Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιχειρηματικό Σχέδιο
Advertisements

Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 28/05/2004.
Επιχειρηματικό σχέδιο
 Το σχέδιο ΜΚΤ απαντά σε μια σειρά από ερωτήσεις της στρατηγικής ΜΚΤ: 1) πως φτάσαμε ως εδώ; 2) που βρισκόμαστε τώρα; 3) που θέλουμε να πάμε στο μέλλον;
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
SWOT ANALYSIS.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Marketing / Βασικές Αρχές Νοέμβριος 2014 Αθήνα / SkyWalker / Μονοπάτια Επιχειρηματικότητας Στέργιος Παπαδόπουλος ΜΒΑ R&D / Creative Director.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 14/05/2004.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
Σεμινάριο Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης
Νίκος ΓΙΑΝΝΟΥΛΙΔΗΣ Ευρωσύμβουλοι Α.Ε..  Συμβουλευτική επιχειρηματικότητας ανέργων και νέων επιστημόνων  Συμβουλευτική κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
Στοιχεία Επιχειρηματικότητας
Επιχειρηματικο σχεδιο
Strategy and the Internet Γιώργος Θάνος Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2008.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 30/04/2004.
Chapter 7: business risk analysis σ. 1 Κεφάλαιο 7 Μεθοδολογία Ανάλυσης Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ) Μεθοδολογία Ανάλυσης Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ)Θεματολογία:
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΜΑΘΗΜΑ 4 Ο – 5 Ο. Η Ανάλυση SWOT εξετάζει τα Ισχυρά (Strengths) και Αδύναμα σημεία (Weaknesses) μιας επιχείρησης, τις Ευκαιρίες (Opportunities) και.
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ 1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ Ορισμοί Χρησιμότητα και πλεονεκτήματα Δομή του Επιχειρηματικού Σχεδίου. Ερωτήσεις.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ 2 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2016.
Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 8 ο εξάμηνο, Διάλεξη 18 η, 27/5/2016 Διδάσκουσα: Ασημίνα Χριστοφόρου.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Εισαγωγικά.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
SPORT PRESS Μάθημα: «Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού» Δρ. Ουρανία Βρόντου Εργασία Αγγέλη Π., Ζέρβα Α., Κουλουτμπάνη Α., Μανωλάκου Σ., Ρηγάκου Κ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Στάδια προώθησης του 1ου στόχου
Επαγγελματική Μάθηση σχολικής μονάδας
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Έννοια και τρόπος διαχείρισης του Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ)
STUDIO ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ – ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ Η SWOT ανάλυση ως εργαλείο σχεδιασμού
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
Τι είναι η στρατηγική? Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Strengths Δυνατα σημεία Weakness Αδυναμίες Opportunities Ευκαιρίες Threats απειλές swot.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Σχέδιο επαγγελματικού έργου
Επιχειρηματικό σχέδιο
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004

Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΙΔΕΑ  ΟΜΑΔΕΣ 4-5 ΑΤΟΜΩΝ  ΓΡΑΠΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟ ΚΕΙΜΕΝΟ

ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ  Δομές της Αγοράς  SWOT Analysis  Εξέλιξη της Αγοράς και διαφοροποιήσεις του Ανταγωνισμού

Δομές της Αγοράς  ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ –Ανάπτυξη ενός σχεδίου που κατανοεί και αντιμετωπίζει τον ανταγωνισμό –Δεν είναι ο μακροπρόθεσμος σχεδιασμός, αν και έχει μακροπρόθεσμες επιπτώσεις –Αναζήτηση παραγόντων του ανταγωνισμού που θα μας καταστήσουν ανταγωνιστικούς  Ο πελάτης πρέπει να δίδει μεγάλη σημασία στον παράγοντα αυτό  Πρέπει να προκύπτει η διαφοροποίηση σε σχέση με τον ανταγωνισμό

Δομές της Αγοράς  ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ –Σχεδιάγραμμα 3.1 –Η επιχειρηματική στρατηγική απαιτεί εξέταση των παρακάτω: 1.Εταιρεία (περιορισμοί ανθρώπινου δυναμικού, ανάγκες σε στελέχη, κεφαλαιακή επάρκεια, τι χρειαζόμαστε για την επίτευξη των στόχων μας;) 2.Πελατεία (δημογραφικά στοιχεία όπως ηλικία, εισοδήματα, εκπαίδευση κ.λπ., καθώς και ψυχογραφικά στοιχεία, γιατί αγοράζει το συγκεκριμένο προϊόν, κανάλια προσέγγισης κ.λπ.) 3.Ανταγωνισμός: αυτοί που διεκδικούν την ίδια πελατεία (κόστος, όγκος πωλήσεων, λειτουργία ή σε ποία ανάγκη ανταποκρίνεται ο ανταγωνισμός)

Δομές της Αγοράς  ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ Η διαμόρφωση ενός συντονισμένου σχεδίου ενεργειών που θα εξασφαλίσει την υπερκέραση του ανταγωνισμού

Δομές της Αγοράς  ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ 1.Περιγραφή του τρόπου λειτουργίας της αγοράς (προμηθευτές πρώτης ύλης – τελικός καταναλωτής του προϊόντος ή της υπηρεσίας) 2.SWOT (Strengths, Weaknesses, Opportunities, Threats) Analysis (Για την εταιρεία) 3.Ανάλυση στρατηγικών παραγόντων (ανταγωνισμός) 4.Απάντηση σε ερωτήματα σχετικά με την πελατεία 5.Εκτίμηση κινήσεων και αλλαγών σε σχέση με τους ανταγωνιστές μας – προβλέψεις – σχεδιασμός ενεργειών 6.Γενικό σχέδιο ενεργειών

SWOT ANALYSIS 1.Δυνατά σημεία (εσωτερικό περιβάλλον) 2.Αδυναμίες (εσωτερικό περιβάλλον) 3.Ευκαιρίες (εξωτερικό περιβάλλον) 4.Απειλές (εξωτερικό περιβάλλον)

Ανάλυση στρατηγικών παραγόντων  ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ ΔΟΜΗ ΑΓΟΡΑΣ –Ολιγοπώλιο –Μονοπώλιο –Ελεύθερος Ανταγωνισμός  Παράδειγμα - Συζήτηση

Ερωτήματα σχετικά με την πελατεία  Παράδειγμα - Συζήτηση

Μεταβαλλόμενες Αγορές  Εκτίμηση – σχεδιασμός κινήσεων  Τάσεις – επανεκτίμηση  Κύκλος της αγοράς

Γενικό σχέδιο ενεργειών  Χρονοδιάγραμμα  Αντιδράσεις σε ενδεχόμενες τάσεις ή αλλαγές  Γνώση του κύκλου ωρίμανσης τόσο της αγοράς όσο και του προϊόντος