ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

«Η Μονάδα Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας του ΕΑΠ»
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Σκοπός - Δράσεις του Έργου Α.Η ποσοτική και ποιοτική διερεύνηση της κατάστασης των γυναικών ερευνητριών που πασχολούνται στον Δημόσιο Τομέα Β.Η αποτύπωση.
Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα στην Αθήνα
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
Η οργάνωση ενός Υποθετικού Προγράμματος Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
Οφέλη και Προοπτικές Χρηματοδότησης μέσω Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Ροζάννα Σεμερτζιάν Υπεύθυνη Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Γραφείο Στήριξης Ερευνητικών & Αναπτυξιακών.
Γ΄ ΚΠΣ ( ): ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ Χρηματοδότηση ΕΚΤ & Εθνικοί πόροι Έγινε σημαντική προσπάθεια ενίσχυσης και αναβάθμισης της ΤΕΕ & στη συνέχεια των ΕΠΑΛ,
«ΗΜΕΡΙΔΑ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΑΣΤΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΟΜΩΝ ΤΗΣ ΛΑΜΙΑ 2/11/2011
Επιχειρηματικά Μοντέλα Ανάπτυξης και Προώθησης Δικτύων Οπτικών Ινών
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Στόχοι, μεθοδολογία, διαδικασίες Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Σύμβουλος Διαχείρισης Έργου.
«Πως διδάσκουμε την επιχειρηματικότητα στην εκπαίδευση » Κωνσταντίνος Μπουρλετίδης, Ειδικός σε θέματα Διδακτικής της Επιχειρηματικότητας, Μέλος του Επιστημονικού.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Υπάρχουσα κατάσταση και προοπτικές για το μέλλον Ερευνητικό.
Η ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας στο Πανεπιστήμιο Μονάδα Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας (Μ.Κ.Ε.) του Α.Π.Θ. ΕΥΓΕΝΙΑ ΠΕΤΡΙΔΟY Καθηγήτρια Μάνατζμεντ,
Ενίσχυση του Ανθρώπινου Δυναμικού των ΜΜΕ σε Θέματα Εξωστρέφειας.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΘΥΡΙΔΕΣ ΝΕΑΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε.)
13 / 02 / 04ΓΓΕΤ1 Γενική Γραμματεία Ερευνάς & Τεχνολογίας Διευθυνση Τεχνολογικής Ανάπτυξης Παρουσίαση : Β. Τσούλκας.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Πλατφόρμα ΤΣΙΜΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΕΞΗΝΤΑΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Επιχειρηματική Αξιοποίηση Ερευνητικών Αποτελεσμάτων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Πρόγραμμα «Έργο Αθήνα» ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
Σενάριο.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΡΑΞΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΠΡΥΤΑΝΗΣ.
Τίτλος: "Μια έρευνα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών πληροφορίας στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης" Ιουλία.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
Η συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης (blended learning)
Νίκος ΓΙΑΝΝΟΥΛΙΔΗΣ Ευρωσύμβουλοι Α.Ε..  Συμβουλευτική επιχειρηματικότητας ανέργων και νέων επιστημόνων  Συμβουλευτική κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Διδακτική Πληροφορικής
22/02/2006 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Αναπλ. Πρόεδρος Τμ. Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Κ. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ Εργαστήρια Πληροφορικής Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ: Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα και Εφαρμογές Διαδικτύου και Εφαρμογές.
