Νεοελληνική γλώσσα και διαδραστικός πίνακας διαδραστικός πίνακας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
Advertisements

Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου εκπαιδευτικού και εποπτικού υλικού για μαθητές με αναπηρίες ΗΜΕΡΙΔΑ Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ.
Η Σύνδεση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στο σχολείο με το ΚΠΓ
ΧΡΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Εξατομικευμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Στήριξης μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία Πηλείδου Κωνσταντίνα Σχολική Σύμβουλος ΕΑΕ.
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
“ Εγχειρίδιο” εύχρηστων εφαρμογών για την εκπαιδευτική πράξη.
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
Δρ. Τζάμου Αικατερίνη Φιλόλογος Πειραματικού Λυκείου Βαρβακείου Σχολής
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Εκπαιδευτικά Σενάρια: Δομή και Αξιολόγηση
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΙΣΧΥΟΝΤΩΝ Α.Π. ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ Α.Π.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
«Γραμματική Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού»
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου εκπαιδευτικού και εποπτικού υλικού για μαθητές με αναπηρίες 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ Σύρος.
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
Ε1) 2.4 Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγραμμάτων ταυτοτήτων
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Οδηγίες για τη συγγραφή εργασιών
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Το Εκπαιδευτικο Σενάριο είναι:
Κεφ. 8 ο : Εκπαιδευτικό Λογισμικό Γενικοί ορισμοί: Γενικοί ορισμοί: (software): –Λογισμικό (software): οι καταγραφές σε υλικό –Υλικό hardware –Υλικό (hardware):
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Εποπτικά Μέσα Διδασκαλίας
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Το Google Earth ως εκπαιδευτικό μέσο στο ψηφιακό σχολείο.
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
Η επιστήμη του Web.
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
Χρήση διαδραστικών πινάκων στη μαθησιακή διαδικασία Γιάννης Σαλονικίδης - ΠΕ70, επιμορφωτής ΜΕΡΟΣ Α: ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Γενικό μέρος - Ενότητα
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Η εργογραφία του Ναπολέοντα Μήτση
Γεωλογία – Γεωγραφία Β ΄ Γυμνασίου
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού. Είδη - Μορφές 1. υλικό για το διδάσκοντα: βιβλίο του καθηγητή, οδηγίες για τη διδασκαλία, θεωρητικό πλαίσιο και οδηγίες.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για Κωφούς και Βαρήκοους Μαθητές»
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ Δρ. Αθανάσιος Κόκορης Σχ. Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Ροδόπης.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού. Γενικές προδιαγραφές Να αξιοποιεί όλα τα επικοινωνιακά μέσα (κείμενο, εικόνα, ήχο, μουσική, video, σχέδια και κινούμενα.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
Διδακτική αρχαίων ελληνικών Α΄ λυκείου από πρωτότυπο κείμενο
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ
Αυδίκος Αθανάσιος – Πήχας Στέφανος
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
Εποπτικά Μέσα Διδασκαλίας
Το μάθημα των “Νέων Ελληνικών” στα ΕΠΑΛ: Ζητήματα διδασκαλίας
«Τα ψηφιακά εργαλεία στη διδακτική πράξη»
ΣΜΕΑΕ Ορεστιάδα 27/1/2016.
Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού.
Εποπτικά Μέσα Διδασκαλίας
Διδακτική της ιστορίας με ΤΠΕ 3ο μάθημα
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Εικόνας
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΙΣΧΥΟΝΤΩΝ Α.Π. ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ Α.Π.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Νεοελληνική γλώσσα και διαδραστικός πίνακας διαδραστικός πίνακας

χρήσεις Α. σχολικό εγχειρίδιο Β. power point Γ. κλασική χρήση πίνακα Δ. διαδίκτυο Ε. διόρθωση

Α. σχολικό εγχειρίδιο Προβολή βιβλίου Συμπλήρωση ασκήσεων Υπογράμμιση φαινομένων Βιβλίο εκπαιδευτικού Γλωσσικές ασκήσεις

Πλεονεκτήματα Εποπτεία τάξης Περισσότερα εργαλεία Προσοχή και ενεργοποίηση μαθητών Άμεση παραπομπή σε πληθώρα σχολικών εγχειριδίων Παρέμβαση στο σχολικό εγχειρίδιο Επισήμανση: συνεχίζει το βιβλίο να αποτελεί αφετηρία και κέντρο της εκπαιδευτικής πράξης

Β. power point Στοιχεία θεωρίας π.χ. επικοινωνιακό πλαίσιο άρθρουεπικοινωνιακό πλαίσιο άρθρου Προσωπικές σημειώσεις: επισήμανση βασικών σημείων Ασκήσεις εμπέδωσης π.χ. πειθώ, σχόλιο, είδος κειμένουπειθώ, σχόλιο, είδος κειμένου Εργασίες- παρουσιάσεις μαθητών

πλεονεκτήματα Έτοιμο υλικό- σχέδιο μαθήματος Ελκυστικό για μαθητή Δυνατότητα αποθήκευσης και χρήσης και από τον μαθητή ( π.χ πλατφόρμα e-learning)e-learning Κωδικοποίηση ύλης- επισήμανση βασικών σημείων Απαιτεί δημιουργικότητα, φαντασία και προσαρμογή στις απαιτήσεις της τάξης και του μαθήματος Επιφύλαξη: όχι υπερβολές ( χρώματα, κινήσεις), όχι υπεραπλούστευση της γνώσης

