Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 30/04/2004
Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΙΔΕΑ ΟΜΑΔΕΣ 4-5 ΑΤΟΜΩΝ ΓΡΑΠΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ Βιώσιμα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα Βραχυπρόθεσμος και μακροπρόθεσμος σχεδιασμός
Δομές της Αγοράς ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ 1.Περιγραφή του τρόπου λειτουργίας της αγοράς (προμηθευτές πρώτης ύλης – τελικός καταναλωτής του προϊόντος ή της υπηρεσίας) 2.SWOT (Strengths, Weaknesses, Opportunities, Threats) Analysis (Για την εταιρεία) 3.Ανάλυση στρατηγικών παραγόντων (ανταγωνισμός) 4.Απάντηση σε ερωτήματα σχετικά με την πελατεία 5.Εκτίμηση κινήσεων και αλλαγών σε σχέση με τους ανταγωνιστές μας – προβλέψεις – σχεδιασμός ενεργειών 6.Γενικό σχέδιο ενεργειών
Παράδειγμα - Συζήτηση