ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΚΟΠΟΣ, ΑΝΑΛΥΣΗ, ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δημιουργία ενός προγράμματος μάρκετινγκ
Advertisements

Επιχειρηματικό Σχέδιο
Ευάγγελος Μαρτιγόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος COSMOTE
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6ο ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ "ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ"
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
Επιχειρηματικό σχέδιο
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Msc Αντωνία Μανιάτη.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
Χρηματοδότηση Νεανικής Καινοτόμου Επιχειρηματικότητας Τραπεζική Μικρών Επιχειρήσεων 18 Φεβρουαρίου 2015.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Νίκος ΓΙΑΝΝΟΥΛΙΔΗΣ Ευρωσύμβουλοι Α.Ε..  Συμβουλευτική επιχειρηματικότητας ανέργων και νέων επιστημόνων  Συμβουλευτική κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διαδικασία Καθορισμού Τιμής Πώλησης Αγαθού ή Υπηρεσίας
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΝΕΚΡΟ ΣΗΜΕΙΟ (Break-even point)
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ: ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( 1 ) Σκοπός της οργάνωσης της εργασίας είναι η αποδοτική χρησιμοποίηση των μέσων παραγωγής (δηλαδή των κεφαλαίων και των υλικών,
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
14-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ 1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ Ορισμοί Χρησιμότητα και πλεονεκτήματα Δομή του Επιχειρηματικού Σχεδίου. Ερωτήσεις.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Τι είναι Χρηματοδοτική Διοίκηση;...τομέας των χρηματοοικονομικών ο οποίος ασχολείται κυρίως με τη διοίκηση μιας επιχείρησης Βασικές Χρηματοοικονομικές.
ΒΑΣΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ – ΑΝΑΛΥΣΗ ΝΕΚΡΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ Γ. Καμπουρίδης 9/26/ Βασικά Οικονομικά Μεγέθη - Ανάλυση Νεκρού Σημείου.
6 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Τίτλος επιχειρηματικού σχεδίου/όνομα επιχείρησης
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Εισηγήτρια: Τσιμεράκη Βαρβάρα, ACCT, MSc
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Συστήματα χρηματοοικονομικής διοίκησης
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
ΚΟΣΤΟΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ.
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.5: Πρόσβαση των πολύ μικρών επιχειρήσεων αγροτικών.
Αρχές Χρηματοοικονομικής Διοίκησης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΚΟΠΟΣ, ΑΝΑΛΥΣΗ, ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ Παναγιώτης Ιακωβίδης, MSc. Διευθύνων Σύμβουλος The Experts Alliance Ltd. www.tea-bc.com

TI EINAI ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ Το επιχειρηματικό σχέδιο είναι ένα εργαλείο επικοινωνίας που βοηθά στην παρουσίαση της επιχείρησης σε τρίτους.

Και ένα βασικό εργαλείο για την χάραξη της στρατηγικής του ίδιου του επιχειρηματία

ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΕΣ ΕΠΑΡΚΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΑΠΛΗ ΚΑΙ ΕΥΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΧΡΗΣΗ ΕΓΚΥΡΩΝ ΠΗΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΠΗΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ ΧΡΗΣΗ ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΩΝ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΙ ΒΑΣΙΣΜΕΝΟΙ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ

ΟΡΘΗ ΔΟΜΗ ΕΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΕΤΑΙΡΙΑ / ΝΕΟΣΥΣΤΑΤΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1: ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΤΑΙΡΙΑΣ / ΟΜΑΔΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2: ΠΡΟΙΟΝ / ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠ. ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3: ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΓΟΡΑΣ / ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: ΠΩΛΗΣΕΙΣ / ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5: ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΕΤΑΙΡΙΑ / ΝΕΟΣΥΣΤΑΤΗ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1: ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΤΑΙΡΙΑΣ / ΟΜΑΔΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1: ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΤΑΙΡΙΑΣ / ΟΜΑΔΑΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΤΑΙΡΙΑΣ / ΟΜΑΔΑΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ / ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ / ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΕ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ (ΟΧΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ) ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ / ΑΝΑΓΚΕΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΑΓΟΡΑΣ ΠΡΟΙΟΝ / ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΟΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ / ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2: ΠΡΟΙΟΝ / ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠ. ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2: ΠΡΟΙΟΝ / ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠ. ΜΟΝΤΕΛΟ ΛΕΠΤΟΜΕΡΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ / ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ / ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΝΑΓΚΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ (ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΕΣ) ΑΞΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΚΑΝΑΛΙΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΝΑΛΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΕΣΜΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΥΡΙΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ, ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗΣ ΒΑΣΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ / ΠΗΓΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΛΕΙΔΙΑ 4. ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ / ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ (ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ) ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΑΔΕΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3: ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΓΟΡΑΣ / ΑΝΤΑΓΟΝΙΣΜΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3: ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΓΟΡΑΣ / ΑΝΤΑΓΟΝΙΣΜΟΥ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (PESTEL) ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ / ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΝΟΜΙΚΟ

