THE USE OF ICT IN THE EFL CLASSROOM THE USE OF ICT IN THE EFL CLASSROOM ΛΑΜΙΑ 08 – 03 -2013 ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΩΤΣΗ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ.
Advertisements

Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
Εκπαιδευτικά Σενάρια: Δομή και Αξιολόγηση
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
Οι Διαδραστικοί Πίνακες σε 4 ώρες… Επιμέλεια: Γ. Κωτσάνης, Β. Οικονόμου, 20-22/6/2012.
ΠΡΟΤΥΠΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΟΦΕΛΗ Ενότητα 3.7 – Β’ Μέρος.
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία Ο υπολογιστής ως γνωστικό εργαλείο Γνωστικά εργαλεία θεωρούνται οι εφαρμογές που έχουν δημιουργηθεί με σκοπό να.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Οι ΤΠΕ (Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών) ως εργαλεία για την ανάπτυξη κριτικής ιστορικής σκέψης: εκπαιδευτικό λογισμικό, χρήση διαδικτύου ΜΕ.
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
4.2 Βασικές κατηγορίες λογισμικού από πλευράς χαρακτηριστικών και από πλευράς δραστηριοτήτων με τη χρήση τους Ως εκπαιδευτικό λογισμικό ορίζεται το εξειδικευμένο.
Α.ΜΑ.Π.. Αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «Πλειάδες» Ομάδα επιστημόνων – Διδακτικής Φυσικών επιστημών – Φυσικής – Πληροφορικής Συνεργασία σχολών.
Σενάριο.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Διδακτικά σενάρια.
ΜΕΤΡΟ, ΠΟΙΚΙΛΙΑ, ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ Δημιουργοί: Φρόσω Άνθη, Σταματέλα Μάνδυλα Σχολείο: 7 ο Δημοτικό Κερκύρας
Διδακτικά σενάρια Στέργιος Ναστόπουλος.
ΕΣΠΑ \Ε.Π. Ε&ΔΒΜ\Α.Π «Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών στις 8 Π.Σ., 3 Π.Σ.Εξ., 2 Π.Σ.Εισ.» Με συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και.
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
EPICT-ΕΣΠΕΡΙΔΕΣ EPICT-esperides EUROPEAN PEDAGOGICAL INFORMATION AND COMPUTER TECHNOLOGIES ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ.
Τι είναι το Εκπαιδευτικό Σενάριο
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Beta English Tο ΠΕΑΠ πάει και στη Β’ Δημοτικού…
WRITING TEACHER ELENI ROSSIDOU ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Xρήση Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (692) Χρήση Ψηφιακών Εργαλείων στη Διδασκαλία των Μαθηματικών Εαρινό εξάμηνο 2008 Μαθηματικό Τμήμα ΕΚΠΑ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Lesson Plan 2 Magic Moments 3 Unit 12 Fashion Teachers: Athena Onoufriou Ioustini Neofytou Zouanna Neofytou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02
3 η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής, Αλεξανδρούπολη Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών Τ. Α. Μικρόπουλος.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Development of spatial thinking, geometry and physics. What can.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (Learning Theories and.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Teaching Science in Science Museums and Science Centers Towards.
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ / ΜΥΤΙΛΗΝΗ / Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης Ε.Π.ΠΑΙ.Κ.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Μαθαίνω με “υπότιτλους”
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Δημιουργία σεναρίου.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Παρουσίαση και Ανάλυση της Χρήσης του forum
Προχωρημένος Προγραμματισμός
Με συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε. Κ. Τ.)
ΑΓΓΛΙΚΑ Ε’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ English 5th Grade -Writing Activities-
Equipping the Next Generation for Active Engagement in Science
Ενημέρωση για eTwinning
Λέξεις που αλλάζουν νόημα αν είναι μετρήσιμα ή μη μετρήσιμα
Kanaka Creek School Teams Session January 30, 2018
Entry 27 – Starter Copy and simplify
Μεταγράφημα παρουσίασης:

THE USE OF ICT IN THE EFL CLASSROOM THE USE OF ICT IN THE EFL CLASSROOM ΛΑΜΙΑ 08 – ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΩΤΣΗ

ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ…  Η δημιουργία νέων περιβαλλόντων μάθησης όπου, μέσω κατάλληλων δραστηριοτήτων, θα δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να βελτιώνουν τις γνώσεις τους ή και να αποκτούν νέες γνώσεις, αλληλεπιδρώντας με το τεχνολογικό μέσο, στο εργαστήριο των υπολογιστών τόσο σε ατομικό επίπεδο, όσο και σε συνεργασία με τους άλλους μαθητές σε μικρές ομάδες.

