ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ Ένα υπόδειγμα ή μοντέλο είναι μια κάποιας μορφής αναπαράσταση πραγματικών αντικειμένων, καταστάσεων ή διαδικασιών. Γενικότερα είναι μια απλοποίηση.
ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΟΡΟΛΟΓΙΑ Στην ΚτΠ: Χρησιμότητα στον Δημόσιο Τομέα ή Η σημασία της γνώσης των όρων για αποτελεσματική πρόσβαση στην πληροφορία Γ. Καραγιάννης Καθηγητής.
Η Θεματική Ταξινόμηση και η Συμβολή της στην Αναζήτηση Ευρωπαϊκών Κοινωνικών Δεδομένων.
Η εργαστηριακή διδασκαλία στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
Έρευνα Έρευνα :“Συστηματική, ελεγχόμενη, εμπειρική και κριτική διερεύνηση υποθετικών προτάσεων σχετικά με τις εικαζόμενες σχέσεις ανάμεσα σε φυσικά(;)
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
EDUE 240: Βάσεις και Βασικές Έννοιες των Φυσικών Επιστημών στο Δημοτικό Maria Evagorou Fall UNIC, Συνάντηση 2η.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ Γ.Σ.Π.. ΟΡΙΣΜΟΙ Ένα σύστημα για τακτικό και συνηθισμένο τρόπο επεξεργασίας δεδομένων και για απάντηση προκαθορισμένων και.
Μάθημα 2 ο : Βασικές έννοιες 1 Ακαδημαϊκό Έτος
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 ΠΕΡΙ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
 Λαμβάνουν υπόψη τις πολιτισμικές και κοινωνικές συνθήκες μάθησης.  Έχουν επιρροές από ανθρωπολογία και κοινωνική ψυχολογία  Ενδιαφέρονται για τις.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ - ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ: ΣΗΜΕΙΑ
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
EXCEL – λογιστικά φύλλα. Χρήση επεξεργασία, αναπαράσταση και επικοινωνία αριθμητικών (η γενικότερα ποσοτικών) δεδομένων Ειδικότερα Εφαρμογή εκπαιδευτικών.
Μεθοδολογίες και Εργαλεία Ανάλυσης και Σχεδιασμού Π.Σ. Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
Ορισμός Έργου Δρ. Α. Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας.
PSY 301 Μάθημα 2ον KOINΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΘΟΔΟΙ & ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Σπύρος Αβδημιώτης MBA PhD Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας Εαρινό Εξάμηνο 2016.
Διάλεξη 10 η ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MIS) TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ Δειγματοληψία
Επίσημος ορισμός Ποιότητας (πρότυπο ISO 8402) Σύνολο χαρακτηριστικών μιας οντότητας για την ικανοποίηση εκφρασμένων και συνεπαγόμενων αναγκών. Αντικείμενο.
► Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Έρευνα ► Ορισμοί ► Χαρακτηριστικά επιστημονικής έρευνας ► Τύποι της έρευνας ► Η χρησιμότητα της έρευνας στο χώρο της υγείας.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1. ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1.1 ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 1.
ΔΙΑΛΕΞΗ 11η Ποσοτική έρευνα υγείας
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕκπαιδευτικΗς ΕΡΕΥΝΑΣ: Συγγραφη εργασιας
Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο ΙΙ
Μεθοδολογία της έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι &ΙΙ
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Μοντέλο Ωριαίας Διδασκαλίας
Ανάλυση δεδομένων κοινωνικής έρευνας
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Μεθοδολογία Έρευνας 3ο εξάμηνο
Η επιστημονική μέθοδος ως εργαλείο ανάπτυξης της Βιολογίας
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
Συμμετοχική παρατήρηση Συστηματική παρατήρηση
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Σχεδιασμός και Πραγματοποίηση επιστημονικής ερευνητικής εργασίας
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
Μεθοδολογία της έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι &ΙΙ
Επιστήμη των Υπολογιστών
Κάποιες βασικές έννοιες στη μεθοδολογία της ψυχολογίας
Ποσοτικές Μέθοδοι Έρευνας Αρχική μέθοδος στην οποία στηρίχτηκε η συγκρότηση της εμπειρικής ή πειραματικής παιδαγωγικής ήταν το πείραμα, κάτω από την επίδραση.
ΚΥΚΛΟΣ ΖΩΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Προσεγγίσεις στην κοινωνική έρευνα - Ποιοτική και ποσοτική μεθοδολογία
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Στοιχεία θεωρίας σφαλμάτων
Στοιχεία θεωρίας σφαλμάτων
Μεθοδολογία της Έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι & ΙΙ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΥΨΗΛΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ Καθημερινή ζωή Ακαδημαϊκό χώρο Αντίθετες απόψεις: Πωλ Φεγιεράμπεν Η ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ: ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑ «Αν δεν είσαι σε θέση να μετρήσεις, τότε η γνώμη σου είναι πτωχή και ανεπαρκής» Η ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ: Η ΛΟΓΙΚΗ

ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΛΟΓΙΚΟΣ ΘΕΤΙΚΙΣΜΟΣ:ΑΚΡΑΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Οι θεωρίες είναι ατεκμηρίωτες αν δεν επαληθεύονται από γεγονότα. Στερούνται νοήματος αν δεν προκύπτουν από γεγονότα. ΘΕΩΡΙΟΚΡΑΤΙΑ: Η ΑΛΛΗ ΑΚΡΗ Το θεωρητικό σκέλος της επιστήμης δεν συνιστά περιγραφή της πραγματικότητας

ΕΠΑΓΩΓΙΣΜΟΣ: Η ΜΕΣΗ ΟΔΟΣ (όλα τα μέταλλα διαστέλλονται όταν θερμαίνονται) Νόμοι και Θεωρίες Επαγωγή Παραγωγή Γεγονότα που προσπορίζονται από την παρατήρηση (διαφορετικά είδη μετάλλων κάτω από διαφορετικές συνθήκες, όταν θερμανθούν, διαστέλλονται) Προβλέψεις και εξηγήσεις (διαδοχικές σιδηροδρομικές ράγες, αν δεν παρεμβάλλονται μικρά διαστήματα, θα παραμορφωθούν κάτω από τον καυτό ήλιο)

ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ: Είναι ο τρόπος της επιστημονικής προσπέλασης, η σαφώς προσδιοριζόμενη κατεύθυνση της νοητικής διαδικασίας, η εξέταση κατά ορισμένους κανόνες. ΜΕΘΟΔΟΣ Η΄ ΤΕΧΝΙΚΗ: Είναι απλά το μέσο που με αυτό επιτυγχάνεται μια μεθοδολογία. ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ: Είναι η έκφραση της έννοιας της μεθοδολογίας στην εξέταση των θεμάτων του χώρου.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ Συστηματική (ολοκληρωμένο σύστημα ενέργειας) Παραγωγική (δρα συσσωρευτικά) Αυτοελεγχόμενη (δυνατότητες αυτορίθμησης) Εύπλαστη και Ευέλικτη (βελτίωση ή αλλαγή τμημάτων της χωρίς να καταστρέφεται) ΔΟΜΗ Πληροφοριακό Μέρος (γνώση για το θέμα που εξετάζεται) Ερμηνευτικό Μέρος (αξιοποιεί τις γνώσεις του πρώτου μέρους) Επιβεβαιωτικό Μέρος (μέσα από έλεγχο, βελτιώνει τις μεθόδους των δυο προηγουμένων) ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ Επίπεδο ΜΕΛΕΤΗΣ (εξασφαλίζει συνεχή ροή, άμεσα ελεγχόμενη) Επίπεδο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ (προδιαγράφει την πορεία αντιμετώπισης του προβλήματος) Επίπεδο ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (βελτιώνει, ολοκληρώνει, συσσωρεύει γνώση) Επίπεδο ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΩΝ (τεκμηριώνει και υποστηρίζει τα προτεινόμενα)

ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΑ ΣΚΕΛΕΤΟΣ ΧΩΡΟΣ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΠΟ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΥΛΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΣΤΟΧΟΙ ΟΡΙΣΜΟΙ ΧΩΡΙΚΟΙ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΒΑΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΗΓΕΣ ΦΑΣΕΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΞΗΓΗΣΗ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΧΡΗΣΗ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΧΑΡΤΕΣ ΑΛΛΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟΧΩΝ ΑΝΑΔΡΑΣΗ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΑ ΣΚΕΛΕΤΟΣ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΧΕΣΕΙΣ ΑΝΑΔΡΑΣΗΣ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟΧΟΙ Γενικός Στόχος (Goal) Αντικειμενικοί Στόχοι (Objectives) Πρόβλημα Προϊόντα Παροχή ΟΡΙΣΜΟΙ Λειτουργικοί Ορισμοί Παραδοχές ΧΩΡΙΚΟΙ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΙ Περιοχή Μελέτης Χωρική Μονάδα

ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ Περιεχόμενο Φυσικός Χώρος Άνθρωποι Χωρικές Δομές Χωρικές Διαδικασίες Προέλευση Πρωτογενή Δευτερογενή

ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ Χρόνος Ιστορικά Σημερινά Μεταβλητότητα Μεταβλητές Σταθερές Έκφραση Εξωγενής Ενδογενής

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΠΟ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΠΟ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΟΡΙΣΜΟΣ: Στοιχεία είναι μια σειρά από αριθμητικά, ποσοτικά ή ποιοτικά χαρακτηριστικά ενός συνόλου, σε μη επεξεργασμένη για το συγκεκριμένο στάδιο ανάλυσης μορφή, ενώ όταν περάσουν από μια διαδικασία επεξεργασίας και απαντούν σε κάποιο ερώτημα, έχουμε πληροφορία.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΠΟ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: ΣΥΛΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΗΓΗ Πρωτογενή Εργασίες Πεδίου Θεωρητική Έρευνα Αρχειακές Καταγραφές Δευτερογενή Ψηφιακά Μη Ψηφιακά ΦΑΣΕΙΣ Προαναλυτική Φάση Αναλυτική Φάση Μεταναλυτική Φάση

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΠΟ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: ΣΥΛΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΥΛΛΟΓΗΣ Προ-πειρατικές Πειραματικές Ημι-πειραματικές ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΥΛΛΟΓΗΣ Περιοχή Ι: Φυσική Γεωγραφία Περιοχή ΙΙ: Πειραματικές Επιστήμες Περιοχή ΙΙΙ: Ανθρωπογεωγραφία Περιοχή ΙV: Όλες οι Επιστήμες

ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΥΛΛΟΓΗΣ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΠΟ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: ΣΥΛΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Προσδιορισμός Ακρίβεια Έκταση Μορφή Κόστος Χρόνος Παρατήρηση Αξιοπιστία Βαθμός Επηρεασμού

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΠΟ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: ΣΥΛΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Μέτρηση Συγκεκριμένη Διαδικασία Συγκεκριμένοι Κανόνες Ποιότητα vs Ποσότητα Καταγραφή - Σφάλματα Παρατηρητή Οργάνου Περιβάλλοντος Παρατηρούμενου Θέματος

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΠΟ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ Ταξινόμηση Κωδικοποίηση Οργάνωση ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ Η΄ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ Μαθηματικά Πιθανοθεωρία ΧΩΡΙΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΘΕΣΗ ΤΟΠΟΛΟΓΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΠΟ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Θέση Τοπολογία Χαρακτηριστικά ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ Χρήση-Ανάκτηση Συντήρηση Ενημέρωση

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΠΟ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΧΩΡΟΥ Εξακρίβωση Σημαντικών Γεγονότων Σύνδεση Γεγονότων με τη Θεωρία Δημιουργία Θεωρίας ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Να εντοπίσει προβλήματα Να ταξινομήσει προβλήματα Να αξιολογήσει προβλήματα Να βρει τις διασυνδέσεις ΣΤΑΔΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗΣ Περιγραφή Εξήγηση Πρόβλεψη Προσδιορισμός

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΠΟ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΕΙΔΟΣ Χάρτες Γραφήματα Μη-Σχεδιαστικές Αποδόσεις ΜΟΡΦΗ Μη-Ηλεκτρονική Μορφή Ηλεκτρονική Μορφή Οπτική-Μαγνητική Μορφή Άλλα

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΠΟ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΒΑΣΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΧΑΡΤΩΝ Γιατί; Ποιος; Πώς; ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΑΡΤΗ Γραφικά Χαρτογραφικά Εποπτικά

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟΧΩΝ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Τι είναι Τι πρέπει Τι είναι εφικτό ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Πραγματικότητα που υπάρχει vs αυτό που θέλουμε Όχι αναγκαστικά «θετικά» αποτελέσματα ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ Εσωτερική Συνέπεια Εξωτερική Συνέπεια