ΈΚΤΟΡΑΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μια μεγάλη διαμάχη του Τρωικού πολέμου
Advertisements

Διαθεματικη εργασια στην ιλιαδα
ΕΡΓΑΣΙΑ ΙΛΙΑΔΑΣ ΤΗΣ ΣΕΜΙΝΑΣ ΤΣΟΚΑΝΑ, ΣΤΕΛΛΑΣ ΧΑΤΖΗΑΝΤΩΝΙΟΥ, ΑΝΝΑΣ ΦΥΤΙΛΑ, ΧΡΥΣΟΥΛΑΣ ΡΑΓΚΟΥΣΗ ΑΝΔΡΟΜΑΧΗ.
Στέλλα Βιολάντη Γρηγόριος Ξενόπουλος.
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ Ερευνητική εργασία στα πλαίσια του σχολικού μαθήματος ‘Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας’ Ερευνητική ομάδα: Μοσχοβάκου Δανάη , Νικολοπούλου.
H ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΗΝ ΙΛΙΑΔΑ.
Στέλιος Τ., Γιώργος Τ. & Κώστας Π., Β3 – 7gymioa
Οι Φιλόσοφοι της αρχαίας Ιωνίας
Μαθήτρια: Ισμήνη Τσιγκανέ Καθηγήτρια: Μπορέτου Σταυρούλα Μάθημα: Κείμενα Έτος:
Ο θάνατος του Πάτροκλου
Οι Αχαιοί φτάνουν στην Τροία
Ποια ήταν η θέση των γυναικών και των παιδιών την εποχή εκείνη μέσα στην Ιουδαϊκή κοινωνία; Ας διαβάσουμε το ερμηνευτικό1.
70 Συνέδριο ΠΕΣΕΑ (Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Ειδικής Αγωγής)
Ο.Κ.Ρ O ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Η γυναικα στην ιλιαδα Ομαδοσυνεργατική εργασία του τμήματος Β2
ΑΓΓΕΛΟΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΙΛΙΑΔΑ
Το Σούλι Νότια των Ιωαννίνων απλώνονται τα Κασσώπεια όρη. Εδώ κατοίκησαν πολλοί Έλληνες για να αποφύγουν την κτηνωδία των Τούρκων. Σιγά - σιγά κτίσθηκαν.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
Η θέση και ο ρόλος της γυναίκας στην Ιλιάδα
Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ ΕΠΟΧΗ
Β’ ΜΕΡΟΣ: (Να γραφτούν στο τετράδιο)
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΗΝ ΙΛΙΑΔΑ.
Ο Ισαάκ: Γιατί η χαρά του ερχομού ενός παιδιού είναι πάντα μεγάλη;
ΕΡΓΑΣΙΑ ΙΛΙΑΔΑΣ ΣΤΗΝ ΡΑΨΩΔΙΑ Ζ
ΤΡΩΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ Το μήλο της Έριδος.
Ο Χριςτος ως ςημειο αντιλεγομενο
Ο ΜΥΘΟΣ ΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ. Η ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΝΗ ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ Η αποκαλούμενη και Ωραία Ελένη, περίφημη για την ομορφιά της,τάς νήσους στην ελληνική μυθολογία.
ΑΧΙΛΛΕΑΣ Ο ΗΜΙΘΕΟΣ.
Βρισκόμαστε στη Μεσοποταμία το 19ο αιω. π.Χ.
Μυκηναϊκός πολιτισμός
ΠΑΡΟΜΟΙΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΙΛΙΑΔΑ (ΑΠΛΕΣ &ΠΛΑΤΙΕΣ)
Σύγκριση Ελένης και Ανδρομάχης
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΣΙΦΝΙΩΝ «ΤΡΩΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ» 1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΠΑΣΑΚΗΣ Δ’2.
Η ΜΑΧΗ ΣΤΟ ΜΑΝΙΑΚΙ.
ΙΛΙΑΔΑ ΔΙΑΛΟΓΟΣ.
ΑΡXAIA ΕΛΛΗΝΙΚH ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ- ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Δρ. Χαρά Κοσεγιάν Οκτώβρης 2011 Πράξη «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ, στους Άξονες.
Η ΟΜΗΡΙΚΗ ΕΛΕΝΗ. Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ ΕΥΛΟΓΙΑ Η ΚΑΤΑΡΑ;
Το τραγούδι αναφέρεται στα σφάλματα που έχει κάνει η Ελένη. Παρουσιάζεται ως μια μοιραία γυναίκα που προκάλεσε τον πόλεμο στην Τροία. Έχει παρασύρει.
Εργασία Αρχαίας Ελληνική Γλώσσας
Ευριπίδη Ελένη Εισαγωγή.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ Ομηρικά έπη: Ιλιάδα
Τάξη Δ1 Κωνσταντίνος Λαμπρόπουλος Κωμωδία και δράμα.
Ο Τρωικός Πόλεμος Ο Τρωικός Πόλεμος Ενότητα 5 Γ’ & Δ’ Τάξη Χάρης Λεμονιάς 2008.
Η γυναίκα ως πολεμικό λάφυρο και ερωμένη στην ομηρική κοινωνία
Ο Όμηρος δεν κρίνει την Ελένη για την πράξη της σε κανένα σημείο της Ιλιάδας. Η Ελένη παρουσιάζεται ως μια συμπαθητική, αξιοπρεπής και ενδιαφέρουσα.
Ερωτοκριτοσ και Αρετουσα
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ Στις μέρες μας, λίγοι είναι οι άνθρωποι που διακατέχονται από πραγματική αγάπη προς τους συνανθρώπους τους. Η ΑΓΑΠΗ όμως, είναι ένα.
Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ ΕΠΟΧΗ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ Ομηρικά έπη: Ιλιάδα
Έλεγχος υποθέσεων με την χ2 «χι -τετράγωνο» κατανομή
Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821.
Η ΖΩΗ ΣΤΟ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ
Ο Ισαάκ: Γιατί η χαρά του ερχομού ενός παιδιού είναι πάντα μεγάλη; Τι ήταν αυτό το παιδί για τους γονείς του;
Η ΑΠΟΔΗΜΙΑ – Ο ΚΑΗΜΟΣ ΤΗΣ ΞΕΝΙΤΙΑΣ
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ
Προτυπο γυμνασιο ευαγγελικησ σχολησ σμυρνησ
ΣΟΦΟΚΛΗΣ Ηλέκτρα – Αντιγόνη.
Στατιστικές Υποθέσεις
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
στ Ο Έκτορας στην Τροία – Ο Έκτορας συναντά την Ανδρομάχη
Θρησκευτικά Α Γυμνασίου
ΡΑΨΩΔΙΑ α: ΠΡΟΟΙΜΙΟ (στ. 1-25)
Από το μαθητή Μάριο Σπύρου Γ΄ 2.  Τα πρώτα χρόνια  Ο Γρηγόρης Αυξεντίου γεννήθηκε στις 22 Φεβρουαρίου του 1928 στο χωριό Λύση της επαρχίας Αμμοχώστου.
ΟΜΗΡΟΥ «ΟΔΥΣΣΕΙΑ» ΕΙΣΑΓΩΓΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ ΤΗΣ ΤΡΟΙΑΣ
Ο Λεωνίδας Α’ της Σπάρτης γεννιέται περί το 540 π. x
«Ζωντανεύοντας τον Όμηρο» Η ραψωδία Α της Ιλιάδας με εικόνες
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΈΚΤΟΡΑΣ

Ο Έκτορας αποτελεί για την τρωική εποχή το πρότυπο του ήρωα ως πολεμιστή, συζύγου και πατέρα. Κινείται στα πλαίσια που υπαγορεύει το ηρωικό πρότυπο. Αγαπά την πατρίδα και την οικογένεια του αλλά στο πρώτο βαθμό μπαίνει η αγάπη στην πατρίδα.

Οι βιαστικές κινήσεις του Έκτορα στο κείμενο (Ζ Οι βιαστικές κινήσεις του Έκτορα στο κείμενο (Ζ.370) δείχνουν τη σφοδρή του επιθυμία να συναντήσει τη γυναίκα του και το γιο του που φοβάται ότι θα δει για τελευταία φορά. Αυτό δείχνουν και τα άστοχα ερωτήματα που απευθύνει στις παρακόρες. Η συνάντηση με την Ανδρομάχη ήταν εντελώς τυχαία γιατί και οι δύο μετακινούνταν με σκοπό να βρει ο ένας τον άλλο (Ζ 393-5). Οι πρώτες χειρονομίες δείχνουν τη μεγάλη τρυφερότητα που τρέφει για την οικογένεια του. Στην απάντηση του Έκτορα προς την Ανδρομάχη διακρίνουμε το ηρωικό και ηθικό ανάστημα του Εκτόρα που βάζει πάνω απ’ όλα το χρέος προς την πατρίδα και το λαό του. Συνάμα φοβάται τις συνέπειες που θ’ ακολουθήσουν για την Ανδρομάχη και το γιο του (Ζ 441-465)

Η σκηνή του Έκτορα με τον γιο του στην αγκαλιά, δείχνει πόσο τρυφερός και στοργικός πατέρας είναι. Τα όνειρα που κάνει για το γιο του συνοψίζουν το ηρωικό ιδανικό της εποχής. Τιμή και δόξα είναι αυτά που επιζητούν (Ζ472-481) Στη συνέχεια παρηγορεί τη γυναίκα του και λέει ότι αν δεν είναι γραφτό κανένας δε θα τον στείλει στον τάφο. Η πίστη στη μοίρα είναι απαράβατος κανόνας (Ζ485-489).

Επίσης πιστεύει ότι τα πολεμικά έργα είναι χρέος των ανδρών ενώ τα εργόχειρα είναι χρέος των γυναικών (Ζ 490-3) Στη συνάντηση του με τον Πάρη φαίνεται πόσο ευγενικός και συγκρατημένος ήταν . Έμμεσα επιπλήττει τον Πάρη και του αποδίδει ευθύνες για τον Τρωικό πόλεμο. Η αισιοδοξία του φαίνεται στους τελευταίους στίχους όπου εκφράζει την πίστη του ότι θα νικήσουν τους Αχαιούς (Ζ 520-529)

Γενικά ο Έκτορας που είναι ο γενναιότερος πολεμιστής της Τροίας συγκεντρώνει και άλλες αρετές. Αλλά πάνω απ’ όλα βάζει την υπεράσπιση της πατρίδας την τιμή των όπλων και τη δόξα που θα αποκτήσει επειδή μάχεται ηρωικά.

Εργασία από τους μαθήτες Κατερίνα Μαντέλου Αλεξάνδρα Κοσμίδου Γιάννης Καρακασσίδης Βασίλης Ιωσηφίδης