόπια) 5. Ο Ρόλος του Επιμορφωτή Β ως επιμορφωτή των εκπαιδευτικών Οι εκπαιδευτικοί επιμορφώνονται από τον επιμορφωτή Β Συμβουλευτική Υποστήριξη από τους Β προς τους εκπαιδευτικούς - 2 ώρες/ εβδομάδα τηλ + - Ηλεκτρονική Επικοινωνία

Οργανωτικά Θέματα Μετακινήσεις – Διαμονή Συμβάσεις – Αμοιβές ……