1 Το έργο «Ανοικτά Ψηφιακά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών» : Σύντομη περιγραφή – Γενικά Στοιχεία Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Η Μονάδα Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας Γιώργος Γκωλέτσης Επ. Υπεύθυνος ΜΚΕ Τμήμα Οικονομικών Επιστημών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο,
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
360funding.gr Μάϊος 2017.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Μάθημα: «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ» Παρουσίαση Μαθήματος
Επιχειρηματικότητα Ενότητα # 7: Επίλογος. Σύνοψη
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Μαθήματα Επιχειρηματικότητας στο ΕΚΠΑ Π.Ε Πετράκης, Αν. Καθηγητής ΕΚΠΑ Κ.Α. Μπουρλετίδης, Ειδικός Επιστήμονας ΕΚΠΑ ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Μαθήματα Επιχειρηματικότητας στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση (1) Μέχρι το 1970 ο αριθμός των Πανεπιστημιακών Σχολών που πρόσφεραν σειρές μαθημάτων για την επιχειρηματικότητα ήταν 16, Μέχρι το 1995 αυξήθηκαν και ξεπέρασαν τα 400. Σήμερα υπάρχουν τουλάχιστον 550 πανεπιστήμια / κολλέγια που προσφέρουν τέσσερις ή περισσότερες σειρές μαθημάτων που επικεντρώνονται στον τομέα της επιχειρηματικότητας και παρέχουν την ευκαιρία στους σπουδαστές πάρουν πτυχίο στην Επιχειρηματικότητα ή πτυχίο που εμπεριέχει ως τίτλο την επιχειρηματικότητα (Gartner & Shane 1995, Vesper & Gartner 2002). Τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια γίνεται μια σοβαρή προσπάθεια για την εισαγωγή του μαθήματος της επιχειρηματικότητας σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης και σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. (FREG, European Commission 2002 ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Μαθήματα Επιχειρηματικότητας στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση (2) Στην Ελλάδα ότι η προσπάθεια εισαγωγής της επιχειρηματικότητας στην Εκπαίδευση έχει ως κινητήριος μοχλό την υλοποίηση έργων μέσα από το ΕΠΕΑΕΚ, και ειδικότερα από το Μέτρο 3.1 για την ενθάρρυνση της επιχειρηματικότητας. Έχουν ήδη υλοποιηθεί έργα που αφορούν την χρηματοδότηση Ελληνικών Πανεπιστημίων για την εισαγωγή του μαθήματος της Επιχειρηματικότητας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, καθώς και για την δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού για την εισαγωγή του μαθήματος της επιχειρηματικότητας στα ΤΕΕ/ΙΕΚ και Σχολές Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Τι απασχολεί ένα μάθημα Επιχειρηματικότητας α) Γιατί, πότε και πώς εμφανίζονται οι ευκαιρίες για τη δημιουργία νέων αγαθών και υπηρεσιών; β) Γιατί, πότε και πώς κάποιοι άνθρωποι και όχι κάποιοι άλλοι, ανακαλύπτουν και εκμεταλλεύονται τις ευκαιρίες αυτές; γ) Πως οι επιχειρηματίες εντοπίζουν τους τομείς δραστηριότητας με τις καλύτερες προοπτικές δ) Πως οι επιχειρηματίες δημιουργούν και συντηρούν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα ε) Πως οι επιχειρηματίες μπορούν να διαχειριστούν αποτελεσματικά τους περιορισμένους πόρους τους για να τρέξουν ένα επιχειρηματικό εγχείρημα ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Ορισμός της Επιχειρηματικότητας Δραστηριότητες του ΓΔΜ Ο στόχος είναι η δημιουργία και διάθεση μελλοντικών προϊόντων και υπηρεσιών χωρίς να υπάρχει βεβαιότητα για το τελικό αποτέλεσμα της προσπάθειας. Επιτυγχάνεται με την κινητοποίηση όλων των απαραίτητων διαθέσιμων πόρων. Επιχειρηματικότητα είναι η προσεκτική ανάλυση (πως, από ποιον και με τι επιπτώσεις) της διαδικασίας ανακάλυψης ευκαιριών, της