Εκπαιδευτικό λογισμικό (ΕΛ ) Τι είναι το ΕΛ;  Εκπαιδευτικό λογισμικό (ΕΛ) χαρακτηρίζεται κάθε λογισμικό / εφαρμογή για τη χρήση του τεχνολογικού μέσου / μηχανήματος που ονομάζεται υπολογιστής το οποίο μπορεί να αξιοποιηθεί για συγκεκριμένους σκοπούς διδασκαλίας και μάθησης σε ένα δεδομένο εκπαιδευτικό σύστημα

Τα οφέλη από τη χρήση των ΤΠΕ και των ΕΛ  Παθητικότητα > Δραστηριοποίηση  Συνεργατική μάθηση  Ανακαλυπτική και αυτόνομη μάθηση  Μεταγνωστικές ικανότητες  Διόρθωση – Αξιολόγηση – Αυτοαξιολόγηση  Διαθεματικότητα  Παραγωγικότητα και Αντικειμενοποίηση  Το εκπαιδευτικό λογισμικό συμπληρώνει το σχολικό υλικό

ΤΠΕ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ: ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Τι είναι το Εκπαιδευτικό Σενάριο; Μία δομημένη, πλήρης και εφαρμόσιμη διδακτική πρόταση  «δομημένη»: μορφή του σεναρίου που είναι σαφής, διακρίνεται σε θεματικές ενότητες και στηρίζεται σε ένα μοντέλο συγγραφής σεναρίων  «πλήρης»: το σύνολο των παιδαγωγικών και γνωστικών πτυχών της μαθησιακής διαδικασίας που προτείνει το σενάριο  «εφαρμόσιμη»: το πλαίσιο λειτουργίας και εφαρμογής του σεναρίου σε πραγματικές συνθήκες διδασκαλίας

Δομή Εκπαιδευτικού Σεναρίου Ένα σενάριο αποτελείται συνήθως από:  τους μαθησιακούς / διδακτικούς στόχους  την κεντρική ιδέα (τίτλος) που διέπει το σενάριο  τους εμπλεκόμενους και τους ρόλους τους (π.χ. μαθητής, δάσκαλος, συμμαθητής)  τις δραστηριότητες που θα πραγματοποιούν οι εμπλεκόμενοι (π.χ. οι μαθητές θα συζητούν – γράφουν – διαβάζουν – ρωτούν – απαντούν – σχολιάζουν – εξηγούν – εφαρμόζουν – αναλύουν – συνθέτουν – προβληματίζονται – αξιολογούν και αξιολογούνται)  το υποστηρικτικό εκπαιδευτικό υλικό σε ψηφιακή ή μη μορφή  τις Τ.Π.Ε. που προτείνονται προς χρήση (π.χ. εκπαιδευτικό λογισμικό)

Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Σεναρίου  Είναι εντάξιμο στο κύριο διδακτικό έργο μου και στην καθημερινή πραγματικότητα του σχολείου μου;  Έχει σαφείς στόχους και σκοπούς;  Ενισχύει-προωθεί: –αλληλεπίδραση –συνεργασία μαθητών –ενεργό συμμετοχή μαθητών –διερεύνηση –οικοδόμηση της γνώσης –δημιουργικότητα και κριτική σκέψη μαθητών –αξιολόγηση- αυτοαξιολόγηση –Διαθεματικότητα;  Χρησιμοποιεί τα τεχνολογικά μέσα & τα αλλά εκπαιδευτικά εργαλεία με ισορροπία και οικονομία;  Είναι απλό και αξιοποιήσιμο;

Λογισμικά που διαθέτουμε  Δημοτικό  ΑΓΓΛΙΚΑ Δ΄ ΕΩΣ ΣΤ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ (δημιουργός – εκδότης SIEM 2008, έκδοση 1.0) - PC CD-ROM  Π.Ι. Εκπαιδευτικό λογισμικό CD-ROM: Αγγλικά Δ΄ & Ε΄ Δημοτικού, Αγγλικά ΣΤ΄ Δημοτικού  Γυμνάσιο  English + Basic  Π.Ι. Εκπαιδευτικό λογισμικό CD-ROM: Αγγλικά για Αρχάριους Α΄, Β΄, Γ΄, Γυμνασίου, Αγγλικά για Προχωρημένους Α΄, Β΄, Γ΄ Γυμνασίου  Λύκειο  English + Intermediate

