1 ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ – Άξονας 4, Μέτρο 4.1, Ενέργεια 4.1.1, Κατηγορία Πράξης 4.1.1.α ΕΡΓΟ: «ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Advertisements

ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΕΙΣ (WEBQUESTS) γιατί ιστοεξερευνήσεις;;; πως μπορούν να χρησιμοποιηθούν; τι είναι; 1.
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Τμήμα Μηχανικών Η/Υ Τηλεπικοινωνιών και δικτύων Εργασία για το μάθημα: Διδακτική της πληροφορικής.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Αξιοποίηση – Αξιολόγηση ιστοσελίδων, ιστοχώρων και πυλών
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
& Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Τσουλής Μιλτιάδης
Πληροφορίες για τη διδασκαλία του μαθήματος «Πολιτική Οικονομία»
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Σχεδιασμός Πρότυπου Διαδικτυακού Μαθήματος
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Δ.Ε. http// Η Ελλάδα στη χρήση και αξιοποίηση της Ψηφιακής Τεχνολογίας σε Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια.
1 Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ.
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Διδακτική Μεθοδολογία του Λογισμικού Ιστορίας
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-4ο ΓΕ.Λ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
Α.ΜΑ.Π.. Αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «Πλειάδες» Ομάδα επιστημόνων – Διδακτικής Φυσικών επιστημών – Φυσικής – Πληροφορικής Συνεργασία σχολών.
Χρήση των Υπολογιστών στην Εκπαίδευση (ΜΑΘ-301) Μαθήματα Δευτέρα 15:00-18:00 Αμφιθέατρο Α΄ Φυσικού (Βούτες) Συνεργασία Α 223 Δευτέρα 14:00-15:00 & 18:00-19:00.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με.
Μεγάλες Δραστηριότητες Γ΄ Τάξη Γ΄ Τρίμηνο Φακίνος Αποστόλης.
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ & ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΤΟΥ 4 ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΗΒΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Υπ.Καθηγητής : Καραμουσαλίδης Γ.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΜΟΥΣΕΙΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ Να κάνετε μια μουσειοξερεύνηση για εικόνες στο Διαδίκτυο που έχουν το ίδιο θέμα από διαφορετικές εποχές π.χ. Βάπτιση Χριστού από 7ο-15ο.
Ενημερωτική Ημερίδα Εκπαιδευτικών ΣΕΠ
7ο Ενιαίο Λύκειο Πειραιά ΕΠΕΑΚ ΙΙ – Γ΄ ΚΠΣ ΜΕΤΡΟ 2.4. – ΕΝΕΡΓΕΙΑ – ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΡΑΞΕΩΝ ε Έργο : «Εφαρμογή Προγραμμάτων Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού.
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες στην αρχαιότητα –Οι Ολυμπιακοί Αγώνες σήμερα
“Καλλιέργεια δεξιοτήτων προσέγγισης αγοράς εργασίας”
Εκπαίδευση σταδιοδρομίας στο ελληνικό δημοτικό σχολείο
Τι είναι το wiki; Wiki και φιλολογικά μαθήματα. Λεωφορείο στη Χαβάη! γρήγορα – γρήγορα!
Οδηγίες συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης για το πρόγραμμα Teachers 4 Europe
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
1η Φάση Εργασίας o Ευαγγέλη Ντάρλα: Υπεύθυνος συλλογής πληροφοριών, Σχεδιαστής παρουσίασης, Υπεύθυνος παρουσίασης o Ζάρρου Γεωργία: Υπεύθυνος συλλογής.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα: ένα σχέδιο διδασκαλίας στη Νεοελληνική Γλώσσα της Γ‘ Γυμνασίου Άννα Αγγελοπούλου.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
Αξιοποίηση της μεικτής μάθησης με το LAMS στο Λύκειο Τσέχωφ: Αυτός ο πασίγνωστος- άγνωστος Σε συνεργασία με το Εργαστήριο Εκπαιδευτικού Υλικού & Εκπαιδευτικής.
Διδακτική της Πληροφορικής
Εναλλακτικές μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης
Γυμνάσιο Ν. Περάμου Διεύθυνση Δυτικής Αττικής Σχολικό έτος:
11Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ Ευαισθητοποίηση εκπ/κών και παρεμβατικά προγράμματα για την προώθηση της ισότητας των φύλων (Κ.Ε.Θ.Ι) Μάιος 2007.
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ – Άξονας 4, Μέτρο 4.1, Ενέργεια 4.1.1, Κατηγορία Πράξης α ΕΡΓΟ: «ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ» ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΙ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ: ΓΥΝΑΙΚΑ-ΑΝΔΡΑΣ ΣΗΜΕΙΩΣΑΤΕ 10*; * ο αριθμός 10 στο δυαδικό σύστημα αρίθμησης αντιστοιχεί στον αριθμό 2 στο δεκαδικό σύστημα αρίθμησης ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ Β1 4 ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ ΤΖΙΟΥΜΑΚΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΕ20

2 Διδακτική Παρέμβαση για την προώθηση της Ισότητας Εμπλουτισμός της διδασκαλίας με την εισαγωγή της οπτικής της Ισότητας των φύλων στα διάφορα μαθήματα. Διάχυση των βασικών αρχών της Ισότητας των φύλων σε μεγάλο μέρος του διδακτικού προγράμματος. Εντάσσονται στο αναλυτικό πρόγραμμα της Δ.Ε. χωρίς να προϋποθέτουν αλλαγές των σχολικών εγχειριδίων. Βασίζονται στην πρωτοβουλία των ίδιων των εκπαιδευτικών, οι οποίοι/ες καλούνται να εμπλουτίσουν την ύλη με την οπτική του φύλου.

3 Υλοποίηση Διδακτικών Παρεμβάσεων Προώθηση της Ισότητας των φύλων στην εκπαιδευτική διαδικασία. Εισαγωγή στην προβληματική που συνδέει την Ισότητα των φύλων με την αγωγή στις αρχές της δημοκρατίας. Ανάπτυξη στρατηγικών και τεχνικών που οδηγούν σε εναλλακτική θεώρηση των μαθημάτων της Δ.Ε. Εφαρμογή στην πράξη των αρχών της Ισότητας –πλαίσιο περιεχομένου των μαθημάτων –διδακτικής μεθοδολογίας Διεύρυνση των παραδοσιακών ταυτοτήτων του φύλου. Προώθηση της ιδέας της συμφιλίωσης της επαγγελματικής και της οικογενειακής ζωής και για τα δύο φύλα.

4 Διδακτική Παρέμβαση στο μάθημα της Πληροφορικής Στα πλαίσια του έργου «Ευαισθητοποίηση Εκπαιδευτικών και Παρεμβατικά Προγράμματα για την Προώθηση της Ισότητας των Φύλων» πραγματοποιήσαμε διδακτική παρέμβαση στο μάθημα της Πληροφορικής Γυμνασίου. Την ομάδα μας αποτελούσαν τα 16 αγόρια και 6 κορίτσια του πρώτου τμήματος της Β’ τάξης του 4ου Γυμνασίου Καστοριάς.

5 Στόχοι Διδακτικής Παρέμβασης Αναζήτηση πληροφοριών για Γυναίκες της Πληροφορικής, έτσι ώστε οι μαθητές/τριες να αντιληφθούν ότι ακόμα και στην Επιστήμη της Πληροφορικής η γυναίκα μετέχει ενεργά εδώ και πολλά χρόνια. Συγκέντρωση του υλικού αυτού και παρουσίαση του σε μία ιστοσελίδα. Ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών σε θέματα ισότητας των φύλων. Το να εργαστούν στα πλαίσια της διδακτικής παρέμβασης, ενός καινοτόμου και πρωτόγνωρου για αυτά τρόπου διδασκαλίας.

6 Υλικό προς μελέτη Σχολικό εγχειρίδιο του μαθήματος της Πληροφορικής Γυμνασίου (Γ. Βουτυράς, Ε. Κονιδάρη, Μ. Κούτρας, Ν. Σφώρος) και συγκεκριμένα το μάθημα «1.2 Πώς φτάσαμε στους σημερινούς υπολογιστές;» (σελίδες 7-12, Έκδοση Ζ’ ΟΕΔΒ 2006). CD-ROM «Το Ψηφιακό Ντοκιμαντέρ της Πληροφορικής» (Περιοδικό RAM - Ιανουάριος 2000). Χρήση του διαδικτύου (Internet) σε συγκεκριμένες ιστοσελίδες όπως: – – – –

7 Ιστοσελίδα Αποτέλεσμα της διδακτικής παρέμβασης ήταν η δημιουργία της παρακάτω ιστοσελίδας

8 Ισότητα και Πληροφορική Πληροφορίες και τελική έκθεση της διδακτικής παρέμβασης

9 Γυναίκες της Πληροφορικής Πληροφορίες για Γυναίκες της Πληροφορικής όπως Ada Byron, Grace Murray Hopper, Barbara Liskov, Carly Fiorina, Meg Whitman... και άλλες.

10 Έρευνα Η έρευνα που προέκυψε από τη συμπλήρωση ερωτηματολογίων μέσα στην τάξη.

11 Φωτογραφίες Φωτογραφίες κατά τη διάρκεια της διδακτικής παρέμβασης

12 Σκέψεις Μαθητών/τριών Σκέψεις μαθητών/τριών που προέκυψαν μετά το τέλος της διδακτικής παρέμβασης.

13 Σχετικά Πληροφορίες για την ιστοσελίδα και διάφοροι υπερσύνδεσμοι.

14 Σας Ευχαριστούμε Οι μαθητές του 1 ου τμήματος της Β’ Τάξης του 4 ου Γυμνασίου Καστοριάς Αναστασιάδης Δημήτριος, Ανδρονικίδου Ελισάβετ, Ανδρονικίδου Παρασκευή, Αντωνόπουλος Γεώργιος, Αντωνόπουλος Φίλιππος, Απατσίδης Γεώργιος, Αποστολίδης Κωνσταντίνος, Αποστόλου Γεώργιος, Ασλανίδης Γεώργιος, Βίλμερ Νατάσα, Βλάχου Ελένη, Θεοδώρου Απόστολος, Κακλαμάνος Χαραλάμπης, Καρακούσης Αργύριος, Καρυδά Θεοδώρα, Κεφαλάς Περικλής, Κιουτσούκη Όλγα, Κουφογιάννης Γεώργιος, Κύρου Άγγελος, Κωνσταντίνου Δημήτριος, Λαζαρίδης Φώτιος, Μαλέας Μιλτιάδης, Ντραγόι Παναγιώτης

15