αξιολόγησης και αξιοποίησης τους ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Το Παιδαγωγικό Μοντέλο για την Εισαγωγή Μαθημάτων Επιχειρηματικότητας Το εκπαιδευτικό περιεχόμενο δεν περιορίζεται μόνο σε βιβλία αλλά και ηλεκτρονικό (web) υλικό προσβάσιμο ανά πάσα στιγμή στους συμμετέχοντες. Το υλικό, τα βιβλία και η μεθοδολογία βασίζονται στις θεωρίες της επιχειρηματικότητας και κατευθύνεται στο να κατανοήσουν οι φοιτητές στο πως ανιχνεύουν, αξιολογούν και αξιοποιούν επιχειρηματικές ευκαιρίες, πως διαχειρίζονται αποτελεσματικά τους περιορισμένους πόρους που διαθέτουν και τελικά πως θα δημιουργήσουν ένα επιτυχημένο επιχειρηματικό σχήμα. Το παιδαγωγικό μοντέλο προϋποθέτει την ενεργό συμμετοχή των φοιτητών στην εκπαιδευτική διαδικασία Αξιοποιείται παιδαγωγικά και τεχνολογικά η μεθοδολογία των «Εικονικών Επιχειρήσεων». ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Θεωρητικό Υπόβαθρο ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Γιατί Διδάσκουμε και Θεωρία α) Οι φοιτητές είναι απίθανο να συναντήσουν στην ζωή τους όλες τις καταστάσεις που περιγράφονται στα μαθήματα επιχειρηματικότητας. Συνεπώς θα πρέπει να είναι πολύ περισσότερο προετοιμασμένοι από την πραγματικότητα που θα συναντήσουν β) Η ύπαρξη μιας διαδικασίας εκπαίδευσης η οποία αντιστοιχεί σε ένα θεωρητικό πλαίσιο προσδιορίζει πολύ ευκολότερα τους εκπαιδευτικούς στόχους και την κατεύθυνση ενός προγράμματος επιχειρηματικότητας γ) Η διδασκαλία αυτοτελών ιδανικών καταστάσεων στους φοιτητές, χωρίς την αναφορά σε κάποιο μοντέλο ή θεωρία μπορεί να τους αποθαρρύνει, διότι αναδεικνύει αφενός το «τυχαίο» στις επιλογές του επιχειρηματία ή το ταλέντο που τον διακρίνει. δ) Μελετώντας συνεχώς μελέτες περιπτώσεων συνηθισμένων επιχειρήσεων που «πέτυχαν», θα βγάλουμε από το εκπαιδευτικό σύστημα προβλέψιμους επιχειρηματίες οι οποίοι θα επιτύχουν μέτρια κοντά στο μέσο όρο αποτελέσματα. ε) Το μεγάλο ποσοστό αποτυχίας που εμφανίζουν οι νέες επιχειρήσεις θα πρέπει να αναγκάσει τους φοιτητές να μελετήσουν όλα τα θεωρητικά ρεύματα που επεξηγούν την επιχειρηματικότητα, ώστε όταν κάποια στιγμή πρέπει να λάβουν αποφάσεις σε δύσκολες καταστάσεις ή να κάνουν προβλέψεις να μην νοιώθουν ότι πάσχουν από γνωστικό έλλειμμα ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Το Εκπαιδευτικό Πακέτο του Μαθήματος  Εγχειρίδιο Διδασκαλίας Μελέτες Περιπτώσεων (Case Studies)  Διδασκαλία Μαθημάτων Δράσεις Καθοδήγησης(Σχήματα Mentoring) Εικονικές Επιχειρήσεις (Business Game Simulator) Βραβεία επιχειρηματικότητας-Διαγωνισμός Αξιολόγηση & παρακολούθηση ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Στόχοι του Μαθήματος Επιχειρηματικότητα (1) Το προτεινόμενο σχέδιο για την εισαγωγή μαθήματος επιχειρηματικότητας στο επίπεδο των γνώσεων στοχεύει σε θέματα όπως: Η προετοιμασία του επιχειρηματία για την δημιουργία μιας επιχείρησης Η διαδικασία ανεύρεσης και αξιολόγησης επιχειρηματικών ευκαιριών Η δημιουργία εκμετάλλευση και προστασία καινοτομιών στα πλαίσια της επιχείρησης Η επιλογή των κατάλληλων κλάδων για την υλοποίηση Επιχειρηματικών Ευκαιριών Η εισαγωγή της Διοίκησης Ποιότητας σε ένα Επιχειρηματικό Εγχείρημα Απλά εργαλεία χρηματοοικονομικής διαχείρισης Λογιστική Πρακτική Θέματα Προώθησης Πωλήσεων και Μάρκετινγκ Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου Διαδικασίες Έναρξης και Λειτουργίας μιας νέας Επιχείρησης Επιχειρηματικότητα και Ελληνική Κοινωνία ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Στόχοι του Μαθήματος Επιχειρηματικότητα (2) Το προτεινόμενο Σχέδιο επιχειρηματικότητας στοχεύει στην ανάπτυξη και καλλιέργεια