Παραδείγματα σεναρίου Παραδείγματα σεναρίου 1.Revision and Consolidation of Comparison of Adjectives Lesson Plan  Class: Στ΄class  Level: A1 + (L 0 – Introductory) - mixed ability  No of pupils: 22 (11 boys + 11 girls)  Time: one 45-minute teaching session  Equipment: 7 PCs, Εκπαιδευτικό CD-ROM Αγγλικά Δ΄ έως ΣΤ΄ Δημοτικού (2008 SIEM), Π.Ι. – Εκπαιδευτικό λογισμικό CD-ROM: Αγγλικά ΣΤ΄Δημοτικού  Aids: flashcards and pictures  Materials: one worksheet per group, a photocopy per pupil for H/W  Recent Work: Pupils have completed Unit 3, Αγγλικά ΣΤ΄Δημοτικού. They have practiced comparison of adjectives and adverbs through a variety of tasks.

PRE-COMPUTER TASK Teacher arranges class into 6 groups of three and one group of four. Then she revises comparison through flashcards and pictures. Objective: To motivate learners and activate content and formal Schemata. Time: 10 minutes Procedure: Teacher – Learner oriented Skills Integration: Speaking only WHILE-COMPUTER TASK Teacher hands out a copy of the instructions per group. Learners read and follow the instructions. Teacher supports and monitors the activity. Objective: to practise comparison of adjectives and adverbs Time: 30 minutes Procedure: Learner oriented / Group Work Skills Integration: Reading, Listening and Speaking POST-COMPUTER TASK Homework assignment Objective: further practice Time: 5 minutes Procedure: Teacher – Learner oriented Skills Integration: Reading, Listening and Speaking

INSTRUCTIONS  Click on the castle in the middle (2nd level)  Click on the clown. Play the game at least 6 times.  Click back and then back again.  Click on the castle on the right (3rd level).  Click on the clown. Play the game at least 5 times.  Click back and then back again.  Click exit.  Click on the file Agglika ST. Click start up and then start.  Click on Space centre.  Click on Space exploration. Read about the planets and choose the correct answer.  If you finish, click on Toy Store and play any game you like. *distance = απόσταση diameter = διάμετρος satellite = δορυφόρος mean temperature = μέση θερμοκρασία orbital velocity = ταχύτητα της τροχιάς Have fun! Have fun!

2. Using the Internet to play games Lesson Plan Level: A2 - (L 0 – Introductory) - mixed ability No of pupils: 23 (13 boys + 10 girls) Time: one 45-minute teaching session Equipment: 7 PCs, a connection to the Internet, a Web browser (Internet Explorer) Web site: food.htm Materials: one worksheet per group, a photocopy per pupil for H/W Recent Work: Pupils are working on food and healthy eating - Unit 2, Αγγλικά ΣΤ΄Δημοτικού.

PRE-COMPUTER TASK Teacher arranges class into 5 groups of three and two groups of four. Then she shows the food pyramid to revise vocabulary Objective: To motivate learners and activate content and formal Schemata. Time: 10 minutes Procedure: Teacher – Learner oriented Skills Integration: Speaking only WHILE-COMPUTER TASK Teacher introduces the game and gives each group a copy of the instructions. Learners read and follow the instructions. Teacher supports and monitors the activity. Objective: to practise food vocabulary Time: 30 minutes Procedure: Learner oriented / Group Work Skills Integration: Reading, Listening, Speaking and Writing POST-COMPUTER TASK Homework assignment Objective: further practice Time: 5 minutes Procedure: Teacher – Learner oriented Skills Integration: Reading, Writing, Listening and Speaking

INSTRUCTIONS  Click on the trolley on the left. Play TROLLEY DASH  Click on Fruit and Vegetables in the centre of the page. Play the game  Click on Make a banana milk shake.  Click on Food quiz.  Click on Healthy eating.  Click on The Greedy Hippo. Read the story and then complete the activity at the back of this page.  Click on Pizza and Chips. Listen to the song. Then click on the game and play.  If you want, you can click on for older learners and do some more activities (word games on food and staple food). Have fun!

Useful links                        