Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ 2 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2016.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ 2 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2016."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ 2 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2016

2 ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ. ΟΙ ΠΕΝΤΕ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΡΤΕΡ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΠΕΝΤΕ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΟΥ ΠΟΡΤΕΡ ΒΟΗΘΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΚΥΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΙΑΣ ΑΓΟΡΑΣ 1.Η ΑΠΕΙΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ 2. Η ΑΠΕΙΛΗ ΑΠΌ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΤΑ 3. Η ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ 4. Η ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ 5. Η ΕΝΤΑΣΗ-ΕΧΘΡΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ

3 Η ΕΧΘΡΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΟΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΟΜΟΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ/ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΧΕΥΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ. Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ ΌΤΑΝ: ΟΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ Ο ΚΛΑΔΟΣ ΕΊΝΑΙ ΩΡΙΜΟΣ ΜΕ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΠΟΡΕΙΑ ΥΠΑΧΟΥΝ ΥΨΗΛΑ ΠΑΓΙΑ ΚΟΣΤΗ Η ΕΞΟΔΟΣ ΕΊΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ Η ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΕΊΝΑΙ ΧΑΜΗΛΗ

4 Η ΑΠΕΙΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΕΜΠΟΔΙΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΝΕΩΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ ΚΛΙΜΑΚΟΣ/ ΥΨΗΛΑ ΠΑΓΙΑ ΚΟΣΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ (ΚΑΜΠΥΛΗ ΜΑΘΗΣΗΣ) ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΚΑΝΑΛΙΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΚΟΣΤΟΣ ΔΙΕΙΣΔΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ( ΑΔΕΙΕΣ) ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ ΑΠΌ ΤΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ

5 ΑΠΕΙΛΗ ΑΠΌ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΤΑ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΤΑ ΕΊΝΑΙ ΠΡΟΙΟΝΤΑ Η ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΟΦΕΛΟΣ ΜΕ ΤΑ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΑΛΛΑ ΕΊΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ( ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΓΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ VS. ΤΡΕΝΑ/ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ) ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΑΝ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΙΜΗ/ΑΠΟΔΟΣΗ ΕΊΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΜΕ ΤΟ ΝΈΟ ΜΕΣΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΑΝ Η ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΕΊΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΜΕ ΤΟ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΤΟ

6 Η ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΠΕΛΑΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗ ΔΥΜΑΝΗ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΤΙΜΕΣ Ή ΥΨΗΛΟΤΕΡΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΠΡΟΙΟΝΤΑ. ΣΥΝΗΘΩΣ ΌΤΑΝ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ: ΕΊΝΑΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΜΕΝΟΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΑΜΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΕΤΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ( ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΟΥΝ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΙΟΝΤΑ).

7 Η ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ ΟΙ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΟΥΝ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΜΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΌΤΑΝ ΕΧΟΥΝ ΙΣΧΥ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ: ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΛΙΓΟΙ (ΟΛΙΓΟΠΩΛΙΟ) ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΎ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ/ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ ΕΊΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΟΙ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΕΤΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ (ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΕΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥΛΟΥΝ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ ΜΕΣΩ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΝΤΙ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ)

8 Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΤΩΝ ΠΕΝΤΕ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΚΛΑΔΩΝ /ΑΓΟΡΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΝΑ ΕΙΣΕΛΘΕΙ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΡΟΠΩΝ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΠΕΝΤΕ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΣ ΑΠΌ ΤΗ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΤΗΝ ΆΛΛΗ. ( ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥΣ ΣΕ ΜΙΑ ΑΓΟΡΑ ΟΣΟ ΟΙ ΜΙΚΡΕΣ)

9 ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΕΝΤΕ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΠΡΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΣΩΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΓΟΡΑΣ ΌΧΙ ΣΕ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ (πχ Η ΑΓΟΡΑ ΤΩΝ ΧΑΜΗΛΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΌΧΙ ΗΤΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΓΕΝΙΚΑ) ΟΙ ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΕΣ ΚΛΑΔΟΙ ( ΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ CAMERAS/IPOD) ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ( Η ΑΓΟΡΑ PC ΚΑΤΆ ΚΑΝΟΝΑ ΦΕΡΕΙ ΤΟ WINDOWS ΤΗΣ MICROSOFT)

10 Ο ΚΥΚΛΟΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ


Κατέβασμα ppt "ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ 2 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2016."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google