βασικών επαγγελματικών δεξιοτήτων καθώς και γενικών δεξιοτήτων των φοιτητών όπως: Τεχνικές Οικονομικού Προγραμματισμού Υλοποίηση Επιχειρηματικών Εγχειρημάτων Τεχνικές Αξιολόγησης Επιχειρηματικών Ευκαιριών Χρήση Λογισμικού υποστηρικτικού στις επιχειρηματικές αποφάσεις Ανάπτυξη της επιχειρηματικής αντίληψης Επιχειρηματική διαίσθηση Δημιουργική σκέψη προς νέα προϊόντα – υπηρεσίες ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Στόχοι του Μαθήματος Επιχειρηματικότητα (3) Το προτεινόμενο Σχέδιο επιχειρηματικότητας στοχεύει στην αλλαγή παλαιών και την δημιουργία νέων στάσεων του εκπαιδευτικού πληθυσμού απέναντι στο θέμα της επιχειρηματικότητας. Να αλλάξει η αντίληψη των φοιτητών απέναντι την επιχειρηματικότητα. Να αντιμετωπιστεί ευνοϊκότερα από την ακαδημαϊκή κοινότητα και την κοινωνία η έννοια της επιχειρηματικότητας Να αντιληφθούν οι φοιτητές την επιχειρηματικότητα ως μια σημαντική εναλλακτική επιλογή. Να δημιουργηθεί μια «κουλτούρα» επιχειρηματικότητας τα αποτελέσματα της οποίας θα διαχέονται στην κοινωνία. ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Επιχειρηματικό Portal (http://learningsupport.elke.uoa.gr) Πρόσβαση σε χρήσιμο Υλικό Business Games Υπηρεσίες e-Consulting Εκπαίδευση E-Learning Προμήθεια e-books Διεθνή Βιβλιογραφία Άρθρα Λεξιλόγιο Όρων Συζητήσεις Επικοινωνία ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Εικονικές Επιχειρήσεις (1) Προσομοιωμένες συνθήκες επιχειρηματικού και εργασιακού περιβάλλοντος, Μέθοδοι και διαδικασίες της αγοράς εργασίας Ενίσχυση της επαγγελματικής και επιχειρηματικής τους νοοτροπίας. Οι μαθητές με την βοήθεια των καθηγητών τους υποδύονται ρόλους Οι μαθητές υπεύθυνοι για μια επιχείρηση σε πλήρη εικονική λειτουργία ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Εικονικές Επιχειρήσεις (2) Εκπαιδευτικές Τεχνικές Δημιουργία Εκπαιδευτικού Λογισμικού Υποστηρικτική Τεχνολογία Εκπαιδευτικό Σενάριο Ύπαρξη Περιόδων Αξιοποίηση Εκπαιδευτικού Υλικού ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Λογισμικό Εικονικών Επιχειρήσεων Χρήστες Τεστ Επιχειρηματικό Σχέδιο Περιγραφή Ρόλων Κλάδος Ειδήσεις Λήψη Αποφάσεων Ευρετήριο Όρων Οδηγίες Κατάταξη ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Αποτελέσματα Α’ Περιόδου (2003-2005) Αριθμός Τμημάτων: 5 Αριθμός Φοιτητών: 632 Εικονικές Επιχειρήσεις: 86 Επιχειρηματικά Σχέδια: 146 ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Αποτελέσματα Α’ Περιόδου Εφαρμογής (Ποιοτικά) Το υλικό που ήδη έχει δημιουργηθεί είναι το εξής: Γενικό εκπαιδευτικό υλικό για την διδασκαλία της επιχειρηματικότητας. Εξειδικευμένο εκπαιδευτικό υλικό μελετών περιπτώσεως. Ειδικό λογισμικό για την υποστήριξη των εικονικών επιχειρήσεων. Η «Επιχειρηματική Πύλη» ένα ολοκληρωμένο portal. Οργανωμένο σύστημα καθοδήγησης των φοιτητών (e-mentoring). ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Στόχοι Β΄Περιόδου Σκοπός μας είναι να γίνει η εισαγωγή του μαθήματος Επιχειρηματικότητα και στα υπόλοιπα 25 τμήματα του ΕΚΠΑ. Να δημιουργηθεί εξειδικευμένο εκπαιδευτικό υλικό μελετών περίπτωσης για τα αντίστοιχα τμήματα. Να δημιουργηθούν 25 ηλεκτρονικές εικονικές επιχειρήσεις για τα αντίστοιχα τμήματα. ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Συνοπτική Παρουσίαση Χρονοδιάγραμμα Υλοποίησης: 1/3/2005-31/8/2007 Αριθμός φοιτητών που θα παρακολουθήσουν τα μαθήματα: 3.000 φοιτητές Αριθμός Επιχειρηματικών Βραβείων: 60 ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Φοιτητές Επιχειρηματικότητας Υποψιασμένος Περίεργος Αποφασισμένος Γενναίος Ενθουσιώδης ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