"ΜαθαΙνω τα ΔικαιΩματΑ μου Στην Ευρωπαϊκη ΕνωΣΗ"

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παρουσίαση προτεινόμενου εκπαιδευτικού προγράμματος
Advertisements

Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
Αξιοποίηση – Αξιολόγηση ιστοσελίδων, ιστοχώρων και πυλών
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
WEB PAGE VIA WEEBLY. Α’ ΦΑΣΗ •Ενημέρωση Β’ ΦΑΣΗ •Συντονισμός Γ’ ΦΑΣΗ •Συλλογή και επεξεργασία πληροφοριών Δ’ ΦΑΣΗ •Υλοποίηση.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Ομάδα Φ Καλαϊτziδησ Κλεοβουλοσ Καραναστασησ Δημητρησ Κεσογλου Μαρινα
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
Σενάριο.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
ΤΙΤΛΟΣ ΚΑΛΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Blogs ( ιστολόγια) To Blog or not to Blog? That is the question!! Ποιος μπορεί να έχει ιστολόγιο? Όλοι μας!! Είναι πολύ εύκολο! Γιατί να έχω ιστολόγιο?
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Οδηγίες συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης για το πρόγραμμα Teachers 4 Europe
Συνόψεις της νομοθεσίας της ΕΕ: μια εισαγωγή 2009.
Αξιοποίηση – αξιολόγηση δικτυακών χώρων Ιστοσελίδες – ιστοχώροι - πύλες.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΠΡΟΕΔΡΙΑ 1 η Ιουλίου - 31 Δεκεμβρίου 2012 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΗ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1 Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2012.
Διδακτική Πληροφορικής
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΤΙΤΛΟΣ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΦΑΓΟΓΕΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑ / Ομάδα ανάπτυξης 5 ο ΓΕΛ ΚΕΡΚΥΡΑΣ.
Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
ΤΙΤΛΟΣ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΦΑΓΟΓΕΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑ / Ομάδα ανάπτυξης 5 ο ΓΕΛ ΚΕΡΚΥΡΑΣ.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα: ένα σχέδιο διδασκαλίας στη Νεοελληνική Γλώσσα της Γ‘ Γυμνασίου Άννα Αγγελοπούλου.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΑΕΡΙΩΝ Σεβαστή Μαλάμου, Φυσικός ΠΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ / 2015 Ομάδα ανάπτυξης ΓΕΛ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ.
Γ. Αλεξιάδης.  Εκπαιδευτική δραστηριότητα, κατά την οποία οι περισσότερες ή και όλες οι πληροφορίες που απαιτούνται για την επίλυση ενός προβλήματος.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Παρουσίαση στο Slideshare «Η ελληνική εκπαιδευτική blogoσφαιρα»
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Αναστασία Γεωργιάδου Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
Slideshare.
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ 2ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Δραστηριότητες και μικροσενάρια
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

"ΜαθαΙνω τα ΔικαιΩματΑ μου Στην Ευρωπαϊκη ΕνωΣΗ" 24ο Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων Ομάδα ανάπτυξης Γεωργία Πάνου, Εκπαιδευτικός ΠΕ-70 ΙΩΑΝΝΙΝΑ /ΜΑΪΟΣ 2014

ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Αναλυτική Περιγραφή Αρχικά δημιουργήθηκε από τον εκπαιδευτικό το εκπαιδευτικό περιβάλλον μέσα από την κατασκευή ενός ιστολογίου που παρέχεται δωρεάν από το Word Press και βρίσκεται στη διεύθυνση http://childrenright.wordpress.com/. Στην φάση αυτή γίνεται και η κατάλληλη μορφοποίηση στο ιστολόγιο (προσθήκη εικόνων, λογότυπων κ.ά.) για να είναι έτοιμο ώστε να αναρτηθούν οι σελίδες του Web Quest. Ακολούθησε ο εμπλουτισμός του Web Quest με το υλικό που θα βοηθήσει τους μαθητές στην ιστοεξερεύνησή τους. Το υλικό περιλαμβάνει τις οδηγίες για την αναζήτηση, καταγραφή και παρουσίαση των πληροφοριών από τους μαθητές καθώς και την ανάρτηση των Φύλλων Εργασίας με τις προτεινόμενες επιμέρους δραστηριότητες των ομάδων και τους ιστότοπους στους οποίους θα ανατρέξουν. ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Α΄ Φάση (Διάρκεια 45΄): Μετάβαση στην ηλεκτρονική διεύθυνση του ιστολογίου και παρουσίαση στους μαθητές των βασικών στόχων της δράσης. Περιήγηση των μαθητών στο ιστολόγιο, παρουσίαση των βασικών στόχων της δραστηριότητας, χωρισμός των μαθητών σε 3 ομάδες των 4-5 ατόμων και ανάθεση των αποστολών στις ομάδες. Οι ομάδες είναι οι εξής: Α΄ ομάδα: «Έχω δικαίωμα στη φροντίδα, στην ασφάλεια και τη δίκαιη μεταχείριση» Β΄ ομάδα: «Έχω δικαίωμα στη μόρφωση και στην ελευθερία της έκφρασης» Γ΄ ομάδα: «Έχω δικαίωμα στην προστασία από το Διαδίκτυο και τους κινδύνους της καθημερινότητας» Η Α΄ φάση λήγει με την υλοποίηση της 1ης Δραστηριότητας όπου οι μαθητές επισκέπτονται το διαδραστικό υλικό του www.europa.eu και έχουν μια πρώτη γνωριμία με το θέμα. ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Β΄ Φάση (Διάρκεια 45΄): Γ΄ Φάση (Διάρκεια 45΄): Σε αυτή τη φάση οι μαθητές υλοποιούν τη 2η και 3η Δραστηριότητα αφού μελετήσουν τα κείμενα που υπάρχουν στο Διαβατήριο των Δικαιωμάτων του παιδιού και τις ανακοινώσεις των Ευρωπαϊκών Οργάνων (2006 και 2008) για τις προτεραιότητες της Ε.Ε. σε θέματα προστασίας του παιδιού και σύμφωνα με τη Διεθνή Σύμβαση. Γ΄ Φάση (Διάρκεια 45΄): Στην Γ΄ φάση οι μαθητές, συμμετέχοντας όλες οι ομάδες, συνθέτουν και παρουσιάζουν τα Δικαιώματα των Παιδιών κατασκευάζοντας μία αφίσα διαστάσεων 60Χ80 σε Λογισμικό Παρουσιάσεων. ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Δ΄ Φάση (Διάρκεια 45΄): Στην τελική φάση γίνεται η παρουσίαση των αποτελεσμάτων και η εξαγωγή των συμπερασμάτων με την ολοκλήρωση και της Δραστηριότητας Αξιολόγησης με στόχο την ενημέρωση της σχολικής κοινότητας για το θέμα των Δικαιωμάτων του Παιδιού στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Η αξιολόγηση υλοποιείται από τους μαθητές μέσω του Πίνακα Αυτό-Αξιολόγησης στον οποίο περιέχονται τα παρακάτω πεδία: Συλλογή πληροφοριών από το διαδίκτυο Οργάνωση εργασίας Δομή εργασίας Παρουσίαση εργασίας Συνεργασία μελών της ομάδας Επίτευξη στόχων Χρησιμοποιήθηκε γι' αυτό το σκοπό το Μαθησιακό Αντικείμενο από το Φωτόδεντρο με τίτλο: "Έχουμε ανάγκες και δικαιώματα" (http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/3529?locale=el) ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ανοιχτης εκπαιδευτικης ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ & ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Διδακτικοί στόχοι Προώθηση της ευρωπαϊκής ιδέας •Εξάσκηση των μαθητών στην αναζήτηση πληροφοριών μέσα από τους επίσημους δικτυακούς τόπους της Ε.Ε. •Ενημέρωση για φορείς που παρέχουν βοήθεια σε περιπτώσεις παραβίασης των δικαιωμάτων των παιδιών •Συνειδητοποίηση της αναγκαιότητας για κοινή νομοθεσία στις χώρες – μέλη της Ε.Ε. •Ανάδειξη της ένταξης των ευρωπαϊκών αρχών στο πλαίσιο των διεθνών κανόνων •Κατάκτηση δεξιοτήτων αναζήτησης πληροφοριών. •Ανάπτυξη κριτηρίων αξιολόγησης πληροφοριών. •Ανάλυση και η σύνθεση δεδομένων. •Παρουσίαση της γλωσσικής πληροφορίας. Σχεδιασμός Ακολούθησε τις βασικές αρχές σχεδιασμού και εφαρμογής μιας διδακτικής πρακτικής όμως η Ιστοεξερεύνηση. Χρησιμοποιήθηκε ο δωρεάν χώρος φιλοξενίας του Word Press για την ανάρτηση του Web Quest αξιοποιώντας τη δυνατότητα για εύκολο σχεδιασμό και δημοσίευση των πληροφοριών (http://childrenright.wordpress.c om/). ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ & ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ

ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ανοιχτης εκπαιδευτικης ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΗΣ ανοιχτης εκπαιδευτικης ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ Τάξη ΣΤ’ Δημοτικού Διάρκεια 4 Διδακτικές ώρες Ρόλος Διδάσκοντα ενθαρρυντικός, υποστηρικτικός, συντονιστικός, διαμεσολαβητικός, τεχνική υποστήριξη. Περιβάλλον – Πλαίσιο Για την επίτευξη των διδακτικών στόχων που τέθηκαν εφαρμόστηκε η διδακτική πρακτική της Ιστοεξερεύνησης (Web Quest) αξιοποιώντας τις ΤΠΕ (Τεχνολογίες της Πληροφορίες και της Επικοινωνίας) για την αναζήτηση, συλλογή και παρουσίαση των πληροφοριών μέσα από το διαδίκτυο. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΗΣ ανοιχτης εκπαιδευτικης ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ

ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ανοιχτης εκπαιδευτικης ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ Ορίστηκε στο στάδιο της Εισαγωγής και της Αποστολής το θέμα και στο στάδιο της Διαδικασίας ανατέθηκαν οι δραστηριότητες – 4 συνολικά - στις ομάδες μέσα από το Φύλλο Εργασίας. Στο στάδιο της Αξιολόγησης οι μαθητές υλοποίησαν δραστηριότητες αυτό- αξιολόγησης και στο στάδιο των Συμπερασμάτων κάθε ομάδα παρουσίασε το αποτέλεσμα της αποστολής της. Οι μαθητές εργάστηκαν ομαδικά πάνω σε δραστηριότητες που περιείχαν τα Φύλλα Εργασίας που τους δόθηκαν. Κάθε ομάδα αποτελούνταν από 4 μέλη και οι ομάδες διαμορφώθηκαν με τη διαδικασία της τυχαίας επιλογής – κλήρωσης από την αρχή της σχολικής χρονιάς. ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ανοιχτης εκπαιδευτικης ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ

Εικόνα 1- Φύλλο Εργασίας Ομάδας Α’ -« Έχω δικαίωμα στη φροντίδα, στην ασφάλεια και τη δίκαιη μεταχείριση»

Εικόνα 2 - Φύλλο Εργασίας Ομάδας Β’ -«'Έχω δικαίωμα στη μόρφωση και στην ελευθερία της έκφρασης»

Εικόνα 3 - Φύλλο Εργασίας Ομάδας Γ’: «Έχω δικαίωμα στην προστασία από το Διαδίκτυο και τους κινδύνους της καθημερινότητας»

ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ

ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ Ιστοεξερεύνηση-Σύνδεσμος: https://childrenright.wordpress.com/ Έχουμε ανάγκες και δικαιώματα: http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/3 529?locale=el ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΕΚΤΑΣΗΣ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ- ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΣ Η προστιθέμενη αξία της διδακτικής στρατηγικής που ακολουθήθηκε έγκειται στην αξιοποίηση και προβολή του υλικού που διατίθεται στους επίσημους ιστότοπους της Ε.Ε. και αφορά τα Δικαιώματα του παιδιού. Δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς να έχουν εύκολη πρόσβαση στην πληροφορία που καλύπτει το συγκεκριμένο θέμα. Η παρουσίαση του υλικού της Ε.Ε. μέσα από ένα εκπαιδευτικό ιστολόγιο αποτελεί διδακτική πρόταση για ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς και σχολικές μονάδες. Η ενασχόληση των μαθητών με το συγκεκριμένο θέμα ανέδειξε με επιτυχία το πλέγμα προστασίας που διαμορφώνει η Ε.Ε. και τα αρμόδια όργανά της σχετικά με την υπεράσπιση των δικαιωμάτων των παιδιών. Ο χωρισμός των μαθητών της τάξης σε ομάδες και η ανάθεση της αποστολής μέσα από την πρακτική της Ιστοεξερεύνησης στο περιβάλλον του Word Press ευνόησε την διαμόρφωση θετικού μαθησιακού κλίματος και ενίσχυσε την ενεργό συμμετοχή των μαθητών στην υλοποίηση των δραστηριοτήτων. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ- ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΣ

Σχέση με άλλες ανοιχτές εκπαιδευτικές πρακτικές Η πρωτοτυπία της ανοιχτής εκπαιδευτικής πρακτικής που παρουσιάσαμε έγκειται στην εφαρμογή της τεχνικής της ιστοεξερεύνησης για το θέμα των Δικαιωμάτων του παιδιού στην Ευρωπαϊκή Ένωση μέσα από τη μελέτη των επίσημων ιστότοπων και εγγράφων της Ε.Ε. Οι μαθητές γνωρίζουν το εκπαιδευτικό υλικό της Ε.Ε. που ναφέρεται στο θέμα που διαπραγματεύονται. Αξιοποίηση, Γενίκευση, Επεκτασιμότητα Η εργασία για τη δράση Τ4Ε (Teachers 4 Europe) με θέμα τα «Δικαιώματα του Παιδιού στην Ευρωπαϊκή Ένωση» μέσα από τη δημοσίευση στον ιστότοπο προτείνεται ως ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον για αξιοποίηση σε ζητήματα που σχετίζονται με την Ε.Ε. Επίσης παροτρύνουμε τους αναγνώστες της εφαρμογής να καταθέσουν τα σχόλιά τους διότι θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμα για την ανατροφοδότηση των συμμετεχόντων. ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ / ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ, ΓΕΝΙΚΕΥΣΗ, ΕΠΕΚΤΑΣΙΜΟΤΗΤΑ

ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΥΛΙΚΟ ΠΟΥ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Πρόσθετο υλικό που αξιοποιήθηκε Δικτυακός τόπος για τα δικαιώματα του παιδιού στη Ε.Ε.: http://ec.europa.eu/0- 18/wrc_index_el.jsp?main=true&initLang=EL Διαβατήριο για τα δικαιώματα του παιδιού: http://www.coe.int/t/dg3/children/pdf/Passport_grc.pdf Στρατηγική της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τα δικαιώματα του παιδιού: http://eur- lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/PDF/?uri=CELEX:52006DC0367&from=EL Μια ξεχωριστή θέση για τα παιδιά στην εξωτερική δράση της ΕΕ: http://eur- lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/PDF/?uri=CELEX:52008DC0055&from=EL Ο ιστοχώρος του Συνηγόρου του Παιδιού: http://www.0-18.gr/gia-paidia/ta-dikaiomata-soy Επίτροπος Προστασίας των Δικαιωμάτων του Παιδιού: http://www.childcom.org.cy/ccr/ccr.nsf/DMLindex_gr/DMLindex_gr?OpenDocument Προς μια στρατηγική για τα δικαιώματα του παιδιού: http://europa.eu/legislation_summaries/human_rights/fundamental_rights_within_european_union/r1255 5_el.htm Η γωνιά του Παιδιού: http://europa.eu/kids-corner/index_el.htm Η Ευρώπη σε 12 μαθήματα: http://bookshop.europa.eu/el/-12--pbNA3110652/ ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΥΛΙΚΟ ΠΟΥ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΗΚΕ