Οι 4 βασικές αρχές αξιολόγησης  Η αρχή της διαφάνειας  Η αρχή του περιορισμού  Η αρχή της συμμετοχής  Η αρχή της ευελιξίας «Εκπαίδευση Αξιολογητών.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

Δ ΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Α ΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ Λ ΟΓΙΣΜΙΚΟ Υ Αναστασία Γεωργιάδου.
Η αξιοποίηση της ιδέας του σεναρίου στη διδασκαλία της ΑΕΓΓ στο Λύκειο
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 4ΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΠΑΡΟΧΗΣ Σ.Υ.Υ. «Εκπαίδευση Αξιολογητών στελεχών Σ.Υ.Υ. Μητρώου Ε.ΚΕ.ΠΙΣ.» Εκπαιδεύτρια: Αποστόλου Μαρία.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.1 Διεξαγωγή ανάλυσης αναγκών.
Γεώργιος Κ. Ζαρίφης Επίκ. Καθηγητής Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Α.Π.Θ 3 η Θεματική Ενότητα ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ- ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ.
B a c kn e x t h o m e ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής προστασίας Κ.Π. «Equal”ΤεχνομάθειαΕυρωπαϊκή.
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
ΤΡΟΠΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 8.1 Επαγγελματικοί ρόλοι και προφίλ για την παρακολούθηση και την εποπτεία.
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Αξιολόγηση Ανθρώπινου Δυναμικού
ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
ΤΡΟΠΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 7.2 Τα βασικά στοιχεία των περιεχομένων της κατάρτισης.
Δίκαιο και Ηθική Κανόνας Δικαίου Αφορά την κοινωνική συμπεριφορά Έχει δεσμευτικό χαρακτήρα Αν δεν τηρηθεί, επιβάλλονται κυρώσεις Κανόνας Ηθικής Αφορά τη.
Σενάριο.
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΟΥΡΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.2 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες μετά την αναχώρηση.
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.1 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες πριν από την τοποθέτηση.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Η αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών προσφέρει τη δυνατότητα: Να βελτιωθεί η ποιότητα του εκπαιδευτικού συστήματος,
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 7.1 Πρότυπα για τον καθορισμό του περιεχομένου της κατάρτισης.
ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΪΔΡΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ
KOIΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Μάθημα 6-7
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Μοντέλα και μορφές αξιολόγησης
Η σκηνή στον κινηματογράφο
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ - ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ - ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
ΤΟ ΣΤΙΓΜΑ - ΤΥΠΟΙ ΣΤΙΓΜΑΤΟΣ Το σωματικό (φυσικά ελαττώματα και αναπηρίες) Το στίγμα της συμπεριφοράς Το στίγμα του φρονήματος Αδυναμία του ατόμου να αναλάβει.
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ο προγραμματισμός είναι η πρώτη λειτουργία του μάνατζμεντ. Έχει μελλοντοστρεφή χαρακτήρα, προσφέρει κατεύθυνση.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ συστηματική και μεθοδευμένη δραστηριότητα κατά την οποία ο δάσκαλος αποσκοπεί να επιδράσει, σύμφωνα με ορισμένους σκοπούς και χρησιμοποιώντας.
Τεχνοκρατικό vs ανθρωπιστικό
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
 Το 1978 τονίζεται ότι ο θεσμός του Επιθεωρητή είναι ξεπερασμένος, καθώς οι δάσκαλοι εκφράζουν την απαγοήτευσή τους απέναντι στο πρόσωπο του Επιθεωρητή,
Αξιολόγηση Απόδοσης Εργασίας Νικόλαος Κωνσταντόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής.
Κοινωνιοδυναμική Συμβουλευτική (ΚΣ) για τη Σταδιοδρομία.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Κρατικος παρεμβατιςμος και κατα pareto αριςτοποιηςη
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Συνηγορία Υπευθυνότητα/ευθύνη Συνεργασία Στάση φροντίδας
Βιολογία Γυμνασίου.
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Ραχήλ Μαρτίδου Σχ. Σύμβουλος 37ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Ακαδημία Ταχυδρομικών Υπηρεσιών
Εναλλακτικές μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης
Επαγγέλματα Ο όρος επαγγέλματα στη γενικότερη αντίληψη χαρακτηρίζει την κατά κλάδο ή αντικείμενο συνήθη ασκούμενη βιοποριστική ενασχόληση, (εργασία), του.