4. ΑΝΑΛΥΣΗ 5 ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΟΥ ΠΟΡΤΕΡ

5. ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: ΠΩΛΗΣΕΙΣ / ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: ΠΩΛΗΣΕΙΣ / ΠΡΟΩΘΗΣΗ SERVICE PRODUCT PLACE PRICE PROMOTION PEOPLE PROCESS PHYSICAL ENVIRONMENT PRODUCT PLACE PRICE PROMOTION

ΕΣ ΓΙΑ ΠΡΟΙΟΝ ΕΣ ΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΟΙΟΝ ΔΙΑΝΟΜΗ ΤΙΜΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΗ ΑΓΟΡΑ ΦΥΣΙΚΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΣ ΓΙΑ ΠΡΟΙΟΝ ΠΡΟΙΟΝ ΔΙΑΝΟΜΗ ΤΙΜΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΕΣ ΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΟΙΟΝ ΔΙΑΝΟΜΗ ΤΙΜΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5: ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ Α) ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ S/N ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΞΟΔΟΥ ΚΟΣΤΟΣ (Euros) ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ 1 ΥΠΟΣΤΑΤΙΚΟ 2 ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ 3 ΑΠΟΘΗΚΗ – ΨΥΓΕΙΟ 4 ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Total Β) ΣΤΑΘΕΡΑ ΕΞΟΔΑ S/N Cost Description ΜΗΝΙΑΙΑ ΕΞΟΔΑ (Euro) ΕΤΗΣΙΑ ΕΞΟΔΑ (Euro) 1 ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ 2 ΝΕΡΟ 3 ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ 4 ΜΙΣΘΟΙ 5 ΕΝΟΙΚΙΑ Total Amount Γ) ΕΞΟΔΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ / ΚΥΜΑΙΝΟΜΕΝΑ

2. ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ 1 000 1 500 3.00 3.10 3 000 4 500 YEAR 1 Month 6 7 8 9 10 11 12 Year Total ΤΥΡΙ /ΚG 1 000 1 500 ΤΙΜΗ / KG 3.00 3.10 ΠΩΛΗΣΕΙΣ (Euros) 3 000 4 500 YEAR 2 Units Unit Price Sales (Euros) YEAR 3

3. ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΧΡΗΣΗ ΕΤΟΣ 1 2 3 ΠΩΛΗΣΕΙΣ (€) 164.872 125.947 105.823 ΚΟΣΤΟΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ (€) (114.009) (84.227) (65.427) ΜΙΚΤΟ ΚΕΡΔΟΣ (€) 50.863 41.720 40.396 ΑΛΛΑ ΕΣΟΔΑ (€) 0.00 ΕΞΟΔΑ (διοίκησης, διανομής κοκ) (€) (51.899) (46.542) (40.734) ΚΕΡΔΗ /ΖΗΜΙΕΣ ΑΠΟ ΕΡΓΑΣΙΕΣ (€) (1.036) (4.822) (338) ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΑ ΕΞΟΔΑ (€) (252) (811) (241) ΚΕΡΔΗ/ΖΗΜΙΕΣ ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ (€) (1.267) (5.632) (577) ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ (€) (35) (168) (173) ΚΑΘΑΡΟ ΚΕΡΔΟΣ (€) (1.302) (5.800) (750)

4. ΑΝΑΛΥΣΗ ΝΕΚΡΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ ΕΤΟΣ 2011 2012 2013 2014 Πωλήσεις (€) 105.823 85.000 93.000 110.000 Μεταβλητές Δαπάνες (€) 65.427 57.000 62.000 65.000 Σταθερές Δαπάνες (€) 40.734 40.000 Νεκρό σημείο (€) 106.161 97.000 102.000 105.000 Νεκρό σημείο (% επί των πωλήσεων) 100.32% 114,12% 109,68% 95.45%

5. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΔΕΙΚΤΕΣ Indication Formula ROE ROI Current Ratio (%) Net Income / Owner’s Equity ROI Net Income / Investment Current Ratio (%) Current Assets / Current Liabilities x 100 Quick Ratio (%) Current Assets – Inventory / Current Liabilities x 100 Receivables Day Ratio (in days) Trade Receivables / Sales x 365 Payables Day Ratio (in days) Trade Payables / Gross Purchases x 365 Gross Profit Ratio (%) Gross Profit / Sales x 100 Net Profit Ratio (%) Operations Profit / Sales x 100 Debt to Equity Ratio (%) Debt (LT+ST) / Equity (>1 = Bankruptcy) etc.

ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΑΝΕΙΣΜΟΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΩΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΤΗΡΙΑ ΓΡΑΜΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ / ΕΡΓΟΥ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΣΤΟΧΩΝ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΡΙΣΚΟΥ ΠΛΑΝΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ ! ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ ! THE EXPERTS ALLIANCE ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ www.tea-bc.com pjacovides@tea-bc.com +357 25 76 11 11