Γ. κλασική χρήση πίνακα Σχεδιάγραμμα έκθεσης Διδασκαλία παραγωγής λόγου π.χ. δομή παραγράφουδομή Επισήμανση στοιχείων Εξέταση μαθητή

Δομή – τρόπος ανάπτυξης Η αξία ενός «πανεπιστημίου» καθορίζεται σε μεγάλο βαθμό από τη δυσκολία εισόδου των υποψηφίων. Τα πανεπιστήμια Χάρβαρντ και Στάνφορντ, για παράδειγμα, δέχονται μόνον έναν υποψήφιο στους δέκα. Τέτοια ποσοστά προκαλούν την έντονη επιθυμία φοίτησης και εντυπωσιάζουν με την εικόνα αριστείας που μεταδίδουν, αυξάνοντας τη «δημοτικότητά» τους. Μια πραγματική βιομηχανία αναπτύχθηκε, με αυτόν τον τρόπο, στο περιθώριο των πανεπιστημίων, με σκοπό να βοηθήσει τους μελλοντικούς φοιτητές να προετοιμαστούν για τη συνέντευξη εισαγωγής τους στο ίδρυμα της επιλογής τους, η φοίτηση στο οποίο θα κάνει πιο ελκυστικό το βιογραφικό τους. Περίπου το 20% των φοιτητών που γίνονται δεκτοί στα μεγάλα πανεπιστήμια χρειάστηκε να καταφύγει σε προσωπικό «εκγυμναστή», η αμοιβή του οποίου μπορεί να φτάσει τα δολάρια ( ευρώ)... Θεματική περίοδος Σχόλια κατακλείδα

πλεονεκτήματα Πολλαπλοί πίνακες Πληθώρα εργαλείων Αποθήκευση υλικού σε κάθε μάθημα - δεν χάνεται η ιδιαιτερότητα της τάξης π.χ σχεδιάγραμμα για την έκθεση Συνδυάζεται και με το έτοιμο υλικό που έχουμε σε wordword

Δ. διαδίκτυο παραπομπή σε σχετικές σελίδες π.χ. αρχείο εφημερίδωναρχείο εφημερίδων Σελίδες με ασκήσεις διαδραστικές π.χ. ελληνικός πολιτισμόςδιαδραστικέςελληνικός πολιτισμός Αρχειακό υλικό π.χ. βίντεο με ομιλία ( Ε.Ε.)βίντεο με ομιλία Περιήγηση σε σχετικά αντικείμενα π.χ. πόλεμος,πόλεμος Action aid Action aid ( ενότητα 6), μουσείο Μαδρίτης ( ενότητα 5), κέντρο ελληνικής γλώσσας (εν.2), γελοιογραφίες, βιογραφικά, περιγραφή (google earth), χρονογράφημα κ.α.μουσείο Μαδρίτης κέντρο ελληνικής γλώσσας γελοιογραφίες βιογραφικά χρονογράφημα Συνδέσεις, σώματα κειμένων Συνδέσεις, σώματα κειμένων

πλεονεκτήματα Ελκυστικό και σύμφωνο με τις απαιτήσεις τις εποχής. Αρχείο και πηγή υλικού. Δραστηριοποίηση μαθητή- εργασίες. Αφετηρία προβληματισμού και έρευνας. Διεύρυνση των δυνατοτήτων του βιβλίου. Επιφύλαξη: ελεγχόμενες πηγές και όχι ανεξέλεγκτη περιήγηση από τους μαθητές

Ε. διόρθωση επισήμανση λαθών σε έκθεση Δραστηριοποίηση μαθητών Αφετηρία προβληματισμού

Ιδιαιτερότητα κειμένου- πρακτικά βουλής

Με την ευκαιρία αυτή συνοχή υπερβολή Συνοχή προλόγου και κ.θ Σαφέστερη θ.π Στοχεύει στη διασφάλιση των Κάτι που καθιστά αναγκαία την

Η θ.π δεν αποσαφηνίζει τον τρόπο ανάπτυξης Συνοχή κ.θκαι επιλόγου- Γίνεται σαφές λοιπόν ότι Νέο θέμα στον επίλογο στίξη

Πλεονεκτήματα Δραστηριοποίηση συμμετοχή τάξης Κατανόηση λαθών Εμπέδωση στοιχείων Αυτοαξιολόγηση μαθητή

Ρόλος εκπαιδευτικού Αναντικατάστατος Διαχειρίζεται το υλικό Στηρίζεται στο βιβλίο που συνεχίζει να είναι το κέντρο της διδασκαλίας Αξιοποιεί τις δυνατότητες της τεχνολογίας Πρέπει να συνδυάσει τη διδασκαλία, την τεχνολογία αλλά και τις απαιτήσεις ενός εξεταστικοκεντρικού συστήματος Επιφορτίζεται με ένα ακόμα αντικείμενο αλλά και πολλαπλασιάζονται οι δυνατότητές του. Καλείται και πάλι να είναι αυτός που θα κατευθύνει τα παιδιά.κατευθύνει