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Αγωής
Το κόστος Ποιότητας    
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΟΙ ΔΙΟΜΑΔΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Η ανοιχτή μέθοδος συντονισμού (ΑΜΣ)
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οι 4 βασικές αρχές αξιολόγησης  Η αρχή της διαφάνειας  Η αρχή του περιορισμού  Η αρχή της συμμετοχής  Η αρχή της ευελιξίας «Εκπαίδευση Αξιολογητών στελεχών Σ.Υ.Υ. Μητρώου Ε.ΚΕ.ΠΙΣ.» Εκπαιδεύτρια: Αποστόλου Μαρία

ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ - ΚΡΙΤΗΡΙΑ  1) Εισαγωγή:  Ενημερώνουμε για το αντικείμενο της αξιολόγησης και τα σημεία που θα διερευνηθούν  Ζητάμε τα κατάλληλα στοιχεία προκειμένου να μη διαταραχθεί η διαδικασία  Επίσης ενημερώνουμε για ποια από τα στελέχη προτείνουμε και γιατί να είναι μαζί μας και το χρόνο που θα απαιτηθεί  Ενημερώνουμε πως, εάν προκύψει πρόβλημα, με την σύμφωνη γνώμη όλων ο χρόνος θα παραταθεί.  2) Διαδικασία:  Φροντίζουμε ώστε να είναι σύμφωνη με τα προς αξιολόγηση αντικείμενα  Η συνεργασία να είναι εναρμονισμένη στα απαιτούμενα  Η ροή να είναι ανάλογη του διαφαινόμενου ρυθμού του χώρου  Η δράση να είναι συνολική και συμμετοχική  3) Τα μέσα:  οι γνώσεις και οι εμπειρίες μας  οι κοινωνικές μας δεξιότητες  η στάση μας απέναντι στα πράγματα  4) Η λεκτική και εξωλεκτική επικοινωνία  α) Η γλώσσα  β) Η συμπεριφορά μας:  Δημοκρατική: δίνουμε το λόγο σ’ όλους όσους συμμετέχουν,  Ακούμε προσεκτικά  Ζητούμε επεξηγήσεις με δημιουργικό τρόπο  Ζητούμε χρόνο για σημειώσεις  5) οι αξιολογούμενοι έχουν δικαίωμα στην ενημέρωση για τα πορίσματα  6) Ανακεφαλαίωση: ένα σύντομο πέρασμα του τι ζητήσαμε, εξετάσαμε και τι απαντήσεις γραπτές ή προφορικές πήραμε.  7) Για προσωπική χρήση, αλλά και για την επαγγελματική σας δράση και εξέλιξη είναι καλό να ζητάτε αξιολόγηση από τους αξιολογούμενους με ερωτήσεις (π.χ. πως ήταν η διαδικασία; πως σας φάνηκε η στάση μας; σας βοηθήσαμε όσο έπρεπε;) «Εκπαίδευση Αξιολογητών στελεχών Σ.Υ.Υ. Μητρώου Ε.ΚΕ.ΠΙΣ.» Εκπαιδεύτρια: Αποστόλου Μαρία

Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ  «Διαφορά είναι το να αδικείται κάποιος χωρίς να μπορεί να αποδείξει ότι τον αδικούν» υποστηρίζει ο Lyotard.  Στα πλαίσια αυτά, τα αποκλεισμένα άτομα είναι θύματα μια άλλης συνθήκης, της μέτρησης.  Η ποσοτικοποίηση, η μετρική σύγκριση, τα αμείλικτα σενάρια των αριθμών διαμορφώνουν ένα τεράστιο συχνά σκηνικό παραδοξότητας και καταδίκης τους.  Ενέχεται για αυτό μια διαδικασία ποσοτικού ελέγχου, άδικου τις περισσότερες φορές, εφ’ όσον δεν ανταποκρίνεται στις πραγματικές διαστάσεις των προβλημάτων και κατά συνέπεια των αναγκών των ευάλωτων ομάδων, αλλά σε στατιστικά δεδομένα που ευνοούν διαχειριστικές επινοήσεις και εξυπηρετούν τους όρους και μόνο της οικονομίας της αγοράς  Η αξιολόγηση αξιολογεί με σεβασμό και σχολαστικότητα τη δράση και την πρόοδο του ατόμου, χωρίς να προδίδει τις απαιτήσεις των επιχειρησιακών σχεδιασμών.  