Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΜΕΤΡΟ, ΠΟΙΚΙΛΙΑ, ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ Δημιουργοί: Φρόσω Άνθη, Σταματέλα Μάνδυλα Σχολείο: 7 ο Δημοτικό Κερκύρας

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΜΕΤΡΟ, ΠΟΙΚΙΛΙΑ, ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ Δημιουργοί: Φρόσω Άνθη, Σταματέλα Μάνδυλα Σχολείο: 7 ο Δημοτικό Κερκύρας"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΜΕΤΡΟ, ΠΟΙΚΙΛΙΑ, ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ Δημιουργοί: Φρόσω Άνθη, Σταματέλα Μάνδυλα Σχολείο: 7 ο Δημοτικό Κερκύρας Emails:anthifrosso@gmail.com, mand_stamatela@yahoo.granthifrosso@gmail.command_stamatela@yahoo.gr Τάξη: Β (Β1 - Φρόσω Άνθη, Β2 – Σταματέλα Μάνδυλα) Ηλικία: 7-8 ετών Διάρκεια: 3 ώρες

2 ΣΤΟΧΟΙ  Να μάθουν τα παιδιά λεξιλόγιο σχετικά με τα φαγητά και τη φυσική δραστηριότητα.  Να συνεργαστούν σε ομάδες προκειμένου να φτιάξουν ένα κοινό φύλλο εργασίας (αφίσα με διατροφική πυραμίδα)  Να διασκεδάσουν και να προβληματιστούν παρακολουθώντας βίντεο στο διαδίκτυο σχετικά με την αναγκαιότητα της φυσικής άσκησης στη ζωή μας αλλά και τις επιπτώσεις της ανθυγιεινής διατροφής.

3 ΥΛΙΚΑ Ύλη ΠΕΑΠ. http://rcel.enl.uoa.gr/peap/b-taksi/kyklos-b/let-s-eat-healthy-foodhttp://rcel.enl.uoa.gr/peap/b-taksi/kyklos-b/let-s-eat-healthy-food Βίντεο με επιπτώσεις ανθυγιεινής διατροφής. FMX 2013.mp4.FMX 2013.mp4 Βίντεο με φρούτα και λαχανικά. Healthy Kids Song_ Fruits and Vegetables.mp4Healthy Kids Song_ Fruits and Vegetables.mp4 Βίντεο με φυσική δραστηριότητα.I can run - Nursery Rhymes & Kids Songs - LearnEnglish Kids British Council.mp4I can run - Nursery Rhymes & Kids Songs - LearnEnglish Kids British Council.mp4 Βίντεο-προβολέας Φορητός υπολογιστής Χαρτόνι για κατασκευή πυραμίδας διατροφής. Ψαλίδια, blue – tack

4 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Το σχέδιο εργασίας το οποίο εκπονήσαμε φέτος στα Αγγλικά με τα δύο τμήματα της Β΄ τάξης του σχολείου μας εντάσσεται στα πλαίσια του προγράμματος υγείας «Μέτρο, Ποικιλία, Ισορροπία» που είχε αναλάβει η Β΄ τάξη και αφορά στη υγιεινή διατροφή και τη φυσική δραστηριότητα.

5 ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ Εντοπίσαμε στο διαδίκτυο βίντεο σχετικά με το θέμα μας. Εκτυπώσαμε το υλικό (flashcards, φυλλάδια με το γράμμα Ww και τη λέξη ‘water’) που πρότεινε το ΠΕΑΠ. Πλαστικοποιήσαμε και κόψαμε τα flashcards. Φωτοτυπήσαμε τα φύλλα εργασίας. Ετοιμάσαμε τα υλικά που χρειαζόμασταν για την αφίσα (χαρτόνι, μαρκαδόρους, ψαλίδια, blue-tack).

6 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΒΗΜΑ 1: Διδάξαμε το μάθημα που προέβλεπε η ύλη του ΠΕΑΠ http://rcel.enl.uoa.gr/peap/b-taksi/kyklos-b/let-s-eat-healthy-food. http://rcel.enl.uoa.gr/peap/b-taksi/kyklos-b/let-s-eat-healthy-food ΒΗΜΑ 2: Παρακολουθήσαμε ένα αστείο βίντεο με παχύσαρκα ζωάκια και σχολιάσαμε τις επιπτώσεις της κακής διατροφής. http://www.youtube.com/watch?v=oovCg3PRx4Yhttp://www.youtube.com/watch?v=oovCg3PRx4Y BHMA 3 Μιλήσαμε για την αναγκαιότητα της φυσικής δραστηριότητας και είδαμε ένα σχετικό βίντεο. http://www.youtube.com/watch?v=QKn5H1cekyohttp://www.youtube.com/watch?v=QKn5H1cekyo ΒΗΜΑ 4: Παρακολουθήσαμε και σχολιάσαμε ένα τραγούδι με φρούτα και λαχανικά στο διαδίκτυο. http://www.youtube.com/watch?v=9nyW8ZIACKshttp://www.youtube.com/watch?v=9nyW8ZIACKs ΒΗΜΑ 5 : Κάθε τμήμα έφτιαξε από μια αφίσα με τη διατροφική πυραμίδα.

7


Κατέβασμα ppt "ΜΕΤΡΟ, ΠΟΙΚΙΛΙΑ, ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ Δημιουργοί: Φρόσω Άνθη, Σταματέλα Μάνδυλα Σχολείο: 7 ο Δημοτικό Κερκύρας"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google