Αξιολόγηση είναι μια βαθιά δημοκρατική συμμετοχική δράση, ανοιχτή στα δύο μέρη που πασχίζει να διερευνήσει τη διαδικασία και να πιστοποιήσει την παραχθείσα πρόοδο.  Έλεγχος είναι μια προκαθορισμένη κλειστού τύπου δράση που δεν λαμβάνει υπ’ όψη τα πρόσωπα, αλλά ελέγχει τις ενέργειες που έχουν θεσπιστεί για συγκεκριμένες ομάδες ή πρόσωπα, ανεξαρτήτως των προόδων. Λαμβάνει χώρα οποιαδήποτε στιγμή αιφνιδίως ή μη, ανεξάρτητα από τη φάση στην οποία βρίσκεται η ενέργεια, με καθολικό τρόπο και με δικαστική νοοτροπία. Στόχος του είναι, η επικύρωση ή η κύρωση της ενέργειας, βάση των δεδομένων που διαπιστώνει σε σύγκριση με το προκαθορισμένο μοντέλο.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Έχει να κάνει με τις αξίες ηθικές, πολιτισμικές, αισθητικές, κλπ., αλλά όχι με την οικονομική διάσταση και αποτίμηση αυτών.Συνδέεται με το βιωμένο χρόνοΑναζητάει περισσότερο ένα νόημα και μια σημασία, και όχι τη συμμόρφωση προς κάποια μοντέλα.Λαμβάνει υπόψη την ετερογένεια του φαινομένου που συντελείται. Δεν στοχεύει στην ομογενοποίηση. Παίρνει υπόψη της όλα τα στοιχεία και τις ιδιαιτερότητες του φαινομένου.Είναι διαδικασία μη πεπερασμένη.Δεν ολοκληρώνεται ποτέΔημιουργείται και δομείται τη στιγμή που γίνεταιΔεν μπορεί να γίνει με δείκτες προκαθορισμένουςΜπορούμε να κάνουμε αυτοα- ξιολόγηση, όχι όμως αυτοέλεγχο.Ο πλούτος των νοη- μάτων καθιστά την αξιολόγηση αξιόπιστηΗ αξιολόγηση είναι εταιρική: πραγματοποιείται από πολλούς εταίρους, και γι’ αυτό είναι μια καθαρά δημοκρατική διαδικασία και φαίνεται γι’ αυτό ακριβώς πως μπορεί να εξυπηρετεί εν τέλει τις συνοδευτικές υποστηρικτικές ανάγκες. «Εκπαίδευση Αξιολογητών στελεχών Σ.Υ.Υ. Μητρώου Ε.ΚΕ.ΠΙΣ.» Εκπαιδεύτρια: Αποστόλου Μαρία

ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Α/ΑΕΛΕΓΧΟΣ είναι:ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ είναι: 1.- Μέτρηση, - Tυποποίηση, - Προκαθορισμένο μοντέλο - Παραγωγή - Το μοντέλο εκπονείται τη στιγμή της αξιολόγησης 2.Αντικείμενο με προκαθορισμένομοντέλο αναφοράς Αντικείμενο προσδιορισμού της σχέσης με νόημα Κατεύθυνση και σημασία. 3.- Μονόδρομος με ιεραρχική διαδικασία- Συνεργασία κοινής δράσης στη βάση μιας σύμβασης 4.- Προσανατολισμός, στατικός (αδιαφορούμε για την εργασία που γίνεται) - Κυκλικός προσανατολισμός με συνεχείς ανταλλαγές, αλληλεπίδραση και διαπροσωπική σχέση 5.- Καταμέτρηση του αποτελέσματος- Αποτίμηση της διαδικασίας απ’ την αρχή ως το τέλος 6.- Είναι απόλυτος. Κάποια στιγμή ολοκληρώνεται και τελειώνει - Είναι διαδικασία αλληλεπίδρασης. Δεν τελειώνει ποτέ γιατί συνεχώς αναπροσαρμόζεται 7.Ποσοτικός. Καταμετρά και απαριθμείΠοιοτική. Δεν επιβάλλει κυρώσεις αναζητά το νόημα της παρέκκλισης Α/ΑΣΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ συμμετέχουν:ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ συμμετέχουν: 1.- Στον έλεγχο συμμετέχει ο ελεγκτής δεν έχει καμία σημασία ποιός μπορεί να αντικατασταθεί οποτεδήποτε - Όλοι είναι αξιολογητές και αξιολογούμενοι σε αμοιβαία δράση «Εκπαίδευση Αξιολογητών στελεχών Σ.Υ.Υ. Μητρώου Ε.ΚΕ.ΠΙΣ.» Εκπαιδεύτρια: Αποστόλου Μαρία